İçeriğe Yönlendir

Kaskocular Alavere Dalavere Yapar Mı?


Cihan Toparlak

Recommended Posts

Cavit Doğan
Bakalım seneye o başka şirket umduğunuz indirimi verecek mi. :D

Nasıl yani yaa.. :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ben test ettim sabah 08 de de bulunuyor gece 23 de de :fiuw:

Hımm.. Nasıl test ediyorsun, bilinmeyen numaralarla arayarak mı :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ben de deneyeyim bakalım 02:23 te nerede bulunacak :fiuw:
02:23 de acarsa bilgi verir misiniz?.Ben de 03:47 yi test etmek istiyorum sonrasında :p

Teker teker gelin :D

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada

Alternatif onarım iyice çorba oldu..

Birçok kasko firmasını bünyesinden barındıran bir acenta ile görüştüm, hepsinde var diyor, poliçede yazmıyorsa ileride dava açarsan kazanırsın dedi.

Allianz'da da var dedi :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Allianz'da da var dedi :D

Yalan söylemiş...

Allianz'da Tüm oto poliçen varsa, aracını istediğin yerde tamir ettirebilirsin..

Yanılmıyorsam bir kaç marka kaskosunda sadece yetkili serviste onarım kısıtlaması var..

Mesela Fiat kasko alırsan, Sadece fiat servislerinde onarım yaptırabiliyorsun..

Tüm otoda ve bizi ilgilendiren Ford Kaskoda bu tür bir kısıtlama yok...

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada
Yalan söylemiş...

Allianz'da Tüm oto poliçen varsa, aracını istediğin yerde tamir ettirebilirsin..

Yanılmıyorsam bir kaç marka kaskosunda sadece yetkili serviste onarım kısıtlaması var..

Mesela Fiat kasko alırsan, Sadece fiat servislerinde onarım yaptırabiliyorsun..

Tüm otoda ve bizi ilgilendiren Ford Kaskoda bu tür bir kısıtlama yok...

Abim peki poliçede yazmıyorsa yoktur diyebilirmiyiz?

Yorum bağlantısı
Kesinlikle EMre Bey haklısınız.

Bu olay tamamen güven meselesi.

Ben birçok kişinin de poliçelerini okumayıp sadece acentanın sözlerine güvendiğinden mağdur olduğuna da şahit oldum. Yani güven tek taraflı olmamalı. Anlatmaya çalıştığım o. Acenta beni sadece bir para ödeyen olarak değil, aldığı para karşılığında maksimum hizmet vermeye çabalayan kişi olmalıdır.

O nedenle hiçbir şekilde burada güven değil mantık çerçevesinde iş yapılmalıdır derim ben. Oturup acentede poliçemizi okuyup, anlamadığımız yeri sigortacımıza anlattırmak en doğrusu sanırım. Anlaşmazlıklar bu şekilde azalır gibime geliyor..

Konuyu sadece acente bazında düşündüğünüz için yanılıyorsunuz. Sigortacılık sektörünü günümüz şartlarına göre değerlendirmenizde yarar var. Öncelikle, Acentelerin kuruluş amacı; sigorta şirketlerinin sunduğu ürünleri müşteriye ulaştırması, satışını ve tahsilatını gerçekleştirmesidir. Acentenin verdiği söz, aktardığı yanlış bilgi sigorta şirketi tarafından taahhüt olarak kabul edilmez. Burda konu acenteye güvenilmemesi değil, acentenin şirket içindeki işleyiş yapısıdır. Ancak büyük ve kurumsal firmalar temel bilgiler konusunda acentelerini eğitime tabi tutarlar ve sürekli yeni ürünlerinden haberdar ederler. Bu bilgileri her acente Mehmet Bey gibi kullansaydı belki şirketlerin acenteleri kullanma biçimi de değişirdi.

Dar m

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Abim peki poliçede yazmıyorsa yoktur diyebilirmiyiz?

Allianz için evet...

Başkalarını bilemem...

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Acentelerden 24 saat hizmet beklenmesi de ayrı bir paradoks. Şirketler artık bu durumlar için 7/24 aranacak müşteri hizmetleri birimlerini devreye sokmalarına rağmen, acentelerin sürekli kaza halinde danışman olarak olay mahallinde bulunması ve hizmet vermesi alışkanlığı hala devam etmekte. Tabi ki her sigortalının kazası üzüntü vericidir. O anda yaşanan şok veya ne yapacağını bilememek durumu neticesinde acente ile irtibat kurulabilir. Ancak günümüzde müşteri beklentisi; Kaza olduğu anda acente yanımda olsun, aracımı alsın, servise çeksin, tamir ettirsin, tekrar bana getirsin. Yani tam bir müşavirlik hizmeti. Bu hizmeti devamlı sağlamak acente açısından zordur. Ancak daha kötü olanı müşterinin bu hizmeti alamadığı anda acentesini kötülemesi ve akabinde sigorta şirketine bir daha sigorta yaptırmayacak olmasıdır.

Kaza kötüdür.. O anda bir geçmiş olsuna insanların ihtiyacı vardır.. Sigortalı tabiki yukardakilerin hepsini istiyor ama.. Elimizden geldiğince de yönlendirmeye, yardımcı olmaya çalışıyoruz..

Aksi durumda, geri dönülmesi zor hatalar yapılabiliyor... Ben ısrarla ilk önce beni arayın derim...

Daha fazlasını isteyip imkanlar çerçevesinde alamayan olursa da

Falanca bankadan teklif alıp gelen sen değilmiydin diyorum... Onlara yaptırsan ne yapacaktın diyorum.. Haklısın diyorlar ;)

Ama şu da var ki..

Ben kaza yaptığımda, ortağımı arayıp, gel kaza yaptım demiştim :D

Yorum bağlantısı
Evren Bey siz bana böyle bir acente bulun ben kasko poliçemin yarısını da o acenteye vermeyi kabul ediyorum...Okuyunca bile gözlerim faltaşı gibi oldu.Böyle bir talebi olan müşteriler var mı bilemiyorum ama bahsi geçen müşteri hizmetleri numaralarını da bir aramanızı rica ediyorum.gıygıygıy müzik eşliğinde 10 dk beklersiniz.Sonra şuh bir ses yayvan konuşmayla sizi su numaraya bas bu numaraya bas diye yönlendirir.Sonra karsınıza cıkan kişi size çok net olarak şunu şunu şunu yap öyle ara der kapatırsınız...Kapattıktan sonra da kaza yerindeki Ben şimdi ne yapacağım psikolojinize bonus olarak Ne dedin len bu bana? psikolojisi eklenmiştir.(Genele yaymak istemem ama böyledir.)

Daha çekicisi (tır) kaza yaptığında 1 saat içinde acentem bana çekici getiriyor, siz yapar mısınız ya da benim acentem ödenmeyecek hasarı öder, siz de aynı şartları sağlarsanız neden olmasın diyen müşterilerin "acentelerinden" bahsetmedim bile İlker Bey ;) Eski acentem muayenemi yaptırıyordu diye yanına çağıranların da unutmayalım tabi...

Hasar anında danışma babında aranmak yeri gelir acenteyi de memnun eder güven konusunda. Ancak hizmet sektörü nazik bir alandır. Kişisel insiyatifler zamanla göreve dönüşür, kurumsal uygulamalar, kontrol edilemeyen satış kanalları üzerinden farklılaşmış/başkalaşmış algılamalara neden olur. En sonunda makro bazda kaybeden; acenteleri aracılığı ile olay anına müdahale hizmeti sunmayı taahhüt etmeyen dahası da konudan haberi olmayan sigorta şirketine olur.

Bugün müşteri hizmetlerinin yanı sıra asist hizmeti aldığınız numaralardan da 24 saat yardım alabilirsiniz. Ben şükür ki sadece çekici hizmeti için 1-2 kere yararlandım, telefonunuzu alırlar, 5dk içinde geri dönüş yaparlar.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Daha çekicisi (tır) kaza yaptığında 1 saat içinde acentem bana çekici getiriyor, siz yapar mısınız ya da benim acentem ödenmeyecek hasarı öder, siz de aynı şartları sağlarsanız neden olmasın diyen müşterilerin "acentelerinden" bahsetmedim bile İlker Bey ;) Eski acentem muayenemi yaptırıyordu diye yanına çağıranların da unutmayalım tabi...

Varsa böylrsi ben de istiyorum :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Valla benim aracın muayene zamanı gelince bi sigorta şirketimi arayayım bakalım.Dövmezse yaptırırız :)

Hehe.. TüvTurk bunun önünü kesti..

Kısaca şöyle; Ruhsat sahibi olmayan kişi bir ayda sadece bir aracı muayeneye götürebilecek...

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Valla benim aracın muayene zamanı gelince bi sigorta şirketimi arayayım bakalım.Dövmezse yaptırırız :)

İşin komiği hadi araba istese anlayacam da çekicisi kaza yapınca sigorta şirketinden çekici istemek de ayrı bir zeka ürünü olsa gerek.Çok sık istenen birşey değil ki ellerinde olsun yahu?

Sigorta şirketinden istemiyor zaten acentesi veriyor(muş)... Düşünün artık; acente algısı müşteri nezdinde nerelere gelmiş. Eskiden asist hizmetleri aracılığı ile kiralık araç verilme hizmeti yokken çok duyardık acentem bana hemen araç tahsis ediyor dendiğini.

Saygılarımla.

tarihinde Evren iskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Sigorta şirketinden istemiyor zaten acentesi veriyor(muş)... Düşünün artık; acente algısı müşteri nezdinde nerelere gelmiş. Eskiden asist hizmetleri aracılığı ile kiralık araç verilme hizmeti yokken çok duyardık acentem bana hemen araç tahsis ediyor dendiğini.

Eskiden sigortacılık yapan acenteler de vardı...

Paraların hepsi cebe :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Hehe.. TüvTurk bunun önünü kesti..

Kısaca şöyle; Ruhsat sahibi olmayan kişi bir ayda sadece bir aracı muayeneye götürebilecek...

Aracı getirenden Tc kimlik no su mu isteyecek, mahkemelik olur, özgürlüğü sınırlar? Hakan duysa bunların hepsini döver :)

Yorum bağlantısı
Sait Aktaş
Hehe.. TüvTurk bunun önünü kesti..

Kısaca şöyle; Ruhsat sahibi olmayan kişi bir ayda sadece bir aracı muayeneye götürebilecek...

Konyada öyle değil ama..

İsterseniz buradaki bir acentaya sorabilişrsiniz.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Konyada öyle değil ama..

İsterseniz buradaki bir acentaya sorabilişrsiniz.

Duyuruyu yayınladım.. 1 Kasımdan itibaren öyle...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Noterden vekalet ile getirebiliyormuş, anlaşılan Noterler yine kazanacak. Aslında iyi, Lokantada başkasının hesabını da ödeyemiyelim rahatlıyalım.

Yorum bağlantısı
Hakan Adalıoğlu

Arkadaşlar benim sigortam Anadolu sigorta.

Anadolu sigortada Alternatif onarım olduğunu duydum.

Ancak ben poliçemi didik didik okudum. Alternatif onarım ile ilgili hiç bir madde görmedim. Poliçede bununla ilgili bir madde yazmadığına göre herhalde bende alternatif onarım yoktur. poliçem 5 senedir anadoludan yenilenen bir poliçe.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Arkadaşlar benim sigortam Anadolu sigorta.

Anadolu sigortada Alternatif onarım olduğunu duydum.

Ancak ben poliçemi didik didik okudum. Alternatif onarım ile ilgili hiç bir madde görmedim. Poliçede bununla ilgili bir madde yazmadığına göre herhalde bende alternatif onarım yoktur. poliçem 5 senedir anadoludan yenilenen bir poliçe.

Anadolu'da var abi..

Neden nasıl yazmıyor, ya da nerede yazıyor bilmiyorum ama var...

5000 liranın üstündeki hasarların onarımını ihaleye çıkarıyorlar..

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada
(düzenlendi)
Anadolu'da var abi..

Neden nasıl yazmıyor, ya da nerede yazıyor bilmiyorum ama var...

5000 liranın üstündeki hasarların onarımını ihaleye çıkarıyorlar..

Acenta aynen böyle söyledi bana ama teklifleri yetkili servisten alıyorlar dedi, işin altı çizili kısmı ne kadar doğru onu bilemiyorum ve aylardır bu mevzu kafamı çok kurcalıyor..

Yani benim garantili aracımı sen hangi hakla sanayide yaptırabilirsin?

Bizim tüm sigortalar, kaskolar vs hep Anadolu sigortadan belki 15 seneden beri, o yüzden bi alışkanlık olmuş bizde..

Sadece bir aracın kaskosu Axa sigortadan, acaba onda da bu mevzu var mı yok mu bilemiyorum..

tarihinde O?uz Alt?nada tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...