İçeriğe Yönlendir

Mondeo Mk3- Enjektörler Revizyonu Tamamlandı :)


Akan Belen

Recommended Posts

Akan Belen

Olabilecek en büyük olumsuzluk enjektörlerin kod almaması olabilir.O zaman masraf biraz daha artarak parça değişimine gitmek lazım demişlerdi.Ama son kontrolde aracın kodları tanıdığını gördük cihaza bağladığımızda hepsine onay vermişti.Umarım bir sıkıntı olmazda kafam rahat kullanırım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Gönderilen Resim

Buda calistirdiktan hemen sonraki rolanti durumu.Herhangi bir dalgalanma yok sabit bu şekilde duruyor

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
onurdursun

ee bu benzinli gibi yakıyor ya nerdeyse 10lt nerde kaldı dizelin ekonomikliği :unsure2:

Yorum bağlantısı
Akan Belen

ee bu benzinli gibi yakıyor ya nerdeyse 10lt nerde kaldı dizelin ekonomikliği :unsure2:

:D Bu veri sağlıklı değil.Ölçüm yapmak için sabah değerleri sifirladim 3 km yol yaptım görünen değer o.Rölantide çalışırken bile artıyor daha.Bir hafta içinde aşağı yukarı tüketimim belli olur
Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan

:D Bu veri sağlıklı değil.Ölçüm yapmak için sabah değerleri sifirladim 3 km yol yaptım görünen değer o.Rölantide çalışırken bile artıyor daha.Bir hafta içinde aşağı yukarı tüketimim belli olur

Bence de abi senin de 8ltlere düşme vaktin geldi :)
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Bence de abi senin de 8ltlere düşme vaktin geldi :)

Insalllah öyle olacak.Bakalım artık :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Bir kaç haftadır soğuk yok ancak, 8 litre sizin yol güzergahınızda kışın hayal olur. 

Sadece işe gidiş geliş yolumda yakıt ölçersem 6,2 km yol, ortalama hız 16-18 arası,

sabah sıcaklık -6,-8 civarı olduğunda 9 lt rahat yakıyorum.

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Bir kaç haftadır soğuk yok ancak, 8 litre sizin yol güzergahınızda kışın hayal olur. 

Sadece işe gidiş geliş yolumda yakıt ölçersem 6,2 km yol, ortalama hız 16-18 arası,

sabah sıcaklık -6,-8 civarı olduğunda 9 lt rahat yakıyorum.

8 zaten olmaz 9 falan anca olur zaten kışın.Hem mesafe kısa hemde rampa çok burada.Sabah giderken mesela iş yerim 150 metre falan kala 8 gibi oldu ancak o kısımda rampa var direk yükseliyor zaten.

Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan

8 zaten olmaz 9 falan anca olur zaten kışın.Hem mesafe kısa hemde rampa çok burada.Sabah giderken mesela iş yerim 150 metre falan kala 8 gibi oldu ancak o kısımda rampa var direk yükseliyor zaten.

Abi yanlış anlamada senin için 9 da iyi bi değer bence :)

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Abi yanlış anlamada senin için 9 da iyi bi değer bence :)

Yanlış anlayacak bir durum yok.Ben enjektöleri yaptırmadan önce 11 görmüyordum 12 ve üstü idi şehir içi.

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Akan geçmiş olsun umarım problemler düzelmiş ve sonucu seni rahatlatmıştır, güle güle kullan kardeşim. Evren beye de teşekkürler.....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan

Yanlış anlayacak bir durum yok.Ben enjektöleri yaptırmadan önce 11 görmüyordum 12 ve üstü idi şehir içi.

İnşallah sorun çözülür abi. Bir daha da başın ağrımaz inşallah. Gerçekten can sıkıcı bir durum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Akan geçmiş olsun umarım problemler düzelmiş ve sonucu seni rahatlatmıştır, güle güle kullan kardeşim. Evren beye de teşekkürler.....

Abi şimdilik bir sıkıntı yok gibi ama bakacağız artık

 

İnşallah sorun çözülür abi. Bir daha da başın ağrımaz inşallah. Gerçekten can sıkıcı bir durum. 

İnşallah

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Enjektör diplerini sürekli kontrol et. ;)

Ne açıdan abi yada nasıl kontrol edeceğim ki.O üst kısımlarına keçe gibi şeyleri taktığımız kısımlarımı 

Yorum bağlantısı
Misafir

Ne açıdan abi yada nasıl kontrol edeceğim ki.O üst kısımlarına keçe gibi şeyleri taktığımız kısımlarımı 

Evet, oraları, yağ, mazot sızıntısı olmasın.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

5a7ahuta.jpg

Buda calistirdiktan hemen sonraki rolanti durumu.Herhangi bir dalgalanma yok sabit bu şekilde duruyor

 

o halde yerinde ve başarılı bir işlem olmuş diyelim, bundan sonraki kontrol edilecek tek arıza enjektör işemesi olmasın piston eritmesin ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

o halde yerinde ve başarılı bir işlem olmuş diyelim, bundan sonraki kontrol edilecek tek arıza enjektör işemesi olmasın piston eritmesin ;)

Bu işeme olayını nasıl anlarız yada kontrolü varmı kolay bir şekilde.

Yorum bağlantısı
Misafir

Bu işeme olayını nasıl anlarız yada kontrolü varmı kolay bir şekilde.

Cevabı ben de merak ediyorum.

Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin

Araç uzun süreli beklemelerin ardından boğularak ve duman atarak çalışıyorsa işeme var demektir diye biliyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Bu işeme olayını nasıl anlarız yada kontrolü varmı kolay bir şekilde.

 

zamanla piston erirse anlayabiliyoruz :D veya söktürüğ kontrol ettirelecek ;)

Yorum bağlantısı
Akan Belen

zamanla piston erirse anlayabiliyoruz :D veya söktürüğ kontrol ettirelecek ;)

:D  :D eriyene kadar devam o zaman  :p

Yorum bağlantısı
Misafir

Araç uzun süreli beklemelerin ardından boğularak ve duman atarak çalışıyorsa işeme var demektir diye biliyorum.

 

Stop etmiş bir motorda enjektörler ve yakıt pompası da çalışmayacağı için enjektörlerden  sızıntı da olmayacak veya minimum düzeyde olacaktır. Bu miktarın da duman yapmayacağını düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Özellikle aracı çalıştırırken dikkat ediyorum.Daha önceye göre daha güçlü çalışıyor hissi veriyor marş sırasında.Nasıl anlatılır bilmiyorum ama bu durum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...