Yiğitcan Coşar 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 (düzenlendi) Biraz önce Ncap testlerini incelerken hiç ummadığım bişey oldu ve 2009 model teste giren araçlar içinde en yüksek yolcu güvenliği puanına sahip arabalalara bakarken Chevrolet Cruze'in puanının tam tamına 96 olduğunu gördüm hızlı bi şekilde bütün modellere baktığımda bu değerin Mercedes E serisinden bile fazla olduğunu hatta Volvolardan bile fazla olduğunu gördüm Cruze'e uzatlamalarda golu atan tek araba ise sadece bir puan fazlasıyla Yeni Golf (97 puan) Genel olarak da Golfden geri kaldığı yönlerden diğeri yaya güvenliği (golf-61 cruze-34) Ayrıca bişey daha dikkatimi çekti oda Golf sürücüsünde bile bazı bölgeler sarı iken Cruze'de hepsi yeşil Sizinlede paylaşıyım dedim gerçekten ummadığım bişeydi ve zaten beğendiğim bi arabaydı şimdi hepten kanım ısındı Cruze Golf Mercedes E class Volvo XC60 Enteresan 23 Aralık 2009 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 O testleri benim g....e anlatsınlar Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 NCAP sonuçlarına oldum olası hayret etmişimdir. Ayrıca yayanın güvenliğinin aracın sağlamlığının test edildiği bir uygulamada ne işi var anlayamıyorum. Yayalar kendi aralarında çarpışsınlar. Yorum bağlantısı
Murat Dere 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 O testleri benim g....e anlatsınlar seninki konuşuyor mu? cruze alalım diye chevrolet para vermiştir bunlara. Yorum bağlantısı
Uğur Çakmak 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Klasik Türk mantığı işte(sakın yanlış anlaşılmasın). kedi-ciğer-mundar hikayesi gibi. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 23 Aralık 2009 Yazar Paylaş 23 Aralık 2009 NCAP sonuçlarına oldum olası hayret etmişimdir. Ayrıca yayanın güvenliğinin aracın sağlamlığının test edildiği bir uygulamada ne işi var anlayamıyorum. Yayalar kendi aralarında çarpışsınlar. Testlerde sadece arabanın değil genel olarak güvenlik test ediliyor. yolcu, yaya , cocuk koltuğundaki cocuk ve yoldaki stabilite O testleri benim g....e anlatsınlar Bende buna inanmıyorum mesela kim para yedirirse o iyi puan alıyo mantığıyla yaklaşım gerçekten Türk yaklaşımıdır... Mercedes niye yedirmiyo o zaman yada bu arabaları oraya neden gönderiyorlar o zaman ? Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 O kadar hava yastığını bana taksan ben de alırım o puanı. Şaka bi yana Cruze gerçekten başarılı bi araba olmuş. Eferim GM e. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Arkasında büyük kuruluşlar, hükümetler ve sivil toplum örgütleri olan bir kuruluş euroncap.1997 den beri güvenliğe büyük katkıları oldu, teşekkürler euroncap Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Güzel araç alalım Cruze forumun adını da değiştirelim.. Yorum bağlantısı
Uğur Çakmak 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 cruze'un kendi forumu vardır zaten forumun adını değiştirmeye gerek yok. ayrıca zevkler ve renkler olayı.adamlar iyi bi araba yapmayı başarmışlar tebrik etmeyi bilmek gerek. alıp almamak kişisel zevk! Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 yani ben euroncap güvenen saydığım bi kuruluştu mercedes gibi bir markanın kore malı ucuza satılan bi arabadan daha güvenliksiz olacağını 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi...çok tuhaf aklımda soru işaretleri kaldı euroncap tan Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Şu an birçok arabada esp standart donanıma girmeye başladı ise bunda ncap'in katkısı büyük. Yorum bağlantısı
Burak Yenersoy 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Biraz önce Ncap testlerini incelerken hiç ummadığım bişey oldu ve 2009 model teste giren araçlar içinde en yüksek yolcu güvenliği puanına sahip arabalalara bakarken Chevrolet Cruze'in puanının tam tamına 96 olduğunu gördüm hızlı bi şekilde bütün modellere baktığımda bu değerin Mercedes E serisinden bile fazla olduğunu hatta Volvolardan bile fazla olduğunu gördüm Cruze'e uzatlamalarda golu atan tek araba ise sadece bir puan fazlasıyla Yeni Golf (97 puan) Genel olarak da Golfden geri kaldığı yönlerden diğeri yaya güvenliği (golf-61 cruze-34) Ayrıca bişey daha dikkatimi çekti oda Golf sürücüsünde bile bazı bölgeler sarı iken Cruze'de hepsi yeşil Sizinlede paylaşıyım dedim gerçekten ummadığım bişeydi ve zaten beğendiğim bi arabaydı şimdi hepten kanım ısındı Cruze Golf Mercedes E class Volvo XC60 Enteresan Aynı test sonuşlarını bende okudum, araç tüm sınıflarında ötesinde,en yüksek puanları almış aynen. Cruze, yeni piyasaya çıkacak olan Yeni Opel "Astra" ile aynı platformu paylaşıyor, hatta ilk Cruze ile piyasaya girdi bu platform, dahalarıda gelecektir. Tek eksiği ise (bence), bu aracın tek olan motor seçeneği. 1.6 lt ve yetersiz. Yeni Astra'dada kullanılacak olan 1.4 lt TURBO 140 Beygirlik versiyonu mutlaka 2010'da eklenecektir seriye.İşte o zaman tam bir "mantık ötesi" alınacak oto olacaktır. Ahh birde arka tasarımı, özelliklede arka stop grubu aracın boyuna posuna daha uygun ve daha sert tasarlanıp sunulsaydı keşke, çok basit ve uyumsuz kalıyor.. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 yani ben euroncap güvenen saydığım bi kuruluştu mercedes gibi bir markanın kore malı ucuza satılan bi arabadan daha güvenliksiz olacağını 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi...çok tuhaf aklımda soru işaretleri kaldı euroncap tan Alet astra sedanla birebir aynı. Kore malı deyip kestirip atmak haksızlık olur. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Alet astra sedanla birebir aynı. Kore malı deyip kestirip atmak haksızlık olur. Ee, genlerinde Astra olandan şüphe etmeyeceksin Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 23 Aralık 2009 Yazar Paylaş 23 Aralık 2009 Aynı test sonuşlarını bende okudum,araç tüm sınıflarında ötesinde,en yüksek puanları almış aynen. Cruze, yeni piyasaya çıkacak olan Yeni Opel "Astra" ile aynı platformu paylaşıyor, hatta ilk Cruze ile piyasaya girdi bu platform, dahalarıda gelecektir. Tek eksiği ise (bence), bu aracın tek olan motor seçeneği. 1.6 lt ve yetersiz. Yeni Astra'dada kullanılacak olan 1.4 lt TURBO 140 Beygirlik versiyonu mutlaka 2010'da eklenecektir seriye.İşte o zaman tam bir "mantık ötesi" alınacak oto olacaktır. Ahh birde arka tasarımı, özelliklede arka stop grubu aracın boyuna posuna daha uygun ve daha sert tasarlanıp sunulsaydı keşke, çok basit ve uyumsuz kalıyor.. Katılmamak elde değil arkası nerdeyse honda civic'in kopyası ve önüne göre gerçekten çok basit kalmış Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 23 Aralık 2009 Yazar Paylaş 23 Aralık 2009 (düzenlendi) Aynı yerde bide Yeni astranınki var 1 puanla onuda geçmiş cruse Ayrıca sürücü ve yolcuda gene sarı alanlar var Cruse de yok nası iş bu anlamadım HB farkı mı ki acaba ? ASTRA 23 Aralık 2009 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Bu testlerdeki puanlar , yalın çarpışma sonuçları değildir, arka koltuktaki isofix bağlantısının yeri bile notu değiştirir, ilave olarak testin milimetrik olarak nasıl yapıldığını bilen arge, bu test için bazı ufacık metalsel önlem alsa, sonuçlar hak etmeyen değerlere ulaşır. Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 konuyu amerikan arabaları ve sağlamlıkları açısından değerlendirdiğimizde aslında doğru forumdayız ford da amerikan ve sağlam ama sonuçta çok ucuz ve sağlam bir araba mı "cruze" evet ama taıwanda üretilen general motorsun ecotec i mi o da evet ben arabayı bizzat inceledim o paraya bedava ama bi iki gerçek kazayı da görmek lazım ayrıca servis ve parça kolaylığı ne olacak yani sazanlama dalmamakta fayda var o paralara opeller alınıyor fordlar da aynen iii düşünmeli Yorum bağlantısı
Misafir 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 Bazı markaların bazı ülkelerde tutulmasını sağlayan, ya da unutulmuşken tekrar gündeme getiren lokomotif modelleri vardır. Türkiye'de İlk aklıma gelenler, Kia, Sorento Dacia, Logan VW, Passat Opel, Astra Ford, Focus Bence Cruze'uda yıllar sonra böyle hatırlayabiliriz. Güçlü reklam kampanyalarını, ncap ile de destekliyorlar anlaşılan. Ayrıca donanım seviyesi ile de diğer araçlara karşı avantajlı. Ancak Türkiye'de geçtiğimiz günlerde GM cephesinde çok daha önemli bir gelişme oldu. Chevrolet Opel'in çatısı altından çıkarak, kendi markası adı altında organizasyonunu kurdu. Bundan sonra Türkiye'de Chevrolet Opel'den bağımsız bir genel müdürle, kendine özgü fiyat ve rekabet politikaları ile pazardan pay almaya çalışacak. Bunu cruze'a güvenerek mi yaptılar, yoksa cruize bu sayede daha mı çok satacak kestiremeyiz belki ama Chevrolet'in Türkiye stratejisinin pazarda kalıcı olmak ve Çin malı ucuz araçlar ile Japon malı pahalı araçlar arasında kaliteyi ucuza veren bir marka olarak konumlanmak olduğunu kestirmek zor değil. Ucuz ama kaliteli üstelik avrupalı kadar estetik modellerle tüketiciyi buluşturan marka imajı ile Türkiye'ye ilk geldiği yıllara göre çok daha agresif olacaklardır. Çakma Chevrolet imajını silmeleri, Cruze'e artan ilgi sayesinde çok zor olmayacaktır. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 (düzenlendi) NCAP sonuçlarına oldum olası hayret etmişimdir. Ayrıca yayanın güvenliğinin aracın sağlamlığının test edildiği bir uygulamada ne işi var anlayamıyorum. Yayalar kendi aralarında çarpışsınlar. NCAP aracın sağlamlığı için değil "kazalarda" "yaralanma" ve "ölüme" sebebiyet verme açısından değerlendirme yapan bir test. yeni nesil araçlar ne kadar çok dağılırsa o kadar güvenli çıkıyor. tamponu petibör bisküviden yap, adama çarp adam ölmez. sizin için önemli değil mi? Hapiste yattınız mı hiç? (az da olsa?) vicdan azabını bir kenara bırakın. chevrolet hakkında iki lafım var. daewoo getiriyorsun tamam. ama hepsi de mi bu klas olmalı? mesela getirsin şunu anlarım: 23 Aralık 2009 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 23 Aralık 2009 Paylaş 23 Aralık 2009 (düzenlendi) Üstteki gibi olmasada, Epica modeli Türkiye'de yaklaşık 1 senedir var. Galeride gördüğüm kadarı ile güzel bir duruşu vardı. 23 Aralık 2009 tarihinde Evren iskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 24 Aralık 2009 Paylaş 24 Aralık 2009 Alet astra sedanla birebir aynı. Kore malı deyip kestirip atmak haksızlık olur. benim arabaya hiçbir lafım yok ki şuan benzinli sedan ve uygun fiyata alınabilecek en iyi ve mantıklı araç benzinli araç almak isteseydim alacağım tek arabaydı iç göstergeleri mükemmel ama Mercedes ten daha güvenlikli bi araç olduğunu aklım mantığım almıyor... Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 27 Aralık 2009 Paylaş 27 Aralık 2009 Bu testler 64 km/h ortalama hızda yapılıyor, bir de 100 km/h hızla çarpıştırsınlar görelim. Sağlam araç falan kalmıyor. Özetle arabanız isterse tank olsun, 90 km/h'den sonrası yalan...Kesinlikle ağır yaralanma ve ölümle sonuçlanır kazalar... Yorum bağlantısı
Recommended Posts