Erkut Uysal 27 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2010 Vay be ne hale gelmişiz,3 kuruşluk demir yığını için hemen sopanın gözüne veriyoruz..Kasıtlı çizeni felan anlarım da,diğerlerine ne alaka?Bizim de defalarca araçlarımız çizildi,üzerinden yazıları çalındı,iki stobu birden kırdıkları bile oldu,yalnız bize değil tabi 15 senedir burda oturan hemen herkesin başına gelmiştir..Bi Allah'ın kulu da çıkıp birşey demedi,demekki biz çok safız.. Hergün onlarca cinayet haberi duyuyoruz,sebebi belli oldu işte.. biz o 3 kuruşu kazanana kadar neler çekiyoruz... o kadar kolay alınsaydı arabalar her gün gidip 1 tane fiesta alırdım ben... senin paran çok malın kıymetli değilse onu bilmemem tabi ama ben anlımdaki terle aldım arabayı çizeni sopalar dahada ileriye giderim... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Temmuz 2010 Paylaş 27 Temmuz 2010 biz o 3 kuruşu kazanana kadar neler çekiyoruz... o kadar kolay alınsaydı arabalar her gün gidip 1 tane fiesta alırdım ben... senin paran çok malın kıymetli değilse onu bilmemem tabi ama ben anlımdaki terle aldım arabayı çizeni sopalar dahada ileriye giderim... Ben dün kırmızıda bana korna çalan,selektör atıp yetinmeden küfreden bi elemanın sıfır aldığı a3 üne magirusun havalı kapısını takıp boydan boya boyanmak zorunda bıraktım. O da alın teri felan dedi,-biz o anda neyle ekmeğimizi kazanmaya çalışıyorsak?-kaptı sopasını üstüme yürüdü. Havaya atılan 2 tane MKE parçasıyla tüm edası yok oldu. Herkes ekmeğinin peşinde,herkes zor kazanıyor,herkes kıymetini biliyor,bilmek zorunda. Arabamı geçen sene komple boyattım.toplamda 6500 lira gibi bi para harcadım,saatlerce kendi terim damlaya damlaya zımparaladım vs vs. Arabayı sanayiden çıkardıktan 3 hafta sonra ters yöne giren bi sürücü sol arka çamurluğu ikiye katladı. Forumda konusu da var hatta. Adamın üstüne yürüdüm. Dedim kaç para harcadım ben ona ne kadar uğraştım,dikkat etsene ... Adam bana dedi ki:" Koynuna saklasaydın o zaman." Yani yapacak çok fazla şey yok. Çizilen araba olsun. Canımız çizilmesin. Dert etmeyin,altı üstü araba yahu. Yorum bağlantısı
Volkan Aydogdu 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 (düzenlendi) Geçmiş olsun..Aynı durumu bende yaşadım malesef bu ne olduğu belirsiz kişilere burada birşey diyemem yeri değil..İnsanın çok canı acıyor yani malından ne isterler onu anlamıyorum acizlik ve eziklik duygusu olsa gerek..Bende de aldığım haftasına çizmişlerdi...Zik zak atarak bide kocaman iki parçaya denk geliyordu ve sol taraftaydı...Her bindiğimde moralim bozuluyordu daha yeni bir araç birde...Kaskoyu bozdurdum fotoğraflarını çektim boyattım...Şuanda gayet mutluyum...Yarın satarken fotoğrafları gösterebilcem ikna olmayan alıcılarada memlekette araba çok zaten dıştan boya...Bence moralinizi bozmayın allah bildiği gibi yapsın bu tarz kişiliksizleri... Bunu yapanda eminim bu çevrede oturan birisiydi...Bundan sonrada apartmanda kullanılmayan ve kepenkli kapalı bir tek araçlık parkı kiraladım...O günden beri başına bi iş gelmedi...Şimdi de ne güneş ne yağmur ne kar görüyor..Artık sokaklara park edemem evimin önü olsa bile.. 28 Temmuz 2010 tarihinde Volkan Aydogdu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Çukur 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Çok geçmiş olsun... Bunun için yeni fiesta aldım Mercedesi nereye koysam çekemeyen biri çıkıyor onun için rahat biyere çıkamıyorum... Allah böylelerini hepimizden uzak tutsun... Yorum bağlantısı
Arda Akbay 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Allah onlara daha beterini versin karaktersiz herifler Yorum bağlantısı
Bedri Baki 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 Çok geçmiş olsun. Gerçekten param olmasına rağmen sıfır araç almaya korkuyorum. Çünkü şu an koyacak yerim yok. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 ben ufacık çiziklerde bile moralim altüst oluyor böle bi çizik görsem ki Allah korusun 1 hafta uyuyamam ve cehennemden biletimi ayırtırım heralde Yorum bağlantısı
Recommended Posts