Çağlar Bayur 1 Ekim 2010 Yazar Paylaş 1 Ekim 2010 Paris 2010 fuarında yapılmış bazı açıklamalar: Bursalı Fluence-ZE, Avrupa da, 21.300 Euroya satılacak, (bizde de ötv alınmaz ise fiyat aynı) sadece elektrik motoru var, yakıtlı motor ve batarya yok, batarya için her ay 80 Euro ödenecek. Güncel rakamlar ile, 100km de 3 TL lik elektrik yeterli , menzili, efendi kullanım ile 160 km. motor 160 kg, bataryalar 250 kg. Toplam ağırlık 1600kg üstünde ( şase uzatılmış) Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 1 Ekim 2010 Paylaş 1 Ekim 2010 Her ay 80 euro derken? servise gidip akü mü alacaz 100 kmde 3 lira ayda 2000 km yapan biz için maliyet 80*2(euro kuru) +2000*3tl =160+60=220tl ama uzun yola gidemiyeceğiz yani Tek şarjla istanbula gidip gelemiyoruz menzili 400 km fealn olsa bari 4 saatte bir mola vererek giderdik. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Paris 2010 fuarında yapılmış bazı açıklamalar: Bursalı Fluence-ZE, Avrupa da, 21.300 Euroya satılacak, (bizde de ötv alınmaz ise fiyat aynı) sadece elektrik motoru var, yakıtlı motor ve batarya yok, batarya için her ay 80 Euro ödenecek. Güncel rakamlar ile, 100km de 3 TL lik elektrik yeterli , menzili, efendi kullanım ile 160 km. motor 160 kg, bataryalar 250 kg. Toplam ağırlık 1600kg üstünde ( şase uzatılmış) Batarya yoksa elektrikli motoru neyle çalıştıracağız? Nerede saklayacak? Her sabah camdan 220v kablo mu atacağız Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Fordda geçsede bi eğitimi felan çıksa görsek nedir nevar ne yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 20 Mayıs 2013 Ben demedim, Maserati patronu ( Harald Wester) demiş ki: SIfır emisyondan bahsetmek saçmalıktır; elektrikli otomobilllerin karbndioksit salınımı, elektrik santrallerinden yapılan salınıma bağlıdır. Güncel rakamlar: Avrupa: 86g//km Amerika: 110g/km Çin: 191g/km 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Mayıs 2013 Paylaş 20 Mayıs 2013 Ben demedim, Maserati patronu ( Harald Wester) demiş ki: SIfır emisyondan bahsetmek saçmalıktır; elektrikli otomobilllerin karbndioksit salınımı, elektrik santrallerinden yapılan salınıma bağlıdır. Güncel rakamlar: Avrupa: 86g//km Amerika: 110g/km Çin: 191g/km Nasıl, aküler de sıfır emisyonla üretilmiyor muydu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Mayıs 2013 Paylaş 20 Mayıs 2013 Yıllardır tek şeyi söylerim, insanın emisyonunu düşürsunler, devamında araçları hafifletsinler. Dün canlı gördük 500 kiloluk aracın nasılda uçtuğunu 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Mayıs 2013 Paylaş 20 Mayıs 2013 (düzenlendi) Elektrikli araba Tesla olmadıktan sonra düşünmeye bile değmez bence hala acaip geriler, 160 km. yi bisikletle yaparım ben, 600-700 km giden şarjlı araba varken yerim şarjlı floresanı 20 Mayıs 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 10 Aralık 2015 Paylaş 10 Aralık 2015 konuyu hortlatayım mı? :=)peki alınır mı prius? bakımı vs pahalı mı? üzer mi? 4 lt benzin çok hoşuma gitti.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Aralık 2015 Paylaş 10 Aralık 2015 İkinci elde ne kadar honda varsa hepsinin pilleri ölü. Yaklaşık 15.000 tl. Yaris alınır şu an için 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Aralık 2015 Paylaş 10 Aralık 2015 İkinci elde ne kadar honda varsa hepsinin pilleri ölü. Yaklaşık 15.000 tl. Yaris alınır şu an için Akü değişim bedeli mi bu Standart araç aküsü olmuyor mu? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Aralık 2015 Paylaş 10 Aralık 2015 Bond çanta büyüklüğünde akü var. Hatırladığım 160 volt 10 amper bişeydi. Çok para 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts