Mehmet Orman 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 Eşim okuldan eve gelirken e5 ten tam adapazarı şehir merkezine girmeden tak-tuk diye bir ses duyuyor ve sağa çekiyor.sonra araba kalkmıyor.ben gittim.arabayı bağarta bağarta zorla kaldırdım 10-20 le sanayinin girişine kadar geldim.ışıklarda durduktan sonra ne yaptıysam aracı harekete geçiremedim.Araba viteste olmasına rağmen sanki boştaymış gibi gaza basmama rağmen kıpırdamıyor bile.iterek sanayide ustama kadar gittik.şanzuman yada baskı-balatadan şüpheleniyor. Ama baskı-balata bitmeden önce kavrama yukarıya çıkar diye biliyorum.sonuçta plakalar aşındıkça kavrama noktası pedalın yukarı seviyelrinde gerçekleşir ve plakalar birbirine yapışır.bu sorun kesin yine baskı-balatadn ama plakaların aşınmasından olacağını sanmıyorum. sırdaki araba bitince lifte kaldırıp bakacak bakalım ne çıkacak? bu konuda bilgisi ya da karşılaşan varmı acaba? Yorum bağlantısı
Emrullah Güler 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 geçmiş olsun umarım büyük bir sıkıntı yoktur. onlar eskidendi şimdiki araçlar hidrolik bilya Yorum bağlantısı
Serkan Toker 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 Belki de balata kırıldı... Yürümeyen arabanın ya aksı kırılmıştır ya da debriyajı sıkıntılıdır... 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 Geçmiş olsun, Yeni araçların hidrolik debriyajlarında baskı balatayı pedaldan anlamak çok mümkün değil. Araç belirtilerini çok yakarak, bazen debriyadan kaçırarak, motor devrininin artışı oranında süratlenemeyerek göstermiştir normal balatanın son dönemleriyse. Değilse beklenmeyen bir problem oluşmuştur. Nerede?Baskı balatadır büyük ihtimalle. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 Baskı balata bitmiş kimi belli etsede kimi balata son dakikaya kadar bittiğini belli etmiyo Benim araçta olduğu gibi Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 Devir yükseliyor ama;araba gitmiyor.Aynısını ben de yaşadım-seninki kadar ağır olmasa da-baskı balata değişince sorun çözüldü. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 (düzenlendi) Saygın bey, triger güzel espiri... Baskı plakaları kırılmış gibi görünüyor... 27 Mayıs 2014 tarihinde Turkay Enez tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Orman 27 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2014 Herkese tesekkur ederim.baski plakasi sifirlamis.bilya dagitmis.anliyacaginiz 700 TL gibi masrafi cikacak gibi.yarin alaçam kismetse. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Mayıs 2014 Paylaş 27 Mayıs 2014 Herkese tesekkur ederim.baski plakasi sifirlamis.bilya dagitmis.anliyacaginiz 700 TL gibi masrafi cikacak gibi.yarin alaçam kismetse. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Orman 28 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2014 İlginç olan taraf kayincom cmax aldiginda onunda debriyaji nerdeyse en yukarda kavriyordu.onu az kullanmamistim.zaten kisa sure sonra plakaları değiştirmişti.benimkinde hic belli olmadi.en azindan bilyalari kurtarirdik.ama cikacak varmis.allah beterinden korusun. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 28 Mayıs 2014 Paylaş 28 Mayıs 2014 Geçmiş olsun. Baskı balata bilyayı sıfırlamış oluyorsunuz. Doğru kullanımla en az 100-150 bin km kullanırsınız... Yorum bağlantısı
Mehmet Orman 28 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2014 Herkese tesekkur ediyorum.araba zaten 95000 de ve aldigim kişide İstanbul da bir bayandi.77000 de aldim.demekki zamani gelmiş. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Orman 28 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2014 Çıkan Masraflar: Sachs baskı balata:330 dan 290 Tlye aldım Debriyaj bilyası:200 tl Şanzuman yağı-hidrolik:30 tl İşçilik:150TL TOPLAM:670TL 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 29 Mayıs 2014 Paylaş 29 Mayıs 2014 Tesekkur ederim. Eliniz değmişken fren hidroliğini de komple değiştirseydiniz, faydasını görürsünüz.. Yorum bağlantısı
Mehmet Orman 1 Haziran 2014 Yazar Paylaş 1 Haziran 2014 Eliniz değmişken fren hidroliğini de komple değiştirseydiniz, faydasını görürsünüz.. hidrolik dedigim zaten fren ve debriyaj hidroliği zaten Yorum bağlantısı
Recommended Posts