İçeriğe Yönlendir

Ateşleme Bobini Değişimi Sonrası


Misafir

Recommended Posts

Misafir

Tamam hocam,dediğim gibi benim sıkıntılarım seninki gibi hafif başladı şimdi artık stop etme olayına kadar geldi. Ben bugün yarın bir çözüm bulurum inşallah. Ama buradaki yazılanlara bakılırsa senin sıkıntı da ateşleme bobini.  

 

Ediyor diye biliyorum. Ama tabi oradaki yetkililere bağlı.

Bu arada konuyu hararetle takip ediyorum. Eğer arıza ışığının sebebi buysa umarım bendeki sıkıntıda bundandır. Çünkü bende de 1600-1800 devirleri arasında sabit gazla belli bir hızda gitmek istediğimde araç ileri geri sallantılı gidiyor. Herhangi bir arıza kodu/ışığı da yok. Bujiler, buji kabloları değişti, ama bi faydası olmadı boğaz kelebeği 2 kere temizlendi yine fayda etmedi. En son usta üst kapağı söker subapları "sentil"le ölçeriz, eğer birbirinden farklılık var ise(yani sıkıysa) bu sefer silidir kapağı sökülüp subapların değişmesi gerekir dedi, o da 1500 TL'den aşağı çıkmaz maalesef. Eğer bobinden kaynaklıysa (ki netten baktım 45-80 TL arasında değişiyor fiyatlar direk değiştireyim diyorum hatta) hemen değiştireceğim bobini...

 

O yüzden haberlerini bekliyorum hocam...

 

Dip Not: Ayrıca benim sustalı anahtar kabı çok fena oldu, aldığım firmayı aradım esnek tuş takımını istedim ayrı satmıyormuşlar, kabın tamamı 39,90+5 TL kargo. Aynısı Ebay'dan sipariş verdim cuma günü 7,87 dolar+free shipping.

Link:

http://www.ebay.com/itm/231068521085

Yorum bağlantısı
Önder Kuru
(düzenlendi)

Tamam hocam,dediğim gibi benim sıkıntılarım seninki gibi hafif başladı şimdi artık stop etme olayına kadar geldi. Ben bugün yarın bir çözüm bulurum inşallah. Ama buradaki yazılanlara bakılırsa senin sıkıntı da ateşleme bobini.  

Bugün iş çıkışı eğer geç kalmazsam buradaki parçacıya da bir sorayım bobin fiyatını eğer nette olduğu gibi 45-50 TL falansa hemen değiştireceğim...

tarihinde Önder Kuru tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Misafir

Gebzedeki Nazer otoya gittim ( Yetkili servis) ama tüplü hikayesinden almadılar içeri. Ben de Gebzede internetten bulduğum Uzmanlar Forda gittim. 8-9 tane arıza kodu çıktı. Arıza kodlarının hepsi ateşleme bobini ve silindir ateşlemesi yok şeklinde çıktı. Bir de bilgisayar bağlama ücreti 50 tl imiş onun kazığını da yedik. Neyse bobin BSG marka varmış ben de değiştirmeden döndüm. Nazer otoda şase vererek sorguladığımda linkini verdiğim parça kodu değil farlı bir parça kodu çıkıyor. o da 345 tl. Linkini verdiğim 145+kdv serviste ama şase numaranıza uymadığı için mondeo ateşleme bobini olmasına rağmen bunu isteyemem dedi. Şimdi benim aracın üzerindeki Bosch marka. Bosch alsam tekrar yakın zamanda bozulur mu? Ya da linkini verdiğim yerden alsam uyar mı onu bilmiyorum :( 

 

Hocam sustalı anahtarının lastiği bolladı benimde. Bagaj açma tuşunun oradan çıkıyordu sürekli. ben de japonla dışarı taşırmadan yapıştırdım sıfır gibi oldu. 

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Gebzedeki Nazer otoya gittim ( Yetkili servis) ama tüplü hikayesinden almadılar içeri. Ben de Gebzede internetten bulduğum Uzmanlar Forda gittim. 8-9 tane arıza kodu çıktı. Arıza kodlarının hepsi ateşleme bobini ve silindir ateşlemesi yok şeklinde çıktı. Bir de bilgisayar bağlama ücreti 50 tl imiş onun kazığını da yedik. Neyse bobin BSG marka varmış ben de değiştirmeden döndüm. Nazer otoda şase vererek sorguladığımda linkini verdiğim parça kodu değil farlı bir parça kodu çıkıyor. o da 345 tl. Linkini verdiğim 145+kdv serviste ama şase numaranıza uymadığı için mondeo ateşleme bobini olmasına rağmen bunu isteyemem dedi. Şimdi benim aracın üzerindeki Bosch marka. Bosch alsam tekrar yakın zamanda bozulur mu? Ya da linkini verdiğim yerden alsam uyar mı onu bilmiyorum :(

 

Hocam sustalı anahtarının lastiği bolladı benimde. Bagaj açma tuşunun oradan çıkıyordu sürekli. ben de japonla dışarı taşırmadan yapıştırdım sıfır gibi oldu. 

Yunus Emre hocam ilgin için çok sağol öncelikle, son arızaya kadar arıza kodu vs almamıştın ama son arızada artık patlak verdi hepsi birden demek ki. Şİmdi ben de acaba diyorum iyice artmadan gitmeyip bekleyeyim mi arıza kodu versin diye yoksa şimdiden el atsam olur mu onu düşünüyorum. Burdaki parçacı da bana 120 TL dedi markasını sormadım, başka bir arkadaşım da 130 TL BOSCH dedi orjinali de buymuş zaten. Açıkçası ustam subap falan deyince çok severek aldığım araçtan soğudum bir anda, bobinle falan hallolacak olsa hiç düşünmeyeceğim, ama bilgisayarda ne kod var ne bi'şey, araç tertemiz... Sende de ilk başlarda arıza kodu falan vermeyince benzer sıkıntılar olduğunda, şimdi biraz daha ümitliyim. Umarım bobindendir... 

Yorum bağlantısı
Misafir

Yunus Emre hocam ilgin için çok sağol öncelikle, son arızaya kadar arıza kodu vs almamıştın ama son arızada artık patlak verdi hepsi birden demek ki. Şİmdi ben de acaba diyorum iyice artmadan gitmeyip bekleyeyim mi arıza kodu versin diye yoksa şimdiden el atsam olur mu onu düşünüyorum. Burdaki parçacı da bana 120 TL dedi markasını sormadım, başka bir arkadaşım da 130 TL BOSCH dedi orjinali de buymuş zaten. Açıkçası ustam subap falan deyince çok severek aldığım araçtan soğudum bir anda, bobinle falan hallolacak olsa hiç düşünmeyeceğim, ama bilgisayarda ne kod var ne bi'şey, araç tertemiz... Sende de ilk başlarda arıza kodu falan vermeyince benzer sıkıntılar olduğunda, şimdi biraz daha ümitliyim. Umarım bobindendir... 

Bana da sibop dediler, aracı bırakın sabah soğukken ilk marşı burada yapıp kompresyon ölçeriz dediler. Ama hiçbirinde vaktim olmadığı için uygulama safhasına geçememiştim. İlk önce kalkışlarda sonra da 70-80 aralığında kesikliklerle başladı olay. 70-80 arası olan 4. vites 1800 devir civarlarında oluyordu. Sonra diğer aralıklara da sıçramaya ve sıcak soğuk farketmezsizin zangır zangır titremelere başladı. En son olarak arıza lambası ve stop etme konumuna kadar geldi. Büyük ihtimal bobindir. Bence şimdiden değişin. Zira birkaç usta bu şekilde kullanmanın bazı parçalara zarar verebileceğini söylemişti bana. mantıklı da geliyor, zira araç sürekli titreşimli bir şekilde çalışıyor. Bu arada ben siparişleri verdim. İşinin ehli adamlara benziyor bu site. Zira bu konuda çok tecrübeliyiz dediler ve aracın başına indirdiler beni sıralama numarasına baktırdılar kabloların. Ben buji, buji kablosu, bosch bobin (orjinalinin bu olduğunu bunlar da söyledi) ve yan ayna camını sipariş ettim. Toplam 342 lira tuttu. Yarın elimde olacaklar. 

Yorum bağlantısı
Misafir

Bana da sibop dediler, aracı bırakın sabah soğukken ilk marşı burada yapıp kompresyon ölçeriz dediler. Ama hiçbirinde vaktim olmadığı için uygulama safhasına geçememiştim. İlk önce kalkışlarda sonra da 70-80 aralığında kesikliklerle başladı olay. 70-80 arası olan 4. vites 1800 devir civarlarında oluyordu. Sonra diğer aralıklara da sıçramaya ve sıcak soğuk farketmezsizin zangır zangır titremelere başladı. En son olarak arıza lambası ve stop etme konumuna kadar geldi. Büyük ihtimal bobindir. Bence şimdiden değişin. Zira birkaç usta bu şekilde kullanmanın bazı parçalara zarar verebileceğini söylemişti bana. mantıklı da geliyor, zira araç sürekli titreşimli bir şekilde çalışıyor. Bu arada ben siparişleri verdim. İşinin ehli adamlara benziyor bu site. Zira bu konuda çok tecrübeliyiz dediler ve aracın başına indirdiler beni sıralama numarasına baktırdılar kabloların. Ben buji, buji kablosu, bosch bobin (orjinalinin bu olduğunu bunlar da söyledi) ve yan ayna camını sipariş ettim. Toplam 342 lira tuttu. Yarın elimde olacaklar.

Hocam geçmiş olsun.
Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Bana da sibop dediler, aracı bırakın sabah soğukken ilk marşı burada yapıp kompresyon ölçeriz dediler. Ama hiçbirinde vaktim olmadığı için uygulama safhasına geçememiştim. İlk önce kalkışlarda sonra da 70-80 aralığında kesikliklerle başladı olay. 70-80 arası olan 4. vites 1800 devir civarlarında oluyordu. Sonra diğer aralıklara da sıçramaya ve sıcak soğuk farketmezsizin zangır zangır titremelere başladı. En son olarak arıza lambası ve stop etme konumuna kadar geldi. Büyük ihtimal bobindir. Bence şimdiden değişin. Zira birkaç usta bu şekilde kullanmanın bazı parçalara zarar verebileceğini söylemişti bana. mantıklı da geliyor, zira araç sürekli titreşimli bir şekilde çalışıyor. Bu arada ben siparişleri verdim. İşinin ehli adamlara benziyor bu site. Zira bu konuda çok tecrübeliyiz dediler ve aracın başına indirdiler beni sıralama numarasına baktırdılar kabloların. Ben buji, buji kablosu, bosch bobin (orjinalinin bu olduğunu bunlar da söyledi) ve yan ayna camını sipariş ettim. Toplam 342 lira tuttu. Yarın elimde olacaklar.

Hocam inşallah çözülür sorunlar. Arkadaşımı aradım akşamüstü, senden bahsettim, senin aracın 2.0 olduğunu tahmin etti(ben de öyle biliyorum) her arızanın farklı sebepleri olabileceği o yüzden beklememi tavsiye etti. Ama benim bu konularda ne kadar hassas olduğumu bildiği için caydırmak adına alacağım bobinin motocraft olması gerektiğini ve iadesi olmayacağını soyledi. Bakalım buradaki de bosch ise 120 tl'ye alıp takacağım. Senden iyi haberleri bekliyorum hocam...
Yorum bağlantısı
Kadir Yılmaz

Abi aynı sorun bendede var banada üst kapak sökülüp boşluk varmı dıye bakılacak dendi hafif şangırtı sesi geliyomus ondan yapabilir dedi. Çünkü bujiler, buji kabloları,ateşleme bobıini hep değişti düzelme var fakat arada bi silkeleme var yetti artık her hafta sanayideyim tofaşlar gibi git gel sıkıldım artık satmak geliyor artık içimden...

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Abi aynı sorun bendede var banada üst kapak sökülüp boşluk varmı dıye bakılacak dendi hafif şangırtı sesi geliyomus ondan yapabilir dedi. Çünkü bujiler, buji kabloları,ateşleme bobıini hep değişti düzelme var fakat arada bi silkeleme var yetti artık her hafta sanayideyim tofaşlar gibi git gel sıkıldım artık satmak geliyor artık içimden...

Bende şıkırtı falan yok, tek derdim sabit gazla belli bir hızda stabil bir şekilde gidememek. Bobini gözüme kestirdim, sonuçta ilk kez değişecek, yine olmazsa artık o vakit baya bir uzun süre sonra düşünürüm kapak söktürmeyi.
Yorum bağlantısı
Misafir

Abi aynı sorun bendede var banada üst kapak sökülüp boşluk varmı dıye bakılacak dendi hafif şangırtı sesi geliyomus ondan yapabilir dedi. Çünkü bujiler, buji kabloları,ateşleme bobıini hep değişti düzelme var fakat arada bi silkeleme var yetti artık her hafta sanayideyim tofaşlar gibi git gel sıkıldım artık satmak geliyor artık içimden...

Şıkırtı sesi manifolt klapelerinden gelir. Forumda arat bulursun. Mondeo yeniden doğuş diye bir konu açmıştım orada paylaşmıştım.

 

Önder hocam ben bobin, kablo değişimini yaptım ancak test etme şansım olmadı henüz uzun yoldaki tekleme olayını. Ama tekleme şikayetim kalktı galiba. Bir de benim akü geçen gün yine bitti, değiştirdim. Akü 60 amperlik çıktı. orjinali 72. Ben de 75 amperlik yiğit akü taktırdım. Araç bu değişimlerden sonra baya bir ataklaştı, gaz yer hale geldi. 

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Şıkırtı sesi manifolt klapelerinden gelir. Forumda arat bulursun. Mondeo yeniden doğuş diye bir konu açmıştım orada paylaşmıştım.

Önder hocam ben bobin, kablo değişimini yaptım ancak test etme şansım olmadı henüz uzun yoldaki tekleme olayını. Ama tekleme şikayetim kalktı galiba. Bir de benim akü geçen gün yine bitti, değiştirdim. Akü 60 amperlik çıktı. orjinali 72. Ben de 75 amperlik yiğit akü taktırdım. Araç bu değişimlerden sonra baya bir ataklaştı, gaz yer hale geldi.

Hocam öncelikle başın sağolsun. Aracın umarım istediğin gibi olur. Benim canımı sıkan buradaki ustamın subapların sıkılığına bahane bulması. Subap dedin mi en 1500-2000 tl. Ama Çağlar usta ise subap sıkılığı söz konusu olmaz fotdlarda diyor. Az önce eve gelirken hafif rampada araç 2200 devirde de aynı şeyi yaptı. Ayrıca rölantide oynama yok ama titreşim biraz fazla gibi...

Düzeltme: fotd=ford

Yorum bağlantısı
Misafir

Bende şıkırtı falan yok, tek derdim sabit gazla belli bir hızda stabil bir şekilde gidememek. Bobini gözüme kestirdim, sonuçta ilk kez değişecek, yine olmazsa artık o vakit baya bir uzun süre sonra düşünürüm kapak söktürmeyi.

Ayağınızı gazdan çektiğinizde aracınız kompresyona biner gibi silkeliyorsa düşük hızlarda, aracın rolantisinde de alıp verme dediğimiz türden düzensizlik varsa bobin masrafı yapmayın, silindirlere bakılmalı bence de.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Ayağınızı gazdan çektiğinizde aracınız kompresyona biner gibi silkeliyorsa düşük hızlarda, aracın rolantisinde de alıp verme dediğimiz türden düzensizlik varsa bobin masrafı yapmayın, silindirlere bakılmalı bence de.

Saygılarımla.

Daha önce düşük hızda bahsettiğiniz silkelemeyi bir sorun olarak düşünmemiştim. Sonuç araç belli bir devire kadar cut off devreye girdiğinden tam motor yükten kurtulur kurtulmaz yakıt vermeye başlıyor o geçiş evresinde bir silkeleme olur diye düşünüyordum. Rölantide biz ayar vidası gibi bir şey var onu kurcalayıncaya kadar birşey yoktu. Şu an da bile 730-780 arası oynuyor dijitalde, analog ibre ise sabit.

Peki sağlıklı bir araçta örneğin 3. veya 4. viteste 1400 devirle giderken ayağımızı gazdan çekince ne olması gerekiyor?

Yorum bağlantısı
Misafir

Aslinda bu araclarin sistemi sensorlerin dogru calismasi ile dogru hava girisine baglidir. Manuel olarak midahale ettiginiz kisim nedenibile aracin tum rasyolarini fabrika degerlerine getirseniz dahi sonuc alamayabilirsiniz. Bu tip mudahalelerden kacinmak gerekir.

Normal bir aracin gazdan ayaginizi cektiginizde araci silkelemeden yavaslamasi gerekir. Dusuk devir yuksek vites ise arac cok daha hizli devir kaybeder ama silkeleme devir kaybetme esnasinda degil, aracin ivmesinin balatanin kavrama noktasina dusme noktasina kadar yavaslamasinin ardindan silkeleme olur, yani burada vites dusurmeniz gerekir. Aracin kompresyona binmesi kucuk vites yuksek hizda birden ayaginizi gazdan cekince olur ama orda da silkeleme, one arkaya atilma olmaz tatli bir kasinti olur sagligli motorsa.

Elektrik arizalarindaki kesiklikler, aracin hareketi halinde hissedilir daha cok. Bobin arizasi silindirin calismasini bozar ancak motorun calisma duzeni oldukca bozulur zaten. Kesiklikler hareket halinde hissedilir.

Bu yuzden aracta ileri geri atilmalar varsa elektrikten cok silindirleri dusunmekte fayda var diye belirttim. Bu arada o ayar vidasini orjinal pozisyona getirtmeden hic bir islem yapmayin. O pozisyon dogru olmazsa bir tarftan yaptiginiz diger taraftan bozulur.

Bu arada ustaligim yok yanlis anlasilmasin ama daha once yasadigim tecrubeleri aktarmaya calistim. Yine araci ustalar gorsunler tabi ki.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Aslinda bu araclarin sistemi sensorlerin dogru calismasi ile dogru hava girisine baglidir. Manuel olarak midahale ettiginiz kisim nedenibile aracin tum rasyolarini fabrika degerlerine getirseniz dahi sonuc alamayabilirsiniz. Bu tip mudahalelerden kacinmak gerekir.

Normal bir aracin gazdan ayaginizi cektiginizde araci silkelemeden yavaslamasi gerekir. Dusuk devir yuksek vites ise arac cok daha hizli devir kaybeder ama silkeleme devir kaybetme esnasinda degil, aracin ivmesinin balatanin kavrama noktasina dusme noktasina kadar yavaslamasinin ardindan silkeleme olur, yani burada vites dusurmeniz gerekir. Aracin kompresyona binmesi kucuk vites yuksek hizda birden ayaginizi gazdan cekince olur ama orda da silkeleme, one arkaya atilma olmaz tatli bir kasinti olur sagligli motorsa.

Elektrik arizalarindaki kesiklikler, aracin hareketi halinde hissedilir daha cok. Bobin arizasi silindirin calismasini bozar ancak motorun calisma duzeni oldukca bozulur zaten. Kesiklikler hareket halinde hissedilir.

Bu yuzden aracta ileri geri atilmalar varsa elektrikten cok silindirleri dusunmekte fayda var diye belirttim. Bu arada o ayar vidasini orjinal pozisyona getirtmeden hic bir islem yapmayin. O pozisyon dogru olmazsa bir tarftan yaptiginiz diger taraftan bozulur.

Bu arada ustaligim yok yanlis anlasilmasin ama daha once yasadigim tecrubeleri aktarmaya calistim. Yine araci ustalar gorsunler tabi ki.

Saygilarimla.

Zaten en büyük sıkıntım da o konu, yani usta. forumdaki ustalar gaz kelebeği adaptasyonu olmaz diyor, subap sıkı olmaz fordlarda diyor, ama sanayidekiler ise tam tersini söylüyor. Bu konu içerisinde Yunus Emre hocama da kendi ustası subap demiş, ama o beklemiş en sonunda bobin arızasıyla araç çalışmaz olmuş. Bahsettiğim manuel ayar gibi olan şey artık sıkıntı yaratmıyor, bir şekilde eski haline getirdik. Bilgisayara bağlı iken gaz kelebeğinin açık kalma yüzdesini %2'ye getirdik(bozukken araç sistem arızası vermişken) %6-7 görünüyordu. Açıkçası Çağlar usta bu sorunun %90 MAF'tan olduğunu söylemişti ama ben maf sensörünü bulamadım, maf dizel araçlarda hava filtresiyle kelebek arasındaki boruda bulunuyor ama benim aracın bahsettiğim parça üzerinde hiç bir şey yok.  

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Fatih Yonar

Bu 2 gündür benim aracımdada bir sarsıntı başladı.
Klima açıkken kalkarken nazlanma, hatta bu kalkış hafif yokuşta olursa zorlanarak ve çok büyük olmayan sarsıntılar eşliğinde olmaya başladı. Araç yol alırken bir sorun yok. Gene aynı şekilde klima kapalı iken kalkışta sorun yaşatmıyor.

İlk sayfalardaki okuduğum soruna benzer bir durum yaşıyorum. Sanırım buji kablolarımda biraz sorun var.

Normal çalışmada sorun yaşamadığım için hemenkabloları değiştireyim istemiyorum.

Ancak bu buji kabloları olayındada ilginç bir şekilde, kutulu, kutusuz, çoklu poşet, tekli poşet vb tuhaf durumlar olduğunu okudukça bu değişimin o kadar da kolay olamayacağını düşünüyorum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Yonar

Serviste kabloları söktük, baktıkki ateşleme  bujinin kenarından akıp bloğa akma yapıyormuş. Bu ark yolu pipo dada açıkça görülüyor. Bu durumda zaman zaman bir silindirin çalışmaması sözkonusu olabiliyormuş. Değişim sonrası Aracın ciddi şekilde ilk kalkışı değişti. İnsan alışınca hemen farkedemeyebiliyor bazı arızaları. Zaman zaman kontrol etmekde fayda var bu ekipmanları.

Kablolar motorcraft markalı kutuda, naylonsuz 4 ü bir arada olarak çıktı.

 

tvIcVdR.jpgAV7Olkj.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Önder Kuru

3-4 gündür ilk çalışmada tekleme söz konusu. Geçen hafta gaz kelebeği adaptasyonu yapıldı ama ertesi gün yine başladı. Az önce, eBay'dan aldığım obd2 cihazı ile hata kodu arattırdım ve p0300 kodu yazdı. Netten baktım. Random misfire(rastgele ateşlememe) yazıyor. Sebep ne olabilir? Daha 1 ay önce bobin değişmişti. 6 ay önce buji kabloları. 8-9 ay önce de bujiler.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Bobin Focus bobini mi?

Bir gurup bobinde kablo yerleri farklı. Bunu kontrol ettirin. Gerçi böyle Birşey olsa araba dengesiz çalışır.

Kablo orijinal mi ? Yani tek tek poşette ayrı ayrı seri numaralı olandan mı ? ( fiyatı 200-250 arası)

3-4 gündür ilk çalışmada tekleme söz konusu. Geçen hafta gaz kelebeği adaptasyonu yapıldı ama ertesi gün yine başladı. Az önce, eBay'dan aldığım obd2 cihazı ile hata kodu arattırdım ve p0300 kodu yazdı. Netten baktım. Random misfire(rastgele ateşlememe) yazıyor. Sebep ne olabilir? Daha 1 ay önce bobin değişmişti. 6 ay önce buji kabloları. 8-9 ay önce de bujiler.

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Bobin Focus bobini mi?

Bir gurup bobinde kablo yerleri farklı. Bunu kontrol ettirin. Gerçi böyle Birşey olsa araba dengesiz çalışır.

Kablo orijinal mi ? Yani tek tek poşette ayrı ayrı seri numaralı olandan mı ? ( fiyatı 200-250 arası)

Bobin üstünde çıkanla aynı koda sahipti. Kabloları hatırlamıyorum. Ancak ne hikmetse daha önce 1800 dev/dk. ciddi şekilde hissedilen silkeleme ve sallantı artik yok. Ayıca 2.viteste de isteksiz ve yine hafif silkeleme bitti.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Dün tekrar gaz kelebeği adaptasyonu yapıldı. Bozulmasının sebebi ileri derecede LPG ayarlarının bozuk olmasıymış. LPG milisaniye süreleri çok yüksek olduğundan aracın enjektör sürelerini de bozuyormuş. LPG ayarı da sil baştan yapıldı, ve şu an herşey gayet iyi.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...