Evren Erakçora 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Tata indica tdi motorlar vardı, şimdi yenilerde multijet motor var 1.3. Öncekiler turbo dizeldi, özelliklerini veriyorum: güç: 71ps 4500@ tork: 135nm 2500@ Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Ocak 2012 Paylaş 25 Ocak 2012 Tata indica tdi motorlar vardı, şimdi yenilerde multijet motor var 1.3. Öncekiler turbo dizeldi, özelliklerini veriyorum: güç: 71ps 4500@ tork: 135nm 2500@ bu motoru araştırdım dediğimiz gibi enjeksiyonlu değil yıldız pompa sistemi Yani klasik dizeli turbolaştırılmış şekli. İşte buna birde enjeksiyon sistemini eklese idi o zaman başarılı olurdu 1.4 tdi gibi Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 26 Ocak 2012 Paylaş 26 Ocak 2012 arkadaşlar ww grubu 1978 ve 1984 arasında üretmiş olduğu golf lerdeki 1,6 turbo dizellerinin yerine daha iyisini yapamadı.Benim gözümde en güzel dizel motorlar o zamanki dizellerdi. Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 21 Şubat 2012 Paylaş 21 Şubat 2012 Ben doğduktan sonra babam almış dizel bir beyaz şahin hayal meyal hatırlıyorum.. O zamanlar dedem babamla dalga geçiyormuş tarladaki su motoru bile dahaa sessiz diye Şimdi sahibinden'deki ilanlara baktım parmakla sayılacak cinsten orjinal dizel var onlarda yatak sarmış.. Çoğunda Isuzu ve Audi 80 motoru var.. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 21 Şubat 2012 Paylaş 21 Şubat 2012 Bunlar Taksici esnafının Murat 131'in kuş serisine döndüğü dönemde; Doğan, Şahin ve Kartal sonrası beklenen "Atmaca"nın yerine piyasaya sürülmüştü, o dönemlerde Renault 9 GTD, Isuzu Gemini'ye pay kaptıran Tofaş'ın bir hamlesiydi ama Şahin D, Kartal D'ler tutmadı. Bu araçların bir özelliği, daha 5 vites Şahin, Kartal yokken, bu seriye 5 vitesi getirmesiydi. Bizde Reno 9 vardı, bunlardan almadık, 1990'da ilk 5 vitesli benzinli şahinlerden almıştık. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Şubat 2012 Paylaş 21 Şubat 2012 2000cc 73 beygir oda güzelmiş 73 sae o da 65 beygir falan yapar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts