İçeriğe Yönlendir

Vw Grubu Bütün Dsg Şanzımanlı Araçları Geri Çağırıyor


Ahmet Dinçer

Recommended Posts

Mert Ender

Babamdaki TDCI CVT'de maşallah en ufak bir şanzıman sorunu yaşamadık. :) 91.000 km'de. İki gün önce 90.000 bakımı yapıldı, benim arabamdan iyi durumda. Gaz yiyişi, çekişi her şeyi daha iyi oldu.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Edremit gibi yerde düz dersin tabi :)

Edremit oturduğum yer, ülkenin yarısında dolaşma durumum var yalnız, yola bir çıktımmı 400-700 km. falan yol yaparım, zaten motorda 600-700 km durmadan gittikten sonra açılıyor :)

Yorum bağlantısı
Baran Ekici

Doğuş grubunun distribütörü olduğu firmalara bakarsanız kimsenin umrunda değil ama alan da pişman, alamayan da..

Yorum bağlantısı
Ahmet Kapdan

Acaba Çinlilerde bizde olduğu gibi 6-7 ay istediği konfigürasyonlu bir araç için bekliyorlar mı?Konu başlığındaki habere bakılırsa pazar payını artırma çabası gereği "güvenilir ve sattığı malın arkasında duran" firma imajı sağlamak için mecbur kalınarak yapılmış bir müdahele.Türkiye , ismi geçen firmanın ve kraldan daha kralcı zihniyetteki distribütörün tuzunun kuru olduğu tek ülkedir herhalde.Bu türlü çağırmanın bizde olabiletisinin belirttiğim sebeplerle gerçekleşeceğini hiç sanmıyorum.Eğer olursa hiç tereddütsüz alacağım araç bir WV+DSG li bir araç olur.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Acaba Çinlilerde bizde olduğu gibi 6-7 ay istediği konfigürasyonlu bir araç için bekliyorlar mı?Konu başlığındaki habere bakılırsa pazar payını artırma çabası gereği "güvenilir ve sattığı malın arkasında duran" firma imajı sağlamak için mecbur kalınarak yapılmış bir müdahele.Türkiye , ismi geçen firmanın ve kraldan daha kralcı zihniyetteki distribütörün tuzunun kuru olduğu tek ülkedir herhalde.Bu türlü çağırmanın bizde olabiletisinin belirttiğim sebeplerle gerçekleşeceğini hiç sanmıyorum.Eğer olursa hiç tereddütsüz alacağım araç bir WV+DSG li bir araç olur.

Kraldan kralcı ya da tuzu kuru olayı değil.

Türkiye'de satılan araç sayıları üreticiler için hiç bir değeri yok.

Bakın haberde DSG'li 384.181 araç demiş. Bunun Dsg olmayanlarını da eklediniz mi 750.000'den az değildir. Türkiye'de ne kadar Vw var bilmiyorum ama. Çin, Amerika ve Avrupa'da ki alım gücü ve potansiyeli bizde olmadığı sürece üretici firmalar bizi 2. 3. dünya ülkesi sıralamasına iterler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Direkt geçtim önceki sayfaları okumadım bile...

Her araçta yok bu zamanında üretilmiş belli başlı araçlarda var,garantisi bitmiş olsa bile iyi niyet garantisi adı altında kavrama değiştirenler var.Kulaktan dolma değil yakınımda var,daha bugün 2011 model aracı olan arkadaşın aracının kavraması değişti.Sorunumuzda yoktu sadece çok yavaş kalkışlarda hafif titreme oluyordu.

Sonuç olarak ben DSg alırmıyım ? Almam :D

Olum baksana adamlar Çin'de 380.000 adet DSG'li araç satmışlar. Şahin yokla biz de o kadar :p

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Acaba Çinlilerde bizde olduğu gibi 6-7 ay istediği konfigürasyonlu bir araç için bekliyorlar mı?Konu başlığındaki habere bakılırsa pazar payını artırma çabası gereği "güvenilir ve sattığı malın arkasında duran" firma imajı sağlamak için mecbur kalınarak yapılmış bir müdahele.Türkiye , ismi geçen firmanın ve kraldan daha kralcı zihniyetteki distribütörün tuzunun kuru olduğu tek ülkedir herhalde.Bu türlü çağırmanın bizde olabiletisinin belirttiğim sebeplerle gerçekleşeceğini hiç sanmıyorum.Eğer olursa hiç tereddütsüz alacağım araç bir WV+DSG li bir araç olur.

6 - 7 ay beklenmiyor yok öyle birşey, ama evet.. yabancı forumlara girin bakın ingilitere kanada amerika hepsi sipariş araç aldıklarında 1-2 ay bekliyorlar ...

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Direkt geçtim önceki sayfaları okumadım bile...

Her araçta yok bu zamanında üretilmiş belli başlı araçlarda var,garantisi bitmiş olsa bile iyi niyet garantisi adı altında kavrama değiştirenler var.Kulaktan dolma değil yakınımda var,daha bugün 2011 model aracı olan arkadaşın aracının kavraması değişti.Sorunumuzda yoktu sadece çok yavaş kalkışlarda hafif titreme oluyordu.

Sonuç olarak ben DSg alırmıyım ? Almam :D

İş yerinde passatı olan birinin dsg şanzımanındaki arızaya 18 bin lira masraf çıkardılar ama iyi niyet kapsamında 6 bin lira istiyorlar.

Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor
İş yerinde passatı olan birinin dsg şanzımanındaki arızaya 18 bin lira masraf çıkardılar ama iyi niyet kapsamında 6 bin lira istiyorlar.

Mahkemeye vermedi diye mi?

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Mahkemeye vermedi diye mi?

Bakımlar için servise gelen müşteriere genelde yapıyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Yenilikçi teknolojiler genelde arızaya daha yatkın oluyor. DSG nin daha problemli olması normal.

Yorum bağlantısı
Ahmet Kapdan
(düzenlendi)

İyi niyetler servislere göre değişim gösteriyor.Bazı servisler sadece işçilik ücreti talep ederken bazıları yukarıda belirtilen yüksek miktarları talep edebiliyorlar.Bekleme konusunda haklısınız birkaç yıl öncesine nazaran bayağı kısaldı ve fiyatlarda "bazı markaların premium " :biggrin:.olmasının getirdiği yükseliş karşısında gerçekten ucuz kaldı.

tarihinde Ahmet Kapdan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor

O halde Çinde Vw'nin yaptıkları çağırma uygulamasını emsal göstererek, Türkiye'de tüketicilerin Doğuş Otomotive doğru bir hareketi başlar yakınlarda mı diyelim? :unsure2:

Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor

Tam olarak öyle değil aslında.

Her parça için VW AG. nin verdiği bir oran var, bu oranı kullanma yetkisi distribütorde.

Servisler Doğuş'a yazıyor, doğuşun geri dönüşüne göre işlem yapıyorlar. Nazlı müşterileri için ancak biraz daha istekçi olabilirler. ;)

Nazlanmayana süt yok yani ;)

Yorum bağlantısı
Misafir

Yılın motoru seçilen multijet

Ve şu aralar epey rağbet gören multiair,eskilerden efsane süpermirafiori hatırladıklarım.

Fiat hakkındaki olumsuz görüşlerimin kaynağı %50 oranında eşimin paliosundan,kalan %50 de genelin fiat a bakışından geliyor.Yanlıyor da olabilirim tabi.

Sanırım bir de Türkiye'ye gelen ilk abs li araç ve dijital göstergeli araç ünvanı da fiat a ait (tempra)

Palio'da cvt şanzıman var. Araba-vites-kullanım hakkındaki tüm bildiklerimi bana unutturmuştu. Örneğin 50 ile giderken hızlanacaksınız. Gaza dibine kadar basınca devir 6000 de sabit kalıyor, hızınız 50-60-70-80 gidiyor. Çok ilginç. Sonra 140 oldunuz diyelim. Ayağınızı gazdan biraz çekiyorsunuz, devir yavaşça iniyor, iniyor 3000 devirde kalıyor. Sonradan Honda Jazz'da da aynı şanzımanı kullandım. "Vites geçişleri hissedilmiyor" deniyor. Çünkü araba tek vites! 1 ileri. Scooter motosiklet şanzımanı gibi. Vites oranı yok :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

6 ileri olan eski yağlı tipi kapsamış bu geri çağırma, Türk Venezuellalı diye ayrım yoktur geri çağırmalarda, ilgili şase numaraları ile geri çağırma yapılır, haberden anladığım, üretimi çinde yapılanlardaki bir geri çağırma kampanyası, işçilik/monntaj hatası da göz ardı edilmemeli

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...