Adem Balta 21 Mayıs 2014 Paylaş 21 Mayıs 2014 Motorcraft almıştım ben, memnun kaldım ancak Trw den Bosch marka olandan da memnun olanlar çok... Disk kesin yamulacağı için Valeo falan tercih edebilirsiniz.. Arka balatalar pahalıdır, değişmesi gerekmiyorsa temizletin bence.. teşekürler ön balatalar için bosh trw arka balatalar motorcraft diyorsunuz. ön diskler için brembo nasıldır acaba. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 21 Mayıs 2014 Paylaş 21 Mayıs 2014 teşekürler ön balatalar için bosh trw arka balatalar motorcraft diyorsunuz. ön diskler için brembo nasıldır acaba. Parçacılar garantili satarlar genelde, Kale marka falan da var... Brembo hiç kullanmadım ama daha önceden diski değişmedi ise ve kullanılabilicek kalınlıkta ise değiştirmeyin.. Yamulmayan disk görmedim... Focus 1 Ankara' da şanslı model aslında taksiler sayesinde... Yorum bağlantısı
Mehmet Şaşmaz 21 Mayıs 2014 Paylaş 21 Mayıs 2014 anarya gidip frene basınca gıyk diye ses geliyor. 89 bin km olmuş disklerin tornaya gitmesi lazım galiba. Yorum bağlantısı
Adem Balta 21 Mayıs 2014 Paylaş 21 Mayıs 2014 (düzenlendi) Parçacılar garantili satarlar genelde, Kale marka falan da var... Brembo hiç kullanmadım ama daha önceden diski değişmedi ise ve kullanılabilicek kalınlıkta ise değiştirmeyin.. Yamulmayan disk görmedim... Focus 1 Ankara' da şanslı model aslında taksiler sayesinde... focus taksiler sayesinde populer olduğunu söylüyorsunuz galiba. parçacı bremboya garanti veriyor 21 Mayıs 2014 tarihinde Adem Balta tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Şahinolanlar 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 (düzenlendi) Herkese merhaba, 2013 1.6 tdci ford focus sw titanium aracım var.Kış lastiklerini değiştirirken lastikçi balataların bitmiş dedi.Servise sordum.4000 km geçme dedi.Araç şu an 23500 km de yani balata 27500 de bitmiş olacak.Çifti 360 tl imiş.Toplamı 720 tl ve işçilik aşağı yukarı 800 tl civarı.Balatanın bu kadar çabuk bitmesi ve bu kadar pahalı olması canımı sıktı.Çünkü daha öncesinde 2011 109cc ford focus dizel aracım vardı balatasını 45000 de değiştirdim ve 400 tl ödedim.Yeni aracımın balataları hem daha çabuk bitti hemde neredeyse iki katı fiyat.Bir terslik var.Ne yapmalıyım.Ayrıcabalataları dışarıdan alıp servise versem garanti bozulur mu 30 Mayıs 2014 tarihinde Osman Şahinolanlar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Yavaş 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Merhaba arkadaşlar, 2011 model focus 2 tdci aracımın geçen gün 75000km bakımını yaptırdım. Servis balataların da değişmesi gerektiğini söyledi yaklaşık işçilik dahil 600TL fiyat verdiler. Tabii ki fiyatı duyunca biraz erteledim bu işi. Tekirdağ civarında bu işi daha uygun fiyata yaptırabileceğim bir yer var mı? Şu ana kadar yetkili servisler dışında bir yere gitmedim ama bu fiyatlar yüzünden alternatifler bulmak zorundayım. Önerilerinizi bekliyorum. Yorum bağlantısı
Barış Göktürk 16 Eylül 2014 Paylaş 16 Eylül 2014 (düzenlendi) Ford Focus 1 2005 model Sedan aracımın ön fren disk ve balata grubunu değiştirmek üzere Adıyaman piyasasından parça ve işçilik dahil 230 TL fiyat aldım. Sizce bu fiyat nasıl? Aşağıya yazdığım parçaların fiyatlarını bilen var mı?2 adet TRW DF4036 Fren Disk Aynası (Havalandırmalı-ön) 1 set TRW GDB1358 Disk Fren Balatası (COTEC kaplamalı) 16 Eylül 2014 tarihinde Barış Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 28 Ekim 2014 Paylaş 28 Ekim 2014 Arkadaşlar aracım 40bin km'de. Şimdiye kadar hiç balataları değiştirmedim. Lastikleri değiştirirken fren balatalarının fotoğrafını çektim, sizce durumu nasıl? Bence epey daha var gibi görünüyor. Konunuzu birleştirdim. Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 Arkadaşlar aracım 40bin km'de. Şimdiye kadar hiç balataları değiştirmedim. Lastikleri değiştirirken fren balatalarının fotoğrafını çektim, sizce durumu nasıl? Bence epey daha var gibi görünüyor. Bencede epey idare eder. Ben orjinal balataları 55 binde değişmiştim. Tabi uzun yol ağırlıklı kullanım idi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 balatnız bitmek üzere. disk le beraber değişmeli. balatadaki V kesime bakın sonraki diske basan yüzey en az 3 4 misli daha klaındır. o yüzey bitince zaten cıykk sesi çıkması için V kısım daha serttir uyarı niteliği taşır. Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 Balatanin 3 de 2 si bitmiş değişim şart veya yakındır. Otokoç servis politikasindan midir daha yarıya gelen balatalari değişiyor. Yalnız henüz 40 000 deki aracın diski ve poryasi ne hale gelmiş öyle.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 frendeki aşınma bir sonraki bakıma kadar gitmeyeceği ön görülür ise müşteriye söylenmek zorunda. müşteri değişmek zorunda değildir 2 bakım arası da değişivbliir istediği yerde Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 balatnız bitmek üzere. disk le beraber değişmeli. balatadaki V kesime bakın sonraki diske basan yüzey en az 3 4 misli daha klaındır. o yüzey bitince zaten cıykk sesi çıkması için V kısım daha serttir uyarı niteliği taşır. Çağlar üstadım senin lafın üzerine laf söylemem abes olur fakat 40 bindeki aracın diskinin neden değiştirilmesi gerektiğini yazdığınızı anlayamadım?Balata tamam riske edilmez ama daha 40 bindeki aracın diski eğer yamuk değilse, bu km de biteceğide düşünülmezse boşa milli ekonomiye zarardır. Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 frendeki aşınma bir sonraki bakıma kadar gitmeyeceği ön görülür ise müşteriye söylenmek zorunda. müşteri değişmek zorunda değildir 2 bakım arası da değişivbliir istediği yerdeHaber vermede sıkıntı yok üstünden çıkanların peşine düşmeden anlasilmiyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 aşınmış diske takılacak sıfır balata hem frende zayıf kalacak hem de hızla aşınacak. diskin iç tarafındaki oyuk yer ile parlak ksıım aynı seviyey inmiş yani incelme toleransı sona gelmiş. Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 4 tekerde de bu sekilde paslanma var sebebini bilmiyorum. Ama diskte ne var knu anlamadim? Sorun nedir tam olarak?Çağlar bey de yukarıda açıklamış diskin en iç kısmı ve dış kısmında oluşan tepecikler bariz incelme göstergesi disk erimiş resmen. Yorum bağlantısı
Fatih Güneş 31 Ekim 2014 Paylaş 31 Ekim 2014 AutoExtra/FordExtra Komple balata değişimi. KALE marka. İşçilik dahil. 240 TL. Yorum bağlantısı
Misafir 31 Ekim 2014 Paylaş 31 Ekim 2014 OEM motocraft ön ve arka balata 230 lira'ya aldım,şuan takılıyor.. Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 31 Ekim 2014 Paylaş 31 Ekim 2014 OEM motocraft ön ve arka balata 230 lira'ya aldım,şuan takılıyor.. Nerden aldınız tam olarak, online satış var mı? Sadece önler kaça geldi? Yorum bağlantısı
Misafir 1 Kasım 2014 Paylaş 1 Kasım 2014 Nerden aldınız tam olarak, online satış var mı? Sadece önler kaça geldi? İstanbul,Topkapı'daki parçacımdan aldım. Önler 120 tl,arkalar 110 tl yanlış olmasın.. Yorum bağlantısı
Burak Gülnar 1 Kasım 2014 Paylaş 1 Kasım 2014 Baskı Balata ve Debriyaj Bilya değişimi gerçekleştireceğim malzeme işçilik hepsi 590 TL fiyat verdi usta. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 1 Kasım 2014 Paylaş 1 Kasım 2014 Baskı Balata ve Debriyaj Bilya değişimi gerçekleştireceğim malzeme işçilik hepsi 590 TL fiyat verdi usta.Malzemelerin markasini teyit edin bence, fiyat fena degil Yorum bağlantısı
Burak Gülnar 1 Kasım 2014 Paylaş 1 Kasım 2014 Markasını bilmiyorum ama internetten şöyle bir göz gezdirdiğimde sırf malzemeler yaklaşık 350 civarı olduğunu gördüm. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 1 Kasım 2014 Paylaş 1 Kasım 2014 Bilyayi özellikle kontrol et luk(orijinal) marka olması gerek, başka marka kullandirma, baski seti için ben valeo taktirdim imkânın varsa luk olsun. fiyatin iyi ben bir kaç başka şey ile 700 civarinda ödeme yapmıştim... Yorum bağlantısı
Ramazan Akkaya 8 Kasım 2014 Paylaş 8 Kasım 2014 Arkadaslar Focus 2'min diskleri ve fren balataları değişecek önerdiğiniz bir marka var mı, yoksa orjınalmı taksak iyi olur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts