İçeriğe Yönlendir

Toyota Türkiye'Den Bilgilendirme


Ercüment Koyuncu

Recommended Posts

Eray Sireli

en azından 13 yaşındaki arabasına sahip çıkıyor. Diğer markalarda 13 yaşındaki bir arabanın serviste yedek parçasını bile bulmak zor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

13 yaşında pek ford servise gitmiyor :D arayı soğutmamak lazım servisle ki unutulmasın. toyotonun müşterisi orjinal parça konusunda zaten servise bağımlı. o yüzden unutmaması normal :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
yani yetkili servise gittiğinze bakıma girdiğinde güncel bir sorun varsa ve ford bunu çözmüşse aracınıza o işlem yapılıyor ( teoride) yada aciliyeti olacak kadar bir sıkıntı ise aracınız serviste kayıtlı ise telefonla arayıp sıkıntıyı size bildirim servise yönlendiriyorlar. yada bir şikayet varsa ve bu şikayet kronik denilecek durumda ise serviste belirtince o servis bülteni uygulanıyor.

telefonla aramaya örnek yunusun sıfır fiestasında bi egsoz tapası için servisten aramışlardı. eski modeller için ise benim başıma gelen mesela 2001 focuslarda fren pedal braketi ses yapıyor zamanla. serviste onun ile alakalı bülten var bi bakır pul koyuyorlar vs. tabi focus I için olan güncelken servisler ücretsiz yapıyordu ben dışardaki bir ford ustasından öğrenmiştim focus I zamanında yetkili serviste çalışan. sonrada TIS da kendim de gördüm. gibi gibi.

Teşekkür ederim Musarafa'cığım. Bilmiyordum.

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Toyotan varsa ve orjinal ürün seviyorsan eğer.Saolsun toyota kimseyle paylaşmıyor müşterisini sürekli kendisi öpüyor.:D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...