Ersen Tapan 23 Aralık 2008 Yazar Paylaş 23 Aralık 2008 globalleşme noktasında haklısınız yüzde yüz yerli üretmek belki hayal ama aracın kalbi ve maliyetinin %70 ini oluşturan motor kesinlikle yerli olmalı yoksa elektirik sistemi ukraynadana ses yalıtımı çinden cantlar italyadan gelmiş bunun pek bir önemi yok mesele motordur yerli denen aracın motoru elektirik sistemine dek yerli olmalıdır. Bir arabada motor maliyeti aracın % 70 ini oluşturmaz bence .. geriye kalan % 30 luk kısım belki .. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 23 Aralık 2008 Paylaş 23 Aralık 2008 Bu işin en güzel örneği Logan'dır bence... Araba Clio'nun üstüne, kurulu nerdeyse %80 ortak parça ama aslanlar gibi Romen arabası. Bir Türk markası olacaksa bu Logan gibi olmalı... Yorum bağlantısı
Uğur Yorulmaz 23 Aralık 2008 Paylaş 23 Aralık 2008 Gayet güzel bence keşke olsa da binsem elinize emeğinize sağlık Ne Mutlu Türküm Diyene Yorum bağlantısı
Can Karacaer 23 Aralık 2008 Paylaş 23 Aralık 2008 (düzenlendi) Albea ları Tofaş Şahin yapsınlar Tofaş Şahin tam kastettiğim yerli arabadır aslında. 131 alt yapısı taşır ama üst yapısı tamamen özgündür, bize ait markadır. Koç bu markaya sahip çıkmayarak ihanet etti bu işe... Bakın aynı senelere Tofaşla aynı işleri yapan bir marka, bugün nerde 23 Aralık 2008 tarihinde Can Karacaer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Taha İlgen 20 Ocak 2009 Paylaş 20 Ocak 2009 Bir Türk markasının doğması için "bence" önceliği böyle spor arabaya değil, rahatça taksi olabilecek ve taksicilerin ihtiyacını karşılayabilecek bir kasaya vermeliler. Zaten taksiciler bir aracı tuttumu arkasından TR satış rekorları gelir.Daha sonra artık spor araba mı, station mu, hacback mı, sedan mı üretip dünya pazarına girilir, orası üreticiye kalmış. Ben patron olsam böyle yapardım. Yılda en az 100.000 bin satacağım araçla piyasaya girerdim. 10-20 tane anca satabileceğim, fiyatı yüksek bir arabayla değil. +1 Yorum bağlantısı
Kıvanç Palamutlu 20 Ocak 2009 Paylaş 20 Ocak 2009 yılda 100.000 satacak arabayı üretmenin maliyeti ile böyle deneysel bir spor aracının maliyetinin arasında dağlar kadar fark olduğu için cesaretli sağlam patronlar gerekiyor. sonuçta bir tarafta atıyorum 100 milyara bir atölyede el yapımı sınırlı sayıda imal edilecek bir araç, diğer yanda kalite fiyat oranı uygun olarak satılabilmesi için binlerce üretilmesi gereken, fabrikası çalışanı ar-ge'si vs milyon dolarların üzerinde maliyeti olan bir araç var. oyüzden sıfırdan böyle bir işe kalkışmak zor gibi gözüküyor. Yorum bağlantısı
Emre Özen 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 denildiği gibi bir taksi yada daha çok iş gören bir araç halinde olsaydı belki rağbet görürdü..ama şöyle birşey var araca biraz ses biraz güç katıldımı modifiye tutkusu olanlar için mükemmel bir alet konumuna gelebilir benim düşüncem bu ? Yorum bağlantısı
Malik Altındiş 29 Temmuz 2009 Paylaş 29 Temmuz 2009 stoplar da 106 stobu,dikine konumlandırılmış... Yorum bağlantısı
Nuri Atasever 22 Eylül 2009 Paylaş 22 Eylül 2009 bence bu aracın dış görünüşü olmuş keşke içinden de bir iki foto çekseydiniz artık türk malı bir aracımızda oldu hadi hayrılısı bakalım Yorum bağlantısı
Alpaslan Ayık 14 Ekim 2009 Paylaş 14 Ekim 2009 Şöyle olsun böyle olsun diyen arkadaşları anlamak çok zor, kıskançlık kokan bu tavırları görmek ilginç, kendileri anlamıyor olsada bilinç altında yansıyor. Bu tür iş lerde en iyisi bile birkerede olmaz ama ben bir kerede bukadar güzel bir çalışma görmedim. 60000 tl bmw veya mercedese vereceğime bunlara veririm. Size tavsiyem hiç bir tasarım ve çizim hakkında şekline müdahale edcek yorumlara kendinizi alıştırmayın. Bu üretim ahlakı açısından yanlıştır. Üreticilerin şevkini kıran bir durumdur. 70 milyon antranör , 70 milyon başbakandan sonra şimdide 70 milyon tasarımcı görmek iiyi olmaz . Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ekim 2009 Paylaş 14 Ekim 2009 Şöyle olsun böyle olsun diyen arkadaşları anlamak çok zor, kıskançlık kokan bu tavırları görmek ilginç, kendileri anlamıyor olsada bilinç altında yansıyor. Ya işimiz değil sanatımız değil niye kıskanalım.. Biz burda Bmw'yi eleştiriyorken Etox'u niye eleştirmeyelim ki.. Mesela Cembo üstad stop demiş, spoiler demiş, bilmedem mi konuşmuş... Kıskanmış mı.. ? Katılmıyorum size.. Daha iyisi yapılabilirdi.. Yorum bağlantısı
Emre Demir2 15 Ekim 2009 Paylaş 15 Ekim 2009 Emeği geçenlerin ellerine sağlık, çok güzel görünüyor. Yorum bağlantısı
Guest Baran Karakaya 15 Ekim 2009 Paylaş 15 Ekim 2009 Lastikler,farlar,sisler hariç fena değil bence. Yorum bağlantısı
Orhan Zengin 23 Şubat 2010 Paylaş 23 Şubat 2010 Eleştirilere bilinç altı veya kıskançlık dememek lazım.Bu eleştiriler veya belirtilen eksiklikler üretici için yol gösterici ürünü iyileştirici uygulamalara kapı açan fikirler verebilir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Şubat 2010 Paylaş 23 Şubat 2010 (düzenlendi) Ülke için araba yapılacaksa biraz daha sosoyal düşünerek ekonmik elektrikli 4 kişilik otomobil yapılmasını tercih ederim. Nebiliyim eski Doblo kasasının patentini alıp komple batarya doldurup elektrikli araba yapsınlar. Yada az yakıp çok kacan bir dizel aile otomobili düşünsünler. Bu tip araclar zenginlerin oyuncaği olmaktan başaka bişiy değil bence. 23 Şubat 2010 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Şubat 2010 Paylaş 23 Şubat 2010 Ayrıntı: Az sayıda ki imalat kabiliyetine sahip işletmelerde; bu tip tek kişilik oyuncakvari araçlar üretilir. Faydasının 3 misli meblağlara alacak insan bulunur ve işletme hayatta kalır. Tüm dünyada aynıdır. Yorum bağlantısı
Arda Akbay 23 Şubat 2010 Paylaş 23 Şubat 2010 benim de hiç haberim yoktu böyle birşeyden bursada denk gelseydik ben de dönüp dönüp bakardım kesin iç tasarımını da çok merak ettim içinden fotoğraf yok mu acaba ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Şubat 2010 Paylaş 24 Şubat 2010 Clio alınmış ve dıştan biraz fiber çalışması yapılmış, içi de hali ile CLio temeli. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 24 Şubat 2010 Yazar Paylaş 24 Şubat 2010 benim de hiç haberim yoktu böyle birşeyden bursada denk gelseydik ben de dönüp dönüp bakardım kesin iç tasarımını da çok merak ettim içinden fotoğraf yok mu acaba ? İç kısmı hazır değildi tam anlamıyla o yüzden içinin fotoğraflarını çekmemiştim.. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 8 Ocak 2011 Yazar Paylaş 8 Ocak 2011 Plakayı sevdim Arabayı ? Plaka tam senlik Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 8 Ocak 2011 Paylaş 8 Ocak 2011 Arabayı sevmedim benim şayin daha güzel Bu plaka yüzünden sonraki arabayı Ankara plakalı alacağım galiba Yorum bağlantısı
Ercan Palabıyık 13 Mart 2011 Paylaş 13 Mart 2011 arka mükemmel ama önü hiç beğenmedim cok tanıdık geliyor focusların hb 2000 modelleri gibi farları biraz sertlik ve derinlik verebilirlerdi sadece far ve tampon Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/basbakana-sozunu-tuttu.html Aracın elektrikli versiyonu da hazırmış artık. Renk sarıya dönmüş, tasarımda bazı değişiklikler var. Halen tasarımı toy görünüyor ama bu kesinlikle acemi işi demek değil. Sanki büyük bir otomobil firmasının ilk spor araç modeli çıkardığındaki gibi bir toyluk bendeki his. İlk araç, ilk tasarıma göre gayet iyi bir noktada bence. Yapanların ellerine, yüreklerine sağlık.. Umarız birgün seri üretimde görürüz. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts