Murat Binici 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Öncelikle slm Ben ve benim gibi bir sürü insanda yeni fiesta var ve arka kapı marşpiyerlerinde boya dökülmesi sorunu var Bu konuda ford çok basit ve gülünç cevaplarla biz ford fiesta sahiplerini araçlarından ve ford tan sogutuyor Öneriler ise aracı boyuyalım Olmadı boyadan sonra plastik koruyucu yapalım Nerde ve hangi ülkede görülmüş ki 1 ve 2 aylık aracın boyatıldıgı Ve bir sürü araçta olmasına rağmen hala bunun seri üretim hatası olduğunu kabul etmemektedir. Bu konudan mağdur kişiler olarak yahoo da ve forumda group kurduk groups.yahoo.com/group/2009fordfiesta http://forum.donanimhaber.com/m_24342037/mpage_74/key_// Bu konuda sizlerin fikrinide almak ısterım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Yeni bir araçta, özellikle de dış görünüm açısından , boya gibi konularda sorun çıkması çok can sıkıcı. Yalnız biraz kavram karmaşası gözlemledim: Üretim hatası olduğunu kabul etmişler ki, sorunlu bölgenin boyanmasını teklif etmişler. Ülkemizdeki vergi düzeni ile, 50 TL lik otomobile 100 TL vermek zaten bütçemizi sarsıyor, üstüne boya yapılması teklifi gelince hoş karşılanmıyor ama teknik açıdan bakılırsa, aracın rölanti valfi bozulsa idi, yenisi ile değişimi sizi bu kadar etkilemezdi sanırım. Ancak ülkemizde yerleşik kanı olan aracın sonradan boyanmasına değişik gözle bakıldığı gerçeği ile bu tamir şeklinin hoş durmadığı açık. Bu arada tüm dünyada garanti uygulamalarının aynı olduğunu belirtmek te yarar var, yani boyasında hata olan bir araç, bu yüzden komple değişmez, sorunlu kısımlar boya-vernik-kaplama vs. yöntemleri ile tamir edilir ve hiç yakıştırlımayacak markalar da bile sorun-hata çıkar, sonuçta bunun için araçları satın alırken garantisinin olma şartını istiyoruz. Üst segmenttei Mondeo da bile ilk zamanlarda, boyahane yakınlarında tren garı kaynaklı boyada sıkıntı yaşanmıştı, yani bazı şeyler ürtemine geçildikten sonraki zaman sürecinde anlaşılabiliyor, yani yaşandıkça. 1 Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Benzer bir şeyi donanımhaber'de okumuştum. Polo alan bir müşteri aracındaki boya kusurları nedeniyle aracının değişimini talep etmiş. Doğuş'un ilk başta yaklaşımı "yeniden boyayalım" vb şeklinde olmuş. Müşteri ısrarla değişim talebinde bulununca Almanya'ya intikal eden olay, hatanın kabul edilmesi sonucu müşterinin lehine sonuçlanmış ve araç değiştirilmiş. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Her ülkede satılan araçların garanti masrafları, o ülkedeki distribütöre-dağıtıcıya aittir, yani mesela İtlaya da satılan bir Fiorino daki garanti masraflarını İtalya Fiat karşılar, Türkiye de satılan C-max in de garanti masraflarını Ford Otomotiv Türkiye, VW de farklı olduğunu sanmam, yani araç değişmişse bile bu Doğuş müdürlerinin kararı ile olmuştur. Ayrıca DOD sistemi ile ikinci el aracı, sıfırdan bile pahalıya satabiliyorlardı. Yorum bağlantısı
Sina Güran 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Yeni fiestalar malesef kulağa kötü izlenimleriyle gelmeye başladı. Bu ford'un kalite kontrolündeki gevşekliğinden mi yoksa fiestanın yeni olmasından dolayı çıkabilen olası hatalar mı bilemiyorum. Fakat bu aracın imajını zedelediği gerçek... Yorum bağlantısı
Onur Demir 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Ben ilk günden beri söylüyorum bu fiestada gözüme hoş gelmeyen birşeyler var... Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 selam öncelikle arkadaşım ford boya ve seri uretım hatasını kabul etmedi 1 cisi Aldıgım ılk gun eve gıderken showroom dan yolcu emnıyet kemerı bozuldu. Gercı ertesı gun degıstırdıler ama bu yaklasık 300 km yola ve bır gunume maloldu 2 cisi kar yagmadan kış lastıgı arastırdım ama 16 jant ve contınental marka 195 45 16 ebatlarında olunca ozel yapım oldugunu ve subat ortası gelecegı soylendı fırmadan. Ford ise ısrarla fırmada oldugunu ıdda edıyor ve bu arada ıkı kere olumden dondum aralık sonu ocak ortası buna ragmen bu konuya cozum bulamadılar. 3 cusu su an sag ve sol arka kapı altındakı boyalar dokulmeye basladı bunun uzerıne servıse goturdum. hıc ılgılenılmedı bırde ustune on tekerler tas attıgından olmus dedıler ayak ustu ve etek altı kople boya gerek bunuda sız odersınız deyıp bastan savdılar. Israrlarım ve ıstanbula telefonlarım uzerıne getırın garantı kapsamında etek altı boyayaylım dedıler ve ben bunun bır serı uretım hatası oldugunu metalık boyanın atılma ıslemınde yada boyada teknık bır neden den dolayı uretılen tum serıde olacagını soyledıgımde gulup gectıler ve neredeyse benı aptal yerıne koyan secenek ve konusmalarla olayı gecıstırmeye kapatmaya calıstılar bılınçlı bır tuketıcı olarak hakkımı hukukı yollarla aramaya basladım. su anda beni turkıyenın bır cok yerınden bu problemı yasayan fıesta sahıplerı aramakta emınım bunuda hukukı yollardan kazanıp arabayı verıp paramı gerı alacagım fordun avrupa standartları nerede turkıyedekı standart ve yaklasımları nerede servıste yada alıs esnasında herturlu ımkan kolaylık ılgı saglanıyor aldıktan sonra ılk problemde hersey bır bakıyorsunuz hayalmıs ben en cok buna kızdım ben yuksek paralara sıfır araç degıl guvenlık, emnıyet, confor, guler yuzlu hızmet ve musterı memnunıyetı odaklı bır hızmet aldım aslında ısın bırde bu boyutundan bakmak lazım kımsenın benım paramla benı salak yada aptla yerıne koymasınada asla ızın vermem Yorum bağlantısı
Ulaş Kankaya 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Sanırım bu bahsi geçen problen benim aracımdada var şuanda sadece gözlemliyorum dökülen kısım toplu iğne ucu kadar ama boyadanmı yoksa benim hatammmı emin değilim çünki burada yollar yeni yapılmakta ve araç aşırı taş sıçratmakta benimde arka kapı marşpiyerlerinde Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 Sanırım bu bahsi geçen problen benim aracımdada var şuanda sadece gözlemliyorum dökülen kısım toplu iğne ucu kadar ama boyadanmı yoksa benim hatammmı emin değilim çünki burada yollar yeni yapılmakta ve araç aşırı taş sıçratmakta benimde arka kapı marşpiyerlerinde sakın dıs etkenlerden dıye dusunme bence cunku dokulme boyanın atması seklınde oluyor tas aması boyayı catlatma seklınde ama bunlarda hıc catlama yada cızılme yok Yorum bağlantısı
Ulaş Kankaya 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 peki ne yapmalıyız bu durumda yazılardada belirtildiği gibi durum pek iç acıcı değil gibi gözüküyor. yani ford kabullenmiyor boyama yoluna yöneliyor. yani ses getirecek ne yapmılmalı bu durum karşısında Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 (düzenlendi) peki ne yapmalıyız bu durumda yazılardada belirtildiği gibi durum pek iç acıcı değil gibi gözüküyor.yani ford kabullenmiyor boyama yoluna yöneliyor. yani ses getirecek ne yapmılmalı bu durum karşısında Öncelikle hep beraber bu sorunu yaşayanlar olarak Forda mesaj vermeliyiz Fordun karşısında hakkını arayan, bilinçli ve birlik, dayanışma içinde bulunan tütekiticeler olarak durmalı ve ona göre de hareket etmeliyiz. Burda amacımız aracın kötü olduğunu değil (üretimsel ve servis hataları hariç) bize davranış ve tutumlarını eleştirmekteyiz İnsanlar aldıkları araçları araştırıp maddi durumlarına göre en iyisini zor şartlarda maddi ekonomik imkansılıklar içinde uzun süreli binmek üzere bu yüzdende sıfır araç tercih ediyorlar. Bundaki amaçta kaliteli bir araçla bereber sorunsuz ilk elden ve müşteri memnuniyetli bir hizmet görmek. Ama aldığınız araçta bendeki problemler gibi problemler varsa yapılacak tek şey, beraber konuşup mantıklı ve olumlu adımlar atmamız en makulu olacaktır. Ben bu yüzden Ford yetkilileri ile sorunumu akıllı ve uzlaşmacı bir şekilde defalarca konuşmaya çalıştım ama bir türlü müspet sonuç alamadım. Bu yüzden artık hukuki yollara başvurdum. Bu konuda hukuki yolları seçen arkadaşlara hukuki yolu tercih etmeyen ama aynı problemi yaşayan arkadaşların manevi ve bilgi konusunda dayanışma ve yardım içinde olması en güzeli olur. Buda araçlarındaki problemin fotoğrafları, yaşadıkları problemleri ve ford yetkilileri ile görüşmelerinden çıkan yazılı sonuçları vererek destekte ve hukuki yolda olumlu ve buyuk bır iş yapmış olurlar bence. Davanın sonucu müspet olursa bu sonuçtan aynı sorunu yaşayan tüm araç sahipleride lehine kullanabilirler. 9 Mart 2009 tarihinde Murat Binici tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ulaş Kankaya 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Öncelikle hep beraber bu sorunu yaşayanlar olarakForda mesaj vermeliyiz Fordun karşısında hakkını arayan, bilinçli ve birlik, dayanışma içinde bulunan tütekiticeler olarak hareket etmeliyiz. Burda amacımız aracın kötü olduğunu değil (üretim ve servis hataları hariç) bize davranış ve tutumlarını eleştirmekteyiz İnsanlar aldıkları araçları araştırıp zor şartlarda maddi ekonomik imkansılıklar içinde belkide çok uzun süreli binmek üzere sıfır araç tercih ediyorlar. Bundaki amaçta kaliteli bir araçla bereber müşteri memnuniyetli bir hizmet görmek. Böyle bir probleminiz varsa beraber konuşup mantıklı ve olumlu adımlar atmamız en makulu olacaktır. Ben bu yüzden Fodr yetkilileri ile defalarca konuşmaya çalıştım ama bir türlü müspet sonuç alamadım. Bu yüzden artık hukuki yollara başvurdum. Bu konuda hukuki yolları seçen arkadaşlara hukuki yolu tercih etmeyen ama aynı problemi yaşayan arkadaşların manevi ve bilgi konusunda dayanışma ve yardım içinde olması en güzeli olur. Buda araçlarındaki problemin fotoğrafları, yaşadıkları problemleri ve ford yetkilileri ile görüşmelerinden çıkan yazılı sonuçları vererek destekte ve hukuki yolda olumlu ve buyuk bır iş yapmış olurlar bence. Davanın sonucu müspet olursa bu sonuçtan aynı sorunu yaşayan tüm araç sahipleride lehine kullanabilirler. dediğinize katılmamak elde değil yani bu tür konularda birlik ve beraberliğin olması daha çok ses getirecektir umarum hukuki işlemler sizin lehinize sonuçlanır ve buda bizlerin araçlarındaki problemlere emsal teşkil eder Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Selamlar bir iki ay önce yaşadığım yolada kalma problemini sizlere detayıyla aktarmıştım. sorunu çözen ve hatta çok iyi tanıdığım servisin bile bana verdiği cevap çok soyut kalmıştı. Bu tarihten sonrada servise araçla ilgili bir takım şikayetlerim oldu mesela EGR valfi. Bu EGR valfi bütün TDCI fiestalarda varmış. 30000 lira veriyosun sabah bir çalıştırıyosun zorrrrrrr diye bir ses sanki devamlı fan çalışıyo. servise götürüyosun bulamıyolar sonraki replikler şöyle: - --bakın ben fordclubtr üyesiyim ordaki uzman arkadaşlar bunun EGR olduğunu söylüyolar ona göre bakın, (yemezler diyorum yani) diyorum peki diyorlar ve bakıyorlar cevap ; --evet doğru söylüyosunuz sorun EGR valfinde -- eee naptınız --- efendim bu sorun bütün araçlarda var ---sonuç ?? ---Ford'un bu konuyla ilgili bir bülten yayınlamasını bekleyip arızayı çözücez, şimdi ne yapsak gene aynı sorun olacak, ---Peki bu bülten ne zaman yayınlanır, ---Belli olmaz ... --- arabanın garantisi dolmadan çıkarmı ?? --- bilemiyoruz efendim, --- bu arabanın garantisi dolamadan sorun çözülmezse arabayı kafanıza atarım biliyosunuz değilmi, gülerek --- canınız sağolsu efendim, Bence problem servislerde değil onları yetersiz donanımla müsteriye yönlendiren FORD'da çünkü servislerde çok iyi ustalar Tan oto Da Adnan bey var mekanik ustası , adam belki bir gün uğraştı depodaki sıfır arabaları denedi kurcaladı sorunu çözemedi, sebebi fordun bu soruna profesyonel teknik ekibi ile kendi çare aramaması. Ford'un kendisinde Adnan ustanın gayreti yok burdan bunu anlıyoruz. benim niyetim aracı farkı bir servise daha götürüp aynı sonucu alırsam Ford'a dava açmak olucak. Bu durumlarda ilk yapılması gereken sanayyi bakanlığına başvurup önce bir bilirkişi raporu tutturmak. Bu rapor ve mahkeme tebligatı ile gidin bakalım hangi usta size taş sıçramış siz ödersiniz diyecek. Aracı ilk aldığım günden beri şu 3-4 ayda bir daha ford almamak için 10 dan fazla neden sayabilirim ve bu durum beni birhayli üzüyo. Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 Selamlar bir iki ay önce yaşadığım yolada kalma problemini sizlere detayıyla aktarmıştım. sorunu çözen ve hatta çok iyi tanıdığım servisin bile bana verdiği cevap çok soyut kalmıştı. Bu tarihten sonrada servise araçla ilgili bir takım şikayetlerim oldu mesela EGR valfi. Bu EGR valfi bütün TDCI fiestalarda varmış. 30000 lira veriyosun sabah bir çalıştırıyosun zorrrrrrr diye bir ses sanki devamlı fan çalışıyo. servise götürüyosun bulamıyolar sonraki replikler şöyle: - slm oncelıkle bu EGR falvı yenı fıestalardamı problem cıkarıyor, ben bılırkısı raporumu aldım ve hukukı davamı actım artı hatayda ford servısının baska bır arac ıcın tuttugu raporda ıse sag ve sol marşpiyerde boya ataması var dıye rapor tutmus. afyon ford ıse tas atmasını savunuyor ve bu ıkı sonuc buyuk bır celıskı olusturuyor. servıste cok ıyınıyetlı ve calıskan ınsanlar var ama sıstemı fordun bozuk oldugundan ısleyıset kotu olunca sonuc hayal kırıklıgı senden rıcam Bu EGR falvıyle yasadıgın problemın raporu veya tutanagı varsa bana emaılle atabılırmısın cok sevınırım gerı donus yaparsan sevınırı Özgür ATEŞ bey ;(yppilot@yahoo.com e mail adresım) Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 slm oncelıkle bu EGR falvı yenı fıestalardamı problem cıkarıyor, ben bılırkısı raporumu aldım ve hukukı davamı actım artı hatayda ford servısının baska bır arac ıcın tuttugu raporda ıse sag ve sol marşpiyerde boya ataması var dıye rapor tutmus. afyon ford ıse tas atmasını savunuyor ve bu ıkı sonuc buyuk bır celıskı olusturuyor. servıste cok ıyınıyetlı ve calıskan ınsanlar var ama sıstemı fordun bozuk oldugundan ısleyıset kotu olunca sonuc hayal kırıklıgı senden rıcam Bu EGR falvıyle yasadıgın problemın raporu veya tutanagı varsa bana emaılle atabılırmısın cok sevınırım gerı donus yaparsan sevınırı Özgür ATEŞ bey ;(yppilot@yahoo.com e mail adresım) Şimdilik herhangi bir rapor tutturmadım ama niyetim o yönde ama ondan önce başka bir servise daha götürmek istiyorum aynı cevabı alırsam hemen rapor tutturup dava açıcam . Raporu tutturunca sizinle paylaşırım tabi Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 (düzenlendi) Şimdilik herhangi bir rapor tutturmadım ama niyetim o yönde ama ondan önce başka bir servise daha götürmek istiyorum aynı cevabı alırsam hemen rapor tutturup dava açıcam . Raporu tutturunca sizinle paylaşırım tabi tesekkur ederım umarım sonuc lehınıze olur sızden cevap beklıyorum 9 Mart 2009 tarihinde G tarafından düzenlendi Yaz? fontunu d Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 gerçekten çok kötü bir durum dediğiniz gibi insanlar bir hevesle alıyor aracını böyle sorunlar çıkınca soğuyor aracından umarım istediğniz sonucu alırsınız Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Offff çok kötü olmuş buna taş izi diyeni döverim ben valla... can sıkıcı bir durum hakkaten Yorum bağlantısı
Ulaş Kankaya 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Selamlar bir iki ay önce yaşadığım yolada kalma problemini sizlere detayıyla aktarmıştım. sorunu çözen ve hatta çok iyi tanıdığım servisin bile bana verdiği cevap çok soyut kalmıştı. Bu tarihten sonrada servise araçla ilgili bir takım şikayetlerim oldu mesela EGR valfi. Bu EGR valfi bütün TDCI fiestalarda varmış. 30000 lira veriyosun sabah bir çalıştırıyosun zorrrrrrr diye bir ses sanki devamlı fan çalışıyo. servise götürüyosun bulamıyolar sonraki replikler şöyle: ---bakın ben fordclubtr üyesiyim ordaki uzman arkadaşlar bunun EGR olduğunu söylüyolar ona göre bakın, (yemezler diyorum yani) diyorum peki diyorlar ve bakıyorlar cevap ; --evet doğru söylüyosunuz sorun EGR valfinde -- eee naptınız --- efendim bu sorun bütün araçlarda var ---sonuç ?? ---Ford'un bu konuyla ilgili bir bülten yayınlamasını bekleyip arızayı çözücez, şimdi ne yapsak gene aynı sorun olacak, ---Peki bu bülten ne zaman yayınlanır, ---Belli olmaz ... --- arabanın garantisi dolmadan çıkarmı ?? --- bilemiyoruz efendim, --- bu arabanın garantisi dolamadan sorun çözülmezse arabayı kafanıza atarım biliyosunuz değilmi, gülerek --- canınız sağolsu efendim, Bence problem servislerde değil onları yetersiz donanımla müsteriye yönlendiren FORD'da çünkü servislerde çok iyi ustalar Tan oto Da Adnan bey var mekanik ustası , adam belki bir gün uğraştı depodaki sıfır arabaları denedi kurcaladı sorunu çözemedi, sebebi fordun bu soruna profesyonel teknik ekibi ile kendi çare aramaması. Ford'un kendisinde Adnan ustanın gayreti yok burdan bunu anlıyoruz. benim niyetim aracı farkı bir servise daha götürüp aynı sonucu alırsam Ford'a dava açmak olucak. Bu durumlarda ilk yapılması gereken sanayyi bakanlığına başvurup önce bir bilirkişi raporu tutturmak. Bu rapor ve mahkeme tebligatı ile gidin bakalım hangi usta size taş sıçramış siz ödersiniz diyecek. Aracı ilk aldığım günden beri şu 3-4 ayda bir daha ford almamak için 10 dan fazla neden sayabilirim ve bu durum beni birhayli üzüyo. Selamlar bir iki ay önce yaşadığım yolada kalma problemini sizlere detayıyla aktarmıştım. sorunu çözen ve hatta çok iyi tanıdığım servisin bile bana verdiği cevap çok soyut kalmıştı. Bu tarihten sonrada servise araçla ilgili bir takım şikayetlerim oldu mesela EGR valfi. Bu EGR valfi bütün TDCI fiestalarda varmış. 30000 lira veriyosun sabah bir çalıştırıyosun zorrrrrrr diye bir ses sanki devamlı fan çalışıyo. servise götürüyosun bulamıyolar sonraki replikler şöyle: ---bakın ben fordclubtr üyesiyim ordaki uzman arkadaşlar bunun EGR olduğunu söylüyolar ona göre bakın, (yemezler diyorum yani) diyorum peki diyorlar ve bakıyorlar cevap ; --evet doğru söylüyosunuz sorun EGR valfinde -- eee naptınız --- efendim bu sorun bütün araçlarda var ---sonuç ?? ---Ford'un bu konuyla ilgili bir bülten yayınlamasını bekleyip arızayı çözücez, şimdi ne yapsak gene aynı sorun olacak, ---Peki bu bülten ne zaman yayınlanır, ---Belli olmaz ... --- arabanın garantisi dolmadan çıkarmı ?? --- bilemiyoruz efendim, --- bu arabanın garantisi dolamadan sorun çözülmezse arabayı kafanıza atarım biliyosunuz değilmi, gülerek --- canınız sağolsu efendim, Bence problem servislerde değil onları yetersiz donanımla müsteriye yönlendiren FORD'da çünkü servislerde çok iyi ustalar Tan oto Da Adnan bey var mekanik ustası , adam belki bir gün uğraştı depodaki sıfır arabaları denedi kurcaladı sorunu çözemedi, sebebi fordun bu soruna profesyonel teknik ekibi ile kendi çare aramaması. Ford'un kendisinde Adnan ustanın gayreti yok burdan bunu anlıyoruz. benim niyetim aracı farkı bir servise daha götürüp aynı sonucu alırsam Ford'a dava açmak olucak. Bu durumlarda ilk yapılması gereken sanayyi bakanlığına başvurup önce bir bilirkişi raporu tutturmak. Bu rapor ve mahkeme tebligatı ile gidin bakalım hangi usta size taş sıçramış siz ödersiniz diyecek. Aracı ilk aldığım günden beri şu 3-4 ayda bir daha ford almamak için 10 dan fazla neden sayabilirim ve bu durum beni birhayli üzüyo. özgür abi sen ford tan şikayet etmez din yav hatta sana problemleri saydığım halde iyimser davranırdın anlaşılan bu ford senin bakış acını birhayli değiştirmiş Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 özgür abi sen ford tan şikayet etmez din yav hatta sana problemleri saydığım halde iyimser davranırdın anlaşılan bu ford senin bakış acını birhayli değiştirmiş arkadaslar su an durumumu anlamıssınızdır sanırım Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Değişti tabi Ulaş yahu bune yahu ben benim vectra'yı eskidi problem yaratıyo diye sattım bu ondan problemli çıktı. şekil olarak çok iyi araç oturaklı falan ama soğuttu beni kendinden. Hele Murat Bey'in arabaın halini görünce iyice üzüldüm, nedir bu yahu birsürü para ver araba tırt çıksın. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Geçmiş olsun yazık olmuş. guvenlık, emnıyet, confor, guler yuzlu hızmet ve musterı memnunıyetı odaklı bır hızmet aldım Üzgünüm kötü bi haberim var. Bunların hiç birini alamadınız. Yorum bağlantısı
Ulaş Kankaya 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Değişti tabi Ulaş yahu bune yahu ben benim vectra'yı eskidi problem yaratıyo diye sattım bu ondan problemli çıktı. şekil olarak çok iyi araç oturaklı falan ama soğuttu beni kendinden. Hele Murat Bey'in arabaın halini görünce iyice üzüldüm, nedir bu yahu birsürü para ver araba tırt çıksın. abi aynen bende soğudum abi bin pişmanım f1 imi sattığıma nerde o eski f1 li günler ne güzel günlermiş onlar mumla arar oldum Yorum bağlantısı
Murat Binici 9 Mart 2009 Yazar Paylaş 9 Mart 2009 Değişti tabi Ulaş yahu bune yahu ben benim vectra'yı eskidi problem yaratıyo diye sattım bu ondan problemli çıktı. şekil olarak çok iyi araç oturaklı falan ama soğuttu beni kendinden. Hele Murat Bey'in arabaın halini görünce iyice üzüldüm, nedir bu yahu birsürü para ver araba tırt çıksın. özgür bey arabanın tırt cıkması degılde fordun ukala tavır ve yonetıcılerı benı hukukı yollara ıttı yetkılı bır mudurun olaya yaklasımı cok komık ; şöyleki murat bey farzedın arabaya kedı kopek carptı getırın servıse etek altı boya atalım 1 aylık arabaya bende dedımkı farzet arabaya meteor dustu yenısı ver deyıncede abartmayın murat bey dedı. aracta problem var dıyorum ıncelemek yerıne resım atın emaılle bakalım sonucu ıkı satır yazı ıle faks cekıyorlar ınsanın sabrını dener gıbı ekte oldugu gıbı ve yetkılı bır ınsanla konusamayacagımı anlayınca hukukı yollara basvurdum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Boya hasarının dış etkenli olması için, bu arabanın dolmuş gibi 2-3 yıl kullanılması lazım, ve her inen binenin sağa sola sürtünmesi gerekiyor, maalesef yetkili servis denince, akıllara sadece milyon dolarlık dış cephe kaplaması yaptırmak geliyor, içine aklı başında adam koyamıyorlar. Aldığınız cevaplar kesinlikle aklı başında değilmiş. Yalnız fotodan gördüğüm, boyanın altındaki beyaz kısım nedir? Yorum bağlantısı
Recommended Posts