İçeriğe Yönlendir

Toyota Türkiye'Den Bilgilendirme


Ercüment Koyuncu

Recommended Posts

Ercüment Koyuncu
(düzenlendi)

Müşteri memnuniyeti önceliğiyle hareket eden Toyota, bazı araçlarındaki ön yolcu hava yastığı kontrolü ve iyileştirmesine yönelik önlem amaçlı global bir servis kampanyası düzenlemektedir.

Ön yolcu hava yastığı üretiminde hatalı parça olabileceği şüphesiyle yapılan kampanya, bir kaza sonucu hava yastığının patlaması sırasında oluşabilecek ısı ve yaralanma riskini azaltmaya yönelik gerçekleştirilmektedir.

Türkiye’de bugüne kadar tarafımıza ulaşan herhangi bir şikayet bulunmamaktadır. Ülkemizde, yaklaşık 16 bin adet araca yönelik olarak gerçekleştirilecek olan kampanya kapsamında 2000-2004 yılları arasından üretilen (9-13 yaş aralığında) farklı model araçlar yeralmaktadır.

Toyota, tamamen önleyici nitelikte olan bu kampanya için müşterilerini en kısa zamanda yetkili servislerine davet edecektir. Yaklaşık 2 saat sürecek olan işlemler ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir.

Müşterilerimizin yaşayabileceği hassasiyet için üzüntülerimizi iletir, kamuoyunun bilgisine sunarız.

Saygılarımızla

Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş

http://www.arabam.co...me/Detay-296827

tarihinde Zafer Ayvacı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer

Bu gün haberlerde duydum dört japon firması 13 milyon aracı geri çağırıyorlarmış bana sorarsanız reklam ve rekabet için yapılıyor gerisi hikaye... :yes:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül

Bu hareketler marka imajını güçlendirir mi zayıflatır mı düşünmek lazım..

Toyota yanlış hatırlamıyorsam halen dünyanın en büyük otomobil grubu. Ülkelerde habire araçlarını şu veya bu sebeplerle incelemek için geri çağırıyor. Hatanın farkına varınca düzeltmek ya da kontrol etmek için gayret göstermeleri bu rekabetçi sektörde erdemli bir davranış ama insanın aklına "kardeşim satmadan önce fabrikada inceleseydiniz ya şunları" diyesi geliyor.

Reklam için yapılıyorsa onu bilemem çünkü bu tür haberleri okudukça benim aklıma ilk gelen "ne büyük firma" değil "ne acemi firma" oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alper Keskin

hiç sorun yok sadece önleyici nitelikte... kısmı işin hikayesi.Bence kaza yapan araçların airbag açmaması ve sürücülerin şikayetlerinin belli bir sayıya ulaşmasından dolayı değişim gerçekleştiriliyor.. Ucuz mu yahu sadece ülkemiz için 16 bin , dünya çapında 13milyon araca ücretsiz airbag değişimi bakımı yapmak?? marka imajını güçlendireceğini falan hiç sanmıyorum..Bir kere benden -1 puanı hanesine yazdı bile :i-ih:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Buyur burdan yak, seninki telef olmasın, 13 yıl olumsuz bir durum yaşansaydı. Bu arabaya da gıcığım zaten, çin işi japon işi ne olacak...?

Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Bu gün haberlerde duydum dört japon firması 13 milyon aracı geri çağırıyorlarmış bana sorarsanız reklam ve rekabet için yapılıyor gerisi hikaye... :yes:

Herkezde olduğu gibi ben de de olumsuz etki uyandırdı abi, reklam yapıyorlarsa olmamış bence, ne bu abi pazıl mı, çağır bir parça daha tak, yallah....
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

En sorunsuz araçlar japon araçları bunu esgeçmeyin.

Herkezde olduğu gibi ben de de olumsuz etki uyandırdı abi, reklam yapıyorlarsa olmamış bence, ne bu abi pazıl mı, çağır bir parça daha tak, yallah....

Ben de sevmem Toyota'yı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

En sorunsuz araçlar japon araçları bunu esgeçmeyin.

Ben de sevmem Toyota'yı

Bu kaçıncı abi ama yaaa, hep de bu marka nedense...

Canım Ford'um, her zaman güreşmeye hazır pehlivan gibi dipdiri durur, heytttt beeee....

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Bu kaçıncı abi ama yaaa, hep de bu marka nedense...

Canım Ford'um, her zaman güreşmeye hazır pehlivan gibi dipdiri durur, heytttt beeee....

Ayhan bey peki fordun ürettiği arabalarda hiç mi sorun yok. Ama ford asla hatasını kabul etmiyor. Buna ne diyeceksin.

Örneğin MK4 Mondeonun baskıbalatası 20bin dayanırsa millet dua ediyordu.

Focus 2 ve 2.5 ta vites geçişlerinde sertlik var (sadık abi birşeyler değiştirdiği halde hala aynı diyordu)

MK3lerde şarj dinamosu egsoz manifoltunun yanında ve kronik sorun.

MK3lerde emmemanifoltunun klaperleri 100 binde ses yapmaya başlıyor

MK3lerde koltuk dişlileri plastik ve zorlamaya gelmiyor...... daha uzar gider.

Focus-1lerde de sorunlar vardır kullanmadığım için bilmiyorum.

Ha opel kadar sorunlu değilller onu söyleyebilirim.

Sen hiç fordun özür dilediğini arabalarını topladığını veya çağırdığını duydunmu. Duyan varsa kaç defa duydu :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Ayhan bey peki fordun ürettiği arabalarda hiç mi sorun yok. Ama ford asla hatasını kabul etmiyor. Buna ne diyeceksin.

Örneğin MK4 Mondeonun baskıbalatası 20bin dayanırsa millet dua ediyordu.

Focus 2 ve 2.5 ta vites geçişlerinde sertlik var (sadık abi birşeyler değiştirdiği halde hala aynı diyordu)

MK3lerde şarj dinamosu egsoz manifoltunun yanında ve kronik sorun.

MK3lerde emmemanifoltunun klaperleri 100 binde ses yapmaya başlıyor

MK3lerde koltuk dişlileri plastik ve zorlamaya gelmiyor...... daha uzar gider.

Focus-1lerde de sorunlar vardır kullanmadığım için bilmiyorum.

Ha opel kadar sorunlu değilller onu söyleyebilirim.

Sen hiç fordun özür dilediğini arabalarını topladığını veya çağırdığını duydunmu. Duyan varsa kaç defa duydu :)

Yok abi yine de sanayi'ye girildiğinde pek fazla ford göze çarpmıyor, parçası da o kadar pahalı ve kalitesiz değil... Ustalar bile aynı görüşteler. :)
Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger
(düzenlendi)

Her zaman demişimdir, kaliteli bir firma bu Toyota... Bu durum Ford'da olsaydı kimin ruhu duyardı acaba? Adamlar açık açık söyleyerek hatalarını telafi ediyorlar.

tarihinde Mert Can Üzger tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Araba dediğiniz güven vermeli, hızlandığınızda duracağınız hissi uyandırmalı bi kere, asfalt üzerinde gidiyormuşsunuz gibi oluyor o markada, bir de hafifmiş gibi hissediyorsunuz. Biraz hız yaptığınızda ise ne zaman bir terslik olacak diye bekliyorsunuz.... bu benim kanaatim....

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Yok abi yine de sanayi'ye girildiğinde pek fazla ford göze çarpmıyor, parçası da o kadar pahalı ve kalitesiz değil... Ustalar bile aynı görüşteler. :)

Ben anlatamadım. Sorunsuzluk olarak Toyota ve Honda tek geçilir.

Ford hiç sorunsuz araba değil. Ama Ford bugüne kadar arabalarını sorundan dolayı hiç çağırdığını duymadım varsada çok enderdir.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Birgün bir arkadaşım geldi 2010 yılında. Ben araba alacağım ne alayım dedi.

Ben parayı sordum. 44 bin tl var dedi. Git focus titanium X paket al dedim. Sonra bir kaç bayi gezmiş. Fordta kimse ilgilenmemiş. Bana dedi toyota corollanın confort paketi 44 bin dedi. Arasında kaldım dedi.

Ben toyota sevmem ama arabaları iyi dedim.Sorunsuzluk ve sessizlik istıyorsan corolla al. Ancak Hız sabitleyici dahil dijital klima bile yokken ben o parayı vermem dedim.

Gitti corolla aldı. Memnun.3 yıldır kullanıyor ve çokta sert kullanıyor. Müdürümde 2008 modeli var o daha deli kullanıyor ve LPGli kullanıyorlar. Hiç bir sorun yok.:D

Yani Ayhan Bey sanayide toyota görüyormusunuz peki :)

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

Birgün bir arkadaşım geldi 2010 yılında. Ben araba alacağım ne alayım dedi.

Ben parayı sordum. 44 bin tl var dedi. Git focus titanium X paket al dedim. Sonra bir kaç bayi gezmiş. Fordta kimse ilgilenmemiş. Bana dedi toyota corollanın confort paketi 44 bin dedi. Arasında kaldım dedi.

Ben toyota sevmem ama arabaları iyi dedim.Sorunsuzluk ve sessizlik istıyorsan corolla al. Ancak Hız sabitleyici dahil dijital klima bile yokken ben o parayı vermem dedim.

Gitti corolla aldı. Memnun.3 yıldır kullanıyor ve çokta sert kullanıyor. Müdürümde 2008 modeli var o daha deli kullanıyor ve LPGli kullanıyorlar. Hiç bir sorun yok. :D

Yani Ayhan Bey sanayide toyota görüyormusunuz peki :)

Mehmet Abi, bu konuda ne kadar çok taraflı yorumlar var. :)

Sorunsuzluk olarak kimse Toyota ve Honda'nın eline su dökemez... Mercedes hariç tabi :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Mehmet Abi, bu konuda ne kadar çok taraflı yorumlar var. :)

Sorunsuzluk olarak kimse Toyota ve Honda'nın eline su dökemez... Mercedes hariç tabi :)

Taraflı derken :)

Ben verdiğim para karşılığında alacağım maksimum özelliğe bakarım. :rolleyes:

Ben asla Toyota kötü demedim :rolleyes: dememde kötü değil. Hatta övgü nile bahsettiğim yerler var :rolleyes:

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

Taraflı derken :)

Ben verdiğim para karşılığında alacağım maksimum özelliğe bakarım. :rolleyes:

Ben asla Toyota kötü demedim :rolleyes: dememde kötü değil. Hatta övgü nile bahsettiğim yerler var :rolleyes:

Abi lafım sana değil zaten :) Ama genel olarak konuda acayip bir Ford fanatikliği var. Buna değinmek için söyledim :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Abi lafım sana değil zaten :) Ama genel olarak konuda acayip bir Ford fanatikliği var. Buna değinmek için söyledim :)

Doğrusun :) Benim mesajı alıntılayınca ben üzerime alındım :)

Ben yukarıda yazdım zaten fordun çıkardığı arızaları :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

HErkes demişki, 13 sene sonra mı farkedilir. Aslında ne kadar güzel yapmış Toyota. Demekki 13 sene sonra bile arabasında ARGE'ye devam ediyor. Ford ise "10 sene geçmiş, bilgi vermeyiz" diyebiliyor.

Havayastığının ömrü on yıldan uzunmuş öğrenmiş olduk.

Saygılarımla.

Önerilen kullanım süresi 15 sene.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Murat Ünal
(düzenlendi)

Hava yastığı üreticisi hatasını ilan ettikten sonra Japon firmaları mecburen geri çağırmalara başladı. Yoksa aradan on küsür sene geçmiş aracın derdinde olduklarını sanmıyorum.

Edit : ardan -> aradan.

tarihinde Engin Murat Ünal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Ayhan bey peki fordun ürettiği arabalarda hiç mi sorun yok. Ama ford asla hatasını kabul etmiyor. Buna ne diyeceksin.

Örneğin MK4 Mondeonun baskıbalatası 20bin dayanırsa millet dua ediyordu.

Focus 2 ve 2.5 ta vites geçişlerinde sertlik var (sadık abi birşeyler değiştirdiği halde hala aynı diyordu)

MK3lerde şarj dinamosu egsoz manifoltunun yanında ve kronik sorun.

MK3lerde emmemanifoltunun klaperleri 100 binde ses yapmaya başlıyor

MK3lerde koltuk dişlileri plastik ve zorlamaya gelmiyor...... daha uzar gider.

Focus-1lerde de sorunlar vardır kullanmadığım için bilmiyorum.

Ha opel kadar sorunlu değilller onu söyleyebilirim.

Sen hiç fordun özür dilediğini arabalarını topladığını veya çağırdığını duydunmu. Duyan varsa kaç defa duydu :)

fordda geri çağırma diye pek bir durum olmuyor ama servis bültenleri var hemde bir sürü :D yeni modellerde kampanya adında etis.ford.comdan görülüyordu eğer bi bülten varsa.
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
(düzenlendi)

fordda geri çağırma diye pek bir durum olmuyor ama servis bültenleri var hemde bir sürü :D yeni modellerde kampanya adında etis.ford.comdan görülüyordu eğer bi bülten varsa.

Servis bültenleri ne işe yarıyor. Bu yazdıklarını anlayamadım Mustafacığım kusura bakma. :)

tarihinde Mehmet Kaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

yani yetkili servise gittiğinze bakıma girdiğinde güncel bir sorun varsa ve ford bunu çözmüşse aracınıza o işlem yapılıyor ( teoride) yada aciliyeti olacak kadar bir sıkıntı ise aracınız serviste kayıtlı ise telefonla arayıp sıkıntıyı size bildirim servise yönlendiriyorlar. yada bir şikayet varsa ve bu şikayet kronik denilecek durumda ise serviste belirtince o servis bülteni uygulanıyor.

telefonla aramaya örnek yunusun sıfır fiestasında bi egsoz tapası için servisten aramışlardı. eski modeller için ise benim başıma gelen mesela 2001 focuslarda fren pedal braketi ses yapıyor zamanla. serviste onun ile alakalı bülten var bi bakır pul koyuyorlar vs. tabi focus I için olan güncelken servisler ücretsiz yapıyordu ben dışardaki bir ford ustasından öğrenmiştim focus I zamanında yetkili serviste çalışan. sonrada TIS da kendim de gördüm. gibi gibi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...