Akan Belen 7 Şubat 2013 Yazar Paylaş 7 Şubat 2013 tampon altındaki parçaların geneli pahalı, ben düzgünce kestim, kurtuldum. yenisini taksan da ne olduğunu anlamadan bir kaldırmıa takabilrisin, hep böyle olmuştur Ama görüntü olarak güzel duruyor abi.Sanki güzel bir montajla daha iyi durur gibi geliyor bana olmaz mı. Birde şu direksiyondaki tuşlar nasıl yapacağız boyanır mı.Geldiğimde halledebilirmiyiz yoksa aramaya devam mı edeyim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Şubat 2013 Paylaş 7 Şubat 2013 tuş boyanmaz, yani boyanır da, kalıcı olmaz orada. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Şubat 2013 Paylaş 7 Şubat 2013 en kötü güzel işcilikle folyo kaplanır zaten aşınan kısın tuş değilde çerçeve idi sanki Yorum bağlantısı
Akan Belen 7 Şubat 2013 Yazar Paylaş 7 Şubat 2013 en kötü güzel işcilikle folyo kaplanır zaten aşınan kısın tuş değilde çerçeve idi sanki Hımm iyi fikir aslında ince işçilik lazım ama Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Tuşun nesi var anlamadım... Gayet güzel görünüyor... Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 tampon altındaki parçaların geneli pahalı, ben düzgünce kestim, kurtuldum. yenisini taksan da ne olduğunu anlamadan bir kaldırmıa takabilrisin, hep böyle olmuştur Ben iki mondeomuzunkinide kırmıştım Serviste takılmıştı. Olmayınca biraz yükseliyor gibi ön tarafı okadar. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Tuşun nesi var anlamadım... Gayet güzel görünüyor... Fotoğraflarda fena görünmüyor ancak direksiyondaki o 4 parça da canlı bakıldığında kötü görünüyor gerçekten. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Direksiyon için (eğer yırtılma, kopma yoksa) deri mont boyası çok güzel oluyor. Vernikli ve mat olmak üzere İki çeşidi var. Ben vernikliyi denedim ve çok başarılı buldum. Deneyebilirsin. Herhangi bir zararı olmuyor. Şunun gibi birşey, Bir şişesini 7,5 TL ye almıştım. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Aslında aşırı bir yıpranma yok.Derinin ilk parlak kısmı solmuş denebilir.Deneme yapılabilir aslında zaten sonrasında kaplanır.Zımpara falan kullandınız mı yoksa direk boyadınız mı.Birkaç yerde baktım komple zımpara falan yapanlar olmuş öncesinde Yorum bağlantısı
Misafir 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Aslında aşırı bir yıpranma yok.Derinin ilk parlak kısmı solmuş denebilir.Deneme yapılabilir aslında zaten sonrasında kaplanır.Zımpara falan kullandınız mı yoksa direk boyadınız mı.Birkaç yerde baktım komple zımpara falan yapanlar olmuş öncesinde Zımpara değil de, bulaşık süngerinin microfibr kısmıyla malzemeyi aşındırmadan güzel bir temizlik yaptım, zımpara gibi. O işlem yüzeydeki küçük çıkıntıları/kalıntıları ortadan kaldırdı. Sonra iyi bir süngerle boyayı (arada yarım saat beklemek şartıyla) iki kat uyguladım. Sıcak bir havada gölgede uygulayınca yarım saatte tamamen kurudu, yani ele bulaşmaz hale geldi. Dikkat: Uygulama esnasında etrafa bulaşmaması/damlamaması için iyi tedbir almak gerekiyor. Sağlam yapışan bir malzemedir. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Denemek lazım normal deri mont boyası alacağız o zaman.Resimde ki değil sanırım üstünde nubuk yazıyor çünkü. Şu tuşları nasıl halledeceğim onu çözemedim Yorum bağlantısı
Misafir 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Denemek lazım normal deri mont boyası alacağız o zaman.Resimde ki değil sanırım üstünde nubuk yazıyor çünkü. Şu tuşları nasıl halledeceğim onu çözemedim Resmi sadece ambalajı anlaşılsın diye yükledim. Uçuk fiyatlara farklı ambalajlar ve markalar da var. Benim kullandığım benzer bir ambalajda vernikli derimont boyası. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Bozulan yer tuşlar değil.. Alttaki baş parmağın tuttuğu krom parça.. Tuşların olduğu kol sağlam.. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Bozulan yer tuşlar değil.. Alttaki baş parmağın tuttuğu krom parça.. Tuşların olduğu kol sağlam.. Evet yanlış anlaşılma olmasın çalışmayan bir aksam yok orda.Sadece renkleri solmuş ve gözüme hoş görünmüyor.Amaç renklerini geri getirmek yani. Mehmet abi krom demişsin ama sanki plastik gibi bir durumları var.Anlayamadım tam.Tuşlar olmasa sökmek kolay olur belki ama tuş olunca tırsıyorum ellemeye Yorum bağlantısı
Serkan Toker 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 tuşlara baktım direksiyonla beraber çıkıyor parça listesinde. Tuşun nesi var anlamadım... Gayet güzel görünüyor... Hız sabitleyici tuşları hava yastığının üstünde değil mi Mondeo' nun ? Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Hız sabitleyici tuşları hava yastığının üstünde değil mi Mondeo' nun ? Şevkatli admin aynen öyle focuslarda ki gibi.Bu tuşlar otomatiklerde manuel kullanımda vitesleri kontrol etmek için f1 direksiyon gibi Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Bir Ereğli sanayi manzarası anlatayım. Bugün plakaları takalım diye abimle birlikte sanayiye gittik.Gitmişkende şu ufak tefek sıkıntılarımı bir soralım dedin sonuçta bir usta bulmamız lazım kendimize göre. Önce özel ford servisine gittik.Aracı alırken serviste bakıldığında turbo emiş hortumunda (sanırım doğru tabir ediyorum) delik olduğu değişmesi lazım denmişti.Ustaya söyledim ve yine emme manifoltunun orda yağ kaçağı olduğu için onu söyledim.Usta!! baktı baktı turbo hortumunda sıkıntı yok dedi.Birkaç tabir daha kullanarak.Emme manifoltunun açılıp yeniden temizlenip contaların değişmesi gerektiğini söyledi ve bu işlem için 200 tl istedi.Bu fiyat bana biraz fazla geldi yapılacak işlem için.Bilmiyorum siz ne dersiniz. Sonra abimin tanıdığı bir ustaya gittik aynı durumları ona da söyledik.Ordaki usta baktı ve evet turbo emiş hortumunu yırtık var değişmesi lazım dedi.İşin kötü tarafı ilk usta bu hortumun olduğu yere hiç bakmamıştı.sadece emme manifoltunun o kısımdan birkaç hortuma baktı ve normal demişti.Fiyat olarak orjinal hortuma 200 yansanayi olana da 100 tl istendi .Yine verilen fiyatlar bana oldukça fazla geldi. Yine emme manifoltunun açılıp temizlenmesi ve contaların değişimi için 150 tl dedi. O sırada genel bir fiyat öğrenmek için bakım fiyatlarını sordum.Yağ ve filtreler için 325 tl fiyat çıkardılar.Yağ ne diyorum orjinal yağ diyor Yine orda parça temin eden biryere ön karlık fiyatı sorduk 180 tl dediler.Aynı şekilde ön logoyu sordum boyasının yarısı çıkmış diye.Efendim ön logo ayrı yokmuş !! Mecbur panjurla birlikte değişecekmiş 145 tl de buna söylendi.Bunun öyle olmadığını zaten biliyorum da uzatmamak için bişi demedim artık. Şimdi ben başımı nerelere vurayım bu fiyatlar bana gerçekten anlamsız geldi.Yada gerçekten böylemidir. Bu işi en iyi Çağlar abi bilir ama.Mümkün olduğunca buradaki sanayi bölgesine uğramamak lazım sanırım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 emme manifoldu ve hortumların komple iç temizliği ve conta (ne contası ise) değişimi için verilen rakam normal de, yapayım diye bir yerleri bozmasınlar da. 2 Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 emme manifoldu ve hortumların komple iç temizliği ve conta (ne contası ise) değişimi için verilen rakam normal de, yapayım diye bir yerleri bozmasınlar da. Yok abi zaten elletmedim de.Bana gösterdiği ve söylediğine göre pek bişi yok gibi.Ön kısımda bir boğaz var egr falan dedi o damı orda bilmiyorum ama.Birleşim noktasından yağ kaçırmış.Burayı söküp yağı temizleyip yeniden contarı değiştirip kapatmak lazım dedi.Hatta silikonlanacak falan dedi ama Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Akan abi, Senin yerinde olsam; 1- İstanbul'a sabah 9'da gelecek biçimde ayarlanırım. 2- Çağlar abi'ye giderim. 3- EGR iptali ardından manifold temizliğini yaptırırım. 4- İstediğin tüm parçaları Çağlar abi'ye temin ettirip sonrasında orada montajını yaptırırım (tampon altını ben olsam almazdım. Nası olsa sürekli vurulan bir bölge) 5- CC yaptırırım. 6- Genel bakımı, şanzıman yağ değişimini yaptırırım. 7- Eve mutlu mutlu dönerim Çağlar abi, sence yazdıklarım mantıklı değil mi? 3 Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 (düzenlendi) Akan abi, Senin yerinde olsam; 1- İstanbul'a sabah 9'da gelecek biçimde ayarlanırım. 2- Çağlar abi'ye giderim. 3- EGR iptali ardından manifold temizliğini yaptırırım. 4- İstediğin tüm parçaları Çağlar abi'ye temin ettirip sonrasında orada montajını yaptırırım (tampon altını ben olsam almazdım. Nası olsa sürekli vurulan bir bölge) 5- CC yaptırırım. 6- Genel bakımı, şanzıman yağ değişimini yaptırırım. 7- Eve mutlu mutlu dönerim Çağlar abi, sence yazdıklarım mantıklı değil mi? Ee sen bizden farklı düşünmemişsin ki zaten Bizde bu şekilde düşünüyoruz.Bir aksilik olmazsa haftaya cumartesi olacak inşallah.Biraz da duygusal bu işler biliyorsun Zaten tampon altına hayatta o paraları vermem.Uygun falan denk gelirse anca. İncik boncuk sıkıntılarda var zaten.Ama sanırım onları oraya gidince hallederiz diye araya sokmadım hiç. 8 Şubat 2013 tarihinde Akan Belen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Şubat 2013 Paylaş 8 Şubat 2013 Ee sen bizden farklı düşünmemişsin ki zaten Hani nerede yazmış konuda 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Şubat 2013 Yazar Paylaş 8 Şubat 2013 Hani nerede yazmış konuda Haa doğru konuda yazmıyor değil mi bu durum. Zaten ilk baştan beri aklımda olan düşünce bu şekildeydi.Bugün fırsat bulup sanayide şöyle bir bakınınca bu düşüncem iyice yerine oturdu. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 11 Şubat 2013 Yazar Paylaş 11 Şubat 2013 Deli olacağım ebay dahil altüst etmediğim yer kalmadı şu direksiyondaki tuşlar için yok hiçbiryerde.Direk forddan istesek göndermezlermi bir güzellik yapıp acaba Yorum bağlantısı
Recommended Posts