Evren Erakçora 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 2 teker üzerinde gidebilmesi için kilitli diferansiyel olması lazım değil mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Bu tip çekimler için mekanik aksam modifye edilir, gerekli sağlamlaştırma vs. de yapılır. YOldakindan çok farklıdır bunlar. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Arkadaşlar yarın meclise soru önergesi verelim saabı alıp vahap yapıyomusunuz diye... Şaka bir tarafa ama şu an yerli araba için tek eksiğimiz üretim bandımız. Artık yollarda reno-cıtroen ve peugeot görmek istemiyorum.... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Ama "vahap" da bir Arap? Yeni başlık açalım Türk aracı için isim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 (düzenlendi) "yavuz" da olabilir Şaka bir yana koç grubu talip olduğuna göre yeniden "ANADOL" uygun düşebilir. 20 Aralık 2011 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 (düzenlendi) Saab'ı alma önerisi tam da başbakanın otomobilde Türk markası niye yok diyerek, firmalara bu konuda serzenişte bulnduğu zamanda bir gazeteciden geldi. Sanırım Posta'da yazıyor. Yeni bi marka yaratmanın, pazar bulmanın zorluğunu yaşamak yerine, sektörde adı bilinen bir markanın alınmasının üstelik bu markanın da prestijli olmasının kazandıracaklarından bahsediyordu. Tabi ki sektörde iflas etmiş bir markayı almanın zorlukları var. Yine de düşünüldüğünde prestij ve marka olarak çok daha kötü olanları başarıya ulaştıran vw örneği var. Skoda ve Seat'ın marka imajını güçlendirdi, hemen hemen her pazarda yan marka olarak satışını destekledi. Saab'ın en kötü yanı, İsveç gibi az nüfuslu bir ülkenin sahip çıktığı milli araç olması. Daha kalabalık kitlelerce kullanılan marka olması alıcı için cazip olurdu. Bildiğim kadarı ile Saab en son GM'nin altında faaliyet gösteriyordu. Türkiye'de servisi Opel'di. Bu bağlamda servis ağı yaygın sayılabilir. Yanlız milli aracın ilk olarak iç pazarda benimsenmesi gerekeceğinden, böyle bir satınalma olursa daha ucuz bir model piyasaya sürmek durumundalar. Lüks modellerini nasıl olsa kamuya satarlar, orda sıkıntı olmaz:)) Bu arada bugün belki okuyanlar olmuştur.Godiva'nın yöneticisi, bizi çıkmazdan ancak Türkler kurtarabilirdi, hayallerimiz gerçek oldu demiş, Ülker'İn çatısı altında bulunduğu Yıldız Holdingin stratejilerini çok beğendiğini, ilk olarak Türk şirketi olarak birleşmenin faydalarından bahsettiğinde tepki aldığını fakat gelinen noktada kendisinin haklı çıkmasının sevindirici olduğundan bahsetmiş. Bunlar güzel haberler. Akıllı yönetim sayesinde başarılı olunabilir. Şu anda Türk şirketlerinin geçmişte yaşadıkları tecrübelerle Avrupa'lı markalara göre krize daha dayanıklı oldukları ve kriz çözümü üretebildikleri bir gerçek. Avrupalı markalar bizim 30 yıldır uğraştığımız sorunları, yaşadığımız zorlukların daha henüz başında tabiri caizse havlu atmış durumdalar. Bu durum Türk şirketleri için bir fırsat yaratabilir. Karlı birleşmeler, ortaklıklar, satınalmalar ve bir zamanlar sattıklarımızı geri almalar dahi olabilir. Saygılarımla. 20 Aralık 2011 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Yıldız Holding Dardaneli Honk Konglulara pazarlamakla meşgul. Vatanseverler ... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Ben pek anlayamadım aldığımız zaman bu işten karlı mı çıkacağız? Karlı bir iş olsaydı diğer markalar kapardı bence... Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Keşke biz alsaydık ama olmadı. Ne diyelim artık diyecek tek söz var: "Allah saabına bağışlasın" Bizimkiler alsaydı buna benzer de slogan ve reklamımız olurdu: "Yeni Saab!ın ilk saabı siz olun"... 4 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 mal saabı mülk saabı hani bunun ilk saabı 3 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Bizimkiler alsaydı buna benzer de slogan ve reklamımız olurdu: "Yeni Saab!ın ilk saabı siz olun"... "Saab ola hayrola" da olabilir Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Alalım mı almayalım mı siz onu söyleyin..Alın dersem alacaklar bakın benden haber bekliyorlar. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 İsveç çeliği,Türk çeliği olacak gibi. Adı da Vahap olur heralde. Vahap tan ziyade Serap olursa daha iyi olur. Hem bayanlara hitap eder alırken ses çıkartmazlar, Hemde bize geçincenasıl olsa kalitesi bozulacağınadan eski halini özler onu görür gibi oluruz. Yani Serap görürüz. Çok kötü espiri oldu yaaa. İdare edin artık. Alalım be abi birde saab ' ı deneyelim Yakında saabından. diye bir sitede yaptılar mı patladı gitti. Bak bu olur işte. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 (düzenlendi) Benim "saabı" esprim iyi tutmuştu ama kötü haber geldi: http://www.hurriyet....mi/19513339.asp ilave: zaten ben de başka yerde okumuştum. iyi bir espri değildi yani. 21 Aralık 2011 tarihinde Mahmut Yıldız tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Evet son anda vazgeçtim ben almayın dedim..Sağolsunlar dinlerler beni. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Evet son anda vazgeçtim ben almayın dedim..Sağolsunlar dinlerler beni. Yani sizin yüzünüzden mi almadılar? Ben de kızacak adam arıyordum. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Yani sizin yüzünüzden mi almadılar? Ben de kızacak adam arıyordum. Yakında Scania da topu atıyormuş..Onu alıp tır yapıcaz..Ruhsata da hususi yazdırcaz.. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Yakında Scania da topu atıyormuş..Onu alıp tır yapıcaz..Ruhsata da hususi yazdırcaz.. Siz o işe de taş korsunuz. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Biz alalım hep beraber, benden bir 100TL çalışır. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Bi iş becerseler zaten.. Aldırmazlar o da ayrı konu.. Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Bence alınmasın. Varsın yıllarca sürsün , ama kendi emeğimiz , kendi malımız olsun. Kendi kuracağımız fabrikalarda , Türk mühendislerinin eserleri olsun. Devşirme yerli mal mı olur ? Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Bence alınmasın. Varsın yıllarca sürsün , ama kendi emeğimiz , kendi malımız olsun. Kendi kuracağımız fabrikalarda , Türk mühendislerinin eserleri olsun. Devşirme yerli mal mı olur ? Olur niye olmasın. Yine Türk mühendisi olsun,yine Türk sermayesi olsun. Bugün BMW'den başka bir tane bile marka yoktur ki tek el kalmış olsun. Bugatti bile 7 farklı ülkenin ortaklığında finanse ediliyor artık. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Koç aldı falan deniliyor ama bilemiyorum...Çaktırmadan almış olabilir mi acaba... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 (düzenlendi) Koç aldı falan deniliyor ama bilemiyorum...Çaktırmadan almış olabilir mi acaba... Özel sektörden bu işi yaparsa anca onlar yapar. Bugüne kadar da onlar yaptı zaten. Bknz:Anadol,otosan,tofaş... Sabancı Holding,Toyota'nın sadece distribütörlüğünü yaptı. Koç bu tip işlere her zaman meyilliydi. Zira yerli üretip,çok kazanıyorlardı/kazanıyorlar 21 Aralık 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 Yine kendi kendimize gelin güvey oluyoruz. Alan alır satan satar ismide ne olursa olur, kafanızı yormayın bence yazık Yorum bağlantısı
Recommended Posts