İçeriğe Yönlendir

Regülatör Lpg Beyin Çok Geç Isınıyor Neden


Serdar Okur
Çözüme git Serdar Okur tarafından,

Recommended Posts

Serdar Okur

sıralı sistem lpg var aracımda beyin regülatör diğer bir adıyla buharlaştırıcı çok geç ısınıyor cumartesi günü komple söktüm pis suyunu boşalttım hortumalrın uçları çürümüştü kestim temizledim tekrar taktım buharlaştırıcının içinede tanzikli su tuttum temziledim filtresini temizledim ama halen geç ısınıyor araç fan açmaya yakın ısınıyor buda benzine çok çabuk geçtiği zaman beyinde donma yapıyor tekleme ve patlama yapıyor gaz yemiyor ne yapmak lazım sizce sorun nerde devirdaimdemi hortumlardamı buharlaştırıcıdamı radyotördemi yoksa kalorifer peteğindemi yardımmmm

Yorum bağlantısı
Serdar Okur

hortumlardan baya baya su fişkırıyordu çıkartırken tıkanık olma ihtimali bilmiyorum nasıl deneyeceğiz

Yorum bağlantısı
Serdar Okur

Herhangi bir lpg'cinin görüşü alındı mı ?

yok abi gitmedim kendim hallederim dedim söktüm temziledim ama yine olmadı

Yorum bağlantısı
Serdar Okur

ısınıyor ama geç ısınıyor şimdiye kadar bir sorun yoktu böyle bir sorun baş gösterince bende kendim çözmeye çalıştım niye bu kadar geç ısınıyor diye hortumları filan söküp temizleyip aynı şekil tekrar taktım yanlış bir bağlantı olsa öncedende böyle bir sıkıntı olması lazım değilmiydi

Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

araçtaki sistem nedir onuda yazarsanız iyi olur sistem le regulatör markaları aynı mı ?

Yorum bağlantısı
Serdar Okur

Eskiden de mi böyleydi.. ?

araçtaki sistem nedir onuda yazarsanız iyi olur sistem le regulatör markaları aynı mı ?

eskiden öyle değildi 3 aydır böyle sıralı sistem aldesa beyin markasıda aldesa

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Peki aracın motor ısısı ne durumda? Yani motor normal sürede ve derecede ısınıyor mu?

Yorum bağlantısı

alternatifleri tüm dostlar yazmışlar ama sanki kalorifer hortumlarına da bir baktır derim devinim de olmuyor olabilir. aklıma gelen diğer bir konu sıralı sistem beyinlerinde pc den bağlanıp değerler inceleniyor orada sıkıntı daha çabuk çözüleceği kanısındayım. boşu boşuna kendini yıpratma.. onu sök bunu sök uğraşma aldesa nın servisine bir gidin derim .kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Serdar Okur
(düzenlendi)

Peki aracın motor ısısı ne durumda? Yani motor normal sürede ve derecede ısınıyor mu?

 

 

termostat bozulmuş olmasın ?

 

 

alternatifleri tüm dostlar yazmışlar ama sanki kalorifer hortumlarına da bir baktır derim devinim de olmuyor olabilir. aklıma gelen diğer bir konu sıralı sistem beyinlerinde pc den bağlanıp değerler inceleniyor orada sıkıntı daha çabuk çözüleceği kanısındayım. boşu boşuna kendini yıpratma.. onu sök bunu sök uğraşma aldesa nın servisine bir gidin derim .kolay gelsin.

 

 

motor normal derecede ısınıyor normal sürede ve aynı yerde ısınmış oluyor ama hortumlara eldeymezken beyin ısınmıyor fan açmaya yakın veya fan açınca anca ısınıyor

 

pcye bağlattım bir sorun görünmüyor  lpgci herşey normal gözüküyor diyor aracı bırak komple tesisatı bir elden geçirelim diyor onada ben yanaşmadım anasının nikahı para alır diye kalorifer zaten normalden az ısınıyor benimde aklıma gelen ora olduda nerden söküp temizleyeceğimi bilmediğim için ellemedim çünkü o hortumun içi paslanmış kurum bağlamış suylada karışınca çok kötü bir hal almış

 

termostatın bozuk olduğunu nasıl anlarız

tarihinde Serdar Okur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Önder Kuru
(düzenlendi)

Eğer motor harareti normal sürede 90 seviyesine geliyorsa ama kalorifer ve regülatör geç ısınıyorsa sizin LPG ustası(yada kim taktırdıysa LPG'yi) regülatör su girişini kalorifere giden hortumdan aldığından kalorifer muhtemelen tıkalı olduğu için regülatör de ısınamıyor.


TErmostatın bozuk olduğunu(sizin duruma bakarsak açık kaldığını) anlamak için yokuş aşağı 110-120 km/saat hızla giderken aracı (güvenli bir şekilde tabi) boşa alın bir süre sonra hararet baya bi düşüyorsa termostat arızalı yani açık kalıyor demektir. Ancak havalar ısındığı için bu testi gece yapmanızda fayda var.

 

Çağlar abinin dediği de önemli devirdaim iyi çalışmıyorsa motor ısınır ama kalorifer ve regülatör yeteri kadar ısınmayabilir.

tarihinde Önder Kuru tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

termostatın bozuk olduğunu nasıl anlarız

 

 

Kalorifer ısınmıyor,

LPG regülatörü ısınmıyor,

Aracın harareti normal,

Fan açtığında her şey normale dönüyor.

 

Bu yazdıklarınızdan sonra bütün şüpheler termostatın bozuk olduğunu, daha doğrusu açık kaldığını gösteriyor. Böyle olunca da soğutma sıvısının tamamı sisteme dahil olduğu için ısınması uzun sürüyor.

 

Yalnız; yukarıda yazdıklarım soğutma sıvısı tam ise, yani eksilme yoksa geçerlidir. Eğer soğutma sıvısı ciddi anlamda azalmışsa en yakın tamirciye...

tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serdar Okur
(düzenlendi)

Eğer motor harareti normal sürede 90 seviyesine geliyorsa ama kalorifer ve regülatör geç ısınıyorsa sizin LPG ustası(yada kim taktırdıysa LPG'yi) regülatör su girişini kalorifere giden hortumdan aldığından kalorifer muhtemelen tıkalı olduğu için regülatör de ısınamıyor.

TErmostatın bozuk olduğunu(sizin duruma bakarsak açık kaldığını) anlamak için yokuş aşağı 110-120 km/saat hızla giderken aracı (güvenli bir şekilde tabi) boşa alın bir süre sonra hararet baya bi düşüyorsa termostat arızalı yani açık kalıyor demektir. Ancak havalar ısındığı için bu testi gece yapmanızda fayda var.

 

Çağlar abinin dediği de önemli devirdaim iyi çalışmıyorsa motor ısınır ama kalorifer ve regülatör yeteri kadar ısınmayabilir.

 

 

devirdaim kaç km de? regülatör kaç yıllık?

 

 

devirdaim kmsi geldi triger ve devirdaim değişimi yapacam regülatör 2 yıllık

 

120 yapacağım bir yokuş var ama çok kısa deneyemeden yol biter nerden bulacam neyse bir düşüneyimde o normal çıkarsa ya devirdaim ya kalorifer peteğimi

bu termostat ne kadar ki değiştirelim gitsin

tarihinde Serdar Okur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Yokuş aşağı dememin sebebi 110-120 olan hızınızı araca gaz vermeden devam edebilmeniz içindi. Düz yolda 130-140 km hıza çıkıp da deneyebilirsiniz tabi müsait yer (otoban-bölünmüş yol gibi) varsa.

 

 

Bu termostat:

http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-clx-enjeksiyonlu-pid-10988.html

 

Bu da yuvası:

http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-yuvasi-zetec-19942000-pid-11180.html

 

TAbi ben pek anlamıyorum bu işten çünkü benim araç için termostatı komple diyorlardı 150-200 TL civarı sonra yukarı verdiğim linklerde olan gibi de bulmuştum nette(hem de şasi numarasını vererek). O yüzden tamirciye ve etrafınızdaki parçacılara da sorun... 

Yorum bağlantısı
Serdar Okur

Yokuş aşağı dememin sebebi 110-120 olan hızınızı araca gaz vermeden devam edebilmeniz içindi. Düz yolda 130-140 km hıza çıkıp da deneyebilirsiniz tabi müsait yer (otoban-bölünmüş yol gibi) varsa.

 

 

Bu termostat:

http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-clx-enjeksiyonlu-pid-10988.html

 

Bu da yuvası:

http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-yuvasi-zetec-19942000-pid-11180.html

 

TAbi ben pek anlamıyorum bu işten çünkü benim araç için termostatı komple diyorlardı 150-200 TL civarı sonra yukarı verdiğim linklerde olan gibi de bulmuştum nette(hem de şasi numarasını vererek). O yüzden tamirciye ve etrafınızdaki parçacılara da sorun... 

 

 

yuvayı değiştirmemize gerek varmı

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

yuvayı değiştirmemize gerek varmı

 

Dedim ya, ben bile kendi aracımda muallakta kaldım. Buradaki parçacı "senin aracın termostatı komple değişiyor" dedi, başka parçacı "şasi no'dan hem yuva hem termostat ayrı görünüyor yuvada sorun yoksa değişmez" dedi, nette canlı destek veren siteler var şasi no'dan bakabiliyorlar onlar bile farklı cevap verdi. Sen en iyisi çevrende parçacı varsa bir sor, ondan sonra canlı destek veren sitelere de gir, bak şasi no ile sordur vs.

 

Canlı destek veren bir site:

 

http://www.yedekparcaford.com/

 

Sağ altta yazabileceğin kısım

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...