Süha Demirtaş 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Bu arada beygirin önemi yoktur. Önemli olan torktur ; "Beygir araba sattırır, tork yarış kazandırır" Beygir = tork x rpm / 7121 Yani ikiside birbirine orantılıdır Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Göksel, benim diyen aracın tepesinden atlarsın bunlarla ( yazılım ile ). Ancak yere iniş sıkıntılı olur 3 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 (düzenlendi) Göksel, benim diyen aracın tepesinden atlarsın bunlarla ( yazılım ile ). Ancak yere iniş sıkıntılı olur Fren diski büyütüp ayrıca yol tutuşu arttırmak bizim işimiz 100-0km 34-35mt ye indirmiş insanız 11 Mart 2013 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 (düzenlendi) yanliz getz o kadarda hafif degilmis... Saminin clio tam modluk araba 1045kg turbo+enjektör ile 150-160 nominal yazılım hedefim var;) 2000devir 100km hız birleşkesi var 11 Mart 2013 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 kardeşim onu dedim Samiye almadı hem ucuz hemde aynı motor. Tarsus da incelediğimiz 110luk 6 ileri loddgy de can yakar gibi Renocu olduk iyimi bu ford yüzünden haha Hepsi bir yana polo 1.6 tdi bir yana Şanzımanları seninki ile aynı mı bilgin var mı Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 Polo flowers 155ps peki ya DPF var mı ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Nisan 2013 Paylaş 18 Nisan 2013 hepsi vgt ( variable geometry turbocharger ) tipi turbolu ve crdi ( common rail direct injection ) motor yapısında. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 18 Nisan 2013 Paylaş 18 Nisan 2013 Bu getzlerin hangisi 110 luk vgt mi crdi mi ? hangi modeller aralığında var bir yakınıma bakıyoruz... 88likler de 110luklar da VGT. Zaten CRDI hepsi. 110luklar genelde donanımlı oluyor, alaşım jant vs vardır. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Nisan 2013 Yazar Paylaş 18 Nisan 2013 Bu getzlerin hangisi 110 luk vgt mi crdi mi ? hangi modeller aralığında var bir yakınıma bakıyoruz... CRDİ motor VGT Turbo var Bahtiyar.. VGT ismini Turbo'dan alıyor.. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Nisan 2013 Yazar Paylaş 18 Nisan 2013 3 silindirli olayı vardı birde abi hundayide, onları tavsiye etmiyorlardı getzler de var mı ? Var Bahtiyar yanılmıyorsam onlar 66Ps. oluyor.. Pek önerilmiyen motor ama Yakın Akrabam 150.000Km. kullandı hiç sorun yaşamadan satmıştı.. Sadece EPS direksiyon hatası vermişti.. Oda bayağı masraflı olduğundan (serviste 2500TL) çıkmasını ikitellide bulup, işcilikle beraber 300TL'ye halletmiştim Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Nisan 2013 Yazar Paylaş 18 Nisan 2013 Benim istediğime param yetmedi, Paramın yettiğine Araba yetmedi Bahtiyar Hala bakınıyorum.. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Bu getzlerin hangisi 110 luk vgt mi crdi mi ? hangi modeller aralığında var bir yakınıma bakıyoruz... bahtiyar 110 luu ayıran tek özellik sanruff ve teneke jant Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Var Bahtiyar yanılmıyorsam onlar 66Ps. oluyor.. Pek önerilmiyen motor ama Yakın Akrabam 150.000Km. kullandı hiç sorun yaşamadan satmıştı.. Sadece EPS direksiyon hatası vermişti.. Oda bayağı masraflı olduğundan (serviste 2500TL) çıkmasını ikitellide bulup, işcilikle beraber 300TL'ye halletmiştim 82 beygir o da taş gibi. fakat titreşimli , gürültülü. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Polat 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 (düzenlendi) 3 silindirli olayı vardı birde abi hundayide, onları tavsiye etmiyorlardı getzler de var mı ? 2006 yılında makyajlandı Getz. Gerek benzinli gerek dizel motorlar tamamen farklı olduğu gibi, far ve stoplar da farklıdır. Makyajlı ile makyajsızı ayırdedebilmenin en basit yolu arka sis lambasıdır. Sis lambası tamponun solunda ise eski, tamponun ortasında ise yenilenen kasadır. 88 ile 110'lukları ise ancak ruhsatından anlaşılabilir. Ekleme:2006 öncesi Getzler de 3 silindirlidir. 19 Nisan 2013 tarihinde Mehmet Polat tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 24 Nisan 2013 Paylaş 24 Nisan 2013 Ben bir süre 110 luk VGT lerden kullanmıştım. Böyle bir ivmelenme, böyle bir sportif kullanım görmedim. Fabrika çıkışlı sunroof 4 hava yastığı abs falan vardı. İzmir-İstanbul arası kullandım sıklıkla. Önüme birisi çıksada sollama yapayım istiyordum hep. Manisa-İzmir arası ve Gemlik-Yalova arası tırmanışlar da ayrı bir zevkti. Ama sert plastik yapılı konsol, düğmeler ve çatır çutur bir sesle kapanan kapılar "dandik" izlenimi veriyordu. Rüzgardan etkileniyor, yol tutuşu da kötü. Hele şimdilerde kilometreleri 100-120 binlerin üzerinde olmalı. Kalitesizliğin üzerine bir de eskime geldiyse kötü olabilir. Yine de 15-20 bin tl bandında bulunabiliyorsa başlangıç otosu olarak alınabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts