Kutay Akçar 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Anlattıklarından bitmeye yakın olduğu fikri geliyor bana. Yukarıda anlatılan 3 testi dene yinede emin olamadıysan güvendiğin bir ustaya göster. Yorum bağlantısı
Murat Bektaş 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 (düzenlendi) Eğer bir önceki değişim tarihini bilmiyorsan tabiki değiştirme taraftarı olman lazım. Benim gözlemlediğim kadarı ile aracın baskı balatası zayıfladı ise kalkışlarda çok hantal oluyor, neredeyse motor duracak gibi geliyor insana. Hız olarak devirine göre gitmeme sebepleri çok. Bunu baskı balataya bağlamak biraz zor. 23 Haziran 2013 tarihinde Murat Bektaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tahir İlter 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Tüm testlerin arasında en sağlık sonucun alındığı ; Araç düz bir yolda durdurulur, el freni en son kademeye kadar çekilir,vites en yüksek vitese alınır(sizin aracınız için 5. vites),devir 2500-3000 civarına getirilir ve debriyaj bırakılır.Eğer araç stop ederse baskı balatada bir sıkıntı yok, eğer etmez ise bir an önce değiştirmekte fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Murat Bektaş 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Tüm testlerin arasında en sağlık sonucun alındığı ; Araç düz bir yolda durdurulur, el freni en son kademeye kadar çekilir,vites en yüksek vitese alınır(sizin aracınız için 5. vites),devir 2500-3000 civarına getirilir ve debriyaj bırakılır.Eğer araç stop ederse baskı balatada bir sıkıntı yok, eğer etmez ise bir an önce değiştirmekte fayda var. İmzan'a kurban olurum Tahir abi. 1 Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 23 Haziran 2013 Paylaş 23 Haziran 2013 Eğer bir önceki değişim tarihini bilmiyorsan tabiki değiştirme taraftarı olman lazım. Benim gözlemlediğim kadarı ile aracın baskı balatası zayıfladı ise kalkışlarda çok hantal oluyor, neredeyse motor duracak gibi geliyor insana. Hız olarak devirine göre gitmeme sebepleri çok. Bunu baskı balataya bağlamak biraz zor. Devir-hız ilişkisini bozan başka ne olabilir ki? Lastik çapları değişmedikçe? Yorum bağlantısı
Emrullah Güler 24 Haziran 2013 Paylaş 24 Haziran 2013 baskı balata luk 622 2414 09 satış fiyatı 200 tl debriyaj bilayıs orjinal XS417a564 EA bilya satış 130,tl Yorum bağlantısı
Başar Mert 25 Haziran 2013 Paylaş 25 Haziran 2013 İşçilik için Özkan Ford : 0 545 491 85 60 (Sahibi Okan. ) Parça için Öztek--Ford : 0 312 278 11 94 Bilgi hastanesi karşısı Adnan abi aradım senin ustaları baskı sucks marka 175 dedi luk 160 dedi bilya 100 lira dedi taksitte yapıyor, fiyatla güzel geldi bana özkan fordda işçilik için sana verdiği fiyatı verdi. Sen işçiliklerinden memnun kaldınmı abi temiz çalışıyorlarmıydı. Yorum bağlantısı
Murat Bektaş 25 Haziran 2013 Paylaş 25 Haziran 2013 Devir-hız ilişkisini bozan başka ne olabilir ki? Lastik çapları değişmedikçe? Başıma gelenleri yazayım ; Gaz ayarının bozuk olması, ateşleme sistemindeki arıza, Alınan yakıtın kalitesi. Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 25 Haziran 2013 Paylaş 25 Haziran 2013 Başıma gelenleri yazayım ; Gaz ayarının bozuk olması, ateşleme sistemindeki arıza, Alınan yakıtın kalitesi. Manuel vites araçlarda bu dediğiniz hız devir ilişkisini bozmaz. Performansı etkiler motorun yüksek devire çıkmasını engeller ama hız-devir ilişkisini bozmaz. Hız devir ilişkisini etkileyen şeyler motor krankından tekere kadar olan aktarma organlarıtla alakalıdır bunlarda hasar veya değişim yoksa hız devir ilişkisi bozulmaz. Yorum bağlantısı
Başar Mert 6 Temmuz 2013 Paylaş 6 Temmuz 2013 Bugün bizim ali ve engin ustaya sabahtan teslim ettim arabamı. 260 liraya aldım baskı ve bilyayı tam bakımlı olacak artık aracım. Triger falanda değişmişti zaten bakalım akşam aldığımda nasıl olacak aracım. Yorum bağlantısı
Ömer Tuncay 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Merhaba arkadaşlar. Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar. Geçen hafta sonu 90000 bakımı için özel servise gittim. Debriyaj biraz yukarıda kavrıyordu onuda sordum ve usta debriyajın değişmesi gerektiğini söyledi. Yaklaşık 600TL. 96000km biraz erken değil mi? Kayınpederimde 2002 megane var 140 küsür binde ve maaşallah hala taş gibi. 2007 mondeom vardı 110 küsürde sattım hiç bir problemi yoktu. 2005 boram vardı 160000'e yaklaşmıştı ve hala sıkıntısızdı. Şimdi bunları düşününce biraz erken değil mi diye düşünmemek elde değil doğrusu. Yorum bağlantısı
Onur Gülay 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi günler, Dün Ka'm ile giderken yokuşta hiç gitmediği halde deli gibi bağırmaya başladı 2. viteste resmen 10 ile gidiyordum ama arabanın devri çok yükseldi. Biraz daha gaz verince, araçta bir balata kokusu gelmeye başladı ve hemen çektim ayağımı gazdan. Bugün acil bir şekilde baskı balata değişimi için bir ustaya gideceğim ancak artık usta milletine güvenim kalmadı. Parçaları kendim almak istiyorum, ancak çok fazla çeşit parça görünüyor "luk" marka "19cm çapında" bir balata var 185tl civarı, "mapa 20cm destekli balata" isminde bir balata var 100tl, ve SACHS DEBRİYAJ SETİ-(BALATA ÇAPI 20LİK)-TAKVİYELİ bir balata seti daha var 200 tl. Bunlar arasında ciddi bir fark var mıdır ? İlk defa böyle bir değişim yaptıracağım, bununla ilgili öneriniz var mıdır ? üst debriyaj, rulman, debriyaj bilyası gibi terimler geçiyor. Konu hakkında pek bilgi sahibi olmadığım için, emin olamıyorum. Bu konu hakkında bilgilerinizi paylaşabilirseniz, müteşekkir olurum. Aynı zamanda fiyat olarakta 350 tl diyor ustalar. Fikirlerinizi bekliyorum. İyi günler dilerim Yorum bağlantısı
Mustafa B Akkaya 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 2003 focus ghıa hb baskı balata degişimi sax marka triger kayısı degişimi dayko marka yapacagım orjınal malzeme 550 tl işçilik toplam 200 tl yani toplamda baskı balata triger degişim herşeyiyle birlikte 750 tl ye mal olacak fiyat nasıl sizce? Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 2003 focus ghıa hb baskı balata degişimi sax marka triger kayısı degişimi dayko marka yapacagım orjınal malzeme 550 tl işçilik toplam 200 tl yani toplamda baskı balata triger degişim herşeyiyle birlikte 750 tl ye mal olacak fiyat nasıl sizce? Yaklaşık bir ay önce luk baskı balata,bilye ve castrol şanzuman yağı işçilik dahil 460 TL ye değiştirdim.İşçilik 125 TL aldılar.Bence işçilik ücretiniz yüksek Yorum bağlantısı
Mustafa B Akkaya 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 Yaklaşık bir ay önce luk baskı balata,bilye ve castrol şanzuman yağı işçilik dahil 460 TL ye değiştirdim.İşçilik 125 TL aldılar.Bence işçilik ücretiniz yüksek 200 tl işçilk triger seti degişimide dahil sadece baskı balata için alınan işçilik ücreti degil Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 27 Ağustos 2013 Paylaş 27 Ağustos 2013 200 tl işçilk triger seti degişimide dahil sadece baskı balata için alınan işçilik ücreti degil Triger dayco 85 TL ,V kayışı continantal her bir kayışı 20 TL,devirdaim 85 TL,3 LT antifiz 25 TL tuttu.Triger işçilik de dahil olunca fiyat uygun 1 Yorum bağlantısı
Mustafa B Akkaya 2 Eylül 2013 Paylaş 2 Eylül 2013 Geçtigimiz c.tesi 2003 ghıa for focus hb baskı balata ve tiriger degişimini yaptım triger dayco marka devirdaim hariç set olarak degişti baskı balata saks marka bilyaları luk marka + bujı degiştirdim parça fiyatı 500 tl işçilik toplam 200 tl verdim birde arka teker poyrası degişti 50 tl filtreleri degiştirdim herşey dahil 770 tl ye maloldu Yorum bağlantısı
Tamer Taban 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 herkese merhabalar. yaklaşık 15 gündür aracım aşırı sallantılı çalışıyor. yol kat edip durunca içinde resmen zıplıyoruz. bayram öncesi cumartesi günü ustama götürdüm, enjektör dedi. daha 4-5 bin km önce onun tavsiye ettiği bir yerde enjektör bakımını yaptırmış ve memelerini değiştirmiştim. yine aynı yere götür dedi. gittim baktılar sorunun enjektör değil volan olduğunu söylediler. bende nasıl yaptırcam dedim motorcuya git dediler. bende yakındaki ford özel servisine gittim baskı balata volan değişçek dediler.1700 tl gibi bir rakam telaffuz ettiler. şimdi ustama geri dönüp sorun buymuş değiştirmi diyeyim yoksa özel servise 1700 tl verip rahatlıyayımmı? araç çok ta yakmaya başladı. boşta gaza basınca kara dumanda atıyor. bunlarda enjektör belirtisi. ama çekişinde bir sorun yok. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 herkese merhabalar. yaklaşık 15 gündür aracım aşırı sallantılı çalışıyor. yol kat edip durunca içinde resmen zıplıyoruz. bayram öncesi cumartesi günü ustama götürdüm, enjektör dedi. daha 4-5 bin km önce onun tavsiye ettiği bir yerde enjektör bakımını yaptırmış ve memelerini değiştirmiştim. yine aynı yere götür dedi. gittim baktılar sorunun enjektör değil volan olduğunu söylediler. bende nasıl yaptırcam dedim motorcuya git dediler. bende yakındaki ford özel servisine gittim baskı balata volan değişçek dediler.1700 tl gibi bir rakam telaffuz ettiler. şimdi ustama geri dönüp sorun buymuş değiştirmi diyeyim yoksa özel servise 1700 tl verip rahatlıyayımmı? araç çok ta yakmaya başladı. boşta gaza basınca kara dumanda atıyor. bunlarda enjektör belirtisi. ama çekişinde bir sorun yok. Enjektör bakımı yaptırdığınız yere gidip, duman sorununu hallettirmeden hiç bir işe baktırmayın. Debriyaj balatası ve volan sorunu aniden ortaya çıkmaz. Yorum bağlantısı
Tamer Taban 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 araç birde asm vites o sebeple herkese baktırmak istemiyorum. çünkü ustam bunda baskı balata olmaz dedi otomatik olduğu için. ben güldüm geçtim. Yorum bağlantısı
Mustafa TOPCU 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Fordlarda genelde yüksekte kavrama olayı var ve kendi ayarlıyor onu siz değiştiremiyorsunuz yani bence yüksekte kavraması bir problem değil. 2 sene önce 750 ytl ye Doğan Otomotiv de değiştirmiştim. Özellikle baskı balatayı herhangi bir yerde değil yetkili serviste değiştirmenizi tavsiye ederim ben çok sorun yaşamıştım siz de yaşamayasınız diye söylüyorum. SERVİSTE DEGİŞTİRMEK SORUNUNU CÖZMEZ HER İKİSİNİDE YAPAN İNSAN AMA İŞİ BİLEN KİŞİLERE DEGİŞTİRMEK ÖNEMLİ BEN YEDEK PARÇACIYIM BUGÜNE KADAR BENİM ÇALIŞTIGIM USTALARDAN HİÇ BİR SIKINTI CIKMADI. TABİ BU ARADA ARAÇIN BAŞINDA DURMAK EN ÖNEMLİSİ Yorum bağlantısı
Misafir 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Merhaba Baskı Balata + bilya + şanzıman yağı gerekirse torna ve işçilik için yaklaçık olarak 880 tl gibi bir fiyat istediler sizce nasıl. İzmir'de iseniz bu soruyu buraya değil Ustaeller Ford Servisi'ne soracaksınız. Değerli forum üyemiz Sabri Usta'yla tanışacaksınız. Orijinal parça ve foruma özel işçilik indirimiyle kendinizi güvende hissedeceksiniz. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 İzmir'de iseniz bu soruyu buraya değil Ustaeller Ford Servisi'ne soracaksınız. Değerli forum üyemiz Sabri Usta'yla tanışacaksınız. Orijinal parça ve foruma özel işçilik indirimiyle kendinizi güvende hissedeceksiniz. +35,5 Yorum bağlantısı
Mustafa Yılmaz_1986 16 Şubat 2014 Paylaş 16 Şubat 2014 Arkadaşlar bu baskı balata zamanı geldiğini kendim nasıl bi denemeyle anlayabilirim.. Geldiğini hissediyorum bir kac ustada geldi dedi ama kendim emin olmak istiyorum . Diğer bir sorum ankarada Baskı balata değişimi yapacak kaliteli ve guvenilir aynı zamanda da makul fiyatları olan usta tavsiye edebilir misiniz? Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 19 Mart 2014 Paylaş 19 Mart 2014 (düzenlendi) Focus 1 baskı balata , bilya, 2lt 75-90 castrol yağ, 0.5 dot 4 (365 tl)+140 tl işçilik.İlk gün debriyaj merkezinde hava kaldığı için vites geçişleri biraz sorunluydu.Şu an hem debriyaj pamuk gibi hem de vites geçişleri çok iyi.Arabada canlandı baya.Aracım 110 bin kmdeydi.0kmden itibaren bayanlar kullanıyor şu anda da eşim kullanıyor.Değiştirme zamanlamam erken diye düşünmeyin yer yer balatanın perçinleri görünmeye başlamıştı birde 4 viteste araç rahatlıkla kalkabiliyordu, nerdeyse debriyaja basmadan vites değişebiliyordu. 19 Mart 2014 tarihinde Ünal Doğar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts