İ.Göksel Yaman 9 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2013 (düzenlendi) Abi bu video tamamen show amaçlı, drift videosu. Yol tutuş ile uzaktan, yakından alakası yok.. İyi bir pilot Şahin ilede yapar bunu Ben sana aynı hızda RS'in girdiği viraja, arkadaki M3'ün giremeyip, yoldan çıkıp, ucurumdan asagı uctugu bir video izletsem kararın değişecek mi ? Ben hiç Tur zamanı ile yarışılan professionel sürücü ve test pilotlarinin yanliyarak viraj aldığını görmedim Bir kere viraja hızlı girmek diye bir tabir yok.. Viraja temkinli gelip, viraj icinde hızlı çıkarsın. Bunuda Arkadan itişli araba ile yaptığında direkt arkayı savurmaya başlar.. Neden Spor arabalara virajı daha iyi olsun, kaymayı engellesin diye Kilitli difransiyel koyarlar ??? Not : aynı güçteki ön ćekiş, arkadan itiş arabaya göre değerlendirme yapalım.. Magirus minibuste arkadan itiş çünkü 9 Temmuz 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 O senin hüsnü kuruntun Amatör varsa direksiyonda tabiki öyle olur. İşi bilen adam varsa üstteki video gibi viraj alır o hızlarda yanlayarak. Muhteşem Ferrari Tjet kullanmadık ki, bilelim Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Bu arada reklam olmuşsunuz http://www.flickr.com/photos/gti861/8798859442/in/set-7215763359365 tüh keşke biraz daha geniş açı ile çekselerdi de neyle uğraştığımız anlaşılsa idi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Kilitli difransiyel ile viraja girildimi savrulur araç. İzin vermezki iç-dış teker turlarına. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Drift ile hizli viraj alinmaz Goksel abiye katiliyorum Arkaadan cekis daha hizli viraja girer bu konuda katilmiyorum,arkadan ceker aracta gaza basildiginda onden kopma cok daha az olacaktir(gazi abartmamak halinda).Elektronik meleklerde zaten arkayi attirmaz.Supersporlatin cogu arkadan ceker veya 4x4 tur,en hizli onden ceker araba ise megane rs trophydir Dunyada... iPhone ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Yokmu lem forumda arkadan itişli bi canavar, test edelim Yorum bağlantısı
Misafir 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 sanki biri daha yeni merso almıştı ya 26 plakalı gümüş renk kimdiki o acep Yorum bağlantısı
Misafir 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 sanki biri daha yeni merso almıştı ya 26 plakalı gümüş renk kimdiki o acep Furkan Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Formula 1 arabaları neden arkadan itişli? ve bu arabalar neden hiç yanlayarak viraj almıyorlar? Diffler drift yapmak için kilitlenir. Normal yarışcılarda kilitli değildir. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Ooo Ali abi nerdeydin sen yahu özlemişem vallahi forumun sana ihtiyacı var bu aralar Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2013 Yokmu lem forumda arkadan itişli bi canavar, test edelim Zaferin Tozkoparanı var ama nerededir acaba 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Formula 1 arabaları neden arkadan itişli? ve bu arabalar neden hiç yanlayarak viraj almıyorlar? Diffler drift yapmak için kilitlenir. Normal yarışcılarda kilitli değildir. Sanırım dediğim biraz yanlış anlaşıldı Çok net bir şey var ki arkadan itiş araba daha iyi viraj alır. İkinci asıl benim dediğim ise önden çeker bir araç ile arkadan çeker bir araç limitlerinin üZerinde bir kullanım sergilenir ise önden çekene göre daha avantajlıdır. Bunun nedeni ise önde direksiyon arkada motor gücü vardır önden kayan bir araçta gazdan ayağımızı çekmekten başka bir çare yok iken arkadan çeker ile drifte bırakılarak viraj önden çekene göre daha iyi alınır. İlteber diyorsun ki hiç gördün mü diye tabikide hep beraber gördüm start finish düzlüğünden önceki son virajda yanlıyarak performans gösteren makinaları çok başarılı ve hızlı idiler. Halis abi ile pistte ikende önümüzdeki M5 yanı vere vere aldığı virajlar vardı ki unutulmaz Sonuç olarak kilitli difrensiyel ayrı bir konu veya kimse temas etmemiş ama LSD sistemi ayrı bir konj bunların bizim konuştuğumuz mevzu ile alakası yok Amatör sınıflar hariç esas sınıflarda önden çeker bir yarış otomobili yoktur hiçbir motorspor dalında Önden çekerin avantajları farklı ama performans isteniyorsa RHD forever AWD flowers 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Murat, bir kere pistin etrafına konduğunu göremedik. Bir sonrakine Aveo ile Kangoo aynı pistte yürüsün olmaz mı Zaferin Tozkoparanı var ama nerededir acaba Hee bak o olur işte Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Bul orta yolu işte, sağ şeritte yanlaya yanlaya gezelim Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Murat, bir kere pistin etrafına konduğunu göremedik. Bir sonrakine Aveo ile Kangoo aynı pistte yürüsün olmaz mı Hee bak o olur işte Aveo ESP yi kapatacak mı Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Gökhan abi birisine "sen hiç Murat'ın kullandığı bir otomobile bindin mi?" diye sorduğunda "hayır, [...........]'ye Murat'ın arabayla gidelim o zaman" dediklerinde Gökhan Abi kaşlarını kaldırıp indiriyor, kendi aramızda bir yere giderken sen süreceksen ben gelmiyorum diyorlar. Ben arabada biri varken çok çok yumuşak kullandığımı düşünüyorum, dün kuzenlerimi eve bıraktım bir elleri tavan bir elleri kapı tutamaçlarında ve hız limitini hiç aşmadığım gibi acayip konforlu sürdüğümü, kahve içenin dökmeyeceğini düşünüyorum. Çok ciddi problemlerim var sürüşle ilgili :(Ofiste bir bayan çalışanın metrobüs durağına yetişmesi lazımdı. Şirket arabası boşta değildi. Kendi Focus'unu verdi bayan çalışana, siz kendinizi bırakın Murat arabayı dönüşte yalnızken kullansın sakın Murat kullanırken binmeyin dedi. YaRdımcı olalım sana Murat, forumumuzda tecrübeli çok kişi var 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Aveo ESP yi kapatacak mı Esp candır Piste çık sakinleş Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Gökhan abi birisine "sen hiç Murat'ın kullandığı bir otomobile bindin mi?" diye sorduğunda "hayır, [...........]'ye Murat'ın arabayla gidelim o zaman" dediklerinde Gökhan Abi kaşlarını kaldırıp indiriyor, kendi aramızda bir yere giderken sen süreceksen ben gelmiyorum diyorlar. Ben arabada biri varken çok çok yumuşak kullandığımı düşünüyorum, dün kuzenlerimi eve bıraktım bir elleri tavan bir elleri kapı tutamaçlarında ve hız limitini hiç aşmadığım gibi acayip konforlu sürdüğümü, kahve içenin dökmeyeceğini düşünüyorum. Çok ciddi problemlerim var sürüşle ilgili Ofiste bir bayan çalışanın metrobüs durağına yetişmesi lazımdı. Şirket arabası boşta değildi. Kendi Focus'unu verdi bayan çalışana, siz kendinizi bırakın Murat arabayı dönüşte yalnızken kullansın sakın Murat kullanırken binmeyin dedi. Şehir içi 50km hızla nasıl bir atraksiyon yapabiliyorsun ki Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 İster Arap atı, ister Nazlı teyzenin eşeği. Semerin tepesindekinde iş yoksa, eşek arap atının tepesinden atlar geçer. İki kere piste çıktım ve ikisinde de gördüğüm; 200-250 bg araba düz yolda geçiyor, viraja gelince pofluyor. Araç hakimiyeti sıfır. Sonrada, lan Kangoo ne biçim girdi viraja, Fiesta, Focus 200 bg araçların dibinde..Noluyo diye derin düşünürler peydahlıyor. Sosyal medyada gündem bile değişiyor. Helal beygirlerin, üstün pilotajın hakimiyeti konuşuluyor Asfaltta iki makas atmaya, düz yolda yüksek hızlara çıkmaya benzemediğinin farkına varıyorlar. İşin en komiği, kangoo gibi yük aracını artık rakip olarak görüyorlar. 11 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 İster Arap atı, ister Nazlı teyzenin eşeği. Semerin tepesindekinde iş yoksa, eşek arap atının tepesinden atlar geçer. İki kere piste çıktım ve ikisinde de gördüğüm; 200-250 bg araba düz yolda geçiyor, viraja gelince pofluyor. Araç hakimiyeti sıfır. Sonrada, lan Kangoo ne biçim girdi viraja, Fiesta, Focus 200 bg araçların dibinde..Noluyo diye derin düşünürler peydahlıyor. Sosyal medyada gündem bile değişiyor. Helal beygirlerin, üstün pilotajın hakimiyeti konuşuluyor Asfaltta iki makas atmaya, düz yolda yüksek hızlara çıkmaya benzemediğinin farkına varıyorlar. İşin en komiği, kangoo gibi yük aracını artık rakip olarak görüyorlar. Kangoo mu lan o? 2 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Sanırım dediğim biraz yanlış anlaşıldı Çok net bir şey var ki arkadan itiş araba daha iyi viraj alır. İkinci asıl benim dediğim ise önden çeker bir araç ile arkadan çeker bir araç limitlerinin üZerinde bir kullanım sergilenir ise önden çekene göre daha avantajlıdır. Bunun nedeni ise önde direksiyon arkada motor gücü vardır önden kayan bir araçta gazdan ayağımızı çekmekten başka bir çare yok iken arkadan çeker ile drifte bırakılarak viraj önden çekene göre daha iyi alınır. İlteber diyorsun ki hiç gördün mü diye tabikide hep beraber gördüm start finish düzlüğünden önceki son virajda yanlıyarak performans gösteren makinaları çok başarılı ve hızlı idiler. Halis abi ile pistte ikende önümüzdeki M5 yanı vere vere aldığı virajlar vardı ki unutulmaz Sonuç olarak kilitli difrensiyel ayrı bir konu veya kimse temas etmemiş ama LSD sistemi ayrı bir konj bunların bizim konuştuğumuz mevzu ile alakası yok Önden çekerin avantajları farklı ama performans isteniyorsa RHD forever AWD flowers % 100 haklisin Suha, sen bu isi biliyorsun 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 İster Arap atı, ister Nazlı teyzenin eşeği. Semerin tepesindekinde iş yoksa, eşek arap atının tepesinden atlar geçer. İki kere piste çıktım ve ikisinde de gördüğüm; 200-250 bg araba düz yolda geçiyor, viraja gelince pofluyor. Araç hakimiyeti sıfır. Sonrada, lan Kangoo ne biçim girdi viraja, Fiesta, Focus 200 bg araçların dibinde..Noluyo diye derin düşünürler peydahlıyor. Sosyal medyada gündem bile değişiyor. Helal beygirlerin, üstün pilotajın hakimiyeti konuşuluyor Asfaltta iki makas atmaya, düz yolda yüksek hızlara çıkmaya benzemediğinin farkına varıyorlar. İşin en komiği, kangoo gibi yük aracını artık rakip olarak görüyorlar. Kralsin Dedeeee... 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2013 Abi medeni cesarette göstermek önemli kendine güvenen çıkacak, ortada laf ebeliği yapmiyacak.. 200+ beygirli arablardan daha iyi zaman yapıyorsak onlardan ayrılmıyorsak bu onlarin eksikliği, bizim başarımızdır..Viraja girmeyi beceremeyen bebeler, korkakların yorumları ezikliğidir.. Pist herkese açık 50ps.in giremezsin, ticarisin giremezsin diyen şikayetini Vural Ak'a söylesin.. 30 bintl ye 200 ps arabam var diye hava atıp, kontağa basmaya korkacağıma. Aile arabası fiesta alıp, onlardan daha iyi yol tutuş yapar, canım sıkıldığinda gaz pedalına basmaya korkmam.. 3 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Hep diyorum bana yumuşak kullanmayı öğretin diye. Şanzıman indirme ve motor takozu değiştirme masraflarımı azaltalım. Garanti bitince ne olacak dedim ya tecrübeli çok insan var Anlamadığım da o işte. İki parçayla sorunum var. Şanzıman ve motor kulağı. Hangi arabaya binersem bineyim bu ikisi dayanmıyor. Hava filtresinden önce bunların bozulduğuna, servisin bile bu kadar düşük kilometrede kullanım hatası olması imkansız deyip değiştirdiğine inanmayanlara: Fundakilerin belgesi yok, 3 farklı ustaya gidip sormanız lazım, bu ikisi bana dayanmıyor (Osman Usta onlar seni tanısalar hayatta garantiye sokmazlardı dedi ki Osman Usta bugüne kadar hiç yolcu koltuğuma oturmadı Benim ST ile bende kırmıştım sağ kulağı olur böyle şeyler sen zevkini al İster Arap atı, ister Nazlı teyzenin eşeği. Semerin tepesindekinde iş yoksa, eşek arap atının tepesinden atlar geçer. İki kere piste çıktım ve ikisinde de gördüğüm; 200-250 bg araba düz yolda geçiyor, viraja gelince pofluyor. Araç hakimiyeti sıfır. Sonrada, lan Kangoo ne biçim girdi viraja, Fiesta, Focus 200 bg araçların dibinde..Noluyo diye derin düşünürler peydahlıyor. Sosyal medyada gündem bile değişiyor. Helal beygirlerin, üstün pilotajın hakimiyeti konuşuluyor &> Asfaltta iki makas atmaya, düz yolda yüksek hızlara çıkmaya benzemediğinin farkına varıyorlar. İşin en komiği, kangoo gibi yük aracını artık rakip olarak görüyorlar. Abi senin diğer kangoo ile ne yaptığını çok iyi gördük ve yaşadık. Sanırım tabanı 185 olan michelin ile önümüzde göbek ve virajı nasıl döndüğünü gördük yanımda da can uzunefe vardı ikimizde birbirimize bakıp şok olmuştuk. Hatta Can demiştiki ulan satıp kangoo mu alsam Velhasıl kelam iş para verip araç almaya bakmıyor şöförlük ve araca hakimiyet işin sırrı, bilmediğimiz yada ihtimal vermediğimiz ne adamlar var müthiş işler beceriyor. Örneğin ben slalomda 28sn yapmışım fiesta ile, aracını bilemiyorum ama rekor 24sn imiş adamı hem takdir ettim hemde gurur duydum ülkemizde bu şekilde yetenekler var diye. Slalomda benden sonra bir de Ferrari katıldı ve zamanlaması benden iyi değildi ama bu araç pistte nasıldı dimi ama Kangoo ile bu zamanı yapmak kıskananları konuşturur becerisi olmayanlara ise gizli hayranlık yaptırır bence. 2 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Temmuz 2013 Paylaş 9 Temmuz 2013 Güzel bir video. 1:39 sn sonrası viraj alışı ve hızını, 2:49 araç geçiş ve kontrolünü izlemenizi tavsiye ederim. Araba oldukça eski model bir Porsche, ama sürücü var üstünde Hangi önden çekişli arabayı arabayı o hızla viraja taşıyıp hızı koruyarak veya hızlanarak gaz ile çıkmak mümkün ? Ters inişli viraj var 1:30'dan itibaren ve hangi önden çeker araba o hızla girip o kontra kontrolü ile çıkabilir ? Çok fazla uzağa gitmeden, neden tüm spor arabalar arkadan itişli veya az da olsa 4 çeker ? O zaman viarjda hızlı olsun diye hepsi önden çekişli olurdu Ali abi vallahi helal yahu, nereden aklında kaldı da bu vidyo yu ekledin oldukça açıklayıcı 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts