Çağlar Bayur 11 Şubat 2009 Paylaş 11 Şubat 2009 Diesel veya benzinli araçlarda boğazı temizlemek için artık eski tip karbüratör temizleyicisi vs. kullanılmıyor. yine aynı firmanın bir solüsyonu var. Yorum bağlantısı
Sina Güran 11 Şubat 2009 Paylaş 11 Şubat 2009 Diesel veya benzinli araçlarda boğazı temizlemek için artık eski tip karbüratör temizleyicisi vs. kullanılmıyor. yine aynı firmanın bir solüsyonu var. Çağlar abi, Bizim fordların (en azından benim midillinin) boğaz kelebeği plastik olmasından dolayı carbon clean yaptırdığım yer "sana boğaz kelebeği temizliği yaparsak bu plastik kelebeğin üzerindeki kurumları temizler fakat aşınan yerlerdeki kurumlar gidince kelebekte pürüzler oluşacaktır ve buda motor devirin yükselir o yüzden ben yapmam, bu sorumluluğu almam" demişti. Bugün gördüm bir poloyo yapıyorlardı aracın egsozdan çıkan dumandan göz gözü görmüyordu, bu duman nedir diye sorduğumda yanan kurumlar dedi. Senin yorumun nedir tüm bunlara? Bu arada benim boğaz kelebeği leş gibi, temizletmek istiyorum ama bir yandan da korkuyorum... Yorum bağlantısı
Tolga Canvar 11 Şubat 2009 Paylaş 11 Şubat 2009 aynen bizim tdci larında emme manifoldunu ne şekilde sökmeden temizleriz.bir c.c firmasının bu işiçin spreyi var ama onu da nereden bulacağız.hadi bulduk buraya sıkılan bu sprayle beraber bu kirle nereye gidecek. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Şubat 2009 Paylaş 11 Şubat 2009 Tam bilemeden konuya yaklaşınca çekinceler olabiliyor normaldir ki bu yüzden aşağıdaki toplantıyı yaparak bilgilenmiştik: http://www.otoclubturkiye.com/forum/index.php?showtopic=170800 Bu tip markalı ürünleri kullandıktan sonra hiçbir sıkıntı yaşamassınız, ayrıca fordclubtr üyesinin sahip olduğu avantaj; distribütör firmanın sahibi olan Fatih bey ile birebir görüşebilme şansıdır, kendisi sadece eski bir dostum olu, maddiyat gözetmeksizin bu yakınlığı bize göstermektedir. Yorum bağlantısı
Sina Güran 11 Şubat 2009 Paylaş 11 Şubat 2009 Tam bilemeden konuya yaklaşınca çekinceler olabiliyor normaldir ki bu yüzden aşağıdaki toplantıyı yaparak bilgilenmiştik:http://www.otoclubturkiye.com/forum/index.php?showtopic=170800 Bu tip markalı ürünleri kullandıktan sonra hiçbir sıkıntı yaşamassınız, ayrıca fordclubtr üyesinin sahip olduğu avantaj; distribütör firmanın sahibi olan Fatih bey ile birebir görüşebilme şansıdır, kendisi sadece eski bir dostum olu, maddiyat gözetmeksizin bu yakınlığı bize göstermektedir. Çağlar abi, biraz yuvarlak konuşmuşun Ben 30 kasıma gelemedim fakat konuyu ve beraberindeki ek dosyayı epey okudum. Uygulamasını yapan kişi yapmakta sakınca olabilir dedi diye sana danışıyorum... Yorum bağlantısı
Sina Güran 12 Şubat 2009 Paylaş 12 Şubat 2009 Carbon clean yapınca egsoz sistemide temizleniyor mu? Yani Kat. , orta ve son susturucu da içindeki kurum ve vslerden arınıyor mu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2009 Paylaş 12 Şubat 2009 Sakıncasının olabileceği bir ürün değil, sadece yanlış uygulamada veya aşırı kurumlu motorlarda etkili sonuç almak için tekrarlanması gerekn bir ürün. Örneğin firmada kavanızda saf carbon clean kimyasalı dolu kavanozda, her çeşit-marka o ring vs. parça yıllardır beklemekte, yıpranma-aşınma yok. Kat da temizleniyor ama imkanlar nispetinde. Yorum bağlantısı
Sina Güran 12 Şubat 2009 Paylaş 12 Şubat 2009 Sakıncasının olabileceği bir ürün değil, sadece yanlış uygulamada veya aşırı kurumlu motorlarda etkili sonuç almak için tekrarlanması gerekn bir ürün. Örneğin firmada kavanızda saf carbon clean kimyasalı dolu kavanozda, her çeşit-marka o ring vs. parça yıllardır beklemekte, yıpranma-aşınma yok. Kat da temizleniyor ama imkanlar nispetinde. Hmm güzel o zaman. Benim 3000km sora tekrar yaptırıp yaptırmamam gerektiğini anlaması için endoskopi yapmaları gerek, bunu yapabiliyor mu teknik dizel servisi çağlar abi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Aracın çalışmasında gariplik-tekleme yok ise, gerek olmadığı açıkça belli olur, ayrıca kompresyon testi yapılarak da anlaşılır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Hemen her yer, yani aleti mevcutsa basit bir işlem. Yorum bağlantısı
Sina Güran 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Hemen her yer, yani aleti mevcutsa basit bir işlem. Tam olarak ne yapacaklar, endoskopi tarzı bir işlem mi bu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 bujiler sökülüyor, bir basınçölçer ile , marşa basarken silindir basıncı ölçülüyor. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Tam olarak ne yapacaklar, endoskopi tarzı bir işlem mi bu? kompresyon ölçüm cihazı ,buji çıkarıldıktan sonra çıkarılan bujinin yuvasına takılarak silindirin ölçüm aletine uyguladığı basıncı ölçer ,pistonlar,segmanlar,supaplar ve silindir gömleği hakkında ön bilgi verir. önce pistona motor yağı dökmeden test yapılır ,daha sonra yağ dökülerek ,arada ciddi kompresyon farkı varsa ,aşınmanın üst düzeyde olduğuna işarettir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Ufak bir ilave: yağsız test sonuçları düşük çıkmışsa, sonra yağlı test yapılır,değerler yükselmiş ise segman ve silindir çeperinde sorun vardır, değer aynı kalmışsa supab yüzeyinde sorun vardır. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Carbon clear işleminden sonra, araçta kullanılan bor katkıları acaba işlevini yitirir mi? Anladığım kadarı ile çok güçlü bir solüsyon ve sadece kurumları temizlemekle kalmıyor. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Carbon clear işleminden sonra, araçta kullanılan bor katkıları acaba işlevini yitirir mi? Anladığım kadarı ile çok güçlü bir solüsyon ve sadece kurumları temizlemekle kalmıyor.Saygılarımla. bor motor yağı katkısı ,carbon clean yakıt yollarını ve egzost yolları temizleyicisi ,herhangibir etkileşim yapacağını sanmam. bor katkısı ,bir sonraki yağ değişiminde aynı performansı ! sağlıyormu ,yoksa akıp gidiyormu .. Yorum bağlantısı
Alper Özden 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 ya bu karbon clean nı kayseride yapan var mı ???? baya imrendim Yorum bağlantısı
Misafir 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Bor katkıları markalara göre 50.000km ila 140.000km arası motorda kullanılabilen katkılar. Periyodik şekilde konulmuyor motora. ANcak hatırladığım kadarı ile bu katkıların motora etkileri, kurumla dolmuş olan çatlakları temizleyip, bor'un bu çatlakları doldurması ile oluyor. Böylece motorun da korunmasına uzun süre yardımcı oluyor. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Kayseri veya çevresinde yer tavsiyesi için, distribütör firmadan bilgi alabilirsiniz. Bor çatlak mı dolduruyor muş? Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Kayseri veya çevresinde yer tavsiyesi için, distribütör firmadan bilgi alabilirsiniz.Bor çatlak mı dolduruyor muş? Çatlak demeyelim de mikroskobik kılcak çizikler diyelim. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Şubat 2009 Paylaş 15 Şubat 2009 (düzenlendi) Çatlak demeyelim de mikroskobik kılcak çizikler diyelim. Bu tanımlama daha güzel olmuş. Ayrıntısı şu şekilde, bor yüksek sıcaklıkta cam gibi bir hal alıyormuş. Yani "kılcal çizikler"i dolduran bor maddesi, yüksek ısı ile buralarda camsı bir yüzey oluşturup, kayıpları engelliyor. İşte carbon clear uygulaması sonucu motor iç yüzeyini kaplayan bor da temizleniyor mu diye merak ettim. Saygılarımla. 15 Şubat 2009 tarihinde Evren iskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ceyhun Yilmaz 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 ben yaptırmadım hiç nerde yaptırabiliyoruz mesela ben ankaradayım nerelerde yaptırmam lazım.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 İlk sayfadaki firma bilgilerinden firmayı telefon la arayıp, Fatih beyden Ankara için yer tavsiyesi alabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 Benzinli araçlarda nekadar bir periyot aralığında yapılması gerekiyor. Bilen varmı Yorum bağlantısı
Recommended Posts