İlhan Can 7 Nisan 2009 Paylaş 7 Nisan 2009 (düzenlendi) Fiestam bana yine bir süpriz yaptı.Bu seferki sorun araba bariz bir şekilde titremeye başladı.(özellikle rölantide)Motor dizel gibi sesli gürültülü çalışmaya başladı.Aracı çalıştırdıktan birkaç dakika sonra arıza ışığı yanıyor.Ben bujilerden şüpheleniyorum.Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. 21 Haziran 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlhan Can 7 Nisan 2009 Yazar Paylaş 7 Nisan 2009 Peki bu şekilde servise götürsek bir sorun olur mu? Yorum bağlantısı
İlhan Can 8 Nisan 2009 Yazar Paylaş 8 Nisan 2009 Problem bobinden kaynaklanıyormuş.Değiştirildi sorun çözüldü. Yorum bağlantısı
Hasan Karaduman 13 Nisan 2009 Paylaş 13 Nisan 2009 Arkadaşlar, Benim arac Fiesta 1.4 TDCI 2008 model. Son zamanlarda ilk çalıştırdıktan sonra devir 900-1000 devir arasında gidip geliyor.Bir müddet sonra belki arac ısınınca 900 devir civarında sabitleniyor. Bu bir arıza başlangıcının işareti sayılabilirmi? Öneriler? Hasan KARADUMAN Yorum bağlantısı
Onur Yapıcı 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 (düzenlendi) ilk 10 sn 1000 devirde çalışıp yavaş yavaş 750 devir'e düşer gördüğüm tüm fiestalarda bu böyleydi. Bunun tam olarak açıklamasını uzman bir arkadaşımız az sonra yapacaktır. 14 Nisan 2009 tarihinde Onur Yap?c? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İdris Karip 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Selam arkadaşlar Fiesta 1,4 comfort benzin lpg li aracımla ilk defa sorun yaşıyorum ve bu sorun büyük bir sorun tecrübeli arkadaşlardan fikirlerini paylaşmalarını rica ediyorum Adana da gitmediğim usta kalmadı kimse sorunu çözemedi 10 gün öncesine kadar arabam canavar gibiydi lpg bitti ve bir shell istasyonuna girdim doldurdum depoyu bir iki gün sonra arabam tüpte teklemeye başladı 1. 2. ve 3. viteslerde düşük devirlerde ve kalkışlarda hızlanmaya çalışırken araç sürekli tekleme yaptı sonra tüpü kapattım benzinle denedim yine aynı klimayı açınca tekleme daha şiddetli ve sık sık oluyor özellikle tüpte iken hele ki klima açıkken araba gitmiyor benzinde iken uçan arabam şimdi gitmiyor tamirciye gittim buji ve kablosunu değiştirdik orjinal sıfır bobin getirttik denedik yine olmadı bilgisayara bağladık beyine baktırdık sorun yok 2 gün tamircide kaldı yok bulamadılar sorunu aracı aldım eve getirdim ne yapacağımı şaşırdım eğer bu konuda fikirleriniz varsa lütfen paylaşın yardımlarınızı bekliyorum Yorum bağlantısı
Oktay Temiz 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Bobinden olabilir Polo da aynı sorunu bende yaşamıştım boğaz kelebeğinede baktırmak lazım Yorum bağlantısı
Misafir 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Değişen parçaların orjinalliğini gözden geçirin. Piyasada birçok sahte motorcraft ürün var. Orjinal olduğuna ikna olduğunuz parçalarla aracınızı deneyip, sorun devam ederse çözüm aramaya çalışın. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
İdris Karip 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Bobinden olabilir Polo da aynı sorunu bende yaşamıştım boğaz kelebeğinede baktırmak lazım peki sendeki sorun nasıl çözüldü Yorum bağlantısı
Oktay Temiz 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 peki sendeki sorun nasıl çözüldüBinini değişince sorun çözülüyor 4 tane bonin var muhtemelen seninki birntanesi sıkıntılı sadece onu yenilemen yeterli olacaktır diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Misafir 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Benzinde araç şahan gibi ise Lpg de bu denli tekleme sorunu başka yerde aramak lazım diye düşünüyorum.Lpg parçalarının kontrolü varsa filtrelerin kontrolü lazım.Bu denli tekleme varsa benzindede muhakak kendini biraz hissettirir diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Hamit Akkuş 24 Ağustos 2013 Paylaş 24 Ağustos 2013 (düzenlendi) Benzinde araç şahan gibi ise Lpg de bu denli tekleme sorunu başka yerde aramak lazım diye düşünüyorum.Lpg parçalarının kontrolü varsa filtrelerin kontrolü lazım.Bu denli tekleme varsa benzindede muhakak kendini biraz hissettirir diye düşünüyorum. oktay abi benzindede aynısını yapıyormuş.sonuç alamazsanız ve araç yola çıkabilecek durumda ise osmaniyede bir yer önerebilirim.işin ehli usta 2 3 senedir arkadaşım benim aracımı o ustaya götürüyor. 24 Ağustos 2013 tarihinde Hamit Akkuş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 24 Ağustos 2013 Paylaş 24 Ağustos 2013 Aracınız kaç km de ? Kontrol edilmesi gereken herşey kontrol edilmiş değiştirilmiş. Yapabileceğiniz şey aracın akü kutup başlarını söküp yarım saat bekleyip direk benzinde çalıştırmak o da sonuç vermezsse katalitik ve egsoz kontrol edilmeli tıkanıklık olabilir. Bunların dışında silindir kompresyon değerlerini ölçtürmek kalıyor geriye. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 24 Ağustos 2013 Paylaş 24 Ağustos 2013 Selam arkadaşlar Fiesta 1,4 comfort benzin lpg li aracımla ilk defa sorun yaşıyorum ve bu sorun büyük bir sorun tecrübeli arkadaşlardan fikirlerini paylaşmalarını rica ediyorum Adana da gitmediğim usta kalmadı kimse sorunu çözemedi 10 gün öncesine kadar arabam canavar gibiydi lpg bitti ve bir shell istasyonuna girdim doldurdum depoyu bir iki gün sonra arabam tüpte teklemeye başladı 1. 2. ve 3. viteslerde düşük devirlerde ve kalkışlarda hızlanmaya çalışırken araç sürekli tekleme yaptı sonra tüpü kapattım benzinle denedim yine aynı klimayı açınca tekleme daha şiddetli ve sık sık oluyor özellikle tüpte iken hele ki klima açıkken araba gitmiyor benzinde iken uçan arabam şimdi gitmiyor tamirciye gittim buji ve kablosunu değiştirdik orjinal sıfır bobin getirttik denedik yine olmadı bilgisayara bağladık beyine baktırdık sorun yok 2 gün tamircide kaldı yok bulamadılar sorunu aracı aldım eve getirdim ne yapacağımı şaşırdım eğer bu konuda fikirleriniz varsa lütfen paylaşın yardımlarınızı bekliyorum Ben de kat tıkanıklığı gibi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
H.Özgür Demir 24 Ağustos 2013 Paylaş 24 Ağustos 2013 aynı sorun bendede hafifden belirmeye başladı. araça lpg hiç takılmadı. klima acıkken rolanti hiç bir zaman sabit deyil devamlı inip kalkıyor dünde ilk defa ilk çalıştırdıkdan 10 sn. sonra stop etti klima acık olmadığı halde. 97 benzin aldığım zamanlarda bu sorun tamamen ortadan kalmasa bile en azından rolantinin diğer zamanlara göre daha sabit durduğunu gözlemledim. sanırım araç bozulma sürecine doğru gidiyor Yorum bağlantısı
İdris Karip 25 Ağustos 2013 Paylaş 25 Ağustos 2013 sorun hala bulunamadı arkadaşlar başka bir ustada kaldı araç 1 gün 6 parça denedim bulamadım diyor birde şöyle bir sorun var aracın beynini değiştirdiklerinden şüpheleniyorum aracım tamamen orjinal di beynin değiştirilip değiştirilmediğine nasıl emin olabilirim bi fikriniz varmı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Ağustos 2013 Paylaş 25 Ağustos 2013 sorun hala bulunamadı arkadaşlar başka bir ustada kaldı araç 1 gün 6 parça denedim bulamadım diyor birde şöyle bir sorun var aracın beynini değiştirdiklerinden şüpheleniyorum aracım tamamen orjinal di beynin değiştirilip değiştirilmediğine nasıl emin olabilirim bi fikriniz varmı Seri numarası, üretim tarihinden bulunabiliyor olmalıydı. Yorum bağlantısı
Ömer Bulut2 26 Ağustos 2013 Paylaş 26 Ağustos 2013 Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır dur-kalklarda, yavaşlamalarda ve viraj dönerken debriyaj-frene bastığımda araç stop ediyor. 2 gün önce bi ustaya gösterdim gaz kelebeği kirlenmiş olabilir dedi, temizledi. ayrıca lpg filtresini 13000 km olmuştu değiştirmemiştim, onu da değiştirdim. önce düzelir gibi oldu ama yine aynı sorun devam ediyor. stop ediyor ve direksiyon kilitleniyor. neden kaynaklanabileceği konusunda fikri olan var mı acaba? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 26 Ağustos 2013 Paylaş 26 Ağustos 2013 lpg ayarlarına baktırdınız mı ? rölanti vs. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2013 Paylaş 26 Ağustos 2013 Stop edince direksiyon kilitlenmez sadece sertleşir.. İlk önce rolanti valfine bakılmalıdır.. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 26 Ağustos 2013 Paylaş 26 Ağustos 2013 Direksiyon mu kilitleniyor? Kontagi kapatmadan direksiyon kitlenmez ki Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ağustos 2013 Paylaş 26 Ağustos 2013 bu gaz kelebeğinden ne isterler anlamam, Vw olmadıkça... rölanti valfi yani rölantiyi düzenlemekle görevli olan parça denendi mi? Yorum bağlantısı
Ömer Bulut2 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 (düzenlendi) rölanti valfinden usta bahsetmedi, ben de çok anlamıyorum. direksiyon kilitleniyor derken sanırım yanlış ifade ettim, evet baya sertleşiyor.lpg filtresini değiştirirken lpg ayarını da yaptılar, sorun yok dediler.netten biraz araştırdım aşağıdaki sebepleri derledim: 1-Rölanti valfi sorunu 2-Krank sensörü arızası 3- Su sıcaklık sensörü bozulması 4-egr valfi kirlenmesi 5-lpg hortumunda çatlaklık 6-Hararet müşiri sorunu (3. ve 6. maddeler aynı olabilir ) en kısa sürede ustaya gösterip sonucu sizlerle paylaşacağım. 27 Ağustos 2013 tarihinde Ömer Bulut2 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts