Mert Can Üzger 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Hiç uğraşmanıza gerek yok, kaskonuzun anlaşmalı cam servisine gidin camınızı kırdırıp değiştirin. Sigorta şirketinin menfaatlerini düşündüğümüz kadar onlar da bizim menfaatlerimizi düşünüyor mu acaba? Yorum bağlantısı
Serkan Dalgıç 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Hiç uğraşmanıza gerek yok, kaskonuzun anlaşmalı cam servisine gidin camınızı kırdırıp değiştirin. Sigorta şirketinin menfaatlerini düşündüğümüz kadar onlar da bizim menfaatlerimizi düşünüyor mu acaba? +1905 Yorum bağlantısı
Emre Gülşen 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Hiç uğraşmanıza gerek yok, kaskonuzun anlaşmalı cam servisine gidin camınızı kırdırıp değiştirin. Sigorta şirketinin menfaatlerini düşündüğümüz kadar onlar da bizim menfaatlerimizi düşünüyor mu acaba? Mert sektörün içindeki bir kişi olarak senin böyle bir yönlendirme yapman çok doğru gelmedi bana, şirketlerin müşteri memnuniyeti ve menfaatleri konusunda her geçen gün daha da hassaslaştıklarını söyleyebilirim.Sigorta poliçesi bir iyiniyet sözleşmesidir ve sözleşme taraflarının ( Sigortalı ve Sigorta Şirketi ) iyiniyet çerçevesinde hareket etmelerini esas alır.Böyle bir hasarda alınacak tavır, tamamen vicdani bir konudur.Elbetteki ilgili hasar bir şekilde sigorta şirketinden tazmin edilebilir, ancak daha sonra yaşanabilecek yeni bir cam hasarında birçok şirket hasarsızlığı bozmaktadır.Bunuda göz ardı etmemek gerekir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Hiç uğraşmanıza gerek yok, kaskonuzun anlaşmalı cam servisine gidin camınızı kırdırıp değiştirin. Sigorta şirketinin menfaatlerini düşündüğümüz kadar onlar da bizim menfaatlerimizi düşünüyor mu acaba? tanıdık eksper vaa mı Yorum bağlantısı
Misafir 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Hiç uğraşmanıza gerek yok, kaskonuzun anlaşmalı cam servisine gidin camınızı kırdırıp değiştirin. Sigorta şirketinin menfaatlerini düşündüğümüz kadar onlar da bizim menfaatlerimizi düşünüyor mu acaba? +26 Karşılıklı düşünmek şart, kaskoyu aldatalım demiyorum ama bazen durum ona gelebiliyor. Bir kasko firması taş gelip çatlayan camımı değiştirmek istediğimde yan sanayi cam önermişti. Orjinaline de neredeyse kendi fiyatı kadar bedel istemişti, bu durumda kasko beni ne kadar düşünüyor tartışılır. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 +26 Karşılıklı düşünmek şart, kaskoyu aldatalım demiyorum ama bazen durum ona gelebiliyor. Bir kasko firması taş gelip çatlayan camımı değiştirmek istediğimde yan sanayi cam önermişti. Orjinaline de neredeyse kendi fiyatı kadar bedel istemişti, bu durumda kasko beni ne kadar düşünüyor tartışılır. Kasko yaptırırken poliçeyi baştan aşagıya okumak gerekiyor.. Sonradan bir süpriz ile karşılaşmamak için.. Yorum bağlantısı
Özgür İncigülcan 28 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2010 Boyadaki kireç-sıva vb. için, ziebart-Sonax vb. yerlerde macun vardır. İlk günkü parlaklığına kavuşur, kesinlikle pasta vs. yaptırmayın!!!! çok tesekkr ederm abi Yorum bağlantısı
Misafir 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Kasko yaptırırken poliçeyi baştan aşagıya okumak gerekiyor..Sonradan bir süpriz ile karşılaşmamak için.. Zaten ersen abi bundan sonraki ilk işim o olacak, iyice bir okuyup inceleyeceğim. Sonradan okumak da fayda etmiyor malesef. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Yıkamacı kaşınmış, Kaskoyu değil onu bir güzel kaşımak lazım. Bu yıkamacılara hiç güvenmez oldum. Kaşla göz arasında birşeyleri beceriyorlar. Araba pis gezsin, senede 1-2 yıkansın daha iyi valla. Benim değil ama bir tanıdığımın başına da benzinlikte camı silerlerken bir olay geldi. Sen kalk camda kalan kuş pisliğini sert birşeyle kazımaya çalış, sonra da çıkardım diye sevin . Tam göz hizasında birkaç çizik öbeği ile kaç sene gezmişlerdi, taa araç satılana kadar... Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Mert sektörün içindeki bir kişi olarak senin böyle bir yönlendirme yapman çok doğru gelmedi bana, şirketlerin müşteri memnuniyeti ve menfaatleri konusunda her geçen gün daha da hassaslaştıklarını söyleyebilirim.Sigorta poliçesi bir iyiniyet sözleşmesidir ve sözleşme taraflarının ( Sigortalı ve Sigorta Şirketi ) iyiniyet çerçevesinde hareket etmelerini esas alır.Böyle bir hasarda alınacak tavır, tamamen vicdani bir konudur.Elbetteki ilgili hasar bir şekilde sigorta şirketinden tazmin edilebilir, ancak daha sonra yaşanabilecek yeni bir cam hasarında birçok şirket hasarsızlığı bozmaktadır.Bunuda göz ardı etmemek gerekir. Emre abi, yazdıklarının bir kısmına katılıyorum fakat benim böyle düşünmemi sağlayan şey sigorta şirketlerinin tutumları. Sigortalı ile sigorta şirketleri arasında sigorta poliçesi yapılıyor ve bu poliçe üzerinde üç aşağı beş yukarı yaşanabilecek bütün durumlar açıklanıyor. (Senede 1 defa cam değiştirme hakkı vs...) Fakat hepsi yazıyor mu onu iyi araştırmak lazım. Şöyle bir örrnek vermek istiyorum. X bir sigorta şirketinde bir kaza sonrası poliçe değeri ne olursa olsun araçta oluşan hasar 5000 TL üzerinde ise alternatif onarım yapılıyor. Alternatif onarım ne diye soracak olursanız, hasar bedelinin düşürülmesi amacı ile değişecek parçaların yan sanayi takılması, onarımı kurtarılabilecek parçaların onarılması ve en önemlisi aks, taşıyıcı vs... gibi hayatı parçaların tamir edilmesi yolu ile aracın toplanmasıdır. Şimdi size soruyorum; aracınızın bir kaza sonrası bu şekilde toplanmasını ister misiniz? Son olarak da bu konuyu okuyan herkes kasko poliçesini incelesin. Alternatif onarım ile alakalı bir madde var mı? Sonra tekrar bu konuyu tartışalım... Kasko yaptırırken poliçeyi baştan aşagıya okumak gerekiyor..Sonradan bir süpriz ile karşılaşmamak için.. Ersen, abi poliçeni sen de bir incele. Alternatif onarım ile alakalı bir madde yazıyor mu? Sigorta şirketleri o kadar uyanık sanıyor ki kendilerini, her maddeyi poliçelerine yazmıyor. Full kasko dedikleri şey bu işte... Yorum bağlantısı
Emre Gülşen 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Emre abi, yazdıklarının bir kısmına katılıyorum fakat benim böyle düşünmemi sağlayan şey sigorta şirketlerinin tutumları. Sigortalı ile sigorta şirketleri arasında sigorta poliçesi yapılıyor ve bu poliçe üzerinde üç aşağı beş yukarı yaşanabilecek bütün durumlar açıklanıyor. (Senede 1 defa cam değiştirme hakkı vs...) Fakat hepsi yazıyor mu onu iyi araştırmak lazım. Şöyle bir örrnek vermek istiyorum. X bir sigorta şirketinde bir kaza sonrası poliçe değeri ne olursa olsun araçta oluşan hasar 5000 TL üzerinde ise alternatif onarım yapılıyor. Alternatif onarım ne diye soracak olursanız, hasar bedelinin düşürülmesi amacı ile değişecek parçaların yan sanayi takılması, onarımı kurtarılabilecek parçaların onarılması ve en önemlisi aks, taşıyıcı vs... gibi hayatı parçaların tamir edilmesi yolu ile aracın toplanmasıdır. Şimdi size soruyorum; aracınızın bir kaza sonrası bu şekilde toplanmasını ister misiniz? Son olarak da bu konuyu okuyan herkes kasko poliçesini incelesin. Alternatif onarım ile alakalı bir madde var mı? Sonra tekrar bu konuyu tartışalım...Ersen, abi poliçeni sen de bir incele. Alternatif onarım ile alakalı bir madde yazıyor mu? Sigorta şirketleri o kadar uyanık sanıyor ki kendilerini, her maddeyi poliçelerine yazmıyor. Full kasko dedikleri şey bu işte... Verdiğin çok spesifik bir örnek ki bence bu durum mutlaka ama mutlaka müşteriye bilgi olarak veriliyordur( ya ürünü aldığı acentesi yada poliçe notlarında ).Müşteri olarak nasıl bir ürün aldığmızı anlamanın en iyi yolu ilgili madde ve klozları okumaktır.Dediğim gibi bu bir iyiniyet sözleşmesidir.Şunuda belirtmek isterim ki ben bir sigorta şirketi sahibi değilim ancak iş hayatında yaşadığım tecrübelerime istinaden düşüncelerimi paylaşmak istedim. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Verdiğin çok spesifik bir örnek ki bence bu durum mutlaka ama mutlaka müşteriye bilgi olarak veriliyordur( ya ürünü aldığı acentesi yada poliçe notlarında ).Müşteri olarak nasıl bir ürün aldığmızı anlamanın en iyi yolu ilgili madde ve klozları okumaktır.Dediğim gibi bu bir iyiniyet sözleşmesidir.Şunuda belirtmek isterim ki ben bir sigorta şirketi sahibi değilim ancak iş hayatında yaşadığım tecrübelerime istinaden düşüncelerimi paylaşmak istedim. Abi şuna emin ol, senin düşüncelerin ve tecrübelerin bize her zaman ışık olur. Sen tecrübelerine dayanarak bu şekilde düşünüyorsun ama bende hergün karşılaştığımm olaylara istinaden bu şekilde düşünüyorum. Haklısın verdiğimiz spesifik bir örnek ama bu olay senin ya da benim başıma gelse bizim için hiçte spesifik bir olay olmuyor. Bu arada alternatif onarım hakkında bir çok sigorta acentesi bilgi sahibi olmadığından müşterisine bilgi veremiyor. Yorum bağlantısı
Özgür İncigülcan 20 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 20 Ağustos 2010 Abilerr biraz geç oldu cevap veremedim tatildeydim ama camı kaskodan değiştirdim 0 cam bi başka oluyor Yorum bağlantısı
Engin Özarı 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 Kasko bu işi halleder. Geçen sene, ön camda belli belirsiz çatlak vardı. Sanayide , sigorta şirketleri ile anlaşmalı camcıya gittim. Kaskonun, yıllık 2 sefer olan cam klozundan faydalanarak değiştirdim. Tabii önce oto camcı , ön cama iki çekiç vurup camı iyice çatlatıp resmini çekip formları doldurduktan sonra oldu bu iş. Ayrıca İnternetten önce kontrol ediyorlar. poliçe geçerliliği ve cam klozu varmı diye Yorum bağlantısı
Emre Gülşen 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 Kasko bu işi halleder. Geçen sene, ön camda belli belirsiz çatlak vardı. Sanayide , sigorta şirketleri ile anlaşmalı camcıya gittim. Kaskonun, yıllık 2 sefer olan cam klozundan faydalanarak değiştirdim. Tabii önce oto camcı , ön cama iki çekiç vurup camı iyice çatlatıp resmini çekip formları doldurduktan sonra oldu bu iş. Ayrıca İnternetten önce kontrol ediyorlar. poliçe geçerliliği ve cam klozu varmı diye Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 Aklınızda olsun,camdaki ve kaportadaki kireçleri kaliteli keskin sirke ile çıkarabilirsiniz,eğer sirke çözüm olmazsa banyolar için kullanılan marc banyo kireç çözücüler işe yarayacaktır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts