Cengiz Aratemur 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 Geçmiş olsun allah beterinden korusun . Yorum bağlantısı
Çağatay Demir 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 Araba sonuçta sizi taşımak için bir alet, sıkmayın canınızı. Keyfinizden daha kıymetli olamaz bir kapı. Yorum bağlantısı
Misafir 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 Geçmiş olsun, hepimizin başına böyle bir durum gelmiştir. Nedendir bilinmez ama bu tarz insanlarda ruh sağlığı olmadığını düşünüyorum, ve her geçen gün kapalı garajı olan bir ev almak için çabalıyorum. Milli servet'e yazık aracın çizilen kısmının fotoğraflarını çekin, boyatın gitsin. Satarken de boyadan dolayı ölücülük yapmaya çalışan insana da siz aracınızı satmayın. Yorum bağlantısı
Necati Dur 23 Temmuz 2010 Paylaş 23 Temmuz 2010 Geçmiş olsun. Burdan da bir öneri getirmek istiyorum foruma. bu tarz sorunları Küfür başlığı adı altınta yazsak ve tamamen büyük harf kullansak Yorum bağlantısı
Necat Samuk 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Ziebart'tan ziyade Autoking'i tavsiye ederim. Hoş ziebart'ta sadece koruma yaptırdım, hasar durumunda nasıl çalıştıklarını pek bilmiyorum ama bende bıraktığı intiba bakımından yorum yapıyorum. Olur da autoking'e gidserseniz sizinle ilgilenecek elemana durumunuzu 5 yaşındaki çocuğa anlatır gibi anlatın. İşçilik iyi ama yapılmasını söylediğiniz işleri atlayıp sonra da onu söylemediniz diyebiliyorlar. Kaskonuzda mini hasar varsa kaskonuzun hasarsızlığını da bozmadan ve en azından bir kısmını da bedavaya getirerek işi halledersiniz. Yorum bağlantısı
Taygun Mertcan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Arkadaşlar merhaba, diğer konudan yazacaktım ama konu kapanınca buradan yazıyorum, Ankara akderede oturuyorum, dün akşam apartmandan biri bir park etme harikası yaratıp iki arabanın arasınamucizevi şekilde sıkıştırarak hurdasını park etmiş, hurda derken ciddiyim araba cidden hurda:) gec saatte eve geldiğimde baktım göremedim ama öğlen bakınca sol tarafımı cizdiğini gördüm, resimlerini vs cektim sonra arabayı gölge bir yere cektim, adam parkederken kapısını acarken cizmiş, sonra adamı buldum adam dedi ki ben yapmadımda şöylede böylede , dedim yapanı Allaha havale ediyorum dedim gittim, gecen haftada üst komşum sağolsun balkonunda küllüğü arabanın üzerine patlattı, benim merak ettiğim şu, böyle durumlarda yasal olarak ne yapmak gerekiyor? karşınızdaki bakıyorsunuz iman sahibi ama yalan söylüyor, içime atıyorum sonrada kendimi çok üzüyorum yasal olanı nedir? saygılar... Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Arkadaşlar merhaba, diğer konudan yazacaktım ama konu kapanınca buradan yazıyorum, Ankara akderede oturuyorum, dün akşam apartmandan biri bir park etme harikası yaratıp iki arabanın arasınamucizevi şekilde sıkıştırarak hurdasını park etmiş, hurda derken ciddiyim araba cidden hurda:) gec saatte eve geldiğimde baktım göremedim ama öğlen bakınca sol tarafımı cizdiğini gördüm, resimlerini vs cektim sonra arabayı gölge bir yere cektim, adam parkederken kapısını acarken cizmiş, sonra adamı buldum adam dedi ki ben yapmadımda şöylede böylede , dedim yapanı Allaha havale ediyorum dedim gittim, gecen haftada üst komşum sağolsun balkonunda küllüğü arabanın üzerine patlattı, benim merak ettiğim şu, böyle durumlarda yasal olarak ne yapmak gerekiyor? karşınızdaki bakıyorsunuz iman sahibi ama yalan söylüyor, içime atıyorum sonrada kendimi çok üzüyorum yasal olanı nedir? saygılar... Geçmiş olsun. İman sahibi insan para için yalan söylemez, söylerse paraya imanı daha fazla demektir. Yasal yolu nedir bilmem ama tek bildiğim yasa vereceksin odunu. Yorum bağlantısı
Erkan Yılmaz 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 allaha şükür komşularımız o yönden çok dikkatliler herkes kendi aracını gözü gibi sakındığı için çevresinede zarar vermiyorlar. erhan beyde doğru söylemiş yapan komşu olunca malesef birşey denmiyor... Geçmiş Olsun... Yorum bağlantısı
Hakan Yağlı 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 bence bunuda sinenize çekip arabanızı güvenli olduğuna kanaat getirene kadar iyi bir yere park etmektir bence.. nedeni ise şu göze batmak.. eğer göze battığınız zaman hususide çizerler arabanızı 2. ise çocuklarla iyi geçinin.. arabanın yanında oynamayın biraz geride oynayın arabaya yaklaşmayın vb gibi kelimeler.. cahil çocukları sizin arabanıza daha çok yakınlaştıracak ve sonrası vahim hangi birine söz geçecek siz düşünün.. yasal yollar en fazla polise gider şikayetci olursunuz. yani örneğin babanız yanınızdayken size bişey diyemezler ama babanız gidince ... nedediğimi anladınız değilmi.. geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Taygun Mertcan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Odun olayına da katılıyorum ama komşu olunca hergün yüzyüze bakıyorsunuz , insan bildiği halde sineye çekiyor mahalleden komşu pasta cila gecer dedi bakalım ne olacak? yazarım görüşmek üzere sağlıcakla kalın... Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Arkadaşlar merhaba, diğer konudan yazacaktım ama konu kapanınca buradan yazıyorum, Ankara akderede oturuyorum, dün akşam apartmandan biri bir park etme harikası yaratıp iki arabanın arasınamucizevi şekilde sıkıştırarak hurdasını park etmiş, hurda derken ciddiyim araba cidden hurda:) gec saatte eve geldiğimde baktım göremedim ama öğlen bakınca sol tarafımı cizdiğini gördüm, resimlerini vs cektim sonra arabayı gölge bir yere cektim, adam parkederken kapısını acarken cizmiş, sonra adamı buldum adam dedi ki ben yapmadımda şöylede böylede , dedim yapanı Allaha havale ediyorum dedim gittim, gecen haftada üst komşum sağolsun balkonunda küllüğü arabanın üzerine patlattı, benim merak ettiğim şu, böyle durumlarda yasal olarak ne yapmak gerekiyor? karşınızdaki bakıyorsunuz iman sahibi ama yalan söylüyor, içime atıyorum sonrada kendimi çok üzüyorum yasal olanı nedir? saygılar... Karakoldan polis çağırılır, şahit bulunur ve rapor tutturulur.. Kaskoyla yaptırılır; kasko komşunuzu mahkemeye verir parayı alır. Hasarsızlık indiriminiz bozulmaz.. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Şahit ve rapor olayı gerçekten güzel bir yaklaşım. Ama şahsen odun yönüne tercihimi kullanırım Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Şahit ve rapor olayı gerçekten güzel bir yaklaşım. Ama şahsen odun yönüne tercihimi kullanırım Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kötektir Diyosun yani abi Yorum bağlantısı
Fatih Bayram 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Arkadaş odun-sopa diyorsunuz ama,büyük ihtimal o araç çizmiştir.Ama farzetki ondan önce park eden vatandaş aracı çizmiş,gitmiş,peşine hurda dediğiniz araç girdiyse ve adamı(odun)olayını yapsanız,hurdanın sahibi vatandaş sizi nereye havale eder bilemem. Ayrıca herkes iyi arabaya binmek ister,başkalarının aracına hurda demek hiç hoş değil. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Benim de ön cama patlıcan dolması atmışlardı.. Kimse sahiplenmedi, apartmanda ki tüm araçların lastiklerini indirdim bir daha başıma gelmedi. Kurunun yanında yaş ta yandı ama Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Benim de ön cama patlıcan dolması atmışlardı.. Kimse sahiplenmedi, apartmanda ki tüm araçların lastiklerini indirdim bir daha başıma gelmedi. Kurunun yanında yaş ta yandı ama Mekan Adana olunca camda patlıcan dolmaları falan oluyo; biz çürük domatesi bulamıyoruz camlarda Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Çok hayret ettim dolmayı ön camda gördüğüme. Etliydi, hiç sevmem etsiz olacak Gıcık almıştım o an dolmadan. Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Benim de ön cama patlıcan dolması atmışlardı.. Kimse sahiplenmedi, apartmanda ki tüm araçların lastiklerini indirdim bir daha başıma gelmedi. Kurunun yanında yaş ta yandı ama Yorum bağlantısı
Misafir 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Şahit ve rapor olayı gerçekten güzel bir yaklaşım. Ama şahsen odun yönüne tercihimi kullanırım +26 Her ne kadar tasvip etmesem de bazı insanlar anlamakta yada algılamakta güçlük çekiyolar. İşte böyle durumlarda bende tercihimi odun yönünde kullanırım. Geçmiş olsun, bir ton para verip belki de bütçemizi zorlayarak sıfır araba alıyoruz sonra gelip adamın biri çiziyor. Çok sinir bozucu bir durum ben olsam pasta + cila şansımı denerdim, olmadı kaskoya başvururdum. Yorum bağlantısı
Onur Çanga 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 çok geçmiş olsun ... Aynı durum benimde başıma geldi.. Renault Clio aldım Clio yazısını sökmeye çalıştılar sökemediler bagaj kısmında baştan aşağı bir tornavida ve zorlama izi.. hevesimi kaçırdılar yeni ford fiesta aldım aldığım günün ertesi günü sol kapı baştan aşağı çizmişler ziebarta gittim pasta cila da işe yaramadı boya gerekiyor dediler. Benim anlamadığım bu insanlar ne ister bu çekememezlik nedir bende yok onda da olmasın mantığı nedir..? Biz de olmayanlara da Allah daha çok versin demeyi de biliyoruz karşı tarafa bu nedir ben anlamış değilim.. Yorum bağlantısı
Fatih Bayram 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Geçmiş olsun,maalesef böyle vatandaşlarımız mevcut. Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 26 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2010 çok geçmiş olsun ... Aynı durum benimde başıma geldi.. Renault Clio aldım Clio yazısını sökmeye çalıştılar sökemediler bagaj kısmında baştan aşağı bir tornavida ve zorlama izi.. hevesimi kaçırdılar yeni ford fiesta aldım aldığım günün ertesi günü sol kapı baştan aşağı çizmişler ziebarta gittim pasta cila da işe yaramadı boya gerekiyor dediler. Benim anlamadığım bu insanlar ne ister bu çekememezlik nedir bende yok onda da olmasın mantığı nedir..? Biz de olmayanlara da Allah daha çok versin demeyi de biliyoruz karşı tarafa bu nedir ben anlamış değilim.. bundan sonra allah daha çok versin demicem beter olun dicem bende bunu yapan zaten din kitap allah peygamber bilmeyen insanlar sopa konusuna tamamen katılıyorum hatta sopadan da ileri gidilebilir bence... Yorum bağlantısı
Recommended Posts