İçeriğe Yönlendir

Focus 2.5 üretimi Durdurulmuş.


Murat Ersel Çevik

Recommended Posts

Murat Ersel Çevik

Bugün bir arkadasım focus 2.5 almak istediğini söyledi. Bayiye gittik araba bakmaya ve satıcının itirafı geldi.

focus 3 satışları tüm bölgelerde ağır ilerlediği için ve focus 2.5 satışları focus 3 satışlarına engel olması sebebiyle yil sonu durdurulası düşünülen focus 2.5 üretimi sonlandirilmis.

Satıcının söylediğine göre 2.5 lar altın degerinde yok satıyor her gelen 2.5 soruyor dedi.

Ayrıca yine satıcının verdigi bilgiye göre focus 3 deki otomatik fren tam bir fiyasko. Buna güvenerek kaza yapan çok kisi var dedi.

Aslında bu is cikmacilara yarayacak gibi görünüyor. Focus 3 un parçaları cikmacilarda daha çok bulunacak gibi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Senin ilan efsana olmuş, alakasız bir kanaldan gelen bilgi ile, sahibindende bir mavi focus var, çok güzel araba deniyor :lol2:

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
Senin ilan efsana olmuş, alakasız bir kanaldan gelen bilgi ile, sahibindende bir mavi focus var, çok güzel araba deniyor :lol2:

28 bin kusur izlenmiş. 78 favorisine alan var.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
28 bin kusur izlenmiş. 78 favorisine alan var.

29181 olmus :lol2:

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Güle güle focus 2.5. Güzel arabaydı. Focus 2.5 un tipi bence daha güzel , ama yeni yenidir.

Yorum bağlantısı
Ali Eren

kendimi çok şanslı hissediyorum. mayıs ayında almaya niyetlenip sonra eylülün başında alırım demiştim sonra da dayanamayıp haziran aldığım focus 2,5'u. Focus 3'ün tipini gördükçe, fiyatlarına baktıkça kendimi çok şanslı hissediyorum.

Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan
(düzenlendi)

Focus 2.5 gerçekten güzel bir araç. Ama okadar da iddialı değil. Ama sade hali bile birçok rakibine bindiriyor. Focus 3'ün de hakkını yememek lazım. Daha gözümüz alışmadı tamamıyla. Aşağıda resmini paylaştığım Focus 3 ST güzel değilse haksızlık yaparız. Focus 2.5'da sade haline st body kit giydirilince oldukça değişiyor. Focus 3'de aynı durum devam etmiş. Fordun ST takımı çok başarılı gerçekten.

93539046567_100000177674966_926915_4667133_n.jpg

tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Evet goruntudeki arabanın albenisi yüksek. Olay bence fiyatta tıkanıyor. 60 bin liranın üzerine çıkınca alternatifler çoğalıyor. 40-50 bin aralığında satış yükselir. Ama 60 bin üzeri gercekten çok fazla bence.

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal
Evet goruntudeki arabanın albenisi yüksek. Olay bence fiyatta tıkanıyor. 60 bin liranın üzerine çıkınca alternatifler çoğalıyor. 40-50 bin aralığında satış yükselir. Ama 60 bin üzeri gercekten çok fazla bence.

cidden öyle abi ama 60 bin liraya 3.20d ler var guncel kasa 100.000km seviyesinde ikinci el bmw mi sıfır focus mu diye çok arada kalırdım alacak olsaydım ...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

FII.5 zateb 2012 olarak çıkmıyacaktı. FI den sonra 2. efsane kasa FII.5 oldu :) kusuru çok ama güzel arabaydı :)

Yorum bağlantısı
Çağdaş Hatırnaz

Şehir içi güvenlik sistemine güvenip de kaza yapanlar zaten her şartta kaza yapar. Arabaya kesmesinler faturayı hemen :nazar:

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Aslında Ben FIII'e yapılan eleştirilerin bazı noktalarını anlamsız buluyorum, İç mekan olarak FII'den çok daha modern ve teknolojik, PSA Motor'dan sıyrılıp kendi motorunu (Ford Compny) olarak daha ileri seviyelere taşıdı, ayrıca hep şikayet ettiğimiz motor sesi ve yol sesini 1.5 desibel azalttı daha ne istiyoruz sadece bagaj ve görüntümü ?

Yorum bağlantısı
Korhan Orkun

İstinye Otokoçun parkında(arka tarafta pazar sokağı tarafında) büssürü F2,5 var ama gidip sorduğunda yok diyorlar :nazar: Karaborsa olacak bence:)

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
Aslında Ben FIII'e yapılan eleştirilerin bazı noktalarını anlamsız buluyorum, İç mekan olarak FII'den çok daha modern ve teknolojik, PSA Motor'dan sıyrılıp kendi motorunu (Ford Compny) olarak daha ileri seviyelere taşıdı, ayrıca hep şikayet ettiğimiz motor sesi ve yol sesini 1.5 desibel azalttı daha ne istiyoruz sadece bagaj ve görüntümü ?

Mesele görüntü değil fiyat İlteber.

Bunu bir tek biz değil Avrupa ülkeleri dahil birçok insan söylüyor.

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Önceki nesillerine göre çok daha iyi bir otomobil üretilmiş. Bunu kabul etmemiz lazım.

F 1, F 2 ve F 2,5' da kullanıcısı tarafından yapılacak değiştirilecek o kadar çok şey vardı ki, bu durum arada bir bağ oluşmasına sebep oldu.

Buna en büyük örnek Sefa Abi' nin, Mehmet Mercan' ın Focusları ve daha sonrasında birçok arkadaşımızın yaptığı yenilikler olmuştur. F 3' de ise böyle bir durum malesef 3-4 sene içerisinde gözükmüyor. Teyp değiştirmek isteseniz bulamazsınız, yalıtım yaptırmak isteseniz zaten var, motor çok çok daha iyi, direksiyonu değiştirmeyi aklınıza bile getiremezsiniz vs. vs.

Bu aracın tek handikapı ön tampondaki o çubuklar ve kalın stepne ile küçülmüş bagaj.

Fiyat meselesi ise; sunduğu teknolojik yeniliklere göre sınıfındaki araçlarla 3 aşağı 5 yukarı aynı.

Cihan' ın tasarladığı bir çizim vardı.

Bu araç asla Focus adıyla çıkmamalıydı.

219x7wp.jpg

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Ford bu araca güvenmiyor. Hangi model için bu kadar reklam yapıldı ? Hangi model için bu kadar tanıtım çalışması yapıldı ? FII yi tarihe gömmesi de bunun bir işareti bence.

Ford bu araca güvenseydi , böyle hareket etmezdi.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Şehir içi güvenlik sistemine güvenip de kaza yapanlar zaten her şartta kaza yapar. Arabaya kesmesinler faturayı hemen :rolleyes:

Doğru.

Bazen daha kısa yol olduğunu bildiğimiz halde navigasyon cihazları bizi zaha uzak yoldan dolandırmaya çalışıyor. Uyuyormuyuz ? uymuyoruz...

Örnek çok, lüks arabalarda dahi hava yastıklarının açılmadığı oluyor. Sonuçta elektronik sistemler..

Güvenlik sistemi var diye güvenilerek boşa bırakmaya gelmez. Olası 10 kazanın 5'ini bile engellese o sistem büyük faydalar sağlıyor demektir. Siz önce kendi önleminizi alacaksınız..

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
(düzenlendi)
Ford bu araca güvenmiyor. Hangi model için bu kadar reklam yapıldı ? Hangi model için bu kadar tanıtım çalışması yapıldı ? FII yi tarihe gömmesi de bunun bir işareti bence.

Ford bu araca güvenseydi , böyle hareket etmezdi.

Yok Rıfat reklamları bence olması gerektiği kadardı.

F 1 bu sınıfta yol tutuşta devrim yaptığı için çok defa reklamları yapıldı. Çita reklamı vardı hatırlarsın.

F 2 ise, daha fazla reklamla karşımıza çıkarken, biryandan da futbol sponsoru olmasıyla bunu gösterdi.

F 3 ise, yine bu sınıfta devrim niteliğindeki özellikleriyle reklamlarda baş gösterdi. Aktif şehiriçi güvenlik sistemi, otomatik park sistemi, en düşük seviyedeki rüzgar katsayısı bu sınıfta ilkler arasında ve Ecoboost motoru. Tüm bunlarla birlikte global tasarımı diğer modellerinden daha fazla reklam vermesi de normaldir.

tarihinde Tamer Topa tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fırat Şenol
Yok Rıfat reklamları bence olması gerektiği kadardı.

F 1 bu sınıfta yol tutuşta devrim yaptığı için çok defa reklamları yapıldı. Çita reklamı vardı hatırlarsın.

F 2 ise, daha fazla reklamla karşımıza çıkarken, biryandan da futbol sponsoru olmasıyla bunu gösterdi.

F 3 ise, yine bu sınıfta devrim niteliğindeki özellikleriyle reklamlarda baş gösterdi. Aktif şehiriçi güvenlik sistemi, otomatik park sistemi, en düşük seviyedeki rüzgar katsayısı bu sınıfta ilkler arasında ve Ecoboost motoru. Tüm bunlarla birlikte global tasarımı diğer modellerinden daha fazla reklam vermesi de normaldir.

+5 :rolleyes:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...