Murat Arslan 2 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 Tofaş 1988 ve 1989 yıllarında dizel Kartal ve Şahin satışı yapmış. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 Alan çoğu kişi motoru sornadan Audi 80 motoruyla değiştirdi o zamanlar. Kaldı ki bu da ortaktı zaten. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 Çok yakar, hiç gitmezmiş. Nasıl söküp attığını bilmemiş kimse. Yorum bağlantısı
Ali Eren 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 Çocukluğumda hayalimdeki araba Kartal SLX idi. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 Çok yakar, hiç gitmezmiş. Nasıl söküp attığını bilmemiş kimse. O yıllara göre iyi teknoloji ama.Bu gün ki km/yakıt oranlarını sollamış. 2000 motor 5 lt... vaaaay Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 evet vardı bazı modellerde klimada vardı 88-89 mu ne Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 Arkadaşımın babasında 87 doğan vardı.Orjinal klimalı sonradan takma araç telefonlu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 virajda, şase yamulmasa, kafadan dışarı kayar giderdi, gerçi fellali kullanmışlığımız var, benzeri yani Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 24 Ocak 2012 Paylaş 24 Ocak 2012 virajda, şase yamulmasa, kafadan dışarı kayar giderdi, gerçi fellali kullanmışlığımız var, benzeri yani Bu alemde ferarri den hızlı kaç tane marka var abi lütfen reno mu bu Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Eskişehir'de tek tük görmüşlüğüm var bu motorlu arabayı.Taksiciler ve taksi dolmuşçuluğu yapanlar kullanıyordu.90'lı yıllardan sonra hızla gelişen "lpg" işi bunların önünü bayağı tıkamıştı.2000 cc olduğunu bilmiyordum bu hacimden bu tork demekki anca çıkıyormuş.Bu arabayı kullanan dizel motorlu otomobilden soğur.Common Rail teknolojisi çok şeyi değiştirdi.Günümüzde artık dizel motorlu araçların satışlarında bir ivmelenme var.90'lı yıllarda lpg'ye olan ilgi şimdi dizele kayıyor. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Eskişehir'de tek tük görmüşlüğüm var bu motorlu arabayı.Taksiciler ve taksi dolmuşçuluğu yapanlar kullanıyordu.90'lı yıllardan sonra hızla gelişen "lpg" işi bunların önünü bayağı tıkamıştı.2000 cc olduğunu bilmiyordum bu hacimden bu tork demekki anca çıkıyormuş.Bu arabayı kullanan dizel motorlu otomobilden soğur.Common Rail teknolojisi çok şeyi değiştirdi.Günümüzde artık dizel motorlu araçların satışlarında bir ivmelenme var.90'lı yıllarda lpg'ye olan ilgi şimdi dizele kayıyor. Aslında common rail den daha iyisi bence bir önceki direk pompa enjeksiyon sistemi. Yani vw de olan TDI PD 2.0lt 140hp 16V Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 (düzenlendi) Bizde 89 da yeni kasa doğan vardı.O zaman millet hayranlıkla bakıyordu.Hiç unutmam abime babam sordu ''oğlum sıfır doğan mı yoksa şuradan bir daire mi'' abim de tabii 18 yaşına girmiş,ehliyeti almış ben daireyi ne yapayım dedi.Araba alındı..Şuanda babamın bahsettiği daire 150 bin tl 89 model doğan kaç para ? Bu ara da hakkını yemeyelim araç doğan slx di 25 Ocak 2012 tarihinde Ayhan Onaran tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Eskiden burada dolmuşlar kullanırdı ; hiç gaza basmadan kalkar giderlerdi; masaj koltukları gibi titreye titreye çalışırdı arabalar Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Common rail den ziyade turbonun ufak motorlara eklenmesidir bugünün dizellerini kurtaran... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 (düzenlendi) Common rail nefis bir teknoloji, belkide en önemli motor devrimi. 25 Ocak 2012 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 arkadaşlar 1997 senesinde bende 1984 dizel şahin vardı, ankarada ticariden çıkma almıştım, üzerinde 78 dizel golf motoru vardı, deposunuda 60 litrelik takmışlardı, gez gez bitmiyordu mazotu, sağolsun o araba sayesinden böbrek taşım kalmamıştı, kırmızıda beklerken araba olduğu yerde sallanırdı, motor takozu ile eksoz dayandıramadım arabaya, ama çok az yakıyordu, Ankarada fulluyordum ordu ya gidip geliyordum, 1200 km rahat yapıyordu. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Common rail nefis bir teknoloji, belkide en önemli motor devrimi. Neden böle düşünüyorsunuz ? Hangi dizel motordan daha iyi acaba ? Enjeksiyondan felan daha önemli bir buluşmu diyorsunuz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 15-20 sene öncesine kadar doğru dürüst dizel yoktu. Comman railler sayesinde düşük devirde yüksek tork, sessiz sürüş(nispeten ), ve düşük tüketim ,yüksek güç elde edildi, bu devrimle özellikle avrupada dizeller çok satmaya başladı. Eskiden dizeller kara duman atan, yavaş, gürültülüydü. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 15-20 sene öncesine kadar doğru dürüst dizel yoktu. Comman railler sayesinde düşük devirde yüksek tork, sessiz sürüş(nispeten ), ve düşük tüketim ,yüksek güç elde edildi, bu devrimle özellikle avrupada dizeller çok satmaya başladı. Eskiden dizeller kara duman atan, yavaş, gürültülüydü. Hala öyle bana göre. Turbosu sökülünce servis içinde 10 mt yürüyemeyen fiesta bilirim. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 15-20 sene öncesine kadar doğru dürüst dizel yoktu. Comman railler sayesinde düşük devirde yüksek tork, sessiz sürüş(nispeten ), ve düşük tüketim ,yüksek güç elde edildi, bu devrimle özellikle avrupada dizeller çok satmaya başladı. Eskiden dizeller kara duman atan, yavaş, gürültülüydü. CR nin bir özelliği değil düşük devirde yüksek güç malesef. CR nin biz kullanıcılara tek avantajı sessiz olması. Üstten çift egzantrikli 16valf bir Pompa Direk Enjeksiyon TDI bence her zaman ve her koşulda CR den iyidir. Hatta CR nin atası diyebiliriz 2000bar ile çalışmasıda en güzel avantajıdır hocam. Dizel makinayı yürüten Turbo'dur. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Vw teknolojisi ayrı o da çok iyidir. Bu yeknolojiyi sadece vw kullanımıyor(du). Dİğer bütün avrupalı üretciler comman rail üzerinde durdular, bu da büyük dir devrim yarattı. tata dizeller var, turbo dizel( direkt injection) , ama tork berbat . Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Vw teknolojisi ayrı o da çok iyidir. Bu yeknolojiyi sadece vw kullanımıyor(du). Dİğer bütün avrupalı üretciler comman rail üzerinde durdular, bu da büyük dir devrim yarattı. tata dizeller var, turbo dizel( direkt injection) , ama tork berbat . CR nin üreticiye avantajı büyük çünkü maliyeti az Hangi enjeksiyonlu Turbo Dizel in Torku emsallerine göre az örnek gösterirseniz bir incelemek isterim Tata da hangi model hangi yıl hocam Yorum bağlantısı
Recommended Posts