Hasan Semerci 28 Mart 2011 Paylaş 28 Mart 2011 bende aracım biraz fazla yakıyor diye geçenlerde ustaya gittim. bilgisayara bağladılar. herşey normal çıktı. enjektör püskürtmesine baktılar. onlarda normal çıktı. depo hemen hemen doluydu 1 adet würth tavsiye etti ve depoya doldurdum.sonucuna bakacam inşallah. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Mart 2011 Paylaş 28 Mart 2011 Bana yetkili servisteki adam 45000 bakımı için gittiğimde carbon cleani kesinlikle yaptırma, bir süre sonra kötü şeyler olabilir demişti, beni vazgeçirmişti.Hatta eline kağıt kalem alıp çizim yapmıştı, çizim üzerinden baya bişeyler anlatmıştı Bir süre sonra ilaçlı gazoz geldi aklıma, Türk filmlerinde Çoşkun ağbimiz kullanırdı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Mart 2011 Paylaş 28 Mart 2011 16 yaşındaki 160 bin km'lik Zetec motora yapalım mı yani? Diş macunu daha aşındırıcıdır.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Mart 2011 Paylaş 28 Mart 2011 Vakum sesi enjektör ile ilgisi var mıdır bilemem? Yakıtın geçtiği, yandıktan sonra atıldığı her yeri temizler, uzun km ler sonrası tek seferde temizlemez ise 3-5000km sonra tekrar yapılır. 200.000 km yi geçmiş bir opel motorunda temizlik yaptırdık, arıza lambası yandı, 20 km sonra tekledi, araç sahibi panikledi, 100 km sonra herşeyi düzeldi yapmadan önce anlatmıştım ama tekleyene kadar inanmamıştı Yorum bağlantısı
Mehmet Ülker 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Enjektör temizleyicisi olarak tabir edilen carbon çözücü materyalin aslı butil glikoldür. Büyük firmalar hem ürünü seyreltmek hemde akaryakıtın setan sayısını artırmak için içine petrol eterinden bir karşımı yaparlar. Ancak ucuz piyasa malları carbon çözücü ürün tek başına kullanılır ve o kadar hızlı çözme yaparki; kopardığı parçacıklar enjektör memelerini tıkayarak çalışamaz hale gelir.Kopan parça 1100-1200 barlık bir başınçla enjektörlere gönderildiğinden bu parçalar memeyi öyle bir tıkarki bir daha oraların açılması mümkün olmaz. Tecrübe ile sabit olup, 2003 Connect'ime piyasa malı kullanmıştım. Yeni bir takım enjektör sahibi oldum. Onun için marka kullanmak iyi olmakla birlikte onlarda bile risk vardır. Benim naçizane görüşüm kullanımı ilk başlarken 50-60 litre depoyla başlamak bir sonrakinde 40-50 litre ve sonunda 30-40 litrede kullanarak üç depoda sorunu yavaş yavaş çözmektir. Diğerlerinden biraz masraflı olmakla birlikte bunda risk daha azdır. Özellikle 100 bini devirmiş araçlar için bu yöntem çok ama çok daha sağlıklıdır. İlerleyen zamanlarda üstadlarında belirttiği gibi her 5 binde bir uyğulama yaparak yeniden carbon oluşumu engellenmiş olur. Yorum bağlantısı
Sabri Kahraman 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 Kimsenin işine karışmak istemem ama enjektör temizleyicilerini yağ çözücü gibi düşünmeyin. Benim bildiğim yanma oranı yüksek olduğu için motor içerisinde yüksek patlama oluşturuyor buda temizlemiş oluyor. Bunu zaten otobanda uzun yol yaptığınızda ve biraz hızlı kullandığınızda araçta ciddi bir ataklık fark edersiniz. yani ne kadar yüksek devir o kadar yüksek ısı ve basınç oluşuyor buda pislikleri sökmüş oluyor. Bu ürünlerin kullanım talimatlarına baktığımda benim zaten arasıra yaptığım işlemi, yani yüksek devirde kullan diyor. Bir motor ustası uzun süreli kullanımda yüksek patlama yüzünden motor pistonlarına ve silindire zarar verdiğini söylemişti kullanırken çokta yüksek devirde kullanmamamı tavsiye etmişti. Forumda okuduğum yorumlarda bazı arkadaşlar 4000 - 4500 devirlerden bahsediyor , bu dizel motor için normalde bile yüksek bir devir bence. Birde eski fiestamın kullanım kılavuzunda Kesinlikle motor yağ katkısı ve yakıt katkısı kullanmayın diye yazıyordu, servisler nasıl tavsiye ediyor anlamadım. Benim fikirlerim bunlar Yorum bağlantısı
Recommended Posts