İçeriğe Yönlendir

Blackberry 9800 Torch


Naci Özkan

Recommended Posts

Fırat Şenol
Telefonunun Bis servisini açtırdın mı , eğer açtırdıysan kullanabiliyorsun o servisi . Blackberry messenger dan bahsediyorum .

Ali bey davet gönderdim size , listeye eklersiniz...

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
Telefonunun Bis servisini açtırdın mı , eğer açtırdıysan kullanabiliyorsun o servisi . Blackberry messenger dan bahsediyorum .

yok abi daha bisi açtırmadımda açtırcam heralde

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Naci Özkan
Naci ne oldu bu iş?

abi kızak aynı bazen yumuşuyo bazen sertleşiyo fakat yanlarda küçük soyulmalarda başladı.forum sitelerinden okuduğum paylaşımlara göre gönderen bin pişman göndermedim öle kullanıyorum şimdilik nolcak bilemedim

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
  • 2 hafta sonra...
Naci Özkan
Naci, yine soruyorum, son durum nedir? :)

abi kvk istanbula göndermiş son olarakta:

Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın anakart değişimi yapılacaktır. Üreticiden siparişi verilmiş olup stoklarımıza ulaşması beklenmektedir. İşlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

diyo bende bekliyorum bakalım :)

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
Anakart ne alaka, kızaktı en son?

kulaklıkta cızırtı vardı ne alaka bende anlamadım.kvk ya gittim cihazın pıl kapak ve dış kasa dışında tümden değişecek dedi.gelmeside biraz bulacak galiba :)

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
kulaklıkta cızırtı vardı ne alaka bende anlamadım.kvk ya gittim cihazın pıl kapak ve dış kasa dışında tümden değişecek dedi.gelmeside biraz bulacak galiba :)

Swap cihaz diyorlar dediğin tip değişime , itiraz et kasası soyuluyor de .Komple değişime gitsinler . Benim telefonda da ufak ufak soyulmalar oldu , biraz daha olursa göndericem bende servise .

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
Swap cihaz diyorlar dediğin tip değişime , itiraz et kasası soyuluyor de .Komple değişime gitsinler . Benim telefonda da ufak ufak soyulmalar oldu , biraz daha olursa göndericem bende servise .

onuda söyledim kvk kasa değişimide yapabilirler ama ihtimal dedi :) soyulmalarda var yapsalar iyi olur.

21 iş günü içinde yapmazlarsa yenisini isteme hakkım var imiş. 10 gün oldu 10 15 güne gelir tahminim

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
onuda söyledim kvk kasa değişimide yapabilirler ama ihtimal dedi :D soyulmalarda var yapsalar iyi olur.

21 iş günü içinde yapmazlarsa yenisini isteme hakkım var imiş. 10 gün oldu 10 15 güne gelir tahminim

O'na inanma , 2 ayda beklese bekler :D Beşiktaştaki kvk'yamı gitti cihazın , Kozyatağı na mı ?

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
O'na inanma , 2 ayda beklese bekler :p Beşiktaştaki kvk'yamı gitti cihazın , Kozyatağı na mı ?

onu bilmiyorum işe yararsa perşembe gidiyorum adanaya öğreneyim :D blackberry ye mail at filan dedilerde uğraşamam o kadar dedim :D

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
onuda söyledim kvk kasa değişimide yapabilirler ama ihtimal dedi :D soyulmalarda var yapsalar iyi olur.

21 iş günü içinde yapmazlarsa yenisini isteme hakkım var imiş. 10 gün oldu 10 15 güne gelir tahminim

Değişime giren cihazda bekleme süresi kalkıyordu en son.

Yapamazlarsa ücret iadesi iste :D

Yorum bağlantısı
Fırat Şenol

Çok enteresan . Gerçi siz Kvk aracılığı ile göndermişsiniz . Ben kendi Blackberry arıza tecrübemi sizlerle paylaşayım belki bir katkısı olur ? Yaklaşık 45 gün önce BB 9780'imi Altunizade Tele servise elden teslim ettim . Şikayetim aynen şöyle idi ;

