Mustafa Tüfekçi 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 çok karmaşık bir soru. bunu anlamanın en güzeli garantili bir araba ile hem servise hem sanayiye gitmek. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 sorun: stop ederken gelen ses ve veya sallantı ise, volant ömrünü tamamlıyor demektir, ileri safhada dağılırsa yolda bırakır, debriyaj değişirken volandın da değişmesi en güzeli ve ekkonomiği olurdu Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 Hocam zor bir durum ama arabaların km'leri ne? Yorum bağlantısı
Şaban Arhan 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 Hazır konu açılmışken ben de danışayım dedim..Benim Focus'umda da çekiş düşüklüğü, yakıtın fazla olması, bir de 2. ve 3. viteslerde debriyajdan ayağımı kaldırıp gaza bastığımda hafif bir silkeleme var.Ayrıca aynı viteslerde gazdan ayağımı çektiğimde gıcırtıya benzer bir ses duyuyorum..Çok hafif rampalarda bile bazen hızlanmadan girmişsem yokuşun başında 2. vitesle çıkmıyor, bire çekince de 10 metre sonra ikiinci vitesi istiyor..Baskı balata ya da volantla alakalı mıdır acaba? Bu arada yakıtım fazla demiştim, şehir içi ortalama 7.5'in altın inmedi araba.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 silkeleme aks kafasında da olabilir, yanmıiş volant yüzeyinden de , km ye göre çekiş düşüklüğü, kurumdan başlar turbo selonoidinden enjektöre kadar uzanabilir Yorum bağlantısı
Şaban Arhan 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 100 bin kilometrede aracım Çağlar Bey..O zaman ilk olarak kurumdan başlayarak mı gitmeliyim ? Carbon clean gibi bir şey tavsiye eder misiniz? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 emme hava borularının, intercooler dahil sökülüp içinin temizlenmesi + CC , bayağı fark yaratacak. Yorum bağlantısı
Şaban Arhan 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 Cevap içer teşekkürler..Bu hafta sonu hemen yaptırayım, sonucu merak ediyorum.. Yorum bağlantısı
Yıldırım Özsevgeç 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 Hocam zor bir durum ama arabaların km'leri ne? 55000 hocam. Yorum bağlantısı
Yıldırım Özsevgeç 12 Mart 2013 Paylaş 12 Mart 2013 corsa dizel 2005 model hocam. bu arada kmyi yanlış yazdım 120000 olacak. 55000 hocam. 120000 hocam yanlış yazdım. Yorum bağlantısı
Erden Yenice 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 (düzenlendi) Volan'a balata basmaz arkadaslar benmi yanlıs biliyorum. Volan değiştirmeye kalkmayın sakın. volan değiştirmek kolay bir iş degil motorun komple balansa girmesi icab edebilir. Baskı-Balata dediğimiz ikiliden bahsediyorsunuz dimi? 13 Mart 2013 tarihinde Erden Yenice tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 Volan'a balata basmaz arkadaslar benmi yanlıs biliyorum. Volan değiştirmeye kalkmayın sakın. volan değiştirmek kolay bir iş degil motorun komple balansa girmesi icab edebilir. Baskı-Balata dediğimiz ikiliden bahsediyorsunuz. Şunu açabilir misiniz? Yorum bağlantısı
Erden Yenice 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 Volan dediğimiz parça aracın en agır parçalarından birisidir. ve araç krankına dogrudan bağlantılıdır. Bu parcanın vazifesi marş motorunun araca ilk hareketi vermesinden ziyade, gerekli torku muhafaza edip istenildiği zamanda kullanılmasına yardımcı olmaktır. dolayısı ile bunu değiştirmek vs kolay iş değildir. her motorun volanı diğer motorlara uymayabilir. Akadamik dilde alıntı yaptım "Volanın en önemli özelliği kaybolacak enerjinin bünyesinde depolanabilmesi ve gerektiğinde bunu kullanma imkânı verebilmesidir. Genel bir volanın geometrik şekli, çapı büyük genişliği küçük boyutlarda bir nevi silindirik disk olmalıdır. Volanın sistemdeki yeri ise, imkân dahilinde dönüş sayısının en büyük olduğu yer olmalıdır. Bazı sebeplerden bu yer mümkün olmadığı takdirde en büyük devir sayısına yakın dönen yerde olmalıdır. Bu koşullarda, volan sistemdeki en büyük enerjiyi kazanabileceği durumdadır." Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 sorun: stop ederken gelen ses ve veya sallantı ise, volant ömrünü tamamlıyor demektir, ileri safhada dağılırsa yolda bırakır, debriyaj değişirken volandın da değişmesi en güzeli ve ekkonomiği olurdu Bende aracı stop ederken viteste ve debriyaja basılı stop ediyorum ama titreme ile stop ediyor, acaba bunun sebebide volant olabilir mi ? Ne dersin Çağlar ustam ? Yorum bağlantısı
Yıldırım Özsevgeç 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 Bende aracı stop ederken viteste ve debriyaja basılı stop ediyorum ama titreme ile stop ediyor, acaba bunun sebebide volant olabilir mi ? Ne dersin Çağlar ustam ? Hocam servisten stop ederken debriyaja basarak stop edin demişlerdi. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 Bende aracı stop ederken viteste ve debriyaja basılı stop ediyorum ama titreme ile stop ediyor, acaba bunun sebebide volant olabilir mi ? Ne dersin Çağlar ustam ? Abi dizellerde bir miktar sarsıntı oluyor.Bence aynı model ve motor, farklı bir araç ile kıyasla belirgin fark varsa öyle kontrol ettir. 1 Yorum bağlantısı
Özkan Kara 13 Mart 2013 Paylaş 13 Mart 2013 Bende aracı stop ederken viteste ve debriyaja basılı stop ediyorum ama titreme ile stop ediyor, acaba bunun sebebide volant olabilir mi ? Ne dersin Çağlar ustam ? bızım arabanında baskı balata ve volant değişimi yaptık.stop ederkene gene sallanma oluyor debraj acılınca usta volantta cok bosluk oldugunu acmıskene degıstırme taraftarı oldugundan degısım yaptık.baskı balata ve volant degısımı sonrasında aracın ıvmelemesı yuksek derecede arttı. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Demirci 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 Öncelikle forumu bayadır dolaştım baskı balatayla ilgili yazılanlar çok eski bundan dolayi bu konuyu acma.eregoi duygum. 2005 model fords focus 1.6 ghia aracim var. Ve aracim cekisten baya düştü. Arastirmalarim sonucunda nedenin baski balatada oldugunu anladim. Ve degistirmeye karar verdim. Sanayide ustayi arafim ve 250 tl iscilik istedi. Bosch servisini aradim 160 tl baski balata 110 tl bilye ve 175 tl iscilik istedi ve birde servisten ogrenmek istedim. Ford servisini aradim 951 tl + kdv baski balata 267 tl+ kdv bilye ve iscilik konusunu saatlik oldugunu soyledi. Sizden ricam bana konuda yardimci olmaniz. Tavsiye ve usta onerisi yaparsabiz cok sevinirim . Simdiden cok tesekkur ederim. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 (düzenlendi) Tam yerine gelmişsiniz.. hallolur kafanıza takmayın. 1 Nisan 2013 tarihinde Ayhan Onaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Demirci 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 Tam yerine gelmişsiniz.. hallolur kafanıza takmayın.. Zaten bu yuzden burdayim 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 Bundan sonra da burada olmaya devam edeceksiniz Öyle hemen ateş alıp gitmek yok Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 baskı balatayı geçen sene 465 tl değiştirdim.işçilik dahil.180tl işçilik alıyorlar genelde.tanıdıksa eğer 150 tl ye yaptırabilirsiniz şansızman yağıda değişirse biraz daha artar ücret Yorum bağlantısı
Halil Hıdırlar 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 Merhaba, ford ka araçlarının orj baskı balatasının çapı hakkında bilgi sahibi olan varmı. Mapa: 19-20cm Luk: 18cm Sachs: 20cm 3 markanın ford ka baskı balata satışı yapılıyor hangi çaplı balatayı almamız gerekir. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 278 05 69, Ömer...Şaşmaz da kendisi..450 - 500 liraya bitmesi lazım.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts