Serhan Küçük 29 Mart 2010 Paylaş 29 Mart 2010 95km/h ile gidin. Tam devirini bulacaktır. işte problem de orda 95 le gittiğim zaman bi problem yok ama buna trafik polisleri arkadaşlar ne der acaba şehir içinde onu merak ediyorum ? Yorum bağlantısı
Serhan Küçük 29 Mart 2010 Paylaş 29 Mart 2010 Şehiriçinde neden 5'le gidiyorsunuz ki? 4'le gidin 3'le gidin. sadece şehir içi değilki Otoban olmayan şehirdışındada olay aynı sonuçta max. hız 90km/h ordada mecbur bir iki tane ceza yiyeceğiz artık yapacak bişey yok ) Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mart 2010 Paylaş 29 Mart 2010 Hız sınırı 90'dır ama.. % 10 aşabilirsin.. Bu da 99 yapar.. 6 kilometrede göstergende hata var.. 105 ile radarın önünden geçebilirsin... Sen biraz temkinli ol 102 ile gidebilirsin.. Bu güne kadar radar cezam yoktur... Bir kere yakalayabildiler.. O zaman da inişe geçmiştim... Yorum bağlantısı
Serhan Küçük 30 Mart 2010 Paylaş 30 Mart 2010 Hız sınırı 90'dır ama.. % 10 aşabilirsin.. Bu da 99 yapar.. 6 kilometrede göstergende hata var.. 105 ile radarın önünden geçebilirsin... Sen biraz temkinli ol 102 ile gidebilirsin.. Bu güne kadar radar cezam yoktur... Bir kere yakalayabildiler.. O zaman da inişe geçmiştim... Vallahi şimdi daha güzel oldu 100 le gidebiliosak eğer çok iyi oldu bu benim için Teşekkürler ...... Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 bana 100 le ceza yazdılar.100 ün üstüne hiç çıkmadım ama yazdılar yine de.gittim kameradan izledim memur arkadaş şansına diyor.memlekette herşey şansa kalmış zaten.kocaman otobüs var onu geçmek için mecburdum.ayrıca arkamda başka araçlar da vardı.üstelik farlarım açık ve emniyet kemerim sürekli bağlıdır.kurallara uyanlara ceza yazıyorlar artık.101 ile radara girmiş olsam hemen gidip ödeyecektim.ama makbuzu bile almadım sizin olsun dedim. Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 10 Temmuz 2010 Paylaş 10 Temmuz 2010 üstelik şehir dışı ve bölünmüş yolda yazdılar.inanın sinirlenmemek elde değil. Yorum bağlantısı
Tanju Ilgın 17 Haziran 2011 Paylaş 17 Haziran 2011 (düzenlendi) Sizlere bir sorum olacak. 14 nolu hortum Yağ buharı kanalı görevi ne ?. Turbo 2 nolu parça ile hava filtresinden hava emiş yapıp yakıtın daha iyi yanmasına sağlıyor. Ancak 14 parça ile turboya yağ gelmiş olmuyor mu? hava ile birlikte yağ alıp yakıta hava ile birlikte yağ göndermş olmuyor mu? Bu konuda bizim anlayabileceğimiz şekilde acıklar mızınız? Ayrıca hava filtresinede yağ gidebilir. Bu uygun mudur? şimdiden teşekürler 17 Haziran 2011 tarihinde Tanju Ilg?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Haziran 2011 Paylaş 17 Haziran 2011 14 numarama üst kapakta biriken yağ buharını emme yoluna yollar, bu yağ buharının miktarı ve o anki yapısı ile teknik bir sorun yaratmaz zaten dünyadaki tüm motorlarda bu prensip ile çalışır. Hava filtresinden sonra emmeye yollar, bu arada hava filtresine zaten karter havalandırma bağlıdır ki bu da yağ buharını yolar Yorum bağlantısı
Tanju Ilgın 19 Haziran 2011 Paylaş 19 Haziran 2011 Çağlar bey ilginiz için teşekkür ederim. Ancak ben bir şey öğrenmek istiyorum.Bu yağ Motor yağının kendisimi oluyor? motor yağı eksilmiyor mu? Yağ buharı turbo ile yakıta karışıp yanmış mı oluyor . Yani sonuç olarak bu şekilde ne avantaj sağlıyor? Dezevantajı var mı? Yanlış anlamadıysam forum bazı bölümlerinde 14 nolu hortumun iptal etmekten bahsediliyor! Amaç ne? Faydası nedir? Çok soru sordum ama şimdiden teşekkürler! Yorum bağlantısı
Nuri Başer 19 Haziran 2011 Yazar Paylaş 19 Haziran 2011 Çağlar bey ilginiz için teşekkür ederim. Ancak ben bir şey öğrenmek istiyorum.Bu yağ Motor yağının kendisimi oluyor? motor yağı eksilmiyor mu? Yağ buharı turbo ile yakıta karışıp yanmış mı oluyor . Yani sonuç olarak bu şekilde ne avantaj sağlıyor? Dezevantajı var mı? Yanlış anlamadıysam forum bazı bölümlerinde 14 nolu hortumun iptal etmekten bahsediliyor! Amaç ne? Faydası nedir? Çok soru sordum ama şimdiden teşekkürler! Tanju bey, Karter havalandırmadan çıkan asıl gaz, yağ buharı değil, silindir segmanlarından kartere sızan yanmış yada yanmamış sıcak gazlardır (yakıt+hava).. Bu gazlar yağın yapısını bozacağından dışarı atılması gerekir.. Ayrıca 2. bir işlevi de bu yanmamış hidrokarbonca zengin zararlı gazın doğaya karışmasını önleyip silindirde yanmasını sağlamaktır.. Karter havalandırma mantığının temeli budur.. Direkt olarak motor yağına, dolaylı yoldan motora faydası mevcuttur.. İptali yağ ömrünü kısaltacaktır.. Oradan çıkan yağ buharı miktarı tolore edilebilecek düzeydedir.. Umarım sorularınıza cevap verebilmiş ve faydalı olabilmişimdir.. Yorum bağlantısı
Tanju Ilgın 19 Haziran 2011 Paylaş 19 Haziran 2011 Nuri bey ilginiz için teşekkürler Yorum bağlantısı
Ali Kangal 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 konu eski ama motor bölümü resmini göremiyorum numaralı halde vpn de var kaldırıldımı yoksa Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 1 saat önce, Ali Kangal yazdı: konu eski ama motor bölümü resmini göremiyorum numaralı halde vpn de var kaldırıldımı yoksa Malesef yüklendiği yerden silinmiş görünüyor. @Nuri Başer bey de en son 2013’te girmiş foruma. Kendisine e posta atacağım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 Malesef yüklendiği yerden silinmiş görünüyor. [mention=9171]Nuri Başer[/mention] bey de en son 2013’te girmiş foruma. Kendisine e posta atacağım.ya konudaki resime çok ugraştım görmek için yok tamam sagol hocam belki vardır 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts