İlhan Kol 13 Ağustos 2012 Paylaş 13 Ağustos 2012 merhabalar bende yeni katıldım foruma yukarıda yapılan bütün uygulamaları denedim lakin fan sadece cama üflüyor ve sadece 4. kademede çalışıyor.kılcal hortumlara ağzımla basınç vererek denedim fan gene yönlendirme yapmıyor acaba başka bir sorunmu var ? Yorum bağlantısı
İlhan Kol 16 Ağustos 2012 Paylaş 16 Ağustos 2012 arkadaşlar bu rezistans dedikleri ısıtıcı benim bildiğim , klima ve kademe düğmelerinin içinde falanmı yoksa ayrı yerdemi anlayamadım Yorum bağlantısı
Fatih Erol 20 Kasım 2012 Paylaş 20 Kasım 2012 (düzenlendi) İkinci defa sökmeye çalıştım ama o bölüm çıkmıyor, çok ilginç...Bu benim 36. arabam, alım satım ile uğraştığım yıllarda çok sık araba değiştirdim ve her aracımı söküp dağıtmış ve biryerlerini onarmışımdır velakin bunu halledemedim...Düğmenin olduğu bölümü tam olarak sökebilsem belki halledeceğim...Siyah hortumda çok güzel vakum var, bazı arkadaşlarımız bu siyah hortumu tıkayarak yönlendirme yapmayı başarmış ama siyah hortumu tıkamama rağmen yönlendirme olmadı ve eski haline getirip taktım...Emre Çetin kardeşimin yaptığı gibi denemedim, tüm delikleri tıkayınca yönlendirme çalışmış onun aracında...Aklıma takıldı kaldı, her yanı sorunsuz olan aracımın bu problemini halletmem gerekiyor, malum kış geldi ayaklarımı da ısıtmam lazım ... 20 Kasım 2012 tarihinde Fatih Erol tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 20 Kasım 2012 Paylaş 20 Kasım 2012 İkinci defa sökmeye çalıştım ama o bölüm çıkmıyor, çok ilginç...Bu benim 36. arabam, alım satım ile uğraştığım yıllarda çok sık araba değiştirdim ve her aracımı söküp dağıtmış ve biryerlerini onarmışımdır velakin bunu halledemedim...Düğmenin olduğu bölümü tam olarak sökebilsem belki halledeceğim...Siyah hortumda çok güzel vakum var, bazı arkadaşlarımız bu siyah hortumu tıkayarak yönlendirme yapmayı başarmış ama siyah hortumu tıkamama rağmen yönlendirme olmadı ve eski haline getirip taktım...Emre Çetin kardeşimin yaptığı gibi denemedim, tüm delikleri tıkayınca yönlendirme çalışmış onun aracında...Aklıma takıldı kaldı, her yanı sorunsuz olan aracımın bu problemini halletmem gerekiyor, malum kış geldi ayaklarımı da ısıtmam lazım ... Fatih bey kolay gelsin öncelikle. O dediğiniz yeri sökmek için kültablası ve çakmak soketinin orda şkş adet vidayı almanız lazım. asında en uygun olanı orta konsoldan başlayarak sökmektir ancak dediğim şekilde de çıkar ancak dikkat etmek lazım çıkarırken. yaın resimlerini de atarım isterseniz nasıl söküleceği ile ilgili... Yorum bağlantısı
Fatih Erol 20 Kasım 2012 Paylaş 20 Kasım 2012 (düzenlendi) Fatih bey kolay gelsin öncelikle. O dediğiniz yeri sökmek için kültablası ve çakmak soketinin orda şkş adet vidayı almanız lazım. asında en uygun olanı orta konsoldan başlayarak sökmektir ancak dediğim şekilde de çıkar ancak dikkat etmek lazım çıkarırken. yaın resimlerini de atarım isterseniz nasıl söküleceği ile ilgili... Alakanız için çok teşekkür ederim Ertan bey, kül tablası ve çakmak soketinin oradaki vidaları da sökmüştüm, sökmediğim vida yok sanırım ama direksiyondan taraf alt kısım bir türlü kurtulmuyor yerinden...Yani o ASR düğmesinin bulunduğu yerden bahsediyorum...Bir yeri kırmadan çıkartmak gerekliliği yüzünden daha fazla zorlamaya gönlüm elvermedi...Eğer size zahmet vermeyeceksem bahsettiğiniz resimleri paylaşırsanız çok memnun olurum...Belki gözümden kaçan bir nokta vardır ve bunu yakalamış olurum...Saygılar. 20 Kasım 2012 tarihinde Fatih Erol tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
öner usta 21 Kasım 2012 Paylaş 21 Kasım 2012 merhabalar herkese kolay gelsin benim araçta ısıtma sorunu var kalorifer içeriye sıçak hava vermiyor malum havalar soğudu ankaranın ayazı çekilmiyor acaba sorun nedir herdaim soğuk hava veriyor... Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 Alakanız için çok teşekkür ederim Ertan bey, kül tablası ve çakmak soketinin oradaki vidaları da sökmüştüm, sökmediğim vida yok sanırım ama direksiyondan taraf alt kısım bir türlü kurtulmuyor yerinden...Yani o ASR düğmesinin bulunduğu yerden bahsediyorum...Bir yeri kırmadan çıkartmak gerekliliği yüzünden daha fazla zorlamaya gönlüm elvermedi...Eğer size zahmet vermeyeceksem bahsettiğiniz resimleri paylaşırsanız çok memnun olurum...Belki gözümden kaçan bir nokta vardır ve bunu yakalamış olurum...Saygılar. Sökülmüş hali bu. Burda da panelin sökülmüş hali var. İlk olarak TCS butonlarını ayırıyorsunuz o butonlar orda kalmasın. 4 adet civata var. iki tanesi küllük ve çakmak soketinin orda iki tanesi de teyp içinde, alttaki resimde kırmızı ile işaretlenmiş yerde. bunun haricinde herhangi bir vida ile karşılaşmadım. ancak ayna ayar düğmesinin orda ve klima düğmelerinin orda metal geçme klips var o biraz zorluyor ancak küçük bir meyve bıçağı ile onları da kolayca alabiliyorsunuz dışarıya. Benim teyp çerçevesindeki vida yerlerinden biri boş yanıltmasın sizi. Orası kırıldı ancak işaretleri yerlerin hepsinin karşılığında vida var. Uploaded with ImageShack.us 1 Yorum bağlantısı
Fatih Erol 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 Teşekkürler Ertan bey, zaman ayırıp paylaştığınız için sağolun...Anladığım kadarıyla benim o bölümü sökemem sebebim geçme klipsleri görememiş olmam ve onlarında epey mukavemetli çıkmış olması... Yorum bağlantısı
Ahmet Duran Say 22 Temmuz 2013 Paylaş 22 Temmuz 2013 arkadaşlar malum parçadan bende tamir edilmiş bir tane var. tamir eden oto deva kayseri sinan usta almak isteyenler cevap yazabilir veya aduransay@yahoo.com dan irtibat kurabilir. fiyatta anlaşırız 1 Yorum bağlantısı
Fatih Emre 10 Nisan 2015 Paylaş 10 Nisan 2015 Ben alternatif bir parça kullanarak çözüme ulaştım. 2 yollu bir pnömatik anahtar+ akvaryum hortumu kullandım. Beyaz renkli hortum işlevsiz. Siyah ve yeşil hortum arasına on/off pnömatik anahtar koyuyoruz. 1 Yorum bağlantısı
İlhan Kol 11 Nisan 2015 Paylaş 11 Nisan 2015 tebrikler güzel olmuş benim araçta aynı şekilde düğme içi erimişti bende körlemiştim. normalde o hortumlar boştayken sirkülasyon içerdemi dolaşıyor yoksa dışardanmı giriyor ? Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 25 Haziran 2015 Paylaş 25 Haziran 2015 o kadar okudum vallaha birşey anlamadım. benim arızamda şöyle resimle anlatsam yardımcı olabilir misiniz? Yorum bağlantısı
Fatih Emre 25 Haziran 2015 Paylaş 25 Haziran 2015 Öncelikle 1 nolu baloncuktaki sorunu çözün. Bu problemin nedeni ya kalorifer peteğiniz tıkalı (antifiriz kullanmadı iseniz soğutma suyu kahverengi olur oluşan korozyon çamur gibi peteği tıkar) yada soğuk-sıcak anahtarı çalışmıyor. Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 25 Haziran 2015 Paylaş 25 Haziran 2015 bende bi inat var dibine kadar giderim fatih bey, alır almaz antifirizi ve motor yağını komple boşalttırdım yeniledim radyotör bağlantısı ahtapot gibi olan tüm tek boru bileşkesini yenisiyle değiştirdim. dediğinize göre kalorifer peteğinde sıkıntı olabilir ilk işim ona baktırmak olacak çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 bende bi inat var dibine kadar giderim fatih bey, alır almaz antifirizi ve motor yağını komple boşalttırdım yeniledim radyotör bağlantısı ahtapot gibi olan tüm tek boru bileşkesini yenisiyle değiştirdim. dediğinize göre kalorifer peteğinde sıkıntı olabilir ilk işim ona baktırmak olacak çok teşekkür ederim. Yüklediğiniz resim gozükmüyor. Sıcak soguk proleminiz varsa, klapa motorunu kontrol etmenizi oneririrm. Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 o kadar okudum vallaha birşey anlamadım. benim arızamda şöyle resimle anlatsam yardımcı olabilir misiniz? Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 29 Haziran 2015 Paylaş 29 Haziran 2015 (düzenlendi) o kadar okudum vallaha birşey anlamadım. benim arızamda şöyle resimle anlatsam yardımcı olabilir misiniz? 1. sorun için kalorifer sıcaklık kontrol ünitesi (kalorifer klapa motoru) kapalı kalmış veya hareket etmiyor olabilir. kontrol etmeniz gerekli. Yolcu tarafında Torpido gözünün sol tarafında kalıyor. Forumda detayları mevcut. 2. durum guzel ve sevindirici.. genelde bu çok gorulen bir sıkıntıdır. 3. durumda çok güzel. klima tertibatınızda bir sorun olmaması çok sevindirici. 4. üfleme ayarını yapan kalorifer rezistansı olarak adlandırılan parça görev yapmıyor olabilir, yada soketinde sıkıntı olmuş olabilir. Yolcu tarafında, torpidonun alt kısmında bulunuyor.. kendiniz gözle kontrol edebilirsiniz. Maliyet olarak çok ucuza çözebilirsiniz. Kalorifer klapasının takılı kalmasını eliniz yatkınsa kendiniz çözebilirsiniz. Yaşadıgınız sorunların hiçbiri %90 düğmelerden kaynaklanmıyor. Düğmeleri sökerseniz. kendinizi gereksiz bir maceranın içersinde bulabilirsiniz..Torpidoyu ve düğmeleri sökmeden çözüme ulaşabilirsiniz. 29 Haziran 2015 tarihinde Cem Yilmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 29 Haziran 2015 Paylaş 29 Haziran 2015 cem bey çok teşekkür ediyorum keşke 1. maddede formdaki uzantıları da belirtseydiniz neyse arayıp bulacağım... tekrar teşekkür ederim... Yorum bağlantısı
Emre Sutay 12 Temmuz 2015 Paylaş 12 Temmuz 2015 4. üfleme ayarını yapan kalorifer rezistansı olarak adlandırılan parça görev yapmıyor olabilir, yada soketinde sıkıntı olmuş olabilir. Yolcu tarafında, torpidonun alt kısmında bulunuyor.. kendiniz gözle kontrol edebilirsiniz. Maliyet olarak çok ucuza çözebilirsiniz. Resistanstan olsa sağ tarafa da 1. 2. 3. Ve 4. Calismazdi.. Sadece sol tarafta 2-3-4 calismiyor ise anahtarin etrafinda aramak lazim problemi. Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 13 Temmuz 2015 Paylaş 13 Temmuz 2015 Resistanstan olsa sağ tarafa da 1. 2. 3. Ve 4. Calismazdi.. Sadece sol tarafta 2-3-4 calismiyor ise anahtarin etrafinda aramak lazim problemi. Fan kademesini kontrol eden tek eleman var. Düğmenin iki tarafıda aynı yere bağlanıyor. Sağ sol kısmı, dış ve iç sirkülasyonu ayarlamak için. Yorum bağlantısı
Ethem Yaralı 13 Temmuz 2015 Paylaş 13 Temmuz 2015 Aynı sorundan kaynaklı cumartesi günü ankara çıkmacılara yıldız sanayi'ne gittim parçayı buldum yaklaşık 150 tl gibi rakamlar duydum hep fakat 120 tl ye aldım problemin kaynağı yönlendirme düğmesinin kompresörü değil kademe düğmesinin kompresörü söküp vakumları tek tek elinizle sıkarak hangi vakum kablosunun girişinin işe yarayıp yaramadığını görebilirsiniz. Edit : Benim aracımda sadece ön cama üflüyordu. Yorum bağlantısı
Emre Sutay 13 Temmuz 2015 Paylaş 13 Temmuz 2015 Fan kademesini kontrol eden tek eleman var. Düğmenin iki tarafıda aynı yere bağlanıyor. Sağ sol kısmı, dış ve iç sirkülasyonu ayarlamak için. bende onu demek istemiştim, tek rezistans var farklı yönlerde farklı davranmaz. sol tarafa doğru havayı içeride dolaştırır, sağ taraf ise dışarıdan alır. fan kademeleri 1-2-3-4 seviyesini rezistanstan alır. solda bozuk ise sağda da bozuktur. arkadaşın problemi "sağda 1-2-3-4 hepsi çalışıyor sorun yok, ancak solda 2-3-4 çalışmıyor" demiş resimde. Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 14 Temmuz 2015 Paylaş 14 Temmuz 2015 bende onu demek istemiştim, tek rezistans var farklı yönlerde farklı davranmaz. sol tarafa doğru havayı içeride dolaştırır, sağ taraf ise dışarıdan alır. fan kademeleri 1-2-3-4 seviyesini rezistanstan alır. solda bozuk ise sağda da bozuktur. arkadaşın problemi "sağda 1-2-3-4 hepsi çalışıyor sorun yok, ancak solda 2-3-4 çalışmıyor" demiş resimde. arkadaşın problemi "sağda 1-2-3-4 hepsi çalışıyor sorun yok, ancak solda 2-3-4 çalışmıyor" demiş resimde. Kısmını kaçırmışım... Haklısınız, fan kademe düğmesinin kontrol edilmeside yerinde bir uygulama olur.. Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 11 Aralık 2015 Paylaş 11 Aralık 2015 Bu kadar uzman varken tekrar sormak isterim ki; 1-klima düğmesinin sağ tarafı dıştan hava sirkülasyonu sol taraf içten hava sirkülasyonu sağlıyor daha önceden belirtmiştim biraz bakım tamir derken sağ ve sol taraf 1 2 3 4 güzelce kademeli olarak çalışıyor yapmışız fakat iç yada dış hava sirkülasyonunu yapıp yapmadığını nasıl anlayacağım? 2-ortadaki yönlendirme düğmelerini tek tek kontrol ettim çalışıyor fakat resistan olarak anladığım ve ön cam ile sağ sol dikiz aynalarının yönlendirme konumuna getirdiğimde ön cama üfleme var fakat sağ ve sol dikiz aynalarına hava gelmiyor kapıları açıp parmaklarımla kontnol ettim hava hiç gelmiyor ki delirecem... Yorum bağlantısı
Recommended Posts