Ercan Mürtezaoğlu 26 Ocak 2012 Paylaş 26 Ocak 2012 peki değiştirirken frene basma gerekliliği bir sıkıntı yaratmayacakmı?, yani araç zaten ışıklara yaklaştığında düşük bir hıza sahip, N ye almak için frene asılacaksınız ve araçta ani bir duruş olaracak zaten? Zaten mandalı var ya geri vitese takarken illaki durur pozisyonda olmak gerekiyor diğerlerinde frene basmaya gerek yok 1 ,2 ve D arasında geçiş hareket halinde oluyor normal seyir halindeyken N ye almak ustalarımzıın dediği gibi sıkıntı yarattığından onu uygulamıyoruz ışıklarda N ye sürekli alııyorum çünkü manuel vitesli arabalarda kavrama noktası debriyaj balatalarını bitirir o sebebten kadınların kullandıgı araclardadebriyaj balatası genelde cabuk biter denir otomatıkklerde de arac durur pozısyonda da D deyken sanki kavrama gibi oluyor bu sebebten N ye alıyorum Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 25 Şubat 2012 Paylaş 25 Şubat 2012 Birçok otomotik üreticisinin 20 sn den fazla duruşlarda n ye alınmasını tavsite ettiğini duymuştum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts