Serkan Önder 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Kapıda hoparlör ve elektrikli cam? Bu bmax de önce arka sonra ön kapı kapanacak gibi bir şart var mı? Lastik contalar nasıl üstüste biniyor? sanmam abi bireysel ön yada arkadaki kişi inip binme esnasında illaki sıra deişecektir Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Mazda'nın mpv modelinde kablo ortalıkta, sebebi hali ise elektrikli kapı olması. Servo motor kapıda. Bu tip kabloları çombalaklar koparamaz. Dış izalasyonları yüksek mukavemetli. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım 2012 Yazar Paylaş 5 Kasım 2012 Kapıda hoparlör ve elektrikli cam? Bu bmax de önce arka sonra ön kapı kapanacak gibi bir şart var mı? Lastik contalar nasıl üstüste biniyor? her iki kapıda bağımsız, permiyum teknoloci Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 (düzenlendi) Mazda'nın mpv modelinde kablo ortalıkta, sebebi hali ise elektrikli kapı olması. Servo motor kapıda. Bu tip kabloları çombalaklar koparamaz. Dış izalasyonları yüksek mukavemetli. Olmaz. O kablo ortada kaldı ya, o Ford kapanacak. rr-r 5 Kasım 2012 tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Olmaz. O kablo ortada kaldı ya, o Ford kapanacak. rr-r İşin gücün açık görünenleri kapamak be hocam Bırak biraz görünsünler. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 İşin gücün açık görünenleri kapamak be hocam Bırak biraz görünsünler. Kablo dert oldu arkadaşlara napalım. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Kablo dert oldu arkadaşlara napalım. Tuttukları altın olsun onların Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Tuttukları altın olsun onların Amin demiyim ben. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım 2012 Yazar Paylaş 5 Kasım 2012 Citroen bunu yapabiliyor mu? http://www.youtube.com/watch?v=pV-D2Ed0VoQ&feature=youtu.be 2 Yorum bağlantısı
Doğu Kemik 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Sonuna doğru teker teker kapıların düşmesini bekliyordum Yorum bağlantısı
Turkay Enez 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Berlingo... Ancak bir fransızdan beklenirdi zaten... Ama şunu da eklemem lazım. Bunun ki biraz kısa, göze fazla batmıyor. Fazla dikkat çekmiyor. B max ın ki ortalıkta geziyor gibi... Kesin projedeki Fransız mühendisin düşüncesidir... Citroen Yorum bağlantısı
Turkay Enez 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Sayın Hüseyin Hocam, Kablonun iğrenç göründüğünü söylüyoruz. Fikrimizi paylaşıyoruz. Berbat diyoruz. Iıığğğğğ diyoruz. Sen aynı fikirde değilsin galiba. Sence sıkıntı yoksa sorun yok.. Allah daha büyük dert vermesin... Kablo dert oldu arkadaşlara napalım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Berlingo... Ancak bir fransızdan beklenirdi zaten... Ama şunu da eklemem lazım. Bunun ki biraz kısa, göze fazla batmıyor. Fazla dikkat çekmiyor. B max ın ki ortalıkta geziyor gibi... Bu katalog çekimi... Sen orjinalini gör ve B-Max'inkine hayran kal Bu kadar derim.. En az 50 santim ve ortalıkta sallanıp duruyordu.. 1 Yorum bağlantısı
Turkay Enez 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Evet kapı kapanınca içten görüntüsünü tahmin ediyorum... Bu katalog çekimi... Sen orjinalini gör ve B-Max'inkine hayran kal Bu kadar derim.. En az 50 santim ve ortalıkta sallanıp duruyordu.. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 5 Kasım 2012 Paylaş 5 Kasım 2012 Başkalarında var, ford da olsa ne olur dememek lazım .Şahsi fikrim, kim yaparsa yapsın berbat..Bu kabloyu kapı altına yerleştilecek bir hazne ile görünmeyecek bir noktadan araca bağlamak mümkün olabilirdi 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 6 Kasım 2012 Paylaş 6 Kasım 2012 Sayın Hüseyin Hocam,Kablonun iğrenç göründüğünü söylüyoruz. Fikrimizi paylaşıyoruz. Berbat diyoruz. Iıığğğğğ diyoruz. Sen aynı fikirde değilsin galiba. Sence sıkıntı yoksa sorun yok.. Allah daha büyük dert vermesin... Ben öyle yazıyorum hocam. Siz bana bakmayın, ciddi anlamda böyle düşünmüyorum bende. Kısmen aynı fikirdeyim . Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 6 Kasım 2012 Paylaş 6 Kasım 2012 Kapıda hoparlör ve elektrikli cam? Bu bmax de önce arka sonra ön kapı kapanacak gibi bir şart var mı? Lastik contalar nasıl üstüste biniyor? E tamam işte hepsi kapı kapalı iken işe yarayacak unsurlar Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 6 Kasım 2012 Paylaş 6 Kasım 2012 1. Günlük ve anlık ziyaretçi sayısı belirlenebilirdi. 2. Araçlar daha temiz olabilirdi. Bazısında resmen çamur vardı. 3. "Man"ken yerine, vw kargo aracındaki Almanlar gibi işin uzmanı insanlar araç başında olsa daha yararlı olurdu. Evet uzmanlar olması en doğrusu Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 6 Kasım 2012 Paylaş 6 Kasım 2012 2003'ten sonra CNR'da birçok fuara gitmişimdir; CNR'la karşılaştırınca TÜYAP'ı beğenmedim. Salonlar arası geçiş yok uzun mesafeler kat etmek gerekiyor. Arabası olmayan için ulaşımı zor, İstanbul'a çok uzak. Arabası olana da otopark girişi ve yoldaki trafik sıkışıklığı cabası. Konumu itibariyle yoğun ziyaretçi sayısına cevap veremeyen otoparkı ve koridorları, gişelerin girişleri engelleyen konumu fuar alanının yetersiz olarak değerlendirilmesi için kafi. İstanbul daha büyük bir alanda inşa edilmiş, ulaşımı kolay ve ferah bir fuar alanını hakediyor. Şahsen TÜYAP'a bir daha zor giderim. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 6 Kasım 2012 Paylaş 6 Kasım 2012 Fuara cumartesi gidebildim en çok yeni mondeoyu merak ediyordum onunda içini göremedik ama heybeti baya bir artmış.Gereksiz bir kalabalık vardı sanki sokaktan geçen bir bakıyım diye girip duruyordu.Bu yüzden çok sıkıldım beş saat boyunca mümkün olduğunca dolaştım inceledim.Yeni skoda rapid ve yeni seat toledo güzel araçlar zaten aynılar hemen hemen türkiye de iş yaparlar kasa dizaynları jettanın aynısı gibi görünssede b segment sayılabilirler zira daha kısa ve daha dar araçlar ama 35000 sınırında olular ise çok tercih edileceklerdir.Citroen ve pegueot fenaydı arabaların içindeki malzeme kalitesi çok vasattı çin arabası gibiydi sanırım bunları önemsemeyenler 30 000tl ye bu araçları alırlar diye düşünüyorum.renault komikti fluenc in sadece önünü makyajlamış sanırım arkasını yetiştiremediler.Sembol ise daha komikti araç ben dacia loganım diye bağrıyordu.Fordun standı etkileyiciydi ama vw çok daha görkemliydi.Opel astra sedanla iyi müşteri yapar araç çok güzel olmuş ama sanki insignianın bir boy küçüğü gibi bu durumda kendi ağabeyindende pay alacaktır diye tahmin ediyorum.Bir tek noktada sinir oldum astranın arka tarafına oturup kapıyı kasattığımda bir baktım eski şahinlerde şimdiki cruze lerde de bulunan kapı emniyet pimi var.Yep yeni donanımlı bir astrada komik kaçmış.Volvo v 40 gerçekten güzel olmuş fakat bir türlü ön kosolunu sevemiyorum ve halen ön kosonun arkasındaki bardaklık boşlukları duruyor yandan çok çirkin görünüyor bence.Şimdilik benden bu kadar devamını vaktim olunca yazacağım arkadaşlar.Yol konusunda unutmadan 1,5 saat gidiş 1,5 dönüş metrobüsle anadolu yakasından çok yordu yol çok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Kasım 2012 Yazar Paylaş 6 Kasım 2012 Bu fuarda ziyaretçi rekoru kırılır, cnr bu yükün altında ne olurdu bilemem? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Kasım 2012 Paylaş 6 Kasım 2012 2003'ten sonra CNR'da birçok fuara gitmişimdir; CNR'la karşılaştırınca TÜYAP'ı beğenmedim. Salonlar arası geçiş yok uzun mesafeler kat etmek gerekiyor. Arabası olmayan için ulaşımı zor, İstanbul'a çok uzak. Arabası olana da otopark girişi ve yoldaki trafik sıkışıklığı cabası. Konumu itibariyle yoğun ziyaretçi sayısına cevap veremeyen otoparkı ve koridorları, gişelerin girişleri engelleyen konumu fuar alanının yetersiz olarak değerlendirilmesi için kafi. İstanbul daha büyük bir alanda inşa edilmiş, ulaşımı kolay ve ferah bir fuar alanını hakediyor. Şahsen TÜYAP'a bir daha zor giderim. Çayırova'da şişecam fabrikaları fuar olacak diye planda ama ne zaman. Bir de kurtköy olacak deniyor. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Ben bugün fuar gittim ve Skoda Rapide bayıldım. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 (düzenlendi) Skoda rapid i çok beğendim bende ...Opel Astra Sedan beyaz renk inanılmazdı ... En bilgili stand görevlileri opeldeki kızlardı ... Bmw deki kızlar direk satmaya çalışıyor anlatmadan Mercedes A serisi fuardaki üstü başı en kalabalık arabaydı sanırım ... Volvo V40 çok güzelmiş ... dizeli hemen gelmeli ... Subarunun içi rezaletti... Mertcan porsche standı hakkında haklıymış ... Tam çıkarken beyaz lambo yu çalıştırdılar aman allahım adam bir gaz verdi koca salon 2 sny saygı duruşu varmış gibi sustu herkes o tarafa döndü ...Honda crz yi beğenmedim ama Ali abi den bir ricam oldu konuyla alakalı En komik olayda intercity focus pardon bakarmısın diyerek Ali abilerle karşılaşmamdı 9 Kasım 2012 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Turkay Enez 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Biraz konu dışı olacak ama, Ford yeni fiyatlarını açıklamış... Bmax in en pahalı versiyonu Titanium 1.5 Tdci 75 ps indirimli fiyatı: 48.175 Türk Lirası... En pahalı bu modelin 16,5 sn lik 0-100 ü en kötü seçenek. Son hız da 157 km/saat... Kağnı mübarek... Almayı düşünenler parmak kaldırsın... Bence Bmax in tercih edilebilir tek modeli, Titanium 1.0 ecobost. 120 ps start stop... Gerisi hikaye... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts