Mazhar Uzun 10 Haziran 2009 Paylaş 10 Haziran 2009 kondenser fanın çalışmıyor olabilir,veya kondenser fanına ait elektrik bağlantı klemensinde gevşeklik olabilir.kondenser fanı radyatörün önünde bağlantı klemenside fanın altında Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 10 Haziran 2009 Paylaş 10 Haziran 2009 1.Kademede çalışıyor gibi , yani soğuk hava üflüyor fan da çalışıyor sogutma radyatörünün ordaki fandan bahsediyorum Yorum bağlantısı
Caner Kırmızı 13 Haziran 2009 Paylaş 13 Haziran 2009 sadece klimada oluyosa yasar ustanın dedıgı dogrudur. fakat farları falan açıncada rolantı degişiyorsa akünün ömrü bitmek üzeredir. Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 17 Haziran 2009 Paylaş 17 Haziran 2009 Aracın rölanti valfi, gaz kelebeği itina ile temizlendi.Motora hava kaçağı olup-olmadığına bakıldı, yok. Bujiler yeni sayılır, 10.000 km oldu. Zaten 4.000 km önce kışa girişte CC yapılmıştı, aküyü 3 gün önce değiştim. Ama hala havaların ısınmasıyla benzinde rölanti dalgalanması yapıyo, lpg de yapmıyor. Kırmızı ışıkta stop edecek kadar düşüyo ama etmiyo, bilen varmı? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 17 Haziran 2009 Paylaş 17 Haziran 2009 Sanırım sorununuz lpg ayarları ile üzeri örtülmüş durumda.Bende de benzer sorunlar vardı LPG ayarı yaptırdıktan sonra öyle kullanıyordum.Ancak CC den sonra LPg ayarına tekrar gittiğimde işin aslı ortaya çıktı.Meğerse araçta sente atlaması varmış.Onu düzeltirince herşey normale döndü.Eğer Triger değişimi güzel yapılmamışsa yani üst kapak sökülmeden ve aparat kullanılmadan yapılmışsa bir kontrol ettirin derim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Haziran 2009 Paylaş 17 Haziran 2009 Motor sıcak soğuk farkediyor mu... ? Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 17 Haziran 2009 Paylaş 17 Haziran 2009 Triger değişmedim, hala orjinal. Soğukken daha çok yapıyo, sıcakken yok denecek kadar az. Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 17 Haziran 2009 Paylaş 17 Haziran 2009 az önce gene baktım benzinde çalışınca devir 12-14 aralığında dalgalanıyor. Lpg ye geçince devir 16 gibi oluyor ama dalgalanmıyor, sonrada zaten ısınıyor ve bişey kalmıyor. Yaşar ustam yetiş... Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 19 Haziran 2009 Paylaş 19 Haziran 2009 Hala bekliyorum ciddi bir yardım gelmedi forumun müdavimlerinden. Peki bu durum yakıtı olumsuz etkilermi? Aynı aracı olan bir arkadaşta 'araç benzinden lpg ye geçince beyin şaşırıyor' gibi psikolojik bir yorum yaptı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Haziran 2009 Paylaş 19 Haziran 2009 Rolanti çok yüksek... Ya gaz kelebeği sorunlu ya motor kontrolsüz hava alıyor... Lpg ile de alakası yok bence... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Haziran 2009 Paylaş 19 Haziran 2009 1600d/d rölanti olmaz, yani bence lpg de sorun yok gibi algılıyorsunuz ama lpg sistemi rölantiyi yüksek tuttuğu için dalgalanma olmuyor, yani lpg/benzin ikisinde de rölanti sorununuz var! Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 19 Haziran 2009 Paylaş 19 Haziran 2009 16000d/d gibi motor ilk çalışıncaydı çağlar abi. Araç ısınınca lpg de rölanti 7.5-8 gibi ve sabit, sadece ilk çalışmada dolayısıyla benzindeyken dalgalanma var. Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 19 Haziran 2009 Paylaş 19 Haziran 2009 Sorun,motor tesisatına girilen ek LPG donanımları ..Tesisat yüksek omaj algılıyor ama hiçbir LPG montajcıları bunu kabul etmiyor,çünkü sadece FORD gruplarında başgösteren bir arıza..İkna edemedim,LPG tesisatını komple söküp aracı orjinal hale getirip(yani düzeldi)LPG yi takanlara yolladım,hıımmm dediler...Yanlış anlaşılmasın,tek bir araç değil,bir kaç Mondeo,Focus ve Escort..Tamamiyle tesisat sorunu..Çok düzgün olan araçlarına LPG taktıktan sonra birçok sorunla karşılaşan forum üyeleri bilirler.. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 19 Haziran 2009 Paylaş 19 Haziran 2009 Nolcak peki osman abi lpg takılmicak mı bu fordlara???Varmı alternatif çözümün. Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 20 Haziran 2009 Paylaş 20 Haziran 2009 Tamamda Osman ustam bu omaj artışından kaynaklanan bir problemse niye 2 yıl/18.000 km bekledi de ilk günlerde çıkmadı? Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 20 Haziran 2009 Paylaş 20 Haziran 2009 Beyin fırtınasına devam edelim; 1. 200-300 ml kadar 10w-40 yağ ilave etmiştim, 2. benzinin kalitesizliğinden olabilir mi acaba? Yorum bağlantısı
Mustafa Coşkun 21 Haziran 2009 Paylaş 21 Haziran 2009 Arkadaşlar rolanti sorunu için mutlaka öncelikle sente ayarına baktırın.Ama bunu anlayan birisi baksın yoksa genelde sorun yok deniliyor(Çünkü sente atlasa araç bu şekilde çalışmaz diye yorumlanıyor). Çok şükür rolanti sorunundan ben tamamen kurtuldum.Ankarada bu sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilirim.Çünkü bu şekilde bir arkadaş daha rolanti sorununu halletti.Triger değiştirmekte önemli değil önemli olan doğru değiştirilmesi..Aparatsız ve üst kapak sökülmeden triger değiştiren arkadaşlar özellikle dikkat etsinler. Sayın Ayhan Onaran... Arabamda vitesi boşa aldıktan sonra stop etme problemi vardı... yaklaşık iki ay önce trigier kayışını değiştirdim... şimdi rölanti deyken araba sanki daha fazla saçmalıyor ve stop ediyor... arabanın kurcalatmadığım, değiştirip denemediğim parçası kalmadı... son olarak sentesinide kontrol ettirmek istiyorum... Ankara'da sorununuzu çözen ustanın iletişim bilgilerini verirseniz sevinirim.. Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 21 Haziran 2009 Paylaş 21 Haziran 2009 Bence sizin problem pompa veya benzin filtresiyle ilgili Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 22 Haziran 2009 Paylaş 22 Haziran 2009 Pompa veya benzin filtresi olsa motor ısınıncada yapmazmıydı? Halbuki sadece soğukken yapıyor. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 22 Haziran 2009 Paylaş 22 Haziran 2009 Motor kontrolsüz hava alıyor mu almıyor mu bunun kontrolu nasıl yapılıyor..? Hiç şahit olan oldu mu? Ustalara desek ki hava kaçağımı var şöyle bakıyor yooo diyor Bu arada adet yerini bulsun diyede 1-2 hortuma dokunuyor. Yorum bağlantısı
Hakan Fakir 22 Haziran 2009 Paylaş 22 Haziran 2009 Slm. arkadasım ilk önce sunu söyleyim,aynısı bendede oldu. Yapacağın tek sey en az 300 km benzinde kullanacaksın hiç tüpe almadan. Araba kendini benzine göre ayarlayacak sonra gidip hiç tüpe almadan lpg ayarı yaptıracaksın hiçbir sorunun kalmayacak. Bu zengin fakir dedikleri ayardan yapıyor. denge sağlayamadığı için. Benimde aynı sorun oldu bu sekilde cözdük. Rolanti motoru değişecek dediler. Kelebek bozulmus dediler Allahtan değiştirmemişim. 1000 tl masraf edecektim gecici düzelecek 1 hafta sonra aynı sorun olacaktı. Ankara'damısın ? Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 22 Haziran 2009 Paylaş 22 Haziran 2009 Motor kontrolsüz hava alıyor mu almıyor mu bunun kontrolu nasıl yapılıyor..? Hiç şahit olan oldu mu? Ustalara desek ki hava kaçağımı var şöyle bakıyor yooo diyor Bu arada adet yerini bulsun diyede 1-2 hortuma dokunuyor. Rölanti valfi sökülüp motor çalıştırılıyor, usta parmaklarıyla delikleri(2tane ) kapıyor; eğer stop ederse araba havasızlıktan (yani herşey normal) stop ediyor. eğer motor çalışmaya devam derse demekki bir yerlerden motora kaçak hava giriyor demektir. Ahanda araki bulaki artık kaçağı. :lol2: bende kaçak yoktu. Banada sanki Ayhan beyin tavsiyesi ilaç olacak gibi geldi. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 23 Haziran 2009 Paylaş 23 Haziran 2009 (düzenlendi) Karter havalandırma subabını kontrol ettirin. 23 Haziran 2009 tarihinde Tansel Yavuz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 23 Haziran 2009 Paylaş 23 Haziran 2009 Tansel o nerde nasıl bir parça? Hele resim olsa acaip kıymete geçerdi. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Haziran 2009 Paylaş 23 Haziran 2009 Pompa veya benzin filtresi olsa motor ısınıncada yapmazmıydı?Halbuki sadece soğukken yapıyor. aracı lifte kaldırtıp bi baktırın; şöle bi sorun olabilir benim aracımdada öncekinde aynı sorun vardı, lifte kaldırttım orta susturucunun hemen üstünde yada motora yakın kısmında bi soket olucak ona baktırın bazen montaj sırasında onu söküyorlar. ne işemi yarar o soket eksoz gazı sıcaklığını ölçüyormuş heralde benim usta o soketi tekrar takınca hiçbir sorunum kalmamıştı. bide bujilerine baktır o işlemden sora daha olmasa sorunsuz lpg uygulamalarına bi bak derim. saygılar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts