İçeriğe Yönlendir

Vw Jetta? Araç &#246nerileriniz?


Ali Nail Özdemir

Recommended Posts

Ali Nail Özdemir
trim kalitesi ve sessizlik için, herkes bir gün pekbidoluya binecek :help:

pekbidolu?

araç sıfır olcak 2. el değil.

Civic sever arkadaslarimiz var, onlar size anlatacaklardir, ancak benim bir arkadasim Volvo S40'dan son kasa Civic full donanim'a gecti, bin pisman. Ilk firsatta satip Volvo grubuna geri donecegim diyor. Malum Volvo S40 ile Ford Focus ayni altyapi. Yol tutusundan cok sikayetci Civic'in, gecenlerde bindim arabasina, inanilmaz yol sesi aliyor, daha kotusu 2 yasinda bir araba icin trim sesi cok fazla.

neye el atsam birşeyi çıkıyor :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bugün bir arkadaşa skoda yeti propagandası yaptım. haftaya test sürüşü yapacağız.

youtube da videoları izleyin şaşırın.

Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir
Ali bey, kararsizligi pek sevmem, o yuzden size oneride bulunayim, atlayin bayiye gidin, ilk once Toyota'yi sonra Skoda'yi, sonra da Civic'i ayni yol ortaminda deneyin, farklarini gorun, ondan sonra karar verin, denemeden araba almayin :help:.

Ben yaptim, ama bildigim bir sey vardi, siz yapmayin :).

En büyük problemim bu evet kararsızlık :s honda ve toyotanın test aracı var ama skodanın yok sanırsam...

Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir
Skoda Yeti = VW Tiguan

Eger o Skoda bayisinin deneme araci yoksa, zaten ondan almayin hic bir sey :help:.

Geçen gittiğimde sormadım bayiye yalnız nette bir kaç yerde gördüm ata skodanın test aracı yokmuş tam emin değilim ama.

Nedense ben octaviaya ısınamıyorum belkide en iyisi o haklısınız ama:)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Nedense ben octaviaya ısınamıyorum belkide en iyisi o haklısınız ama:)

3-4 yıldır ısrarla logosunu değiştirmesi gerektiğini söylüyorum, hala marka üzerinde çap tekerlek skoda imajının kalıntıları var, kalite açısından devrim yaptı ancak hala marka değeri çok yüksek değil, ee buda satarken üzülen ve alırken tereddüt eden kullanıcılar anlamına geliyor. Şöyle satış sonrasına biraz daha yoğunlaşsalar ve biraz marka çalışması yapsalar bu kez de VW nin pazarından böler korkusundalar galiba :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
pekbidolu?

araç sıfır olcak 2. el değil.

neye el atsam birşeyi çıkıyor :)

pekbidolu benim Focusun forumdaki kısaltması, 2006 Tekno paket

Yorum bağlantısı
Can Karacaer
Kesinlikle Octavia...Dizeli ve DSG'lisi daha güzel olur.

Komşumda Civic var.

Benzin yetiştiremiyor.

40-50 bin lira bir araca para bağlarken neden benzinli alır ki insanlar...

Yorum bağlantısı
Halil Gümüş

1.sebep dizele mahsus hassas ve pahalı parçalar

2.sebep 2000-3000 devir aralığına sıkışıp kalmamak

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Yani ben yazınca fanatik oluyorum, toyota' da honda' da aynı, üst modeller hariç (aslında onlarıda sevemem ya) çoğunun yol tutuşu kötü, asfalt sesi daha çok alıyor ve kaporta zayıf, ince boyasıda dayanıksız, normal seviyede araç almak isteyeler yani focus ayarında diyelim, alınacak markalar, Ford - Skoda - Mazda birde Seat olabilir, bunların dışında mali durum daha iyi ise direk Volvo ve Japon' da tek geçtiğim Subaru alınacak arabalar bence, bunun üstü ise Bmw Merso Audi, bunların dışında fiat peco sitroen falan hikaye bence.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Daha sonra yakittan enjektorler elinizde patladiginda ekstra 5-6 bin lira daha masraf etmemek icin.

TSI da aynen enjektörlü. Gerçi basınç daha düşük. Ama çok da düşük değil. 500 bar !

Dizelden farklı görünmüyor.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
TSI da aynen enjektörlü. Gerçi basınç daha düşük. Ama çok da düşük değil. 500 bar !

Dizelden farklı görünmüyor.

bencede dizel de enjektör konusunu fobi haline getirmek pek doğru değil, neticede herkes alırken ne derece temiz yada yıpranmış bir araç aldığını öğrenmeye çalışıyor, belki düşük km 2. el dizelde daha makbul denilebilir ancak tamamen 2. el dizelden uzak durmak saçma...

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bence de aynı. Bir tek eğer kükürtlü dizel koyulmuşsa o zaman problem. Hiçbir araç artık reno 9 tarzında değil.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Rafineriden direk cikan dizeli aliyor olmama ragmen aracim elimde bulunan 50.000 km boyunca 4 kere enjektor hatasi verdi ve sonunda geri donulmez sona ulasti. Maalesef ulkemizdeki dizel kalitesi, burada biz yazip cizerken artmiyor, aksine daha da azaliyor. Benzinde de durumun ayni oldugunu soylemek daha guc. Benzinli aracta odeyeceginiz enjektor masrafi ile dizelde odenecek ayni olmuyor (TSI olmasina ragmen).

Basima gelmeden gidip korkudan dizeli satip benzinliye gecsem soylediklerinizde haklilik payi bulurum, ama direk basima geldi, o yuzden cekici ustunden dusup hastanelerde yattim arac yerinden kalkmadigi icin. Sutten agzim yandi, artik sut icmiyorum :).

50 bin km boyunca 4 kez aynı hatayla karşılaşmak ya gerçekten çok büyük bir şanssızlık yada her ne kadar rafineriden direkt çıkan dizel deseniz de yakıtla ilgili sıkıntı anlamına geliyor... Çok fazla dizel araç inceledim, bence doğru kullanılıyor, bakımları yapılıyor ve düzgün bir yerden yakıt alınarak kullanılıyorsa aracın 150 bin km den önce turbo yada enjektörlerden sorun çıkarması sürpriz olur şahsi fikrim.....

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...