İçeriğe Yönlendir

100.000 KM Sınırı, İş Bitmiş midir?


Yakup Erogullari

Recommended Posts

Yakup Erogullari

merhaba arkadaşlar benim aldığım da araba 90 000 deydi şimdi 106 000 de şimdi bi sorum olacak arabalar 100000 i geçince motorun işi bitmişmidir yani miladı dolmusmudur böyle bi sorun varmı arabama ii de bakıyorum titizde kullanıyorum cevaplarını bekliyorum teşekkürler

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

İlk fırsatta km. sini düşürttürüp satın, yoksa elinizde kalır... :unsure2::D

Benim araba 140k km. de, eğer öyleyse geçen sene motoru bitmiş. O zaman sabah beni işe getiren 68 beygir kimin ? Hikaye bunlar, ben arabayı satmayıp kullanmaya devem edeyim, 500k km. yi bulurum. Ciddiyim. :)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
İhsan Yargıcı

İyi bakılan bir tdci motoru 350,000 km ye kadar sorunsuz çalışmaktadır.hatta 700,000 km de olan araçlardan bile bahsedilenini duydum fakat görmedim bu motorlarda gördüğüm en yüksek km 565,000 km de rektifiyeye giren ve halen taksi olarak hizmete devam eden pejo 307 dir. o bakımdan km ye pek fazla takılmayın aracınızı devirinde kullanmaya çabalayın . yağı tam sentetik hava filtresini 5000 km de bir değiştirirseniz aracınız siziüzmeyecektir emin olun

Yorum bağlantısı
Yakup Erogullari
İyi bakılan bir tdci motoru 350,000 km ye kadar sorunsuz çalışmaktadır.hatta 700,000 km de olan araçlardan bile bahsedilenini duydum fakat görmedim bu motorlarda gördüğüm en yüksek km 565,000 km de rektifiyeye giren ve halen taksi olarak hizmete devam eden pejo 307 dir. o bakımdan km ye pek fazla takılmayın aracınızı devirinde kullanmaya çabalayın . yağı tam sentetik hava filtresini 5000 km de bir değiştirirseniz aracınız siziüzmeyecektir emin olun

çok teşekkü ederim öle bi konusuyorlarki sanki araba 100000 e gelince çöpe at der gibi :) e bilende konusuyo bilmeyende hadi bilenler sözümüz yokda

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Kötü mazot kullanıldı ise o km leri bile sağlıklı göremeyebilir.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

ben 600 000 kmde Skoda felicia gördüm. Youtubede 599999 dan atarken bir şahıs tarafından çekilip konumuş.

Ben hiç motoru yüzünden emekli olan araba görmedim. Genelde o seviyeye varmadan kaza kırım gecirip hudalığa alınıyor :elveda:

Siz çarpmadan düzgünce kullanın yeter. Benim patronun 94 coupe civic bile 654 bin kmde.

Ordunun Tuzla Jeepleri defender 4x4 aracları 40 50 yaşında reo aracları var.

Kaldıki Japonyada firmalar 1 000 000 km motor garantisi veriliyor.

Benim çalıştığım ortamda arabası tüplü marea weekend 1,6 olan bir arkadaş 540k kmde.

Bunun 300 000 km den fazlası LPG ile gidilmiş. Komşumuzun eski Murat 131 aracı bile 340 bin km cevirmiş.

Bana 100k km az bir rakam geliyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

galericinin önüne park edin km niz 50.000 e düşsün :)

bakımını doğru parça ile zamanında yapın, radyatör delinmesin devam :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

540 binde dobloya bindim. (1.9JTD)

Biz biraz cep telefonu gibi araçları da hemen "yermeye" başlıyoruz herhalde. Kaşıntı tutma zamanı aracın motor eskimesinden önce olacağı için aracınıza satmayacakmış gibi bol bol binin.

tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Engin Özarı

Motoru iflas edip, perte ayrılan araca rastlayan varmı ?

Yorum bağlantısı
Selçuk Dere
çok teşekkü ederim öle bi konusuyorlarki sanki araba 100000 e gelince çöpe at der gibi :) e bilende konusuyo bilmeyende hadi bilenler sözümüz yokda

dizel araç kullanıcılarında devamlı bu korku var için işimde olmam nedeniyle olsa gerek bende bile öle bir izlenim var desem yeridir.arkadaşlar sagolsun gerekli açıklamaları yapmışlar zaten arabayı fazla yormayın kullandıgınız yakıta dikkat ederseniz bir sorunla karşılaşacagınıza ben inanmıyorumm.

Yorum bağlantısı
Nuri Başer
1) Birisi başlığı 100.000 km diye değiştirsin. 100 km de de sorun mu olurmuş demiştim :)

2) Arkadaşın babasının dizel C8'i 350bin km de.

3) Bizim dizel Taksi Dolmuş Dacia Logan 400 bin km ye yaklaştı hala devam :)

Yorum bağlantısı
Özgür Ahkem Gökce

ben aracı ilk aldığımda 60k km'deydi, sonra içime kurt düştü acaba km'si ile oynandı mı acaba diye, ya oynandıysa?bundan dolayı triger kopar da başıma bela alırsam diye düşünmeden edemedim, km yüksek olsa da çok problem yapmayın kendinize, ben aracımın yağını suyunu eksik etmiyorum, çok şükür beni yolda bırakmadı,

sizde gerekli zamanlarda bakımlarını yapın aracınızın,sonrasında rahatınıza bakın.

100k km ile araç bence bitmez zira bitecek olsa dünya kadar tarihi eser allaha emanet yollarda dolanmazdı ;))

şimdilerde 2001-2002 focus bakıyorum baktığım araçların hiçbirinin km'si 100k nın altında değil, altındaysa bile şüphe duyuyorum, takaslık 2001-2002 lpg'li focus ghia denk gelse km'sine bakmam yani(ağır kazası olan ve 400-500k km deki aracı da almam o ayrı konu :good1: ).

Aracın bakımları yapılmış mı, yapılmamış mı? budur mesele :)

;)

not: gönder demeden önce 3-4 defa kontrol ettim yazdıklarımda anlaşılmayı engelleyecek herhangi birşey var mı diye, var ise affola, :unsure:

Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün
(düzenlendi)

Bir tanıdığımın Pejo 407 dizel aracı 240 bin km 'yi sorunsuz devirmişti ki, oğlu aracı devirdi. araç pert oldu.

Benim 1998 benzinli mondeom vardı. Benden amcam aldı. halen kullanıyor. 280 bin km oldu. tık demedi maşallah ;)

tarihinde R?dvan Erg tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

önceden araba bakarken 75bin ve altı diye bakradım şimdi 100bin ve altına bakıyorum yaza doğru 130 bin ve altı olur ;) ilk carbon cleanı 100binde yaptım motordan yana pek sorun yok.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

30- 40 binde de büyük masraf açan dizeller olabiliyor. Bunu da unutmamak lazım.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Onlar defolu olanlarıdır, her markada böyle araçlar olur, benzinlidede olur, genel olarak dizeller artık çok sağlam performanslı ve benzinliye göre daha uzun ömürlü, istediği ise zamanında bakım düzgün kullanım ve temiz mazot, birkaç senede zaten 0 motor parasını çıkarıyor, yani motor patlasada umrumda değil, benzinlide ise bu olay masal olur ancak.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Bizim şirketten bir abimiz 1977 model Mercedes 200 sel aldı. Motoru hiç reflikiye edilmemiş LPG ile çalışan uzun bir arac. Km kaç binde dedim kulaklarıma inanamadım. 1,350,000 km :) Arabayı inceledim beyaz rengi solmuş bayağa yıpranmış 4 vitesli bir dev otomobil. Abimiz aracı toplamak için aldı. Tüm parcalarını ebaydan sipariş etmiş. Yürüyen aksamda birşeyi yok. Motoruda iyi durumda , sadece yırtılan döşemeler ve konsol parçaları alıp restore edecek.

aynı aracın temsili resmi

MHV_Mercedes-Benz_W116_1977_01.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Korhan Orkun

Ticari taksilere bindiğim zaman ilk baktığım km'leridir. 500 - 600.000'lerde çok albea, clio'ya denk geldim sordum hiç birinin motor sorunu yoktu.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Motor 100 bin km de bitse ne olur ayrıca. Yeniden adam etmek çok bir şey tutmazda diğer aksamları pahalı olabilir. Turbo ve enjektör gibi.

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

ben hala 100.000 km diesel motor bitmiştir mantığını anlıyamıyorum yaaa hangi dewirde yaşoyoruz benim taksici abim albea 1.3 multijetle motora dokunmadan 400.000 yaptı şehiriçi istanbul trafiğinde bıraksınlar bu işleri artık

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
Yüksek kilometre yapmış bir motorun problem olmadığını biliyoruz ama "ben dahil" 100bini geçmiş araba alır mıyız? Bence almayız.

Biz alıcıların bu takıntısından dolayı galeriler 40-50-80 bin lerde araba dolu. 100bin üzeri tek tük. Peki 100bini geçen arabalara ne oluyor? Buharlaşıyor mu? Neden piyasada değiller? Nereye gittiler?

Aslında piyasadalar ama kilometresi düşürülmüş olarak. Kendimiz ediyoruz kendimiz buluyoruz. Arz-talep meselesi.

Kesinlikle doğru..Piyasayı hep kendimiz bu hale getiriyoruz.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...