Uğur Aksoy 17 Şubat 2009 Paylaş 17 Şubat 2009 ben yüksekovada eurodizel kullanan bilmiyorum connect den tutun multijetlere adamlar kaçak ırak iran yakıtı kullanıyorlar ve yaptıkları püf nokta kullanıcılar normal motorine 1-2 lt benzin karıştırıyorlar tabii buda kaçak ve yakıt filtresini değiştiriyorlar fordun kullandığı filtre çok hassasmış çabuk şişme yapıyormuş bu filtre takımını 296 nolu yakıt filtresiyle değiştiriyorlar piyasada cav filtre deniyor ucuz bir değişim sonuç başarılı bu filtre takımı benim araçta orjinal olarak kullanılmış ve motorum yapı olarak connectin aynısı ve normal motorin kullanıyorum Birol bey mondeonuz common rail enjeksiyon sistemimi ? 75 ps connectlerin eski modelleri sanıyorum sizin motorunuzun enjeksiyon sistemi ile aynı, bu modeller motorinde kullanabiliyor diye duymuştum. common rail sisteme sürekli motorin koymak sakıncalı. türkiyenin her bölgesinde eurodiesel bulmak zor olduğu için ilk 75 ps connect üretimleri motorin kullanılmasında sakınca bulunmamakta. zaten 90 ps ile 75 ps mazot filitreleri farklı ,bu sebepten olsa gerek. 1.8 diesel motor fordun en dayanıklı diesel motoru olduğunu söylemişti servis Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 17 Şubat 2009 Paylaş 17 Şubat 2009 Birol bey mondeonuz common rail enjeksiyon sistemimi ? 75 ps connectlerin eski modelleri sanıyorum sizin motorunuzun enjeksiyon sistemi ile aynı, bu modeller motorinde kullanabiliyor diye duymuştum. common rail sisteme sürekli motorin koymak sakıncalı. türkiyenin her bölgesinde eurodiesel bulmak zor olduğu için ilk 75 ps connect üretimleri motorin kullanılmasında sakınca bulunmamakta. zaten 90 ps ile 75 ps mazot filitreleri farklı ,bu sebepten olsa gerek. 1.8 diesel motor fordun en dayanıklı diesel motoru olduğunu söylemişti servis yok o dediğinizden değil benim pompa eski sistem elektrikli pompa üstünde oynama yapılabiliyor ve 90ps zaten tek farkı yakıt sistemi ve intercooler yerinin farklılığı benim yakıtdan yana sıkıntım yok fakat benim anlatmak istediğim doğuda millet aracına eurodizel koymuyorlar ve km olarakta çok yüksek kilometrelerde bende merak ettim sordum adamlara connect sahibi kaputu açarak o anlatdıklarımı bana anlatdı ve aracın km si 180 veya 190000 km deydi ve ilk sahibi ve aracı comrail. ben gördüğümü aktardım başka gayem yok Yorum bağlantısı
Murat İmeci 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 Kısa zamanda olmasa bile ileriki zamanda mutlaka motor aksamlarında arıza verecektir ,ondan sonra "gitti güzelim motor" doğru rektefeye .Bu araclar en fazla 100000km daha yapar sonra halbuki duzenli eurodızel kullanımı bir motoru en az 500000km götürür (özellikle dizel ikinci el araclarda nerede kullanıldığıda cok önem kazaniyor) Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 20 Şubat 2009 Yazar Paylaş 20 Şubat 2009 ya daha bi kere aldım normal dizel oda 50 ytl lik bidaha da almadım zaten inşallah motordan flan arıza cıkmaz korkutma murat kardeş beni Yorum bağlantısı
Murat İmeci 20 Şubat 2009 Paylaş 20 Şubat 2009 Sefa kardeş benim bahsettiğim doğu bölgelerinde kullanılan kacak mazot ,yakıt çok ucuz fakat kalitesi yok buda sorun teşkil edebiliyor... Senin benzinlikten aldığın 50tl lik normal mazot bile kacak mazottan cok cok daha kalitelidir Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 21 Şubat 2009 Yazar Paylaş 21 Şubat 2009 oh valla içime su döktün :D:D:D bende bana dion sandım aha gitti gzlm motor deyin ce Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 Kısa zamanda olmasa bile ileriki zamanda mutlaka motor aksamlarında arıza verecektir ,ondan sonra "gitti güzelim motor" doğru rektefeye .Bu araclar en fazla 100000km daha yapar sonra halbuki duzenli eurodızel kullanımı bir motoru en az 500000km götürür (özellikle dizel ikinci el araclarda nerede kullanıldığıda cok önem kazaniyor) valla yakıt kalitesi konusunda yorum yapamamda araçlarını çok uzun kilometre kullandıkları bir gerçek ve unutmamak lazım her kör satıcının kör alıcısı olur ve orda araçlar ankara piyasasına göre çok uygun örneğin mıtsubishi carizma 1.8 td araç 2005 model 85000 km deydi kaza bela yok döşemeler epey kirliyi 12500 tl ye adam satdı bir astsubay hemen aldı ankara piyasası o zamanlar 18 19 civarıydı ...... gibi Yorum bağlantısı
Yasin Hezenci 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 1-2 kuruş az ödemek için motorunuzda olursunuz . Lütfen dikkat Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 1-2 kuruş az ödemek için motorunuzda olursunuz . Lütfen dikkat O zaman ırak ve iranda hiç motor kalmadı ... Yorum bağlantısı
Yasin Hezenci 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 O zaman ırak ve iranda hiç motor kalmadı ... Haklısınız Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 15 Mart 2009 Paylaş 15 Mart 2009 ırak da connect varmı valla ırak ta connect varmı bilemem siz yanlış anlamışsınız arkadaş kaçak yakıt motoru öldürür demek istedi bende kaçak yakıt ırak irandan geldiği için ve ırak ve irandaki araçlarda kaçak denen yakıtla çalıştığı için bu şekilde söyledim anlatabildim sanırım:) Yorum bağlantısı
Fahri Fatih Özer 15 Mart 2009 Paylaş 15 Mart 2009 Zorunlu olmadıkça kullanmamak lazım ama ben " test amaçlı" bir defa alıp performans, çekiş yakıt ekonomisi test edeceğim. Yorum bağlantısı
Özgür Temiz 15 Mart 2009 Paylaş 15 Mart 2009 pederde şirket arabası var linea dizellerden arabalara normal mazot koyuyorlar bizde bitince aynen devam birsery olmadı Yorum bağlantısı
Sıtkı Öztekin 15 Mart 2009 Paylaş 15 Mart 2009 Yaklaşık 1 ay önce dizel pompa enjektör tamiri yapan bir arkadaşla konuşmuştuk.eurodizel kullanan bir araç daha sonra normal mazot kullanırsa pompa daki oringler sertleşir ve basınç kaybeder.böylece hemen olmasada belli bir zaman sonra pompa arızası olabilir. Yorum bağlantısı
Cemal Arslan 7 Nisan 2009 Paylaş 7 Nisan 2009 eurodizel ile normal mazot arasından fark herkesinde bildiği gibi sadece kükürt oranı...euro da daha düşük normalde biraz fazla... tdci cdi cdri tdi vs.vs. motora normal mazot alırsan ne olur ? sadece enjektör memeleri ve turbo daha çabuk kurum bağlar...ama bu daha çabuk dediğimiz süre nedir ? aracı ne kadar süre kullandığınıza ve ne kadar sürede mazot aldığınıza bağlı olarak değişiri...yani kimisi 10bin km yi 1 yıl da yapar yılda 20 defa depo doldurur kimisi 1 ayda 10 bin km yapar ayda 20 depo doldurur... kısa vadede bir zararı olmaz ancak uzun vadede kurumdan başka bir şeye neden olmaz... bunları kafadan sallamıyorum....dükkana tamir bakıma gelen araçlardaki gözlemlerimize dayanarak diyorum... Yorum bağlantısı
Mete Gürer 7 Nisan 2009 Paylaş 7 Nisan 2009 Yeni nesil, egzosta dizel partikül filtreli dizel araçlarda, normal mazotun aşırı kurum'u bu partikül filtresini erken tıkayabilir diye insanın aklına geliyor. BEnim dizel aracım yok ama dizel aracım olsa TDCI motorlu mutlaka EURDİZEL kullanırdım şaşmadan. Tabiki tercih araç sahibinin... Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 8 Nisan 2009 Yazar Paylaş 8 Nisan 2009 teşekkür ederim arkadaslar ben artık euro diezl alıorm Yorum bağlantısı
Selçuk Mert 8 Nisan 2009 Paylaş 8 Nisan 2009 Van'da çalıştığım şirketin 2006 TDCI connect(180.000km) ve 2008 TDCI transitine(90.000km) bakkallardan litresi 1.3 tl ye aldığım mazotu(yüksekova'da 1tl) 2 yıl boyunca kullandım hiç bi sorun çıkmadı çıkmıyorda çok pis olursa bir iki tekliyor sadece ama ben kendi arabama hayatta koymam. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 9 Nisan 2009 Paylaş 9 Nisan 2009 Tdci 2008 transit de bende çok kullandım eurodisel sadece performansa çok az etki ediyor ama normal mazot ile daha fazla menzil yapabildiğimiz için onu kullanıyorduk,ayrıca dizel palio ve fiestalarda da normal mazot kullanıyorduk hiçbiri sorun çıkarmadı. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Nisan 2009 Paylaş 9 Nisan 2009 Kullananlarda euro dizele göre %10 daha fazla km yaptığını gördüm. Alırkende biraz daha uçuz ve sonuç olarak %15 ekonomikliği var. Yorum bağlantısı
Cemal Arslan 10 Nisan 2009 Paylaş 10 Nisan 2009 bende o kanıdayım....yani normal mazot eurodizelden birazda daha fazla menzil yapıyor .... acaba neden ???? Yorum bağlantısı
Erkan Özel 10 Nisan 2009 Paylaş 10 Nisan 2009 teşekkür ederim arkadaslar ben artık euro diezl alıorm sen bir normal mazot alda gör 2,750tl sana ne ifade edecek normalle euro arasındaki fiyat farkına kapıldın galiba bende o kanıdayım....yani normal mazot eurodizelden birazda daha fazla menzil yapıyor .... acaba neden ???? nedeni euroya göre biraz daha yoğun yani kalın olması Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 10 Nisan 2009 Paylaş 10 Nisan 2009 birileri hatalı iş yapacakki tamirciler ,servisler para kazansın... Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 12 Nisan 2009 Yazar Paylaş 12 Nisan 2009 arkadaşlar 10 krş oynuyo euro dizel ile normal arasında o yüzden 10 krş için motor yaptırmaya deqmez bide bikere aldım normal dizel arabanın sesi degişti ogünden beri almıyorum bu devir dalgalanması oluo diolar arkadaslar normal mazot aldıysanız ondan da yapabilir euro dizelde öle bi sorun yok Yorum bağlantısı
Recommended Posts