Mehmet çağıran 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Tamam m.ali bey Sizin SeLamınızLa Gideceğim Uygunsa? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Kitaba göre gidildiğinde 150 bin bakım bişey kapsamıyor. Normal rutin işler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 150bin km de herşey değişebilir, rutin rakam vermek bile bence yanlış, kontrole bağlı olarak yapılmalı Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Sabri Ustam istanbul' da sanırım. Benim selamım değil fordclub selamıyla gidin çok sıcak karşılanacağınıza emin olabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 150.000 bakıma kadar neler yapıldı onların bilinmesi gerekli en önemlisi. Bilinmiyorsa zaten kontrol edilir. şanıman yağından kayışına benzin filtresine bujisine vs... Normal bakım yapıldıktan sonra Alt takımda çıkacak olan ekstra parçalar olabilir (disk balata rot başı vs...) Yani gitmeden görmeden net bi rakamı kimse veremezz... Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 7 Mayıs 2012 Paylaş 7 Mayıs 2012 Focus 2 tdci 110ps otomobilimin bakımları çerçevesinde şunları yaptırdım ve yaptım. Mobil Süper 3000 FE x1 5-30 yağ koydurum. 70tl. Hava Filtersi(FoMoCo): 25tl Polen Filtresi(karbonlu)Orjinal: 30tl Yağ Filtresi: 7tl Ayrıca hava filtresi kabı temizliği, maf sensörünün yağsız kontak sprey ile temizliğini yaptım. Bu bakım sonucu aracın gaza tepkisi hissedilir oranda arttı.Ses azaldı.Devir saati daha hızlı yükseliyor.Çekiş arttı.Hızlanma süresi kısaldı.İlk fırsatta iyi bir ustaya emme manifoldunu kontrol ettireceğim.Egr iptal mi değil mi bilmiyorum.Duruma göre egr iptali de yaptıracağım. Yorum bağlantısı
Osman ÇETİN 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 ben dün değiştirdim ön diskleri ve balataları (diskler ithalmış orjinal değil ama orjinalmış balatalar orjinal otosan) toplam 140 tl verdim parçalara artı işçilik 60 tl = 200 tl tuttu hepsi Yorum bağlantısı
Bülent Küet 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 (düzenlendi) Arkadaşlar aracım 177000 km'de 180000'e yakın şahsuvaroğlu'na göre 180000 bakımı yok benim bildiğim kadarıyla http://www.sahsuvaroglu.com.tr/otomobil/tr/?id=bakim-ve-periyotlar#17 aldığım kişi 160000 km bakımını yapmış şimdi ben 200000 km'de mi?Motor yağı,yağ fitresi,hava fitresi,polen filtresi'ni değiştircem yoksa 180000km'de hepsini yapayım mı?180000km'de zaten yağın değişmesi lazım. 15 Eylül 2012 tarihinde Bülent Küet tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 Bence siz yağ ve filtreleri öncelikli olarak değiştirmelisiniz. Ben 7 8 bin km ye bir yağ değiştiriyorum.. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 Aracınızın her 10.000 km'de rutin bakımlarını yaptırmalısınız. (Motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi) Bunun dışında, bakımları nereye yaptırıyorsanız, buji, baskı balata, fren diskleri ve fren balataları, lastik durumunuz vs. gibi rutin bakıma gittiğinde kontrol edilmesi gereken yerlerine baktırmalısınız. Bakım listesinde 15,000-20,000 gibi gözüken bakım aralıkları Türkiye hava-yol, toz-pislik şartları gözetilmeden belirlenmiş aralıklardır. Dikkate almamak sizin lehinize olacaktır. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 170 bin 180 bin gibi bağlayıcı kriterler yoktur... 160 binde bakım yapıldı ve şu anda 177 binde ise acilen yağ ve filtrelerini değiştirin.. Maksimum bakım süresi 15 bin km dir.. Bu yaşta arabalar için 10 bin civarında bakım yapmak iyidir.. 3 Yorum bağlantısı
Bülent Küet 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 Herkese tşk. ederim.En iyisi Motor yağı,yağ fitresi,hava fitresi,polen filtresi yani hepsini yenilemek bide antifiriz ve bujileride kontrol ettirip kışa hazırlamak lazım Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 170 bin 180 bin gibi bağlayıcı kriterler yoktur... 160 binde bakım yapıldı ve şu anda 177 binde ise acilen yağ ve filtrelerini değiştirin.. Maksimum bakım süresi 15 bin km dir.. Bu yaşta arabalar için 10 bin civarında bakım yapmak iyidir.. Servis 15.000km desede 2011 benzinli focus için 10.000de bir bakım yaptırmaya gerek var mı Mehmet bey? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Eylül 2012 Paylaş 15 Eylül 2012 Servis 15.000km desede 2011 benzinli focus için 10.000de bir bakım yaptırmaya gerek var mı Mehmet bey? Bence gerek yok... Yorum bağlantısı
Bülent Küet 24 Eylül 2012 Paylaş 24 Eylül 2012 Arkadaşlar bakımı yaptırdım.Yapılan işlemler; Motor yağı,yağ fitresi,hava fitresi,polen filtresi ve antfiliz bakımı Usta sağolsun ilgilendi.Dedim arabanın her yanına bak. arabanın arka lastiklerindeki balatalarda gitmiş bide ona el attık + hadi arkadaşa götürüp bide rot balans ayarlarını yaptırdık.Toplam 265'e bitirdik.Sizce nasıl? Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 25 Eylül 2012 Paylaş 25 Eylül 2012 bülent bakımları kime yaptırıyorsun.. geçen lpg de çok az yaktığın dikkatimi çekti. benim araçta da landirenzo takılı.. lpg ustan kim? Yorum bağlantısı
Bülent Küet 25 Eylül 2012 Paylaş 25 Eylül 2012 bülent bakımları kime yaptırıyorsun.. geçen lpg de çok az yaktığın dikkatimi çekti. benim araçta da landirenzo takılı.. lpg ustan kim? Ahmet abi bakımları ersin otoda yaptırıyorum.Lpg bende'de landirenzo takılı zaten benim bildiğim landirenzo bir mücahit otogazda var. Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 26 Eylül 2012 Paylaş 26 Eylül 2012 bülent ersin usta benim de ustam... usta konusunda doğruyu bulmuşsun. mustafa (uzun) komşum olur... geçen sene kısmet olmadı bir ara bir balıkesir toplantısı yapalım. 1 Yorum bağlantısı
Bülent Küet 30 Eylül 2012 Paylaş 30 Eylül 2012 bülent ersin usta benim de ustam... usta konusunda doğruyu bulmuşsun. mustafa (uzun) komşum olur... geçen sene kısmet olmadı bir ara bir balıkesir toplantısı yapalım. İşallah abi Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 16 Ekim 2012 Paylaş 16 Ekim 2012 (düzenlendi) Arabanın daha önce ne yapıldığını tam olarak bilmediğimden aracımı Ustaellere teslim ederek, ne yapılması gerekiyorsa yapalım diyerek Cumartesi günü servisten ayrılmıştım. Motor Yağı 5/30 Magnetec x 4.25 Yağ Filitre x1 Hava Filitre x1 Benzin Filitre x1 Kartel Tapası x1 Z Rot x2 Viraj Demir Lastiği x1 Viraj Demir Lastiği Arka x2 Arka Fren Merkez x2 Triger Seti x1 Rot Başı x1 Buji x4 Üst kapak conta x1 Hidrolik x1 Radyotör Kapak x1 Amortisör Ön x2 Alt Salıncak x2 V Kayış x1 Arka Viraj Aks Rotu x2 Km Bakımı x1 Mekanik işcilik x1 Direksiyon Tamiri x1 Triger Kayış Değişimi x1 Torno Pres Rot Ayarı Sohbet Muhabbet x1 Toplam FordClub inidimi ile 1645 TL. Biraz masraflı oldu, ancak buna gerçekten değdiğini hissettim. Şimdi daha keyif alıyorum araçtan, artık ne yapıldı ne yapılacak benim kontrolümde oldu ve artık arabaya tam güvenim geldi. Buradan Ustaeller Sabri Usta ve Ajlan ustaya ve tüm ekip arkadaşlarına ayrıca teşekkür ederim. 16 Ekim 2012 tarihinde Oktay Demirağ tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 16 Ekim 2012 Paylaş 16 Ekim 2012 Aracınız ustaellerde sıfırlanmış kazasız belasız güzel günlerde binin 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 16 Ekim 2012 Paylaş 16 Ekim 2012 Süper olmuş, gönül rahatlığıyla binersiniz artık. 1 Yorum bağlantısı
Onur Durmaz 16 Ekim 2012 Paylaş 16 Ekim 2012 Demek meşhur Sabri Usta Ustaeller'de çalışıyor, çok namını duydum kendisinin fakat gitmek nasip olmadı çünkü arabamın bakımlarını Ustaellerin hemen karşısındaki stajımıda yapmış olduğum Prestij Oto'da yaptırıyorum, Uğur ve Şenol Usta'lar da gerçekten bu işin ehil insanlarından. Yorum bağlantısı
Mert Nazmi Serin 23 Ekim 2012 Paylaş 23 Ekim 2012 (düzenlendi) Gerçekten çok güzel olmuş, 98 model bir makinaya maddi mecburiyetten değil, gerçekten sevdiğinden binildiğinin en güzel göstergesi olmuş. Bu arada kartel tapası gibi 3 tl bile etmeyen ince bir ayrıntının gözden kaçmaması gerçekten kaliteli hatırı sayılır bir işçiliğin sonuçu olduğunu gösterir nitelikte. Zira bu kartel tapaları, genelde thermoset plastikten yapılmış olup, gerek defalarca sökülüp takılmasından yivlerinin zarar görmesi, gerekse üzerine takılı olan o ring dediğimiz contanın sıcak soğuk sebebi ile etkinliğini kaybetmesi ile yağ sızdırması hatta fırlayıp tüm yağı boşaltması gibi başımıza çok büyük dert açabilecek 3 tl lik bir malzeme. Neyazık ki bir çok usta bunu değiştirmeye gerek görmez. 23 Ekim 2012 tarihinde Mert Nazmi Serin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts