İçeriğe Yönlendir

Renault Club Tr'yi Tebrik Ederim


Sami Demirpaz

Recommended Posts

Sercan Eskin

Valla yalan değil Connect'i Muğla'da her servise götürdüğümüzde 1 hafta sonra ararlardı.. Babamda geçirdiğiniz kazık için teşekkür ederiz gayet memnunuz cevabını verirdi :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Vw de her araçtan sorumlu bir usta var.

Servis sonrası aranıp memnuniyet soruluyor.

Sonuca göre personele prim veriliyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Otosanda telefonla arıyor. Hatta servise düşük not verince servisten de arayıp müşteriye fırça atıyorlar. O da otosan farkı hahaha

  • Beğen 10
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Vw de her araçtan sorumlu bir usta var.

Servis sonrası aranıp memnuniyet soruluyor.

Sonuca göre personele prim veriliyor.

 

Ford'da bir prim sistemi var sorma gitsin :D Servis iş verenin insiyatifinde primleri ayarlamak. Yok böyle bir dünya.

Doğuş'da direk primi çalışanın hesabına Doğuş Oto yatırıyor ve belli bir prim çizelgesi var herkes eşit alıyor. Satışçısına da satış oranına göre yine primini direk Doğuş oto yatırıyor, her şey nizami.

Aslında Ford ve diğer markalar prestijini arttırmak istiyorsa önce çalışanına adil olması lazım. Hazır yapılmış uygulanmış sistem var, hem de takır takır işliyor, kopyala yapıştır gitsin :p

Yorum bağlantısı
Borga Tansel

Valla okuduklarıma çok şaşırdım. Türkiye'de hala böyle müşteri memnuniyeti sağlayan firmayı görünce ağzım açık kaldı. Gerçekten büyük bir tebriği hakediyorlar. Allah daha da çok kazanç versin.

Otosan mı? Geçen servise gittim, bakım yaptırdım. Daha arabayı teslim aldım, kontak bastım ki ford'dan arıyorlar. Allah allah dedim ilk. Telefondaki bayan "motorunuzun temizliği için şöyle şöyle yapmanız lazım. biz size bu hizmeti şu kadar TL'ye yapalım" falan dedi. İstemediğimi belirterek kapattım. Bir kazık daha yemeye niyetim yok. İnsan hiç değilse servisten memnun kaldınız mı diye sorar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Valla okuduklarıma çok şaşırdım. Türkiye'de hala böyle müşteri memnuniyeti sağlayan firmayı görünce ağzım açık kaldı. Gerçekten büyük bir tebriği hakediyorlar. Allah daha da çok kazanç versin.

Otosan mı? Geçen servise gittim, bakım yaptırdım. Daha arabayı teslim aldım, kontak bastım ki ford'dan arıyorlar. Allah allah dedim ilk. Telefondaki bayan "motorunuzun temizliği için şöyle şöyle yapmanız lazım. biz size bu hizmeti şu kadar TL'ye yapalım" falan dedi. İstemediğimi belirterek kapattım. Bir kazık daha yemeye niyetim yok. İnsan hiç değilse servisten memnun kaldınız mı diye sorar.

 

Askerde sorarlar :p

Yorum bağlantısı
Borga Tansel

Askerde sorarlar :p

Askerde topçuyum, acaba obüs'ün yönünü otosana mı çevirsem :crazy::seytan:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Biz istersek daha iyisini yaparız, organizasyon yapmasını rönö dan öğrecenek değiliz ;)

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ford günahını vermez. 60 bin liralık arabaya 10 liralık usb bellek girişi bile koymayan, size araç mı tahsis eder. araçların donanımı bile 10 yıllık araçların standardında. az yakıyor, iyi kaçıyor, viraja iyi girip çıkıyor, sağlam gidiyor, yormuyor ama, çok cimriler. her şeye para gözüyle bakıyorlar, müşteri memnuniyeti diye bir kavram bilmiyorlar. kaç defa bakım yaptırdım, her seferinde servisim arayıp: sizi istanbul merkez den arayıp bizim hakkımızdaki görüşünüzü soracaklar, memnunum derseniz seviniriz diyorlar, 2 yıldır daha bir kere bile aranmadım. 

444ford u ara, şu tarihte bakımlarım yapıldı neden hiç aramadızın, yoksa size gelen listede yok muyum de :fiuw:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

444ford u ara, şu tarihte bakımlarım yapıldı neden hiç aramadızın, yoksa size gelen listede yok muyum de :fiuw:

Of servis kaydı açarlar
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Genclere biraz firsat taninsin, forum yeniden dogar :)

gitmişken ankara da etkinlik bekliyorz senden topla tüfekle

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

444ford u ara, şu tarihte bakımlarım yapıldı neden hiç aramadızın, yoksa size gelen listede yok muyum de :fiuw:

aman aman hiç bulaşmasınlar, benden uzak allaha yakın olsunlar :D

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun
(düzenlendi)

:secret: Rönöğğğ... :seytan:

senin aklına köpek şeetsin e mi!!! nylon aldın di mi?   :bambam:  

tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar

senin aklına köpek şeetsin e mi!!! nylon aldın di mi?   :bambam:  

Yok laaa... :D  

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ronoclub ve inanı bilmem ama bu tip organizasyonlar, distribütörden geçer.

focus3 etkinliğimiz vardı, distribütörden geçti ve bayi seçildi, mesela biz seçemedik seçemeyiz de, ama distribütör onaylar bu tip geniş katılımlı organizasyonu, ciddi bir iş

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

ronoclub ve inanı bilmem ama bu tip organizasyonlar, distribütörden geçer.

focus3 etkinliğimiz vardı, distribütörden geçti ve bayi seçildi, mesela biz seçemedik seçemeyiz de, ama distribütör onaylar bu tip geniş katılımlı organizasyonu, ciddi bir iş

 

6 ayda bir yenileyelim, servis müdürü ve baş teknisyen olsun bazı sorularımız olacaktır. :D

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

bencede bizi tanısınlar kartvizit yaptıralım millete site ismini söylememiz yetersiz oluyor unutuyorlar. Pist benim için büyük zevk yıllardır eksikliğini yaşadığımız bir olgu, organizasyon tarihini gördüğüm ilk anda forumda konusunu açıyorum abi. Bir dahaki şenliğie Allah'ın izni ile katılırız, hatta bu kış uludağ kış şenliği bile olasılık olabilir gibi. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Geçen yıl kış yapamadık içimizde kaldı zaten... Bu yıl kış toplantısı yaparız... 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...