İçeriğe Yönlendir

Motor Hevesi?


Cem Işık

Recommended Posts

Selçuk Keleş

650 cc den aşşağısına cevap vermiyorlar burada ona göre  :D  ben direk 1200 den başladım anca kurtardım vallahi  :biggrin:

Sen oturdunmu, ben yuvarlanma zevksiz diye biliyordum, heleki sürtünmenin tadı paha biçilemez  :D

 

1-2 defa düştüm tabi Allah'tan bişey olmadı. :) Asfalt bana göre değil :) Bozuk asfalt olur bak :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

1-2 defa düştüm tabi Allah'tan bişey olmadı. :) Asfalt bana göre değil :) Bozuk asfalt olur bak :)

Stablize 1. tercihim, daha yumuşak oluyor en azından, yan etkisi ise çok kaygan :)

 

Şaka bir yana çok kötü oluyor gerçekten, heleki asfalt korumada yoksa direk kemiğe işliyor, omzumu traşlamıştım bir ara, fena gerçekten...

Korumasız asla....

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Hale bak, sevdim ben bu adamı ve 125 likten soğudum resmen, zaten geçen sürdüğüm 150 lik tvs bile kağnı gelmişti bana, motor biraz kuvvetli olacak, 15 hp falan binmeye değmez.

http://www.youtube.com/watch?v=VHpbRbiF__g#t=432

 

 

Bu arada ana motorum kesin Bmw olacak, güçlü ve az yakan sessiz motor, örneğin F800, istediğin kadar aban 5 lt. yakıyor alet, Bmw teknolojisi :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

F650gs üzerinde çok yolculuk yaptım artçı olarak. 130-140kmh den sonra titresim oluyor ama o hizda zaten rüzgardan her yeriniz titriyo bakmayin forumlarda yazilanlara ama 650 de cok ciddi güçlü. Kağıt üzerine bakmayın o beygirler 200-300kglik şeyleri kaldırıyor ve enduro olduğundan tork çok fazla.

Cem abi senin için cbf150 öneririm ybrye vb modellere göre daha geniş ve heybetli. Bu 650gs ile yolculuk yaptığım abim 190 boyunca 110kg ve yillarca cbf150 kullandı

Ozan şu alete bittim, almak binmek hayal ama alet korkunç :)

 

BMW S1000RR  hayabusa tokatlayan, ayrıca daha hafif, çekiş kontrol sistemli, arkadan kaymayı hissettiği an gaz kesen, debriyaja basmadan vites değiştiğini hisseden ve anlık gaz kesen acaip bir alet, 1000 lik sınıfında tüm japon modellerin toplamından daha çok satan über alet, budur diyorum :)

 

Son kısımlarınız izle :)

2013-BMW-S1000RR.jpg

Yorum bağlantısı

Ozan şu alete bittim, almak binmek hayal ama alet korkunç :)

BMW S1000RR hayabusa tokatlayan, ayrıca daha hafif, çekiş kontrol sistemli, arkadan kaymayı hissettiği an gaz kesen, debriyaja basmadan vites değiştiğini hisseden ve anlık gaz kesen acaip bir alet, 1000 lik sınıfında tüm japon modellerin toplamından daha çok satan über alet, budur diyorum :)

Son kısımlarınız izle :)

 

Bu adamin izlemedigim incelemesi yoktur nerdeyse çok komik herif :D

Ayrıca evet bmw bu işin sonu gibi görünse de ne kadar çok elektronik aksam o kadar ariza :) başı yanan çok adam var

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Bu adamin izlemedigim incelemesi yoktur nerdeyse çok komik herif :D

Ayrıca evet bmw bu işin sonu gibi görünse de ne kadar çok elektronik aksam o kadar ariza :) başı yanan çok adam var

Haklısın, ama alet fena, binermiyim? Hayır  :D  300 e falan çıkmak istemiyorum  :hohoho:

Olaya bak :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Haklısın, ama alet fena, binermiyim? Hayır :D 300 e falan çıkmak istemiyorum :hohoho:

Olaya bak :)

Bmw elektronik arizalariyla cok meshurdur abi onu bil her zaman ama :) 2011 model sıfır 1200gs adventure tüm ek opsiyonlari (airride sistem,koltuk isitma, ayak isitma elcik isitma vb) aklina gelebilecek ne varsa, adam tatile giderken yeni aldığı motoruyla yolda elektrik aksaminda bi ariza cikiyo bmw den başka kimse cozemiyo da. Yol yardim geliyo mağdur olunmasin diye musteri ankarada 5 yildizli otelde konaklatiliyor. 4 gunde sorun çözülüyor adamin 7 günlük tatili mundar :)
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

bu videoları hazırlayan adam,Barkın bayoğlu,çok iyidir.dünya kadar inceleme ve bilgilendirme videosu var yeni başlayanlara da çok faydalı olacak şeyler anlatıyor.ayrıca her hafta netten canlı yayın yapıyor,sorulara cevap veriyor,izlemekte fayda var.

youtubedan abone olmak iyidir.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Okyay Pay

HondaIntegra750-002.jpg

tüm başlığın ortak harmanlandığı motor budur, 

ister vitesli, ister otomatik ( çift baskılı tam otomatik vites)

ister hızlı ister yavaş, ( 750cc alt devirler otomobil gibi inanılmaz torklu ve çok fazla devir çevirmek gerekmiyor)

ve inanılmaz ekonomik (250 cc bir scooterdan az yakar)   

 

eee daha ne olsun ;)

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Gökhun Batur

Ben de yıllar yılı bindim hatta Honda Dax 50 cc ile başlamış ve kademe kademe yükselmiştim. En nihayetinde Suzuki Maruder VN800 ile  ne hız ne makas ne zibidilik aykırı hiçbirşey yapmadan 90km. saat hızla seyrederken öyle bir kaza yaptım ki... 26.12.2006 günü. Düşerken kendi kendime 'El salla Gökhun, bitti' dedim. Yani söyleyeceğim şu eğitiminiz tecrübeniz yoksa vitesli makinalar intihardır. Ve yine şunu kaza yapınca öğrendim ki ben 10 sene 15 sene bineceğim, hiçbirşey olmayacak tarzı bi' durum yok. Motorda 2 tür binici vardır : Kaza Yapmış olanlar ve Kaza Yapacak olanlar. Federasyonda 25 - 30 yıllık binici abilerimin bile bir anlık dalgınlıkla altlarından kayıp gittiğini ve aylarca Ortopedi Servisi'nde yattıklarını bilirim. Büyük kazasını da yapmış biri olarak 'Yapmayın, öününzde sac da olsa bir kaporta olsun.' derim. Çünkü ne kadar zevkli olsa da motorda kaporta sizin vücudunuz oluyor...  Saygılar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tamer Geveci

Maşallah, güle güle,kazasız belasız kullan.

Teşekkür ederim iyi dileklerinize .

Yorum bağlantısı
  • 9 ay sonra...
Cem Işık

Şimdi de Honda NC 750 modeline takıldım ben.. İflah olmayacağım..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Şimdi de Honda NC 750 modeline takıldım ben.. İflah olmayacağım..

 

Görüntü ve güç takıntısını bırakıp küçükten başlamalısın. Herkes boşuna söylemiyor.

Bu sene 250 cc segmenti çok iddialı hale geldi. Artık yazıl bir kursa :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Şimdi de Honda NC 750 modeline takıldım ben.. İflah olmayacağım..

NC 750 otomatik vites olan mıydı?

 

Honda ve Yamaha'nın güzel kursları var. Ben Honda' nın kine gitmiştim. Çok faydalı.

 

Çeşitli 125-150 lerden sonra şu anda 250 lik Suzuki Inazuma kullanıyorum. Çok memnunum.

Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir

NC750 çok ağır olmayan, kıvrak bir motor. Boyunuz posunuz uygunsa ve iyi de bir eğitim alırsanız ilk motor olarak da kullanabilirsiniz. 

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Şimdi de Honda NC 750 modeline takıldım ben.. İflah olmayacağım..

 

Tamam mıyız filminin finalinde şu geçen senin sorduğun kulede çekim yapmışlar. Yazıcam diyorum unutuyorum kaçtır :)

1:21'de

NC750 çok ağır olmayan, kıvrak bir motor. Boyunuz posunuz uygunsa ve iyi de bir eğitim alırsanız ilk motor olarak da kullanabilirsiniz. 

 

219 kilo yeni biri için fazla değil mi ? Ne kadar eğitim alınırsa alınsın tecrübesiz ?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık

NC 750 otomatik vites olan mıydı?

 

Honda ve Yamaha'nın güzel kursları var. Ben Honda' nın kine gitmiştim. Çok faydalı.

 

Çeşitli 125-150 lerden sonra şu anda 250 lik Suzuki Inazuma kullanıyorum. Çok memnunum.

DSG çift kavrama modeli niyetlendiğim.

Tamam mıyız filminin finalinde şu geçen senin sorduğun kulede çekim yapmışlar. Yazıcam diyorum unutuyorum kaçtır :)

1:21'de

 

219 kilo yeni biri için fazla değil mi ? Ne kadar eğitim alınırsa alınsın tecrübesiz ?

Motor tecrübem, Lokman abinin skutere yaklaşık 3-4 dk. binmekten ibaret. Kursa gidip karar vermem şart gibi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

DSG çift kavrama modeli niyetlendiğim.

Motor tecrübem, Lokman abinin skutere yaklaşık 3-4 dk. binmekten ibaret. Kursa gidip karar vermem şart gibi.

 

Sen A2'ni al önce. Sonra sana günlük arazi motoru kiralayalım, benim gezdiğim alanlarda kiralamayla tur yaptıran arkadaşlarım var. Bakalım bu tarz hoşuna gidicek mi ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...