Ömer Güler 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 (düzenlendi) Würth'ü aracınıza koyduktan sonraki 200-300 km devamlı devirli kullandınız mı? Aslında öyle kullanmam gerektiğini bilmiyordum, 300 kilometre kadar 2000 devirde kullandım zannedersem 25 Haziran 2009 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 Wurth depoya yapışmış tortuları çözmüş olabilir tabi ama bu tortular filtreyi geçemez, eğer filtrenizde temizse başka bir sorun var, wurth kullanımından sonra aracın sesi biraz artıyor kurumlanma gittiği için galiba, fakat 2 depo mazot yaktıktan sonra ses normale dönüyor ayrıca devirli kullanım gerekli arada bir 3000-3500 devir yaptırın ayrıca bunu yarım depo yada en az 20lt. mazot varken kullanın daha kısa zamanda yoğun temizlik oluyormuş, bunu wurth temsilcisiyle konuşmamda öğrendim serviste onayladı, yalnız 20lt. nin altında mazot varken kullanmayın en güzeli yarım depoya katmak bence. Yorum bağlantısı
Ömer Güler 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 Wurth depoya yapışmış tortuları çözmüş olabilir tabi ama bu tortular filtreyi geçemez, eğer filtrenizde temizse başka bir sorun var, wurth kullanımından sonra aracın sesi biraz artıyor kurumlanma gittiği için galiba, fakat 2 depo mazot yaktıktan sonra ses normale dönüyor ayrıca devirli kullanım gerekli arada bir 3000-3500 devir yaptırın ayrıca bunu yarım depo yada en az 20lt. mazot varken kullanın daha kısa zamanda yoğun temizlik oluyormuş, bunu wurth temsilcisiyle konuşmamda öğrendim serviste onayladı, yalnız 20lt. nin altında mazot varken kullanmayın en güzeli yarım depoya katmak bence. Valla ben birdaha würth kullanmayı düşünmüyorum. Bu takılma sorunundan kurtulursam benden iyisi olmayacak. Gerçi şehirler arasından yeni geldim şuan takır takır çalışşıyor hiçbir sorun yok ama ne zaman başlayacak diye her an bekliyorum. Yorum bağlantısı
Cemal Arslan 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 (düzenlendi) Würth yada başka marka farketmez bu tür ürünler sorun çıkarmaz büyük ihtimalle enjektörlerde sorun vardır. zaten usta da demiş değişirse iyi olur diye... tekleme mazotdan da yapar ister shell ister po ister total ister bp farketmez önemli olan marka değil bayidir. markaların hepsi iyidir ancak saklama koşulları nakliye koşulları çok etkendir. o yüzden markadan ziyade bayi araştırın en iyi sonucu aldığını yer neresi ise oradan alın. ayıca deponun dibinde tortu pislik çekme gibi bir sorun olamaz depoların içi ve sistem bunu engelliyor. ancak tavsiyem kırmızı yanar yanmaz yada yanmadan yakıt alın buna dikkat edin. yoksa pompa yanabilir. az da olsa böyle bir ihtimal var. yakıt katkıları motor katkıları faydalıdır senede 1 kezde olsun kullanın. üzerinde ki kullanma tarifi vardır ve ona uymaya dikkat edin. carbon clean yada kelebek temizliği yaptırın. bakımlarını zamanında yaptırın hava yağ ve yakıt filtrelerini sürekli değiştirin ve 10 bin yada 15 bin km olmasnı beklemeyin 2-3 bin km daha erken değiştirin. 25 Haziran 2009 tarihinde Cemal Arslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ömer Güler 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkürler, tavsiyelerinize dikkat edeceğim. Acaba enjektörlerin test sonuçlarını yayınlasam anlayan olurmu? Servislere bu konuda güvenemiyorum. Sanki bana her parçadan prim alıyorlar gibi geldi herşeyi değiştirmeye çalışıyorlar. İnsanın içine şüpheyi atıyorlar, gelde değiştirme sonra... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 Pompa yanmasına da bir çözüm bulamadılar gitti.Aslında istenirse bişeyler yapabilirler.Depoda yakıt kalmadığı zaman pompa kendini soğutamadığından yanıyor.(Ben böyle biliyorum)Bunun için ayrı bir hazne yapsalar pompa onun içinde çalışsa ve o hazneye yakıt girişi olup çıkışı olmasa(pompa ucu yine dışarda olacak),gerekli durumda hazneye yine yakıt dolsa pompa sürekli kendini soğutabilir. Not: Tam olarak pompanın yapısını bilmiyorum.Tamamen saçmalamış olabilirim.Verdiğim rahatsızlıktan dolayı kusuruma bakmayın Yorum bağlantısı
Ömer Güler 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 (düzenlendi) 25 Haziran 2009 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ömer Bilen 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 Ömer Bey, egr yi mersindemi iptal ettirdiniz? Eğer mersindeyse 10 güne kadar bende mersine geçeceğim, yerini söleyebilirmisiniz? Siz acaba elektronikmi, yoksa manifold girişini tıkayarakmı iptal ettirdiniz? Birde son sorum bilgisayara bağlanınca ısıtma bujilerinin arızalı olduğu göründümü?. Benimkini serviste bilgisayara bağladılar ama öyle bir sorundan bahsetmediler... evet bilgisayarda göründü. ford ergin aş. nin eski ustalarından biri kendine özel sevris açmış orda iptal ettirdim conta takarak iptal etti şuan aracımı iptal konumunda kullanıyorum hiçbir sorun yok geldiğin zaman yardımcı olabilirim egr arızası veriyorsa bi iptal ettirin deneyin çümkü baya pahalı bi parça. Yorum bağlantısı
Nuri Başer 25 Haziran 2009 Paylaş 25 Haziran 2009 sanırım 3 enjektörün değerleri verilmiş ve çok büyük bir problem yok gibi.. Yorum bağlantısı
Ahmet Acar 7 Temmuz 2009 Paylaş 7 Temmuz 2009 Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkürler, tavsiyelerinize dikkat edeceğim.Acaba enjektörlerin test sonuçlarını yayınlasam anlayan olurmu? Servislere bu konuda güvenemiyorum. Sanki bana her parçadan prim alıyorlar gibi geldi herşeyi değiştirmeye çalışıyorlar. İnsanın içine şüpheyi atıyorlar, gelde değiştirme sonra... Ford C-max Enjektorleri Bosch marka herhalde Türkiyenin hervilayetinde Bosh Dizel Yetkili srvisleri var.Sizin sorunun aynısı bendede vardı (egr falan değil,bujide değil insan inanmak istemesede enjektor arızası kardeş) mayıs ayında Enjektorlerin 4 tanesinde komple yeniledim 2500-3000 tl masrafım oldu.Aracım 55.000 de Bosch Dizel Serviste çalışanlar sağ olsun eski enjektorlerimin nasıl bozuk olduğunu öğrenmek istiyorum diye sorunca detaylıca anlattılar hatta enjektorumun buyuk mıkroskop altında bozulan aşınan gozle gorunmeyen yerlerini gosterdiler.Enjektorlerin hangi aşamalardan gectiğini tam teknik olark bilmemekle birlikte 3-4 ayrı işleme tabii tutulduğunu gostererek anlattılar. Eski enjektorlermden 2 tanesi bozuk 2 tanesi kullanılabilir cıktı.Ama ben yinede 4 tanesini yeniledim sağlamlarıda yedekte tutuyorum.Yeniledim Çünki arabamı seviyorum. Not: Enjektorlerimi yeniledikten sonra Yetkili Ford servisinden OPET YGS(Yakıt guvenlik sistemi ) kartı çıkarttım.Artık Opetten alıyorum.Eğer bir enjektor problemi yaşarsam son aldığım yakıt istasyonlrı belli olacağı için eğer istasyonlarda yakıt problemi çıkarsa masrafımı karşılıyacaklar. Eğer böyle bir imkanın yoksa kesinlikle farklı istasyonlardan euro dizel dahi olsa alma, Sonradan anladım En iyi eurodizel aynı petrol istasyondan alınan eurodizeldir. Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 Arkadaşlar Würth enjektör temizleyici (300 ml) si aldım geçenlerde....Üzerinde 55 lt ye ekleyin deniyordu...Benim depo full idi bende 35/36 lt alan depoya tamamını ekledim.Acaba hata mı yaptım?Biraz geç oldu ama Türk aklı işte tersten işliyor... 125 km filan kullandım..Acaba diyorum deponun üzerini tamamlasam daha mı iyi olur??? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 Bir sorun çıkacağını sanmam.. kimisi de yarım depoya atın daha yoğun olsun etkili olur şeklinde bilgi veriyor.. aslında depoya eklenen yakıt katkılarının işlevselliği halen tartışma konusu.. birçok uzman tavsiye etmezken (misal Çağlar abi hiç sevmez ) kimi si de öve öve bitiremiyor.. ben 3 kutu kullandım bariz bir etki görmemiştim.. en güzeli UltraSonic temizlik ve test.. Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 UltraSonic temizlik fiyatı nedir acaba??? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 Şahsen, carbon clean markalı ürün dışında, belgeli test sonucuna rastlamadım. Yorum bağlantısı
Nuri Atasever 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 UltraSonic temizlik fiyatı nedir acaba??? yaklaşık 100 150 lira Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 Ultrasonic temizleme metodunda, enjektörler sökülür, püskürtme testi yapılır, sonrasında tekrar ölçülür ve fark test edilmiş olur. Carbon clean yönteminde (diesel araçta) kompresyon ölçmek bazen çok zor, bazen de mantıksız pahalı olacağından, ölçüm yapılmaz, enjektör sökülmez ve nispeten ucuzdur. Yorum bağlantısı
Nuri Atasever 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 Arkadaşlar Würth enjektör temizleyici (300 ml) si aldım geçenlerde....Üzerinde 55 lt ye ekleyin deniyordu...Benim depo full idi bende 35/36 lt alan depoya tamamını ekledim.Acaba hata mı yaptım?Biraz geç oldu ama Türk aklı işte tersten işliyor... 125 km filan kullandım..Acaba diyorum deponun üzerini tamamlasam daha mı iyi olur??? bende commom rail mazot katkısı koydum depoya würth marka kullanım klavuzunda 30- 50 lt mazot olmalı depo da diyodu ama bende de yarım depoyu biraz geçiyodu mazot ürünü depoya koydum sonra gidip 10 lira mazot daha aldım Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 yani anladığım kadarıyla mazot ekleme bole kullan diyosunuz... Yorum bağlantısı
Sergen Kesgin 26 Kasım 2009 Paylaş 26 Kasım 2009 bende yarın yarım depoya koyucam würth yakıt katkısından umurarım bi problem çıkmaz ilk defa deniyicem Yorum bağlantısı
Burak Karadeniz 26 Kasım 2009 Paylaş 26 Kasım 2009 Şahsen, carbon clean markalı ürün dışında, belgeli test sonucuna rastlamadım. Bana yetkili servisteki adam 45000 bakımı için gittiğimde carbon cleani kesinlikle yaptırma, bir süre sonra kötü şeyler olabilir demişti, beni vazgeçirmişti. Hatta eline kağıt kalem alıp çizim yapmıştı, çizim üzerinden baya bişeyler anlatmıştı Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 29 Kasım 2009 Paylaş 29 Kasım 2009 adından da anlaşılacağı gibi enjektörleri temizlemek için... Yorum bağlantısı
Nuri Başer 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Söz konusu ürün karbon artıkları (yanmış-yanmamış) için bir nevi solvent (çözücü) görevi görür.. yani mutfağınızda yağları çözmek için kullandığınız yağçöz den farklı bir işlevi yok aslında.. nekadar az mazotla kullanırsanız okadar yoğun uygulamış olursunuz ama bu yoğunluğun dozu kaçarsa, çözünme sonrası aşırı viskoz hale gelen yakıt, enjektörleri tıkayabilir.. "rebound etki" yi de böylece sağlamış olursunuz bence enjektör temizliği amaçlanıyorsa Ultrasonic Temizlik ve ASNU (googledan bkz.) şart.. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 30 Kasım 2009 Paylaş 30 Kasım 2009 Söz konusu ürün karbon artıkları (yanmış-yanmamış) için bir nevi solvent (çözücü) görevi görür.. yani mutfağınızda yağları çözmek için kullandığınız yağçöz den farklı bir işlevi yok aslında.. nekadar az mazotla kullanırsanız okadar yoğun uygulamış olursunuz ama bu yoğunluğun dozu kaçarsa, çözünme sonrası aşırı viskoz hale gelen yakıt, enjektörleri tıkayabilir.. "rebound etki" yi de böylece sağlamış olursunuz bence enjektör temizliği amaçlanıyorsa Ultrasonic Temizlik ve ASNU (googledan bkz.) şart.. +1 ultrasonic temizliğin üstüne enjektör temizliği tanımam. würth'ün yakıt yolları temizliği enjektör temizliği ve düzenli kullanım halinde işe yarar,carbon clean kötüdür demiyorum fakat inatcı karbonlaşmayı ve kireçlenmeyi ultrasonic temizlik daha mükemmel çözer. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Aralık 2009 Paylaş 11 Aralık 2009 (düzenlendi) Sizin kullandığınız wurth common rail için temizleyici olmalı, eğer o ise normal kullanmışsınız, hatta etkili kullanımı depoda 25-30 lt mazot varken eklemek ve o mazotu ekleme yapmadan aracı devirli kullanarak bitirmektir (üstündede böyle yazar), bu madde solventli değil yanıcıda değil, şuan için enjektör sökmeden üst kapak sökmeden, yapılan yakıt yolu, pompa enjektör, sibob yuvası, silindir üstü kurum birikmesi temizliği yapılması için iki şey var, birisi carbon clean diğeri wurth' un bu katkısı, ikiside aynı işi görüyor, wurth hem makineyle hemde hemde depoya atılarak kullanılıyor, ben wurth tercih ettim sonuç süper, hem ucuz hem risksiz, bunların dışında hiçbirşey eklemeyin depoya, gerisi hikaye çünki, wurth ü firmasına temsilcisine ve servise sordum, genelde 40000 de bir depoya ekleyin yeter diyorlar, servis makinası olmasına rağmen depoya eklemek daha faydalı sonuç verdi dedi, ben ise her 15000 yada 20000 de depoya ekliyorum, düzenli kullanırsanız başka hiçbirşey yapmanıza gerek yok, zaten anlayacaksınız, benim araba 65000 e geldi hala ilk günki gibi atak, motor gayet sessiz, hatta serviste birkaç fiestayla karşılaştırdım, ısınmış motor rolantideyken benimki bariz daha sessizdi, tabi bakım aksatmıyoruz ve 1. sınıf şeyler kullanıyoruz, birkere yağ kesin mobil 5/30 tam sentetik olucak mükemmel sonuç veriyor, hava filtresi istisnasız her 5000km de bir yenilenecek ve yağda 10000km de bir değişecek, her 15000 bakımında MAF sensöre kontak sprey sıkarak temizlik yapılacak, egr vakum hortumu çıkarılarak iptal edilecek (bu sorun çıkarmıyor sadece motor kışın birkaç dakka kadar daha geç ısınıyor o kadar) bu şekilde yapar ve motoru uygun devirde kullanır yüksek devirler (3500 üstü) çevirtmezseniz bence 1.4 tdci motor 400.000 km ve daha fazlasını yapar, turbonuzda sağlam kalır, zaten o zamana dek arabadanda bıkarsınız 11 Aralık 2009 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts