Savaş Değişli 24 Eylül 2011 Paylaş 24 Eylül 2011 Selamlar Arkadaşlar arabamın ön kaput ve sol çamurlukta toplan 4 tane taş izi var,geçenlerde yeni soğuk asfalt yapılmış bir yolda bütün araçlar taş fırlatmamak için 40 km gibi yavaş yavaş giderken arkamızdaki insan dışı varlık kamyonu ile bizi bir sollamaya başladı taşlar cama kaputa kütür kütür vurmaya başladı bu izlerin 2 tanesi saca kadar inmiş,2 taneside astara kadar.Bu izleri nasıl koruma altına alırım,malum önümüz kış çürümesinden korkuyorum. Rötüş harici bir kimyasal veya uygulama varmı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Eylül 2011 Paylaş 24 Eylül 2011 rötüş yeterli, otomotiv saçları artık tek taş izi ile 1 ayda paslanmaz. Yorum bağlantısı
Akan Belen 24 Eylül 2011 Paylaş 24 Eylül 2011 Aynı durum bendede oldukça fazla şekilde var maalesef bulunduğum bölgedeki yol şartları yüzünden.Özellikle ön tampon alttan beyaz beyaz görünüyor.Çağlar abi tampona rötüş zımpara polishing yapsak sıkıntı olurmu plastik aksam olduğu için biraz kafam karışıyor Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 24 Eylül 2011 Paylaş 24 Eylül 2011 Daha önce devamlı uzun yolda kullanılan 150.000 km.de dizel bir getzim olmuştu. Düşeşe gelmişti araç oldukça uyguna almıştım. Haliyle uzun yol yapan aracın durumu az çok belli. Araç kırmızıydı ve ön kaput taş izinden geçilmiyordu her yer beyaz nokta doluydu. Boyacı arkadaşın hünerli elleri değince yapılan rötüşlerle aracın kaput sıfır gibi oldu. Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 26 Eylül 2011 Paylaş 26 Eylül 2011 aynı sorun bizde de vardı bugün küçük fırça ucuyla rötuş yaptılar iyice kurumasını bekle dediler yarın cila atacaklar kaputa hemen sonra kaput filmi çekecekler o şekilde sonuca ulaşabilirsiniz Yorum bağlantısı
Cüneyt Demir 6 Eylül 2013 Paylaş 6 Eylül 2013 birçok araç kullanıcısı mağdurdur belki bu konuda.benim kaputta da var taş izi.geçen birkaç noktaya rotuş boyası dokundurdum ama az miktar taşma oluyor.kabarık duruyor yani. bir yerde okumuştum rötuş boyasını damlattıktan hemen sonra içinde sert bir cisim olan bezle(zımpara gibi)üzerinden geçersen taşma kaybolur demişti.denemeden önce danışmak istedim. ne yapılabilir.yaklaşık 30 kadar noktamız var. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Eylül 2013 Paylaş 6 Eylül 2013 birçok araç kullanıcısı mağdurdur belki bu konuda.benim kaputta da var taş izi.geçen birkaç noktaya rotuş boyası dokundurdum ama az miktar taşma oluyor.kabarık duruyor yani. bir yerde okumuştum rötuş boyasını damlattıktan hemen sonra içinde sert bir cisim olan bezle(zımpara gibi)üzerinden geçersen taşma kaybolur demişti.denemeden önce danışmak istedim. ne yapılabilir.yaklaşık 30 kadar noktamız var. Konunuzu bu konu ile birleştirdim.. Düşündüğünüz metod bence yanlış zarar verirsiniz.. Yorum bağlantısı
Cüneyt Demir 6 Eylül 2013 Paylaş 6 Eylül 2013 Konunuzu bu konu ile birleştirdim.. Düşündüğünüz metod bence yanlış zarar verirsiniz.. tavsiyeniz var mı abi? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Eylül 2013 Paylaş 6 Eylül 2013 (düzenlendi) birçok araç kullanıcısı mağdurdur belki bu konuda.benim kaputta da var taş izi.geçen birkaç noktaya rotuş boyası dokundurdum ama az miktar taşma oluyor.kabarık duruyor yani. bir yerde okumuştum rötuş boyasını damlattıktan hemen sonra içinde sert bir cisim olan bezle(zımpara gibi)üzerinden geçersen taşma kaybolur demişti.denemeden önce danışmak istedim. ne yapılabilir.yaklaşık 30 kadar noktamız var. Rötuşla, kurusun jileti kaputa paralel yatır ve yan yan fazlalığı al, jileti dik değil yan olarak kaputa yaslaki kaputun şeklini alsın, sonra hafif pasta sonrada cila at. 6 Eylül 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Cüneyt Demir 6 Eylül 2013 Paylaş 6 Eylül 2013 Rötuşla, kurusun jileti kaputa paralel yatır ve yan yan fazlalığı al, jileti dij değil yan olarak kaputa yaslaki kaputun şeklini alsın, sonra hafif pasta sonrada cila at. bunu deneyeceğim.umarım bozmam. Yorum bağlantısı
Recommended Posts