İçeriğe Yönlendir

Casper 7 Tablet 3 Haftada 2 Arıza Verdi Iade Almıyorlar.


Metehan Özçelik

Recommended Posts

Metehan Özçelik

13.11.2013 tarihinde Real'den (Fulya bayisinden) 249 liraya Casper 13a 7inç tablet aldım. Tabletten memnundum internet üzerinde gezindiğimde ufak oyunları oynadığımda beni üzmedi donma gibi problemde yaşatmadı. Bu açıdan tabletten memnun kaldım. Tableti aldıktan 4 gün sonra gece kilit tuşuna bastım uyku modunda kenera koydum ve ertesi gün tekrar açmak için tuşa bastım açılmadı basılı tuttum yine açılmadı ekran hafif aydınlanıyor ama hiçbir şey gelmedi ekrana tableti aldım direk Real'e gittim iade etmek istediğimi söyledim servise göndereceklerini kullanıcı hatası olup olmadığını kontrol edeceklerini servis onay verirse iade alabileceklerini söylediler ve servise gönderdiler. 8 gün sonra tablet geldi ve iade alamayacaklarını yazılımsal hata olduğunu söylediler. Servis raporunda da Google Play'den virüs programı indirmenizi öneririz yazdığı için virüs programı indirmediğimi düşündüm ve madem iade alınmıyor diyerek aldım cihazı. Cihazı 1 hafta falan kullandıktan sonra yine aynı hatayı verdi ve real'e götürdüm iade etmek istediğimi söyledim ve tekrar aynı şeyleri söyleyip rapora müşteri memnuniyeti için ürünün iadesini istiyoruz diyerek servise gönderdiler tableti. Dün Casper'ın online arızalı ürün takibinden cihazın durumuna bakayım dedim yine güncelleme yapılmıştır test edilmiştir virüs programı indirin yazdığını gördüm. Yani ürünü iade için kabul etmemişler. Bugün Casper'ı aradım görüştüm durumu anlattım ısrarla iadesini istediğimi söyledim ve yazılımsal hata olduğu için iade alamayacaklarını söyledi. Yasalar gereği böyle dedi bende beyfendi ama sorunumu da çözemiyorsunuz dedim bana verdiği cevap cihazınız onarım görmüş oldu. Beyfendi cihazı 3 gün kullanıyorum aynı hatayı veriyor sizce bu hatayı çözmüş olduğunuzu mu gösteriyor dedim kullanıcı hatasıdır belki deyince bende bu sorunu benden başka yaşayanlarda olmuş araştırdım dedim malesef diyebildi. Ne yapabilirim bu ürünü kabul etmeyeceğim dedim yine yasalar gereği iade alamayız dedi bende şimdi siz dandik bir ürün yapmışsınız iade alarak beni memnun edeceğinize yasalarımı uyuyorsunuz dedim cevabı bizim ürünümüz dandik değil oldu peki dedim ve kapattım. 

Ne yapabilirim bu olay için? Tableti 3 hafta önce aldım 10 gün kullanabildim kullanamadığım bir şeyi neden kabul edeyim? Casper ürünü iade almıyor yasalarla da bir şey yapabileceğimi düşünmüyorum. Real'e ısrarcı davranayım diyorum onlarda biz üretici firma değiliz onay gelmedikçe iade alamayız diyorlar...

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Ürün dandikmiş.


prc tablet, bende 2 adet ölü yatıyor :D,

 

Servet baksın bi. Hı? ;)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

sorunları ne abi :D

rutin, sadece açılmıyorlar, birinin daha rom u yayınlanmadı, diğerine yükledik ama kar etmedi,

tab3 ise hala canafar gibi tam gaz gidiyor, kendi kendini güncelliyor, kurtarıyor

Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

rutin, sadece açılmıyorlar, birinin daha rom u yayınlanmadı, diğerine yükledik ama kar etmedi,

tab3 ise hala canafar gibi tam gaz gidiyor, kendi kendini güncelliyor, kurtarıyor

:D :D cin mallarının genel sorunu rrom zaten :D abi iyi bilirim :D ben expere kaç tane rom attım :D en sonunda tutmuştu şu an ekran kırık hala devam ediyor

Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım

Yazılımsal dedikleri doğru. Ama yazılımı da o tablete göre düzenleyen ! (tabiki bunu da çinde yaptırtıyorlar) sorumludur. Nasıl ki winzortların bile açıklarını kapattıkları gibi gerekli güncellemeyi yapıp vermeliler. Cihaz uyku modundan çıkamıyor. İşletim sistemi gerekli tetiklemeleri yapamıyor.

Peki siz ne yapabilir siniz? Kapatmayın :p

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Çağlar sonunda aldıracaksın bana tab3 ü :(


Hukuken,  Real haklı... Casper haklı galiba..  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

Casper tablet konusunda yapamadi özelliklede 250 tl sattiklari tabletler yaramaz

Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım

Casper hangi konuda yaptı ki zaten? :) Ürünler hep 3. sınıf plastik cart curt. Noname anakartlar vs vs. Casper alınmaz hayatta tavsiye etmem.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz

Tüketici hakem heyetine gidip durumu izah edin yardımcı olacaklardır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz

geçen sene internetden 2. el laptop aldım . özelliklerini pek bilmediğim için sahibinden sitesinde favoriye eklediğim ürünleri internet kafeci arkadaşıma gösterdim . en ucuzu 600 en fazlası 1100 olan ürünlerden 850 tl.lik casper olanı beğendi . hemen iste dedi . kapıda ödemeli ankaradan geldi . 

 

gelene kadar ve geldikten sonra tecrübe edinmiş bilgisayarcı arkadaşlarım keşke almasaydın şu marka iyiydi . casper yaramaz servisi tamiri bi sürü şey saydılar . 

 

laptop geldi . 6-7 aylık makina most wanted yükledik virajlara gelince görüntü donuyor sonra aşırı ısınma falan da oluyor . servise bıraktım 1 hafta sonra aldım açıklamasında ekran kartının ve soğutucunun değiştiği yazıyordu aynı oyunu yükledim aylardırda sıkıntısız kullanıyorum . 

 

şansıma çok güzel çıktı . çünkü tam dolu haldeyken 8 saate kullandırıyor . çok hoşuma gitti bu özelliği . 

 

demek istediğim bi markanın her ürünü iyi olacak yada her ürünü bozuk olacak diye bişey yok. eksiklik servislerde . adam akıllı müşteri memnuniyetine önem veren servis yok gibi birşey . o servis hatalı ürün diye rapor etseydi size yenisini vermek zorunda kalırlardı . 

 

 

 

basit bir konuşma ;

 

- usta tabletin raporuna ne yazıyım ?

+ onu bırakta sen bize iki çay söyle gel . raporada yazılımsal yaz gönder uğraşamam onla şimdi ...

 

:D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Çağlar sonunda aldıracaksın bana tab3 ü :(

Hukuken,  Real haklı... Casper haklı galiba..  

 

Geelll gell :p 

 

Tüketici hakem heyetine gidip durumu izah edin yardımcı olacaklardır.

 

Katılıyorum. 

Ancak tablet anladığım kadarıyla şu anda çalışıyor. Tekrar aynı sorun yaşandığında; 

 

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 

 

1) 8.Maddesinin, 2.fıkrası (Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir) gereğince, ürünün ayıplı mal olduğuna karar verilmesini,
 
2) 11. Maddesinin 1-c fıkrası (Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme) seçimlilik hakkınızı kullanarak 2 kez aynı sorunla ücretsiz onarım gerçekleştirdiğinizi,
 
3) 56.Maddesinin 3.fıkrası (Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.)
 
4) 11.Maddesinin, 1-a fıkrası (Tüketici "Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme" seçimlik hakkını kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür) gereğince sözleşmeden dönme (iade) talebiniz olduğunu, 
 
5) 11.Maddesinin 5.fıkrası (Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.) fıkrası gereğince ürün bedelinin tarafınıza iadesini,
 
Talep edebilirsiniz.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Çağlar sonunda aldıracaksın bana tab3 ü :(

Hukuken,  Real haklı... Casper haklı galiba..  

 

Tab 3 8.0 inç olanı al abi. Kampanyadan alıp sıfırını 500 e satanlar var. Telekomun ve Mağazaların zamzung televizyon alanlara verdiklerini millet kullanmadan satıyor. Ben öyle aldım . 8 inç gayet ideal. Geçen gün 475 e vardı muhtemelen 450 ye gitti. Donanım olarakta çok iyi. 1,5 ghz, 1,5 ram.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Tab 3 8.0 inç olanı al abi. Kampanyadan alıp sıfırını 500 e satanlar var. Telekomun ve Mağazaların zamzung televizyon alanlara verdiklerini millet kullanmadan satıyor. Ben öyle aldım . 8 inç gayet ideal. Geçen gün 475 e vardı muhtemelen 450 ye gitti. Donanım olarakta çok iyi. 1,5 ghz, 1,5 ram.

Nereden buluyoruz bunları ?

Yorum bağlantısı
Metehan Özçelik

 

Geelll gell :p

 

 

Katılıyorum. 

Ancak tablet anladığım kadarıyla şu anda çalışıyor. Tekrar aynı sorun yaşandığında; 

 

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 

 

1) 8.Maddesinin, 2.fıkrası (Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir) gereğince, ürünün ayıplı mal olduğuna karar verilmesini,
 
2) 11. Maddesinin 1-c fıkrası (Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme) seçimlilik hakkınızı kullanarak 2 kez aynı sorunla ücretsiz onarım gerçekleştirdiğinizi,
 
3) 56.Maddesinin 3.fıkrası (Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.)
 
4) 11.Maddesinin, 1-a fıkrası (Tüketici "Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme" seçimlik hakkını kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür) gereğince sözleşmeden dönme (iade) talebiniz olduğunu, 
 
5) 11.Maddesinin 5.fıkrası (Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.) fıkrası gereğince ürün bedelinin tarafınıza iadesini,
 
Talep edebilirsiniz.

 

Yazılanlardan az çok bir şeyler anlayabildim gibi ama bu haklara sahip olabilmem için bir kez daha mı aynı sorunu yaşamam gerekiyor yani 3. kez yoksa bu yazının bir çıktısını alıp reale benim haklarım bunlar cevabınız nedir diye gitsem mi..

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Şu anda tablet çalıştığı için anlamsız olabilir, eğer tekrar bozulduğunda giderseniz daha sağlam olur.

Şu anda da deneyebilirsiniz şansınızı tabi. Maddede sayı belirtilmemiş, tekrar arızalanması denmiş. 2.sefer servise gitmesi tekrar kelimesini doldurur mantık olarak.

 

Bence sizin REAL ile işiniz yok, hakem heyetine CASPER 'ı taraf alarak başvurun. REAL'in de sorumluluğu var ancak muhatap bence CASPER olmalı.

Yorum bağlantısı

Nereden buluyoruz bunları ?

 

Abi sahibinden üzerinden var. Ben ürünü aldıktan sonra ödemeli sitelere yönlendiriyorum. Yada kapıda ödemeli. Önce ürün sonra para.

 

Yalnız kapıda ödemede şöyle sıkıntı da olabiliyormuş, önce parayı veriyormuşsun paketten başka bişey çıksa bile geri vermiyorlarmış parayı. Adam insafa gelirse belki.

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Tab 3 8.0 inç olanı al abi. Kampanyadan alıp sıfırını 500 e satanlar var. Telekomun ve Mağazaların zamzung televizyon alanlara verdiklerini millet kullanmadan satıyor. Ben öyle aldım . 8 inç gayet ideal. Geçen gün 475 e vardı muhtemelen 450 ye gitti. Donanım olarakta çok iyi. 1,5 ghz, 1,5 ram.

 

OTG destekleyen 8" TAB3 bulsam ben de 7" yi değiştirirdim. 

 

Emmi gel ben sana bendeki TAB3'ü satayım :p

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Dere

OTG destekleyen 8" TAB3 bulsam ben de 7" yi değiştirirdim. 

 

Emmi gel ben sana bendeki TAB3'ü satayım :p

 

AAahahahahaaa! :crazy: Sat, sat, sat... :seytan:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

8'de var abi. 7'de yok ve ben bunu alıp kullandıktan sonra öğrendim :(

 

OTG'den ziyade MHL desteği istiyorum ben. Adaptörüm var, 7" destekleseydi, çok çok daha işimi görecekti. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

OTG destekleyen 8" TAB3 bulsam ben de 7" yi değiştirirdim.

Emmi gel ben sana bendeki TAB3'ü satayım :p

Telekoma teslim oldun demi. :)

maliyetini biliyorum.

Alırım.

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Valla ben hala kârlıyım. :p önce Necati abinin dediği fiyatlara 8" bulmam lazım.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...