Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 O değil demekki yazılım öncesi yakalasaymışım ben bu sport trendi yermişim tuhhh Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 Hep öyle diyorlar , 5500'den sonra benzine geçiyor , hatta gaz tepkisine göre arada benzin felan püskürtüyormuş. Hep öyle anlatıyorlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 Rıfat kulaktan dolma bilgiyi öyle güzel yazıyorsun ki işin prof. u olsan bu kadar inandırıcı olmazsın Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 Hep öyle diyorlar , 5500'den sonra benzine geçiyor , hatta gaz tepkisine göre arada benzin felan püskürtüyormuş. Hep öyle anlatoyorlar. Çakma kitler böyle yapar, Hatta belli bir devirden sonra açık kalır falan Yorum bağlantısı
Onur Demir 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 Öncelikle Benim fusion da da Efsane yeşil Civicte de hiç bir şekilde Benim isteğim dışında Benzine geçmiyor yada yararlanmıyordu, Kesicidede öncesinde de durum böyleydi. Az önce Barış Abi aradı ve almaya geldi Beni Şöyle bir otoban yaptık geldik. Otobana geçmeden önce Hayatımda gördüğüm en güzel filtre kitini almışız istemeden mükemmel bir kit ve birebir bu araca göre, Sensör girişlerinden tutun ayaklarını vidalama yerlerine kadar Sonrası ise kat iptali hafif bir zırıltı katmış aman diyorum size. Bizim evden mavişehirin oraya doğru giderken(otobana gitmek için ordan geçiyorum) 1de bir basma gafletinde bulundum Ses ve ivmelenme isteği acayip hoşuma gitti (düne göre çok farklıydı + yönde tabiki) LPG deyim bu arada. Neyse 1.viteste sona kadar sıkıntı yok, 2.viteste 5500den sonra benzine geçme eğilimi gördüm ama 1. ve 2. viteste çok fazla boğmuyordu. 3.viteste 5bin devir üzeri daha uzun kalındığı için (1. ve 2. vitese göre diyorum) benzine geçiyor bariz araba ve o eziyet yine başlıyor. işin garip yanı, LPG ilk günkü(herşey orjinalken) ayarında. yapılan işlemlerden sonra hiç bir ayar değişikliği yapmadık sırf benzinde düzen tutturamadığımızdan. Ona rağmen bu ivme Bence iyi gibi (görüşleri alalım yinede ) Çip'çi arkadaşımız eğer silip orjinali yüklersek bu gider, tekrardan yazılım almamız gerekir diyor (SAÇMA) . O yüzden yarın çıkmacılarla arası iyi bir arkadaşıma gidilip Benzin pompası bulup denencek. Eğer sorun ondaysa Benzin pompası yenilencek. Ama sorun devam ederse yazılımdan olduğunun kanıtı olacak ve orjinale çevirecez aracı taaki superchips ve mil takımını bulana kadar. Yorum bağlantısı
Barış Berber 19 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2011 şu orjinal yazılıma geri dönme işini nasıl yapacaz yetkili servise gidipmi halledelim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 0-100 ü 9,2 olması lazım stok halinin bu videoya bakınca daha uzun sürer gibi geldi. bence benzin filitresinden başlayın en son ne zaman değişmiş. Yorum bağlantısı
Barış Berber 19 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2011 onur filitrenin sesi harbiden güzelmiş şu chip işi canımı sıktı ama bahane ile filtre kitini aldık Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 şu orjinal yazılıma geri dönme işini nasıl yapacaz yetkili servise gidipmi halledelim yazılımı nasıl değiştiler? obd ile mi bağlandılar araca. zetec için ecüyu sökmek lazım felan diyenler vardı da? servis orjinale dönemez gibi gibi? Yorum bağlantısı
Onur Demir 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 şu orjinal yazılıma geri dönme işini nasıl yapacaz yetkili servise gidipmi halledelim Onu Bende merak ediyorum işte Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 1. Bir çok şey duymuştum ama, yazılımın parasını verip yaptırınca, eski yazılımı kendi bilgisyaraında saklarlar, istediğin zaman eskisini yenisini yükletirsin. Normali bu tabii anormaller piyasasında 2. Burayı kaçırmışım, EECV e nasıl yeni yazılım yüklendi? Yorum bağlantısı
Onur Demir 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 0-100 ü 9,2 olması lazım stok halinin bu videoya bakınca daha uzun sürer gibi geldi. bence benzin filitresinden başlayın en son ne zaman değişmiş. Videoda 0-200 yapmıyoruz herhalde Video 8.6 saniye sürüyor, 10km/h da başladığımı ve standarda göre ayarlı lpg ile bastığımı düşünsek gayet iyi Bence :lol2: Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 bu başlığı sevmeye başlıyorum ... sürekli güncel kalması ümidiyle Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 Videoda 0-200 yapmıyoruz herhalde Video 8.6 saniye sürüyor, 10km/h da başladığımı ve standarda göre ayarlı lpg ile bastığımı düşünsek gayet iyi Bence :lol2: video 30 da başlıyor 100 de biityor gibi geldi de 9 sn ama iyi diyosan iyidir. Yorum bağlantısı
Onur Demir 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 1. Bir çok şey duymuştum ama, yazılımın parasını verip yaptırınca, eski yazılımı kendi bilgisyaraında saklarlar, istediğin zaman eskisini yenisini yükletirsin. Normali bu tabii anormaller piyasasında2. Burayı kaçırmışım, EECV e nasıl yeni yazılım yüklendi? 1- Bende senin bildiğin gibi biliyorum 2- orjinal yazılımın kopyası alınıyor, yurt dışına! gönderiliyor ve sonra modifiye edilmiş yazılım geliyor ve o beyne geri kaydediliyor olay buymuş. Burda 2. viteste basıyorum, 3e atıp 5500e geldiğimde araç benzine geçiyor ve isteksizlik başlıyor. 4 e taktığımda zaten iyice yığıyor Bunlarda filtre kitinden manzaralar Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 e yagmurda çamurda orada ne hale gelir bu filtre Onur yıkamacı su tutarken bile ıslanır o yahu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 bu son hali mi? Filtre o gözüken yerde mi???? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 Benzine geçme sebebi, kalibrasyon hatası.. Benzindeki isteksizlikte pompa yada benzin filtresi hatasıdır... Tabi her ikisinin sebebi de başka şeyler de olabilir ama muhtemelen böyledir.. Filtre o gözüken yerde mi???? Ora nere, bi anlayabilsem... Tamponun içi mi orası.. ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 filitre yeri tam olması gereken yerde de :lol2: yol şartlarında iyi dikkat etmek lazım Yorum bağlantısı
Onur Demir 19 Temmuz 2011 Paylaş 19 Temmuz 2011 e yagmurda çamurda orada ne hale gelir bu filtre Onur yıkamacı su tutarken bile ıslanır o yahu Bi koruma düşünüyoruz aşağıya. Hondalardaki aem v2 ler falan hep böyle yerlerde. Ama istediği havayı ancak burda alır. kışın kısaltırız ortadaki parçadan. :lol2: bu son hali mi? Filtre o gözüken yerde mi???? Neyin son halimi Abi. Videoları diyosan evet. Filtrede aynen orda Benzine geçme sebebi, kalibrasyon hatası.. Benzindeki isteksizlikte pompa yada benzin filtresi hatasıdır... Tabi her ikisinin sebebi de başka şeyler de olabilir ama muhtemelen böyledir.. Ora nere, bi anlayabilsem... Tamponun içi mi orası.. ? Dediklerin gibi geliyor banada. farın altında filtre. Yorum bağlantısı
Onur Demir 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 cuma gelme persembe gel cuma sarimsakliya gidicem is cikisi. O gitmedigi kasildigi yerlerde filtrenin sesi degisiyor ve emme sesi artiyor gibi. Motor yazilimdan kaynakli bir sorun var diye kendini korumaya aliyor olabilirmi? Herseyi gectim orjinal yazilimi nerden yuklicez Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 Rıfat kulaktan dolma bilgiyi öyle güzel yazıyorsun ki işin prof. u olsan bu kadar inandırıcı olmazsın Mustafa Karabulut'un araba da benzin kullanıyordu , diğer kullandığım bütün lpgliler benzine geçiyordu. Ben hep dandik kitlerle mi kullanmışım şimdi ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 Benzinli araçlara yazılım atılması demek benzin miktarınında arttırılması demek, benzin pompasının debisi arttırılmalı, benzin filtresi büyültülmeliki akış engel görmesin. Ve Onur aklınızda olsun hava emiş hattında oluşacak bir tek kıvrım bile performansı bitirir. Hava emişi kesinlikle kıvrımsız hat üzerinden tamamlanmalı, hava akışı dirsek veya kıvrım gibi hız kesicilere takılmamalıdır. Gördüğüm montajın faydası olmayacaktır. Mustafa Karabulut'un araba da benzin kullanıyordu , diğer kullandığım bütün lpgliler benzine geçiyordu. Ben hep dandik kitlerle mi kullanmışım şimdi ? Rıfat Honda'da dip gazda benzine geçiyor, ihtiyaç kalmayınca lpg ile devam ediyor. Yani kısaca canavar gibi motoru olan araçlar için tasarlanmış bir özellik. Her araçta olamaz Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 Tamam doğru biliyorum o zaman. Lpg kullananlarda hep öyle söylüyor , ben kullanırkende hep benzine geçiyordu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts