Mustafa AKTÜRK 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Değişimin beklendiği gibi ağırlıklı olarak ön yüzde yaşandığı görülürken modelin hızlı kardeşi ST’ye büyük oranda benzediği görülüyor.Önde far ve tampon tasarımı değişen modele led gündüz farları eklenmiş. Otomobilin genelinde bunun haricinde bir değişim bulunmazken arka stoplarında artık daha modern bir görüntüye kavuştuğunu görüyoruz.İçeride ise gösterge grubuna birkaç kozmetik dokunuş ve parlak siyah kaplamalar dışında büyük bir değişim yok.Makyajlı Fiesta ile birlikte emekliye ayrılacak olan 1.4 lt’lik dizel ünite yerini 1.5 lt’lik 74 bg güç ürerten yeni bir motora bırakıyor. 1.6 dizelin yanı sıra 1.0 (100,125 bg) ve 1.6 ST (180 bg) ecoboost motorlarda makyajlanan Fiesta’da yer bulacak.Makyajla birlikte yalıtım seviyelerinde de iyileştirmelere gidilen model 2013 başında ülkemize geliyor. Ford,Fiesta’da ilk olarak 1.0 ile birlikte 6 ileri otomatik powershift şanzımana yer verecek. 6 Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Güzel değişim olmuş çok beğendim.. Hız sabityeyiciyi koymamışlar:( Yorum bağlantısı
Mustafa AKTÜRK 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 (düzenlendi) Ecoboostla fiesta nasıl olacak merak ediyorum 7 Eylül 2012 tarihinde Mustafa AKTÜRK tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kenan Çalıştırıcı 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 2013 de ocak olmasa bile ağustos sedanı gelecek satışa Yorum bağlantısı
Mustafa AKTÜRK 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 Güzel değişim olmuş çok beğendim.. Hız sabityeyiciyi koymamışlar:( Evet abi bende senin konunu gördüm açtım konuyu.Gerçekten güzel olmuş.Özellikle motor seçenekleri gayet iyi olmuş. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Yeni mondeonun ilk izlerini taşıyor. Güzel olmuş. Yeni ford yüzleri aston martin havasında devam edecek anlaşılan. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 1.5 dizelden aldıkları beygir yine komedi... 3 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Kaslı bir görüntüye kavuşmuş bence güzel basit bir araç gibi durmuyor. Yorum bağlantısı
Eray Eski 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 1.5 dizelden aldıkları beygir yine komedi... +1 ne bu ya 1.5 motordan 74 bg komik deger. fiat ve opel grubu 1.3 multijetten 90 bg guc aliyor. hem daha az yakiyor hem daha iyi performansi. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 1.5'in teknik verilerini alsaydık ya? Bakalım röönoooğğ ya yaklaşabilmiş mi 2 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 1.5'in teknik verilerini alsaydık ya? Bakalım röönoooğğ ya yaklaşabilmiş mi Alakası bile yoktur naylon araba yapamıyor ama motor konusunu çözmüş bence... 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Arka tamponda da değişim olsaymış. Cam açma düğmelerinin konumu güzel olmuş, eskisinde sıkıntı vardı. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 (düzenlendi) Az yakmak için az beygir. Hüseyin hocam max beygiri görmek için ne kadar devir çevirmek gerekiyor o devirde zaten araç maksimum yakıyor ha 75 beygir olmuş ha 100 bana göre az yakmak az beygir değil diye düşünüyorum.Oyunu ne yaptın deneyebildin mi diyerek soruyu araya sıkıştırıyorum 7 Eylül 2012 tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Sedan, Avrupa' ya gelmediği sürece Türkiye' ye de gelmez. Asya ve Amerika' da halihazırda satışı sürüyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Alakası bile yoktur naylon araba yapamıyor ama motor konusunu çözmüş bence... Benim arabayı bi sürsen, gerçekten anlayacaksın bu sefer olduğunu. Bu zamana kadar haklıydın... Hep önyargılar Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Ecoboostla fiesta nasıl olacak merak ediyorum İyi olur..Kasa hafif olduğu için daha zevkli olacağı kesin. 4 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Benim arabayı bi sürsen, gerçekten anlayacaksın bu sefer olduğunu. Bu zamana kadar haklıydın... Hep önyargılar Sani naylon kısmı işin espirisi reno motor konusunu F1 de ispat etti.Taaa reno 12 lerden beri renoların motoru sağlam dayanıklıdır ve az yakar. Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Bence içi çok hoş olmuş ama dışını beğenmedim. Motorlarda benzinli olarak 1.0 ecoboost motoru kullanırlar 1.6 ecoboostu kullanacaklarını sanmıyorum.Bence ford motor geliştirme konusunda özellikle vw baya bir gerisinde(rakip olarak onu gördüğü için) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Sani naylon kısmı işin espirisi reno motor konusunu F1 de ispat etti.Taaa reno 12 lerden beri renoların motoru sağlam dayanıklıdır ve az yakar. Espriye lafım yokki, allah'ın hurdacı naylonu. Ama son serisi öyle değil işte Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 1,6 Ecoboost sadece ST' de olacak. Normal olanda o bence. Yorum bağlantısı
Ali Eren 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Fiesta'nın bu kasasını bazen çok beğeniyorum bazen de hiç hoşuma gitmiyor. Makyajlı halini bir de yakından görmek lazım. Belki fikrim netleşir. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts