Onur Demir 25 Temmuz 2011 Paylaş 25 Temmuz 2011 (düzenlendi) Tekrar girilen dynoda chipli olarak 120hp cikti. Tekrar orjinale donup dynoya girildiginde yine 120hp cikmis. Neyse sonra birsurukere daha dynodan ve aciklamadan sonra (tekerlek kutlesi 120birim olarak girildiginde cikmis normalde 80girilmesi gerekiyormus.) orjinal 120, chipli 130hp cikmis. Anlauacaginiz dynolara guven olmuyor burda. Neyse Baris abiye anlattiklari seylerden sonra ve Cub la da konusmamizdan sonra( cub baska bir stile denemeden ortaya cikmaz demesine ragmen) bu aksam aracta 3 kisi (Baris Abi, Onur ve Ben 25-30km lik bir bos yol testi yaptik. Oncelikle fk 5cm yaylarla deli gibi viraj aliyor arac hayran kaldim Neyse 0-100. 60-160. 0-200. denedik. Arada ard arda 60-160 denedik benzinde ve lpg de olmak uzere ve lpg de daha iyi olduguna karar verdik. Baris Abi bizim icin bir macera oldu, denemis gormus olduk dedi ve yarin sabah Usta Ellere gidip orjinal yazilimi yuklettircek. Kendi dedigine gore chipi pisikolojik olarakta, lpg ilede karsilastirdimda da hissedemedim dedi. Aracin sabah gidisi (orjinal yazilimdaki hali) daha iyidi dedi. Ben kullanmadim yorum yapamam nasildi diye ama, chipli halinin lpg den yavas oldugunu gonul rahatligiyla soyleyebilirim. Ben esnaf olsam bunun yarisi kadar ugrasmam ve parasini coktan iade ederdim. 134.8 cikarip, yazilim yapip 120hp ye dusuruyorsam, daha sonra orjinal yukleyip tekrar 120 ve daha asagisi cikiyorsa( belli bir deneme sayisindan sonra sisti arac fan yok dynoda) sonra rakamlarla kutleyle oynayip orjinali 120, chipli halde 130 cikarip aha oldu hayirli olsun demek benim anlayisima ters. Hernekadar arkadasim da olsa bu is boyle olmaz. Dynoda oynarsin yada yanilir, onemli olan baska bir st ile denemektir ama, ayni yol, ayni kisi sayisi ve ayni hizlar arasi lpg daha iyiyse yada fark yoksa BU iS OLMAMISTIR... 2 kere otokentte dynoya girdi. 7 kere kavuklarda dynoya girdi. 1 depodan fazla Benzin 1 depo Lpg Tamam denk geldi ama pompa degisti, Harcanilan 1 haftadan fazla zaman emek ve stres. Yarin orjinal yazilima donulucek ve gecmise bir perde cekilecek Dip not: yukarida devamli bahsettim lpgli hali; araca kit takildiginda yapilan ayarla duruyor, ne kat iptalinden nede filtreden sonra ayar yaptirmadik dusunun. Daha oncede yaptigim uygulama olan, emisin artmasina bagli olarak( filtre takildigi icin diyorum) daha buyuk meme ve ona gore yapilacak ayarla bundan daha iyi hale bile gelebilir ugrasilirsa. 25 Temmuz 2011 tarihinde Onur Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Merakimizi gidermis olduk diyo Baris Abi Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Zetec ve chip.. Birbirlerine çok uzak iki terim.. Daha fazla uğraşmadan vazgeçmeniz iyi olmuş Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Aynen kulagimiza kupe ve cebimize delik oldu ama saglik olsun zararin neresinden donersek kardir. Kendilerine gore aciklamalari( bayii olan arkadasimda arada kaldi, sagolsun cok ugrasti) oldu. Istanbul herkimse artik; yazilimin degerleri mukemmel bizlik bir sorun yok deniyor. Yazik gunah yazilima verilen parada gitti. Bir okadarda ugrasilip masraf yapildi. Baris Abi sakin adam, Direk muhattap Ben olsam simdi olay cok farkli boyutlara varirdi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Onur bu kadar uğraşı sonucu elle tuttulur sonuç alamamak kötü olmuş, Benim atmosferik aracım olsa ve güç istesem direk cadde tipi dereceli exantrik ile işlemimi hallederdim. Maliyeti az, sorun çıkarmaz bir işlem. ( tabi dereceyi yapan ustaya bağlı) Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Abi dogru diyosun bizimde niyetimiz oydu zaten de iste, bir anlik hata ile isin icinde bulduk kendimizi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 İzmir'de bu işi profosyonel yapan yer var. Best servis firmanın adı. Benim Honda CRV'nin emme exantriği 4 sübobu tam, diğer 4 sübobu yarım açıyor.(i-vtec) Firma ile görüşüp 8 valfi aynı anda açacak exantrik yaptıracağım. Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Abi firmayi biliyoruz da iste bir anlik hata ile girildi bu ise ve hem masraf edilip hemde sevkimiz kirildi. Su haliyle saglikli yurudugunu gorup daha ellemeyiz herhalde (Baris Abi benden beter rahat durcagini sanmiyorum ama ) Birde Abi gorustugunde bizim 2.0zetec icin egzantirik fiyati alirmisin? Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Bazen denemeden de olmuyor bu işler işte. Keşke daha iyi sonuçlar olsaydı. Bu arada headers'dan vazgeçtim gibi. Katı kırmadan çıkarmanın yollarına bakıyorum ben de. Dereceli için de temas halinde olalım da başarılı bir şeyler bulursak uygulayalım gitsin. Kat iptali+Hava filtresi+son susturucu+dereceli bu araçlar için yeterli olacak sanki Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Cihan cadde tipi derece + filtre 20 bg civarı güç sunuyor. Buna ilave yapılacaklarında + 10 olması toplamda 30-35 bg demek. Masrafın ne olacağını bir öğrensek değermi tartışmak lazım.. Bu işin aslı bu olacakki bişeye benzesin. Fiyatı çok makul Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 30-35 bg ciddi rakamlar gerçekten. Filtre ve son susturucum tamam. Arabam şu an için üst devirlerde gayet rahatladı. Kat iptali bunu daha da rahatlatacak. Dediğin gibi Servet abi fiyatları merakla bekliyorum ben de. Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Peki bu 30hpden sonra, standart olan birseyleri gucluleriyle degistirmek gerekmez mi? Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Aslında bu araçlar orjinal 130 hp ama artık model yılları itibariyle beygirler gidiyor. Biz yaptıklarımızla orjinal hallerini biraz geçeriz gibime geliyor. Yani diğer parçalarda çok da değişim gerekir mi bilemiyorum. Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Ya 2.0 Zetec ile ne yaparsanız yapın attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmez... Satın Fiesta ST alın onla daha sınırsız olursunuz.. Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Arada 10-15bin tl ve vergi var Oguz, yoksa istemezmiyiz. Bu arada bu arac cok yavas vs denirdi ya saglam giden hondalardan aracta 4 kisiyle ve yokus yukari bir denemek isterim Yorum bağlantısı
Arda Merve 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Arada 10-15bin tl ve vergi var Oguz, yoksa istemezmiyiz. Bu arada bu arac cok yavas vs denirdi ya saglam giden hondalardan aracta 4 kisiyle ve yokus yukari bir denemek isterim orda tork konuşur Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 Focus belki çok çok iyi gitmez ama araç doluda olsa boşda olsa hep aynı yokuş yukarı banamısın demez TORK gerçekten fark ediyor o noktada. Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 (düzenlendi) Arada 10-15bin tl ve vergi var Oguz, yoksa istemezmiyiz. Bu arada bu arac cok yavas vs denirdi ya saglam giden hondalardan aracta 4 kisiyle ve yokus yukari bir denemek isterim Ne yaptın Onur ya Sporttrend 5binlira mı En son 18 19 Civarı idi Fiesta ST'lerin fiyatı. Daha fazlasını isteyen satamaz.. Vergi desen kasko nedeniyle düşüyor zaten. Sporttrend vergisi kadar olmaz ama çok da yüksek olmaz. En azından gerçek ST olur 26 Temmuz 2011 tarihinde O?uz Alt?nada tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 tüh bu paralara façası düzeltilseydi keşke arabanın psikolojik olarak daha hızlı giderdi o zaman Yorum bağlantısı
Samet Arslan 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 başından sonuna kadar hevesle okudum ama durumun bu şeklde para zaman ve moral kaybıyla sonuçlanması üzücü olmuş , maliyeti nedir bilmem ama dereceli egzantrik olayı daha temiz gibi galiba ama onun yanında ne değişir kaç para tutar bilen üstad varsa öğrenmek gerek Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 Cadde tipi denilen %20-30 civarında güç alınabilecek exantrik modifiyesi 1500 tl civarı tutuyor. Alt devir biraz yükselip, üst devir 1000 d.d. kadar artıyor. Sakin kullanımda yakıt mevcut haline göre yarım litre civarında artıyor. Dereceli exantrik ile ilgili bir çalışmam var. Start verince hususi konu açacağım. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 29 Temmuz 2011 Paylaş 29 Temmuz 2011 Cadde tipi denilen %20-30 civarında güç alınabilecek exantrik modifiyesi 1500 tl civarı tutuyor.Alt devir biraz yükselip, üst devir 1000 d.d. kadar artıyor. Sakin kullanımda yakıt mevcut haline göre yarım litre civarında artıyor. Dereceli exantrik ile ilgili bir çalışmam var. Start verince hususi konu açacağım. dereceli egzantrik nedir abi? yani yapılan iş teori de neyken neyi sağlıyor? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Temmuz 2011 Paylaş 29 Temmuz 2011 dizelde chip bnzinlide dereceli egzantirik modası patladı gitti Yorum bağlantısı
Arda Merve 30 Temmuz 2011 Paylaş 30 Temmuz 2011 dereceli egzantrik nedir abi? yani yapılan iş teori de neyken neyi sağlıyor? daha fazla devir çevirip bandı arttırarak güç almanı sağlıyor anılcım normalde 7000 devir dönüyorsan 7800 gibi dönüyorsun örnek verdim ben :lol2: dizelde chip bnzinlide dereceli egzantirik modası patladı gitti düz şanzıman bulalım sanada :lol2: Yorum bağlantısı
Recommended Posts