İçeriğe Yönlendir

Golf-Civic-Focus


Çağatay Demir

Recommended Posts

Cihan Tiftik
(düzenlendi)
Golf 122 ile neler yapılıyor şurdan bakılabilir:

Alet overload. yazılım ve Sc yapılmış. 170lik gibi olmuş yani. O kadar para döktükten sonra, 170lik almak çok çok daha mantıklı.

tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Alet overload. yazılım ve Sc yapılmış. 170lik gibi olmuş yani. O kadar para döktükten sonra, 170lik almak çok çok daha mantıklı.

Servis bu 122 leri 950 euroya 160 yapıyor. garanti felan bozulmuyor. Ancak orijinal 160 larda sürekli dayanıklı olsun diye süpapların içinde bilmemne kanalı var soğutma için. azcık donanım farklı yani piston vb.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

ben halen 140 lıklar niye kalktı anlamadım :D kompresörlüler benim favorim

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik
Servis bu 122 leri 950 euroya 160 yapıyor. garanti felan bozulmuyor. Ancak orijinal 160 larda sürekli dayanıklı olsun diye süpapların içinde bilmemne kanalı var soğutma için. azcık donanım farklı yani piston vb.

Hocam, 2 akrabamız Jetta 1.4 Tsi aldı,ikisi de 100bin görmeden bi motor indirdiler. Ne kadar dayanıklı bilmem ama,sürekli yüksek randıman almak için yüklendikçe çabuk yıprandığı kesin. 122 lik olan motorda,bildiğim kadarıyla TC+SC olanlarla sadece blok ve krank aynı,gerisi farklı.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Kompresör hem pahalı hem yakıttan tasarruf az. 122 ve 160 olarak şimdi iki versiyon. bunlarda epeyce değişim oldu. Motor kalitesi olarak 1.8T kadar en az dayanması lazım. Ufak motor zorlanır konusu ise tamamen şehir efsanesi. Bugüne dek motorlar 1.2 olsaydı bize normal gelecekti. Önemli olan 2.5 motor sağlamlığında yapmak. O zaman 2.5 motor gibi performans da alınır ömür de alınır.

140 lık ve 170 liklerin kalkmasındaki en önemli neden emisyon ve yakıt tüketim sınırlandırmaları. Yoksa motordaki değişimler ufak şeyler. Ben haliyle VW forumuna da uğruyorum fazla yazmadan. Bilindik şikayetler dışında tsi dan şikayet çok değil ama dsg den herkes korkuyor.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Yılda 10 bin km altında kalınacaksa her türlü benzinli daha mantıklı ve önerilerim;

leonbk2.jpg

Seat Leon 1.4 TSI 125Hp Reference 34.600

volkswagengolfvig2800x0.jpg

VW Golf 1.4 TSI 122Hp Trendline 40.600

Yorum bağlantısı
Çağatay Demir
Yılda 10 bin km altında kalınacaksa her türlü benzinli daha mantıklı ve önerilerim;

leonbk2.jpg

Seat Leon 1.4 TSI 125Hp Reference 34.600

volkswagengolfvig2800x0.jpg

VW Golf 1.4 TSI 122Hp Trendline 40.600

teşekkür ederim Golf Highline için 47700 liste fiyatı var ve mantıklı bir seçim gibi duruyor.

Yorum bağlantısı
Çağatay Demir
gel temmuzu bekle :)

o kadar beklemişken ağustosu bekleyip 2011 model almak daha mantıklı, ama fiyatlarda farklı olur baya bi :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
o kadar beklemişken ağustosu bekleyip 2011 model almak daha mantıklı, ama fiyatlarda farklı olur baya bi :)

temmuz sonrası gelenler 2011 olarak geçiyor die biliyodum ben? bence fiyatlar o kadar da farklı olmaz... farklı olsa bile 2011 ler donanım açısından daha zengin olacaklardır...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Çok zor bir segmette seçim yapılıyor. Golf e o parayaı vermem, civic eskidi, focusa da güncel kasasına o parayı vermem, yenisi gelse daha fazlasını veririm.

Bence Skoda Yeti 1.2 tsi ya da bir bak. Golften 7.000TL daha ucuza, aynı teknik, daha geniş iç mekan sunuyor. 3000 TL gibi fark ile Dsg de alabiliyorsun (3000 km sonra kronik zincir sesi yapacağını bil ama...)

Yorum bağlantısı
Enis Sever

Golfün eğer donanımı zenginleştirilip temmuzdan sonra fiyatına zam gelmezse bence alınır (en azından 2-3 sene kasası değişmez bence). DSG'lerdeki kronik zincir sorunu 2010 modellerde çözülmüş olabilir. Focus için bence yeni kasayı beklemek lazım eğer powershift şanzımanla gelirse tadından yenmez.

Yorum bağlantısı
Hakan Baha

Hocam bir kere Golf mü civic mi dersen kesinlikle Golf. Civic 1.6 deli gibi benzin içiyor bir defa.

Ayrıca golfün 2. eli de gayet iyi. Yani alırken 3-5 fazla versen de satarken yine zararlı çıkmazsın.

Focus için ise; ben şahsen focustan sıkılmış bir insan olarak focus düşünmezdim :rofl:

Yorum bağlantısı
Çağatay Demir
temmuz sonrası gelenler 2011 olarak geçiyor die biliyodum ben? bence fiyatlar o kadar da farklı olmaz... farklı olsa bile 2011 ler donanım açısından daha zengin olacaklardır...

01.08.2010 itibariyle 2011 model yazılabiliyor diye biliyorum ( 01.08.2008 de aldığım araba 2009 model yazılmıştı 2009 olsun diye 10-15 gün beklemiştim hatta)

Çok zor bir segmette seçim yapılıyor. Golf e o parayaı vermem, civic eskidi, focusa da güncel kasasına o parayı vermem, yenisi gelse daha fazlasını veririm.

Bence Skoda Yeti 1.2 tsi ya da bir bak. Golften 7.000TL daha ucuza, aynı teknik, daha geniş iç mekan sunuyor. 3000 TL gibi fark ile Dsg de alabiliyorsun (3000 km sonra kronik zincir sesi yapacağını bil ama...)

Abi segment zor hakkaten , paralar az değil arabalar da üst sınıf değil ama bu sınıfta eli yüzü düzgün bişey alcam diyince nerden baksan 40-45 bandına giriyorsun o da ayrı bir gerçek. Yeti nin tipi pek sarmadı beni :bambam:

Golfün eğer donanımı zenginleştirilip temmuzdan sonra fiyatına zam gelmezse bence alınır (en azından 2-3 sene kasası değişmez bence). DSG'lerdeki kronik zincir sorunu 2010 modellerde çözülmüş olabilir. Focus için bence yeni kasayı beklemek lazım eğer powershift şanzımanla gelirse tadından yenmez.

Donanım zenginleşirse fiyat artar bence ;)

Hocam bir kere Golf mü civic mi dersen kesinlikle Golf. Civic 1.6 deli gibi benzin içiyor bir defa.

Ayrıca golfün 2. eli de gayet iyi. Yani alırken 3-5 fazla versen de satarken yine zararlı çıkmazsın.

Focus için ise; ben şahsen focustan sıkılmış bir insan olarak focus düşünmezdim :)

Focus için baya uygun bir fiyat aldım bayiden 0 titanium 1.6 benzin siyah araba için. ellerinde hazır ve yeni sahibini bekliyor :rofl:

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Valla eğer kabin içi malzeme kalitesi & boyutlar & konfor konusunu değerlendirdiğinde hala için atıyosa Leon gerçekten bu fiyatla çok iyi seçim...

Golf'ün her zaman değerli bir araç olduğu gerçekten doğru (bi tecrübe sabittir)

DSG lerde Kronik zincir sesi problemi çoktan çözüldü bildiğim kadarıyla :) aslında ondan daha önemlisi ilk partide çıkan 7 ileri dsg lerin mekatronik ünitesinin değiştirilmesi ile sonuçlanan şanzıman davranış bozuklukları... sanıyorum son 6 aydır çıkan DSG ler sorunsuzluk konusunda oldukça stabil bir başarı yakaladı... Satışlar çok fazla olsa idi sanıyorum biraz daha sesini duyardık arızaların...

Ya Abdussamed, her mesajında beni haklı çıkarmak zorunda mısın?

:p

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

dsg sorunu çözülmedi, zaten 3-4000km sonra başlayan bu sesin sorun olduğunu kabul etmiyor üretici; olarak biliyorum?

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

audi ler dahil özellikle yük altında ve bozuk yollarda kendini belli eden bu sesin son dönem üretimlerde düzeltildiği ile ilgili bir kaç bilgiye rastlamıştım nette, ama pek tabi subjektif ve spekülatif bir bilgi olabilir...

Yorum bağlantısı
Okyay Pay
Civic 1.6 deli gibi benzin içiyor bir defa.

yok yok ben kesin eminim artık

benim araba bozuk

civiclerin hepsi çok yakarken bi benimkimi normal yakıyor , kesin bozuk !

şu problemleri okuduk ça hiç değiştirmesemmi diyom , ama 180 hp de çekiyo beeeh

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Peki diğer bir üretici bir şanzumanında 60 civarı hızlarda gelen titremeyi sorun kabul etti mi :D :D :D

Kullanıcı yanlış devir/viteste giderse, şoförsüz araba deriz. Çeken 180 lik araba hangisi???

Yorum bağlantısı
Guest Mertol Kip
01.08.2010 itibariyle 2011 model yazılabiliyor diye biliyorum ( 01.08.2008 de aldığım araba 2009 model yazılmıştı 2009 olsun diye 10-15 gün beklemiştim hatta)

Eğer arabanın Türkiyeye ithalat tarihi 1 hazirandan sonra ise 1 ağustostan itibaren bir sonraki model yılına tescil ettirebilirsiniz. 1 Hazirandan önce gümrükten çekildiyse o durumda 31 aralığa kadar aynı yıl üzerinden tescil ettirmek zorundasınız.

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Benim arabamın arka koltuğuna 5 senede 3-4 defa binilmiştir o yüzden bu tarz bir araba pek mantıklı olmaz benim için.

O zaman Alfa Mito 155HPveya 147 120hp hiç olmadı & :lol2: Mazda 3 :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Eğer arabanın Türkiyeye ithalat tarihi 1 hazirandan sonra ise 1 ağustostan itibaren bir sonraki model yılına tescil ettirebilirsiniz. 1 Hazirandan önce gümrükten çekildiyse o durumda 31 aralığa kadar aynı yıl üzerinden tescil ettirmek zorundasınız.

ahanda öğrendik...

demekki neymiş temmuz sonu alınacak ağustosta tescil ettirilecek...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...