Selçuk Keleş 29 Kasım 2012 Paylaş 29 Kasım 2012 İnsanlarımızın çoğunluğu başkası ne yapıyorsa onu yapıyor, ne alıyorsa onu alıyor. Bu nedenle de şişirilmiş bir sürü piyasa var. "İkinci elde pek değer kaybetmiyor hımm o zaman vw alayım". Ekonomik koşulların etkisini de göz ardı etmemek lazım. Düşünmek araştırmak bilinçli olmak herkesin harcı değil. Bu bir algı meselesi. Bu durumun değişeceğini sanmam. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 25 Aralık 2012 Yazar Paylaş 25 Aralık 2012 Golf 7 üretiminden bir kesit... Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 23 Ocak 2013 Paylaş 23 Ocak 2013 (düzenlendi) :D :D 23 Ocak 2013 tarihinde Anil Berke Kavraal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 Golf 7 adac testi http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4849_VW_Golf_2_0_TDI_BMT_Highline_DPF/VW_Golf_2_0_TDI_BMT_Highline_DPF.pdf Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 Golf 7 adac testi http://www.adac.de/_...ighline_DPF.pdf Ben bu kalitelerdeki bir arabada 33,6 m 100-0 fren mesafesi hiç görmemiştim. Bu test ve rakam gerçek ise (gerçek olmalı ama artık hiçbir teste güvenimde kalmadı. Dünyanın her yerinde "money talks" oldu sanki ) çok çok iyi bir değer. Sırf bu rakam için bile bu arabayı ciddi düşünürüm Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 Ben bu kalitelerdeki bir arabada 33,6 m 100-0 fren mesafesi hiç görmemiştim. Bu test ve rakam gerçek ise (gerçek olmalı ama artık hiçbir teste güvenimde kalmadı. Dünyanın her yerinde "money talks" oldu sanki ) çok çok iyi bir değer. Sırf bu rakam için bile bu arabayı ciddi düşünürüm Bir önceki kasa ile aralarında 100 küsür kilo fark olduğunu unutmamak lazım. yeni platform ile 100 küsür kilo hafifledi. Bu da frenajda yakıtta olumlu etki. Ne kadar doğrudur tabi bilemiyoruz. Yorum bağlantısı
Burak Koca 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 Bir önceki kasa ile aralarında 100 küsür kilo fark olduğunu unutmamak lazım. yeni platform ile 100 küsür kilo hafifledi. Bu da frenajda yakıtta olumlu etki. Ne kadar doğrudur tabi bilemiyoruz. Hocam NTV'deki Saffet bey bahsediyordu MQV platformumu (ismi böyle birşeydi) kullanılacakmış artık VW grubunun yeni araçlarında. İlk olarak Yeni Audi A3 ve Golf VII'de kullanmışlar, üçüncü olarak kullanılan modelin Skoda Octavia olduğunu söylemişti Saffet bey. Yani artık VW grubundaki yeni araçlar eski kasalarına göre 100-150 kg arasında hafif olacakmış. Eğer 33 metre civarıysa, muazzam bir değer bencede. 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 27 Ocak 2013 Yazar Paylaş 27 Ocak 2013 (düzenlendi) MQB; Modular Transverse Matrix yani esnek üretim platformu... Orta-Uzun vadeli amaç B segmentinden E segmentine kadar bir çok farklı büyüklükteki aracın şasi üzerinde oranlar ile oynayarak aynı platformdan üretilebilmesi... Basına verilen bilgi maliyetlerin ve üretim hızının kayda değer oranda iyileştirilmiş olması... farklı segmentteki araçlarında aynı platforma entegre edilmesi ile çok ciddi maliyet avantajları planlanıyor... Yani Polo dan A6 ya kadar bir çok aracın aynı platformdan çıkabilmesi yakındır.... Kişibaşı bir otomobil düşen bir dünyaya doğru gidiyoruz... 27 Ocak 2013 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 Golf 7 adac testi http://www.adac.de/_...ighline_DPF.pdf gördüğüm en detaylı test. ingilizcesi yok mu? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 gördüğüm en detaylı test. ingilizcesi yok mu? Ben görmedim hocam. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ocak 2013 Paylaş 27 Ocak 2013 dunlop Sport Maxx RT 91W size 225/45R17W) lastiklerle 33 metre de durmuş. google translate çevirdi , pdf çevirmez sanıyordum. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 28 Ocak 2013 Paylaş 28 Ocak 2013 Golf 7 Arka bağımsız süspansiyon ile torsiyon çubuklu süspansiyon farkı. 1 Yorum bağlantısı
Burak Koca 28 Ocak 2013 Paylaş 28 Ocak 2013 MQB; Modular Transverse Matrix yani esnek üretim platformu... Orta-Uzun vadeli amaç B segmentinden E segmentine kadar bir çok farklı büyüklükteki aracın şasi üzerinde oranlar ile oynayarak aynı platformdan üretilebilmesi... Basına verilen bilgi maliyetlerin ve üretim hızının kayda değer oranda iyileştirilmiş olması... farklı segmentteki araçlarında aynı platforma entegre edilmesi ile çok ciddi maliyet avantajları planlanıyor... Yani Polo dan A6 ya kadar bir çok aracın aynı platformdan çıkabilmesi yakındır.... Kişibaşı bir otomobil düşen bir dünyaya doğru gidiyoruz... Teşekkürler hocam, ben MQV olarak hatırlamışım, düzelltiğiniz için tekrar sağolun Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 6 Şubat 2013 Paylaş 6 Şubat 2013 Ben bu kalitelerdeki bir arabada 33,6 m 100-0 fren mesafesi hiç görmemiştim. Bu test ve rakam gerçek ise (gerçek olmalı ama artık hiçbir teste güvenimde kalmadı. Dünyanın her yerinde "money talks" oldu sanki ) çok çok iyi bir değer. Sırf bu rakam için bile bu arabayı ciddi düşünürüm Bu gibi teknik rakamlarda oynayacaklarını sanmıyorum. Başka test baktım aynı modelin ama bulamadım karşılaştırmak için. Bence 33.6 mt. dedilerse öyledir, riske girmezler. Aracın yorumlarında money talks'ın farkı zaten hep görülen bir şey. Şimdiye kadar VW'nin test yorumlarında "eksileri" kısmında "sıkıcı iç tasarım" cümlesinden başka hiç bir şey görmedim yıllardır Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Bu gibi teknik rakamlarda oynayacaklarını sanmıyorum. Başka test baktım aynı modelin ama bulamadım karşılaştırmak için. Bence 33.6 mt. dedilerse öyledir, riske girmezler. Aracın yorumlarında money talks'ın farkı zaten hep görülen bir şey. Şimdiye kadar VW'nin test yorumlarında "eksileri" kısmında "sıkıcı iç tasarım" cümlesinden başka hiç bir şey görmedim yıllardır Bu testleri yapanlar sağolsunlar. Vede alman arabasını test eden alman dergileride kofmuş burda bunu görüyoruz net olarak. 33,6 Çoook aşırı bir rakamdı kafama hiç yatmamıştı zaten. dürüstlük sadece kavram olarak kalmış, yaşasın kapitalizm verin parayı istediğinizi yazdırın yada yaptırın.... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Bu testleri yapanlar sağolsunlar. Vede alman arabasını test eden alman dergileride kofmuş burda bunu görüyoruz net olarak. 33,6 Çoook aşırı bir rakamdı kafama hiç yatmamıştı zaten. dürüstlük sadece kavram olarak kalmış, yaşasın kapitalizm verin parayı istediğinizi yazdırın yada yaptırın.... Türk testlerinde hemen bütün araçlar 36-39 m arasında duruyor. yoldan, havadan, sudan mı bilmiyorum Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Türk testlerinde hemen bütün araçlar 36-39 m arasında duruyor. yoldan, havadan, sudan mı bilmiyorum Asfalt, lastik sıcaklığı vs çok etkiliyor. Ben benim Golf 6'nın frenlerini çok beğeniyorum, focusa yaklaşmış iyi ayarlamışlar. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 (düzenlendi) Türk testlerinde hemen bütün araçlar 36-39 m arasında duruyor. yoldan, havadan, sudan mı bilmiyorum Ne ilgisi var. Otomatik bir aracın performans yada fren testini yapmak kadar kolay ne olabilirki? Memleketimize ve kendimizede bu kadar haksızlık yapmayalım. Artık bu komplekslerden kurtulmamız lazım. 33,6 metrede duran araçların fren teknolojileri golf!ün diğer kardeşi porche'de olabilirde bu basitlikteki bir araçta olması biraz zor... E-dergi testlerini hep aynı yolda yapmaktadır ve bildiğim kadarı ile şu anda Türkiye' de bu işi en ciddi yapan kuruluş... Ben beğeniyorum Golf 7 yi Bende beğeniyorum ve otomatik seçeneği her modelde olduğundan almayı düşündüğüm tek araç gibi şu anda. Ama kör gibide her şeyine inanmakta cahillikten öteye gitmez... 9 Şubat 2013 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 (düzenlendi) Bu testleri yapanlar sağolsunlar. Vede alman arabasını test eden alman dergileride kofmuş burda bunu görüyoruz net olarak. 33,6 Çoook aşırı bir rakamdı kafama hiç yatmamıştı zaten. dürüstlük sadece kavram olarak kalmış, yaşasın kapitalizm verin parayı istediğinizi yazdırın yada yaptırın.... Ben bu videoda ki testi kaale almam çünkü iki hızlanma testinde farklı sonuç çıkıyor ( 11,5 sn - 11,7 sn ). Kullanımla alakalı sanırım. Money talks diyoruz da daha iki testte aynı rakamı yakalamayı beceremiyorlar 9 Şubat 2013 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 yazdığımı yanlış anlamışsınız. yerli malını her zaman desteklerim, öyle bir kompleksim olmadı hiç. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Ben bu videoda ki testi kaale almam çünkü iki hızlanma testinde farklı sonuç çıkıyor ( 11,5 sn - 11,7 sn ). Kullanımla alakalı sanırım. Yolun eğimi ile alakalı, gayet açık net ve oldukça basit bir test. Güvenip güvenmemk izleyene kalmış. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Yolun eğimi ile alakalı, gayet açık net ve oldukça basit bir test. Güvenip güvenmemk izleyene kalmış. Şartlar belirtilmeden yapılan testten yolum eğimini mi anlamamız gerekiyor? Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 (düzenlendi) Bende beğeniyorum ve otomatik seçeneği her modelde olduğundan almayı düşündüğüm tek araç gibi şu anda. Ama kör gibide her şeyine inanmakta cahillikten öteye gitmez... Tabi ki ben sadece dış görünüm olarak çok beğeniyorum. Çok araştırdığımı söyleyemem. 9 Şubat 2013 tarihinde Murat Ersel Çevik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts