Sami Demirpaz 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Yazılım sonrası seni de pistte görmek istiyoruz. Viraj manyağı hr yaylarında var:) Çok yakında Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Çok yakında Beyni açtırmadan yaptırabildin mi? Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Beyni açtırmadan yaptırabildin mi? Beyin dediğin nedir sana birşey olmasın Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Beyin dediğin nedir sana birşey olmasın Demekki yaptıramadın Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Demekki yaptıramadın Aynen açılması gerekiyor, açılmadan yapılamıyor #direnbeyin 1 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Beyin dediğin nedir sana birşey olmasın türk kadınına sormuşlar BEYİN nedir diye ; cevap: beyim evimin diregidir demiş Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 türk kadınına sormuşlar BEYİN nedir diye ; cevap: beyim evimin diregidir demiş Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Valla Bro 3 organizasyondur daha iyi derece yapabileni göremedim ben. Yapsınlar görelim bizde mutlu olalim Ben tam tersini düşünüyorum... Arkadaş itişli arabanın virajlarda dezavantajı daha çoktur Moruk pist derecelerinde var dediğim 5.20D önden çeker arabanın arka tekerleri virajda sadece süreklenir etkisizdir, fakat arkadan itişli arabada önde direksiyon hakimiyeti arkada ise motor gücü olduğu için daha iyi döner hatta gerektiğinde yanı vererek daha iyide viraj alabilir örneğin drift arabası style Beyni açtırmadan yaptırabildin mi? Reno da beyin mi varmış ? 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Moruk pist derecelerinde var dediğim 5.20D önden çeker arabanın arka tekerleri virajda sadece süreklenir etkisizdir, fakat arkadan itişli arabada önde direksiyon hakimiyeti arkada ise motor gücü olduğu için daha iyi döner hatta gerektiğinde yanı vererek daha iyide viraj alabilir örneğin drift arabası style Reno da beyin mi varmış ? Süha, drift yapan araç, viraj çizgisinde ilerleyen araçtan daha mı hızlı çıkar diyorsun? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2013 Kanka viraj içinde, biz tam gaz rahat yapabiliyoruz, viraj içinde arkadan itişli araba tam gaz yapınca spin atma olasığı çok daha fazla, onlar daha temkinli girmek zorunda 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Süha, drift yapan araç, viraj çizgisinde ilerleyen araçtan daha mı hızlı çıkar diyorsun? Önden çeker araba ile virajada gaza bastın mı önden kayma yaparak virajın tersine doğru gidersin bu sebepten viraj alma hızının mecburen en düst düzeyinde gitmen gerek. Arkadan çekerde ise viraj içinde yüklendiğinde araç drift pozisyonuna düşeceği için üst limitinin de üzerinde bir hızda direksiyona hakim olarak viraj alabilirsin. Dün doğukab manço dediklerine göre 120km hız ile drift yapıyordu bu kabiliyetini pisstede sergileye bilirse bazı virajlarda hiç gaz kesmezdi 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2013 Süha, drift yapan araç, viraj çizgisinde ilerleyen araçtan daha mı hızlı çıkar diyorsun?Öyle demek istememiştir heralde, drift'e kaçan araba her zaman kayıptır.. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Öyle demek istememiştir heralde, drift'e kaçan araba her zaman kayıptır.. İli mesaj yukarda yazdım cnm Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Bencede arkadan itişli araç daha iyi gider pistte. Bende hep virajlarda aracın yanal kaymasını engellemek Icin gaz verince, kafadan kaydım. Toplamak zaman kaybı oluyor. Oysaki arkadan itişli olsa, viraja direk yan dalıp, ikabilirim. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Önden çeker araba ile virajada gaza bastın mı önden kayma yaparak virajın tersine doğru gidersin bu sebepten viraj alma hızının mecburen en düst düzeyinde gitmen gerek. Arkadan çekerde ise viraj içinde yüklendiğinde araç drift pozisyonuna düşeceği için üst limitinin de üzerinde bir hızda direksiyona hakim olarak viraj alabilirsin. Dün doğukab manço dediklerine göre 120km hız ile drift yapıyordu bu kabiliyetini pisstede sergileye bilirse bazı virajlarda hiç gaz kesmezdi Bencede arkadan itişli araç daha iyi gider pistte. Bende hep virajlarda aracın yanal kaymasını engellemek Icin gaz verince, kafadan kaydım. Toplamak zaman kaybı oluyor. Oysaki arkadan itişli olsa, viraja direk yan dalıp, ikabilirim. İyide, arkadan kayan araç, üst limitinde üstünde girince kıç atmaya başlayacak. Bu durumda üst limitin çok altına doğru frenlemeye geçecek? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Sani, bende onu diyorum işte. Viraja yanal olarak girip, çizginin dışına çıkarak viraj sonunu araç ile hizalayacagim ve düz çıkış yapacağım. ( pööh !! Amma anlattım ha ) 2 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Sani, bende onu diyorum işte. Viraja yanal olarak girip, çizginin dışına çıkarak viraj sonunu araç ile hizalayacagim ve düz çıkış yapacağım. ( pööh !! Amma anlattım ha ) Abi sani teorik olarak düşünüyor, pratiğe ihtiyacı var ) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Abi sani teorik olarak düşünüyor, pratiğe ihtiyacı var ) Sonraki pist günü ne zamandı 1 Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Reno da beyin mi varmış ? muhahhha... alemsin süha usta çok güldüm ya. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2013 (düzenlendi) Üzgünüm ama yanılıyorsunuz...Siz olayı, drift'e bağladınız.. Pistte zamanla yarışan hangi arabayı yanlıyarak viraj aldığını gördünüz ? Pistte drif ile viraja giren arabaların, hemen arkasındaki usulca gelen araçlara hem tehlike oluşturduğunu, hemde arkadakinin rahatca geçtiğini görmediniz mi ? Kaymak her zaman kayıptır.. O kadar F1, DTM, porshe cub izledim gerek canlı gerek tv'den ben daha hiçbirinin sizin anlattığınız gibi yanlıyarak viraja girdiğini görmedim öyle olsa onlar kralını yapar ?Her zaman çizgide, kaymayarak viraja giren araba daha iyi zaman yapar.. Moruk pist derecelerinde var dediğim 5.20D önden çeker arabanın arka tekerleri virajda sadece süreklenir etkisizdir, fakat arkadan itişli arabada önde direksiyon hakimiyeti arkada ise motor gücü olduğu için daha iyi döner hatta gerektiğinde yanı vererek daha iyide viraj alabilir örneğin drift arabası style Reno da beyin mi varmış ? BOSCH Beyin varmış kanka muhahahaha 9 Temmuz 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Yaniliyordun İlteber, kesinlikle arkadan itisli araba viraja daha hizli girer Bunun ornegini sana gecenlerde video olarak da gosterdim, tekrar paylasalim... Mevzu bahis araba kicini yolda tutmakta epey tecrube isteyen kuvveti nedeniyle arkasi oynak diyebilicegimiz CLK, BMW nin yaninda yol tutusu konfor ayarli olugu icin zayif ama profesyonel bir elde araci iyi taniyip surunce aldigi viraja bakin. Kac onden cekisli bu viraja bu hizla gelip gaza basarak hizlanip cikabilir ??? 4 ceker harici cok zor keza bu araba konfor odakli CLK , bir M3 ferrari yada porsche degil http://www.youtube.com/watch?v=KkaUgE8o0TU&feature=youtube_gdata_player Yol toz toprak, yol tutus icin dezavantajli, ama adam viraja gelirken gaza asilip yanliyir kontra ile hizlanarak cayir cayir cikiyor. Tamamen bagimsiz direksiyon ve cekisin olayi bu. Ayni seyi onden cekisli Focus ile denersen cumburlop kafadan kayip ya cimdesin yada ordaki deponun icine girer bu hizlarda. 2 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Aracına hakim bir arkadan çekiş sürücüsü, korkmaz ise virajda gazlayarak daha iyi girerdi tabiki. 1 Yorum bağlantısı
Halis Parlak 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Bu video da aracı kullanan arkadaşım ESP kapalı iken denedi.Tur zamanı 29 saniye. http://www.youtube.com/edit?video_id=D4Qk6qdsDFM&ns=1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 (düzenlendi) Güzel bir video. 1:39 sn sonrası viraj alışı ve hızını, 2:49 araç geçiş ve kontrolünü izlemenizi tavsiye ederim. Araba oldukça eski model bir Porsche, ama sürücü var üstünde Hangi önden çekişli arabayı arabayı o hızla viraja taşıyıp hızı koruyarak veya hızlanarak gaz ile çıkmak mümkün ? Ters inişli viraj var 1:30'dan itibaren ve hangi önden çeker araba o hızla girip o kontra kontrolü ile çıkabilir ? Çok fazla uzağa gitmeden, neden tüm spor arabalar arkadan itişli veya az da olsa 4 çeker ? O zaman viarjda hızlı olsun diye hepsi önden çekişli olurdu 9 Temmuz 2013 tarihinde Ali Elöver tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 İyide, arkadan kayan araç, üst limitinde üstünde girince kıç atmaya başlayacak. Bu durumda üst limitin çok altına doğru frenlemeye geçecek? O senin hüsnü kuruntun Amatör varsa direksiyonda tabiki öyle olur. İşi bilen adam varsa üstteki video gibi viraj alır o hızlarda yanlayarak. Yorum bağlantısı
Recommended Posts