BB'mi farklı zamanlarda tam 3 kere beton zemine düşürdüm , üstelik bayağıda yüksekten ve telefon daha fazla dayanamadı bu zulüme ve isyan edip :D:D çekmemeye başladı . Buna ek olarak tuş takımıda işlevini layıkı ile yerine getirememeye başladı . Bende telefoncu bir arkadaşımın yönlendirmesi ile ( Hazır İstanbul'da işimde varken ) elden Tele servise teslim ettim ve açık açık itiraf ettim durumu ''Telefon garantili ancak ben yere düşürdüm , çekmiyo , tuşlar bozuldu vs....'' şeklinde . Hatta razıyım kaç paraysa vermeye , yeterki eskisi gibi olsun cihazım dedim . Adamlar tamam diyip bir form doldurdular cihazın sıkıntıları ve bilgileri ile alakalı . Birde takip no'su verip internetten takip edersiniz dediler konuyu . Teşekkür edip çıktım ve tam 6 işgünü sonra mesaj geldi telefonunuz garanti kapsamında yenisi ile değiştirilmiştir diye . 7. gün telefon elimde idi , çil çil sıfır poşetli , naylonlu vaziyette ... :p:kutlama:

Allah razı olsun bu Tele Servisten... :p:p:tap2::tap2::good1:

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
Değişime giren cihazda bekleme süresi kalkıyordu en son.

Yapamazlarsa ücret iadesi iste :D

sanii germe beni :s harbimi diyosun?

Çok enteresan . Gerçi siz Kvk aracılığı ile göndermişsiniz . Ben kendi Blackberry arıza tecrübemi sizlerle paylaşayım belki bir katkısı olur ? Yaklaşık 45 gün önce BB 9780'imi Altunizade Tele servise elden teslim ettim . Şikayetim aynen şöyle idi ;

BB'mi farklı zamanlarda tam 3 kere beton zemine düşürdüm , üstelik bayağıda yüksekten ve telefon daha fazla dayanamadı bu zulüme ve isyan edip :):bambam3: çekmemeye başladı . Buna ek olarak tuş takımıda işlevini layıkı ile yerine getirememeye başladı . Bende telefoncu bir arkadaşımın yönlendirmesi ile ( Hazır İstanbul'da işimde varken ) elden Tele servise teslim ettim ve açık açık itiraf ettim durumu ''Telefon garantili ancak ben yere düşürdüm , çekmiyo , tuşlar bozuldu vs....'' şeklinde . Hatta razıyım kaç paraysa vermeye , yeterki eskisi gibi olsun cihazım dedim . Adamlar tamam diyip bir form doldurdular cihazın sıkıntıları ve bilgileri ile alakalı . Birde takip no'su verip internetten takip edersiniz dediler konuyu . Teşekkür edip çıktım ve tam 6 işgünü sonra mesaj geldi telefonunuz garanti kapsamında yenisi ile değiştirilmiştir diye . 7. gün telefon elimde idi , çil çil sıfır poşetli , naylonlu vaziyette ... :kutlama::kutlama:

Allah razı olsun bu Tele Servisten... :bravo::bravo::tap2::tap2::good1:

forumdaki arkadaşlarla daha öncede teleservis hakkında konuşmuştuk benim pek aklıma yatmayınca kvk ya verdim :unsure:

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

En son öyleydi ama kanun değişmiş, ben en son 30iş günü biliyordum mesela, şimdi 20 olmuş mesela.

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
En son öyleydi ama kanun değişmiş, ben en son 30iş günü biliyordum mesela, şimdi 20 olmuş mesela.

kvk ya bu yazıdan sora sormaya gittim. 21 iş günü içerisinde cihaz gelmezse yenisi ile değişim yapılır dedi.muhattabım kim peki? blackberry mi kvk mı?

Yorum bağlantısı
Naci Özkan

bende onun için oraya verdim. iş gününü geçerse muhattabım kim şimdi?

Yorum bağlantısı
Naci Özkan

Cihazınızın tamir işlemleri tamamlanmış olup size teslim edebilmek için son kez test edilmektedir. Test işlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
Eee , hadi bakalım hayırlısı . İnşallah istediğiniz gibi yapmışlardır...

inşallah. blackberry yi kvk ya verenlerden şikayetçi olanların sayısı biraz fazla. :crazy:

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
inşallah. blackberry yi kvk ya verenlerden şikayetçi olanların sayısı biraz fazla. :birthday:

Kötü düşünme Naci. KVK çok bilinen bir servis. Ne kadar çok sirkülasyon varsa, memnun olanın da şikayetçi olanın da sayısı çok olur. :p

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...