İçeriğe Yönlendir

Dizel Otomatik


Abdullah Şen

Recommended Posts

Abdullah Şen

Çok büyük bir araç istemiyorum zaten. Benim derdim aracın içine sığmak. Auris'e sığabiliyorum. Aracımı çok komik fiyatlarla almak istedikleri için şimdilik ÖTV furyası bitmiş oluyor. Bakalım fiyatlar ne olacak?

Megane Legend Manuel Dizel 105ps ile ilgili ne dersiniz? Focus Titanyum TDCI 109PS ESP+TCS fiyatı Ekimde ne olur sizce? Bugün Otokoç Titanyum x paketli sedan için 45 dedi.

Yorum bağlantısı
Abdullah Şen

Bu sabah aracımı sattım ve Sonkar'da kalan son Auris Dizel Elegance M/M'i aldım. Perşembe Cuma teslim edecekler. Hepinize teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Bu sabah aracımı sattım ve Sonkar'da kalan son Auris Dizel Elegance M/M'i aldım. Perşembe Cuma teslim edecekler. Hepinize teşekkür ederim.

Hayırlı olsun, arabam bölümüne bekleriz...Japonculara bir üye daha kaptırdık... :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Bu sabah aracımı sattım ve Sonkar'da kalan son Auris Dizel Elegance M/M'i aldım. Perşembe Cuma teslim edecekler. Hepinize teşekkür ederim.

takasa mı verdiniz aracı

Yorum bağlantısı
Abdullah Şen
takasa mı verdiniz aracı

Hayır. Takasta 13-14 veriyorlardı. Kullanacak birine sattım bu sabah.

Yorum bağlantısı
Abdullah Şen
Hayırlı olsun. son güne iyi yetiştirmişsiniz.

Kısmet. Dün aracımı götürdüm Sonkar'a 13-14 civarı vereceklerini söylediler. Ellerinde bir adet vardı dizel m/m'den. Benim bütçe denkleşmediği için ÖTV'yi kaçırdık diyerek döndüm. Akşam benim araca bakmaya gelenler oldu kullancak birine sabah kontrolden sonra satışı yaptık. Öğlene doğru Sonkar'a gittim. Aracı sattığımı söyledim. Onlar da biz de sattık dediler. Son araç gitmişti. Araç krediyle satılmış ve kredi onayı bekleniyordu. Bekledim uzun süre. Kredi onayı çıkmayınca aracı ben aldım. Kredi onayı çıkmayan kişi kimdi bilmiyorum ama üzüntüsünü anlayabiliyorum. Umarım Allah gönlüne göre daha iyi bir fırsat çıkarır onun da önüne...

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

Hayırlı olsun. Doğru karar vermişsiniz. 6 yıldır Toyota kullanmış biri olarak şunu diyebilirim; pişman olmayacaksınız...

Yorum bağlantısı
Cemil Çınar

Hayırlı olsun ben şahsen M/M şanzımandan hiç memnun değilim.

Tabi CVT ile kıyaslıyorum, onda vites geçişi diye bir şey yok.

Ama M/Maz manuelden az yakıyor bunu denedim biliyorum.

Sesi çıkmayan arıza çıkartmayan arabayı sevmem ben ;)

C-max te pek sorun çıkartmıyor şimdilik, ileride severim belki :p

Yorum bağlantısı
Abdullah Şen
Abdullah bey aldığınız aracın rengi nedir?

Renk konusunda seçeneğim olmadı elbette. Rengimiz siyah.

Yorum bağlantısı
Abdullah Şen
Hayırlı olsun ben şahsen M/M şanzımandan hiç memnun değilim.

Tabi CVT ile kıyaslıyorum, onda vites geçişi diye bir şey yok.

Ama M/Maz manuelden az yakıyor bunu denedim biliyorum.

Sesi çıkmayan arıza çıkartmayan arabayı sevmem ben :)

C-max te pek sorun çıkartmıyor şimdilik, ileride severim belki :)

Full otomatikte belli vites oranları varken CVT (continuously variable transmission) maksimum ve minimum değerler arasında sonsuz vites oran değişikliği yapabiliyor. Geçişin hissedilmemesi normal çünkü geçiş diye bir şey yok. Motor devriyle transmisyon devrini sürekli değiştirebiliyor.

http://videos.streetfire.net/video/CVT-tra...ssion_73277.htm

Multimode robotize bir manuel olduğu için durumu baştan kabul etmek gerekiyor. Aracı teslim almadım ama test sürüşünde gördüğüm kadarıyla vites geçişleri öncesi gazı bırakmak geçiş hissini ciddi azaltıyor. Bir de ivmelenme az ise az hissederek geçiş yapıyor.

DSG veya PowerShift'te çift debriyaj olduğu için birinin bıraktığı yerden diğeri devraldığı için sarsıntı olmuyor ve çok kısa sürelerde geçiş sağlanıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Yaşar

M/M hem yaris hemde auris kullandım. Sanki Auris'in vites geçişleri daha sarsıntısız gelmişti.

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

auris bu aralar çok sattı galiba. Baya bir tanıdık Auris aldı.

Yorum bağlantısı
Cemil Çınar
Full otomatikte belli vites oranları varken CVT (continuously variable transmission) maksimum ve minimum değerler arasında sonsuz vites oran değişikliği yapabiliyor. Geçişin hissedilmemesi normal çünkü geçiş diye bir şey yok. Motor devriyle transmisyon devrini sürekli değiştirebiliyor.

http://videos.streetfire.net/video/CVT-tra...ssion_73277.htm

Multimode robotize bir manuel olduğu için durumu baştan kabul etmek gerekiyor. Aracı teslim almadım ama test sürüşünde gördüğüm kadarıyla vites geçişleri öncesi gazı bırakmak geçiş hissini ciddi azaltıyor. Bir de ivmelenme az ise az hissederek geçiş yapıyor.

DSG veya PowerShift'te çift debriyaj olduğu için birinin bıraktığı yerden diğeri devraldığı için sarsıntı olmuyor ve çok kısa sürelerde geçiş sağlanıyor.

Teşekkür ederim bilgi için, ben sizin seçiminizi sorgulamıyorum (sanırım bugün yanlış anlaşılıyorum), deneyimimi aktardım.

Şu an iki vites tipi de mevcut ve kullanımda, forumda bu konuda oldukça yüklü miktarda bilgi mevcut (sanırım bir kısmını da ben ekledim).

İkisini de araştırarak aldım, artı ve eksileri yanında elma ile armut gibi farklı sistemler.

Eğer ford bir çözüm bulamazsa benim tercihim de dsg ya da powershift olacaktır (fena alıştım).

Bunun için kendi tercihimi belirtmek istedim. M/M şanzımanlı aracı annem kullanıyor çoğunlukla ve ben kullandığımda acemi oluyorum. O ise sürekli onu kullandığı için çok rahat.

Kastettiğim buydu, tartışma ortamı yaratmak istemedim.

Yorum bağlantısı
Abdullah Şen
Teşekkür ederim bilgi için, ben sizin seçiminizi sorgulamıyorum (sanırım bugün yanlış anlaşılıyorum), deneyimimi aktardım.

Şu an iki vites tipi de mevcut ve kullanımda, forumda bu konuda oldukça yüklü miktarda bilgi mevcut (sanırım bir kısmını da ben ekledim).

İkisini de araştırarak aldım, artı ve eksileri yanında elma ile armut gibi farklı sistemler.

Eğer ford bir çözüm bulamazsa benim tercihim de dsg ya da powershift olacaktır (fena alıştım).

Bunun için kendi tercihimi belirtmek istedim. M/M şanzımanlı aracı annem kullanıyor çoğunlukla ve ben kullandığımda acemi oluyorum. O ise sürekli onu kullandığı için çok rahat.

Kastettiğim buydu, tartışma ortamı yaratmak istemedim.

Tartışmak için değil sadece durumu özetlemek için söylemiştim. Sizin bilginizi de küçük görmek gibi bir amacım yoktu. Deneyimleriniz benim için çok önemli. Benim aldığım şanzımana nasıl kötü dersiniz durumu yok. ben kendimi ifade edemedim galiba.

Otomatik benzinliden sonra bu rahatlığı çok da bırakmadan alabileceğim dizel tek araç bu oldu. Ford CVT'yi devam ettirseydi benim de ilk tercihim olurdu elbette. PowerShift sadece Mondeo'da var o da benim için çok pahalı. Polo'ya sığsaydım zaten sırf DSG diye onu alacaktım. Quickshift diye Clio'yu bile denedim. Artılar eksiler benim durumum için AURIS'i gösterdi.

Yorum bağlantısı
Cemil Çınar

Teşekkür ederim, ben yanlış anlaşıldığımı düşündüğüm için yazmıştım. Yanlış anlaşılma yoksa problem de yok.

Toyotayı bende düşünmüştüm, sizin kadar olmasa da boy probblemi bende de var, versoya çok baktım otomatik ve dizeli yoktu, şimdi var ama donanım ve fiyat cazip gelmiyor, zaten istesede önümüzdeki 5 sene gelemez :rolleyes:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...